milloin nainen rupsahtaa?

nuori-vanha

Näillä palstoilla vallitsee näköjään sellainen käsitys että nainen on vielä siedettävä 20 vuotiaana, mutta jo noin 30-vuotiaana hän on rupsahtanut.
Tietenkin elämäntapa varmasti vaikuttaa, jos tupakoi, juo eikä liiku niin kai sitä nuorempikin nainen alkaa näyttää 'vanhalta'.
Mutta mielestäni jos nainen on sellainen joka säännöllisesti pitää kuntoaan yllä eikä sillä ole noita 'huonoja tapoja', niin sitä voi näytää nuorelta ja seksikkäältä vielä pitkälle yli kolmekymppisenä ja miksei 40-kymppisenäkin. Toki sitä vanhempikin nainen voi näyttää todella hyvältä, mutta ikä on silloin jo selvemmin havaittavissa. Puhunkin nyt sellaisesta 'nuoreesta' ulkonäöstä.
Minusta joillakin yli 30v. on vähemmän ryppyjä ja parempi iho/vartalo kuin 20-vuotialla.
Ei se iho ja vartalo minusta ainakaan kovinkaan paljon muutu 20 - 30 ja risat välillä.
Ja jos mennään hakemaan esimerkkejä muualta, niin onhan niitä yli 30v. malleja jotka näyttävät todella hyviltä. Miksi siis 30v tuntuu olevan joku raja minkä jälkeen nainen on automaattisesti niiden ei-nuorien joukossa?

Mitäs mieltä te muut olette?
Onko 30 nainen teistä 'nuori' vai 'vanha'?

Ja sellainen kysymys vielä, että valitseeko mies mieluite aina nuoremman naisen seurusteluun vai kelpaako vaikka samanikäinen?

11

2729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASiat on usein helpompaa. Sillä ei ehkä ole niin laaja elämänkokemus ja se elää fantasioissa (joissa itse olet keskipisteenä) Ei välttämättä paha alku suhteelle.

No tänks voo mii. Se taitaa olla kiinni enemmän henkisestä iästä ja kypsyydestä toi parisuhteen perustaminen. Jotenki ne onnellisimmat parit ei aina ole ihan samanikäisiä vaan ne on löytäny toisensa yli rajojen. Mitä enemmän elämää näkee, sitä alkaa etsimäänki toista samanlaista.

Sama juttu pätee ulkonäössäki... Ei voi eritellä yhtä vuottaa millon nainen alkaa "rupsahtamaan" Itsestään huolehtimalla voi aikaa ostaa lisää kaikinpuolin.

• 10-vuotiaasta 20-vuotias on ikäloppu.
      20-vuotiaasta 40-vuotias on ikäloppu.
      40-vuotiaasta 80-vuotias on ikäloppu.
      80-vuotias on mielestään ikinuori.

Sinunkin juttusi lähtökohta on oma ikäsi, puhumattakaan, että se oli todella ulkonäkökeskeinen. Samoin jokaisen vastaajan ikä vaikuttaa vastaukseen.

Miksi missikisoissa kaikki neitokaiset ovat 18-23 vuotiaita?

Ps. Kaikki pidemmät suhteeni ovat olleet hieman itseäni vanhempien naisten kanssa. Onko kyse sittenkään ajatusmaailmasta vai ryppyjen määrästä?

Pps. Turhamaisemmat voivat oikaista ryppynsä joko lihottamalla itsensä tai tuikkaamalla botoxia. So?

• nuori-vanha

fiksu kaveri. Mutta sitä en lähde kieltämään että kysymykseni oli ulkonäkökeskeinen ja juuri ulkonäöstä puhunkin.
        Ajatusmaailma ja kypsyys ovat asioita erikseen.

Noista missikisoista en tiedä, hyvä kysymys ja taas ulkonäkökeskeinen. Onko siis yli 23v. liian vanhan näköinen missikisoihin?

• yyyyyy
        nuori-vanha kirjoitti:

fiksu kaveri. Mutta sitä en lähde kieltämään että kysymykseni oli ulkonäkökeskeinen ja juuri ulkonäöstä puhunkin.
        Ajatusmaailma ja kypsyys ovat asioita erikseen.

Noista missikisoista en tiedä, hyvä kysymys ja taas ulkonäkökeskeinen. Onko siis yli 23v. liian vanhan näköinen missikisoihin?

Kyllä totuus on se, että nainen on kauneimmillaan siinä 20 ikävuoden tuntumassa. Iän karttuessa iho alkaa väkisin "epätasoittumaan" ja löystymään, rasvaa kertyy epätoivottuihin paikkoihin yhä enemmissä määrin jne.

