MOIKKA!
Kuka tietää mitä musaa manson tekee. Kaikki kamuni haukkuu mua sen takii kun gootti kuuntelee mansonii. Onko siinä muka jotain pahaa??
musta tuntuu että on kun ei kukaan gootti kuuntele ainakaan tuntemani.
mitä musiikkia marilyn manson tekee?
13
965
Vastaukset
- kuunnella
vaikka Modern Talkingia, ei ketään kiinnosta :)
Kun tuosta vähän vanhenet, tulen havaitsemaan että genrerajat ovat kovin keinotekoiset sekä typerät.
Vain epävarmat teinit listaavat bändejä joita "voi" tai "ei voi" kuunnella, jotta olisi Tr00 Gootti.- haukutaan
minua haukutaan sen takii, että oon gootti.
Ja ainakun sanon vaikka et joku shakiran biisi on hyvä, niin siihe tulee jotai nirppanokka pissiksii, jotka sanoo, et "sori vaan, mut gootit ei kuuntele shakiraa!"
Ja ne tulee aina listaamaan, et mitä gootit "saa" ja mitä gootit "ei saa" tehä.
- ,,,
Vitun pelle.
- kesä sika
kaikki kuuntelee omalaista musiikkia!!
että kenenkään ei tarvii nauraa toisen musiikki maulle - ,,,
kesä sika kirjoitti:
kaikki kuuntelee omalaista musiikkia!!
että kenenkään ei tarvii nauraa toisen musiikki maulleVitun PELLE.
- ghootti
,,, kirjoitti:
Vitun PELLE.
sori nyt vaan, mutta noi sun viestis kuullostaa harvinaisen lapsellisilta.
- Anagrammi
Industrialiahan se setä tekee... Joskus omassa koulussani tyttö teki esitelmän Mansonista väittäen sen olevan hard rockia -.-
- Mansonin musa
on nu-metalia lievillä industrual ja hip hop vaikutteilla. Kaupallista purkkaa siis.
- Pigmenttiposauskeramiikkakisa
Sanoitukset eivät suurimmalti sovellu valtavirtaradioihin.
- M M
SIlle on ihan oma genrensä: Shock rock
- hevi-hullu
marilyn manson on paras laulaja ikinä olen gootti ja kuuntelen mansonia ja en mä välitä mitä toinen sanoo mun musiikista mä kuuntelen kizziä, iron maidenia, marilyn mansonia, black and bruised, smash and grab, afi,raise the bullshit flag, moi dix mois, cradle of filth, the birthday massacre, himiä, teräsbetoni ja influenced.... niitä on niin paljon mutta näitä artisteja kuuntelen eli sun ei todellakaan tervitse häpee musa makuasi
- Volnah
Mitähän mäki teen koneel tähä aikaan...
Manson tekee aika monennäköstä musaa, mut goottirockiin ei oo mies vielä koskenut.
Usein Marilyn Mansonin genreksi väitetään industrial metallia, vaikka ei sitä oikeastaan voi luokitella...Ala kummiski kuuntelee sitä. Maailman hienoin yhtye.
Mitä hittoa se sun kaveris itkee ku et kuuntele Mansonia...taitaa olla hänellä aika tarkka kuva siitä, mitä kaikkia bändejä on pakko kuunnella OLLAKSEEN gootti...naurettavaa. - [goottityttö]
marilyn manson tekee sellasta musiikkii, jota kutsutaan halpismusaksi.
se sen musiikki on sellasta jota ei järkevät kuuntele.
ainakaan, mä en, ja oon tietääkseni järkevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306201Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521390Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181345Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.251234PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1651199- 1301041
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441028- 39926
- 145840