AUTTAKAA!!!

gootti tyttö

mä en ole kauheen kauaa ollu gootti mutta kumminkin onko gootit nopeasti tutustuvia niinkun toisiin kun mulla ei oo kun yx tai kax gootti kamuu...
joudunko odottaa viellä vai meenkö juttelee kun mun kamuna haluu olla aika moni hevari nii meenkö juttelee vai ootanko niitä mut huono puoli on se että olen ujo tuleeko ne mulle juttelee joskus onhan se tullu kännissä mut saako muyös tuskasta kavereitä että joudun kulkee suunnilleen lissujen kanssa vuoden...
voitteko auttaa mua kun olen mun mielestä onneton niistä känni gooteista sanon niitä känni mutta muistaa kyllä jos käy täällä...
niin auttakaa onnetonta goottia

6

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hemmetti

En voi auttaa,mutta oksennus tuli viestiäsi lukiessa.

• ihan parhaita

Eikä yrjöillä siellä!

Kummaan paikkaan olet pistänyt kaveri-kysymyksesi, mutta totta maar yritän nyt sitten vastata, kun olen niin huikaisevan viisas.

Tekeekö Goottius ihmisestä jotenkin erilaisen?
      Siis, eikö sitä voi mennä vain ihan vain vähän viattomasti juttelemaan, jos kerran haluaisi
      tutustua johonkuhun.

Ujoutesi voit unohtaa saman tien, sillä sillä ei ole väliä, mitä sanot, kuulostatko tyhmältä, kunhan olet oma itsesi.
      Kännissä ollaan kaikkien kavereita, tai sitten vihollisia, mutta eikö niin voisi olla myös selvinpäin?

Kuljet lissujen kanssa? Mitäs nämä lissut ovat?
      *rähjä ei hiffaa*

Kyllä sitä ollaan kaikki samanmoisia.

Tules Gootti tyttö tänne, niin ollaan kavereita.

-H A L A T A A N !

• goottilainen

njaa.. kyllä itseltäni löytyy kavereita tyylisuunnasta tyylisuuntaan. En ulkonäön perusteella kyllä kavereita hae vaan sen millaisia ihmisiä he ovat :D:D

• Crommower

Miksi mulla jossain pään sisällä liekki leimahtaa aina kun luen näitä "gootti" viestejä?

"Yhyhyy, tulin just kootiksi ja mulla ei oo kamuja :'( miten saan lisää koottiX kamuja!?"

Argh...

• liian tosissasi

nämä provot.

• Crommower
        liian tosissasi kirjoitti:

nämä provot.

Voit olla hyvinkin oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      262
      3208
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1274
    3. 66
      1193
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      998
    5. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      899
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      896
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      762
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      708
    Aihe