Vanhempikin nainen voi olla omalla tavallaan kaunis, mutta missille toivottu ominaisuus ei ole mikään "ladymäinen kauneus", vaan enemmänkin tyttömäinen kauneus. Ylipäätänsäkin naiselle toivottu ominaisuus on nuorekkuus ja tyttömäisyys iästä riippumatta. Ken ei tätä usko, niin voisi edes vähän katsella ympärilleen.

Selitys löytyy tietysti siitä, että nuoret naiset ovat sukukypsimmillään. Nuorekkuus viittaa siis hedelmällisyyteen.

• rupsahdusjuttuja

nyt ihan näin vakavasti tartte ottaa. Ne on viihdettä. Mut kyllä ulkonäöllisesti, erityisesti ryppyjen osalta, nuorempi on parempi. Mistäköhän toi joillain 30 wee vähemmän ryppyjä kuin joillain 20 wee tulee ? Onko iät varmistettu ? Älä jossain Suomi24 tai Cityssä annettuihin ikiin luota. Joku 25 < 20 menee kyl multa läpi mut 30 < 20 ottaa kyl koville.

• mistä vinkkelistä katsoo

kuulla olevani vanha mutta sanojat olikin 20-siä!(:

• Tekee vanhan

ihmisten olettamus että 30v nainen rupsahtaa. Sitä voi näyttää hehkeemmältä 30 vuotiaana kuin 20 vuotiaana finninaamana.

Itselleni sattui hyvä tapaus jossa suu loksahti auki äimistyksestä. Olin silloin juuri täyttänyt 29v ja tapasin yhden miehen, mies halusi välttämättä tavata kun ei ikinä ollut kuulema ollut niin vanhan kanssa..mies itse oli jo 32v.
      koko ajan hän puhui vaan siitä kuinka surkeaa on menettää niin hehkeä nainen painovoimalle vuoden sisällä kuin minä. Hän myönsi että näytän nuoremmaalta mitä olen mutta ei uskonut minun säästyvän rupsahtamiselta. Kun kysyin että miksi ajattelee näin niin vastaus oli lyhyt ja ytimekäs...se tapahtuu kaikille 30 vuotiaille kun he ovat vanhoja, vuoden päästä sä olet vanha :)
      jokseenikin turha kuvitella että kyseistä gentlemania enää tapasin :)

onhan tuota iän tuomaa karismaa jo tähän 30 ikään mennessä kasvoihin tullut mutta geenit ovat suojelleet sen verran että reippaasti nuoremmalta näytän mitä ikäni perusteella rupsahtamis prosentti voisi olla :)

• rotunainen

Olin 29 vuotias kun tapasin tulevan avomieheni, nykyään exä. Hän oli silloin 22 vuotias. Ero tuli samana vuonna kun täytin 30 vuotta. Ystäviä ollaan edelleen. Olen ikäisekseni hyvin säilynyt.
        En ole rupsahtanut ollenkaan.

• muutu ikävälillä 20-30.

Korkeintaan ulkonäkö paranee (mun mielestä), kun tykkään kapeampikasvoisista ihmisistä, sellaisista, joiden kasvojen piirteet näkyy paremmin.

Rupsahtaminen on yksilöllistä, mutta tupakoitsijat alkaa vanhenemaan selkeästi jo kolmekymppisinä...eikä niiden leegotkaan mitään kaunista katsottavaa ole.

• IngallsinLaura

Sitten kun minulta lopetetaan papereiden kysyminen viinipulloa ostaessani, harkitsen varmaan sen ekan ryppyvoiteen ostamista.

Totuus on kuitenkin se, että jotkut muuttuvat enemmän ja nopeammin, joillakin prosessi on hitaampi. Itse voi mm. pukeutumisella yms. vastaavilla asioilla vaikuttaa. On minullakin jo ryppyjä, iho ei ole niin kimmoisa kuin joskus ja todentotta kroppakin reagoi herkutteluun ihan eri lailla kuin kymmenen vuotta sitten.

Myös juhlimisesta toipuminen kestää nykyisin kauemmin. :)

Nuori vai vanha... klisheisesti on pakko todeta, että riippuu ihan ihmisestä. Jotkut naiset hyppäävät lapsuudesta suoraan "täti"-vaiheeseen...

• rupsahtaneen

näköinen veistetyssä lyhyessä karvalakki tukassaan ja housu-asussaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2278
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1873
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1548
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1530
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1264
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1194
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      110
      1105
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    Aihe