Mistä ostatte gootti-kuteita? Ajattelin kokeilla backstreettiä, blackgroupia tai magicfroggia, ku täältä sais alennuksia:
http://www.entrycard.fi/index.php?cPath=1_5_91
onks kokemuksia noista?
söpö toi kuoharipullon korsetti magicfrogilla :)
GOOTTI-KUTEITA
2
597
Vastaukset 2
- Alavan halla
Itse olen ostanut ("tilannut") rorasahilta mm; kaksi takkia ja paidan.
-Toimitusajat on helevetin pitkiä, takkejakin sain orottaa peräti vuoden, silloin, kun tilasin ne!
Oldravenilta tilasin myös kerran. Toimitusaika oli ihan siedettävä ja myyjän kanssa sovittiin sitten trehvit helsingin keskustaan, niin ei tarvinnut postikuluja maksaa.
Morticia:ssakin olen käynyt kääntymässä.
Ostin ihanan hauta-arkku-laukku/repun.
(Tästä on jo pari vuotta ja laukku on yhä käytössä!)
Arkku oli semmoinen isompiversio, ei se viidenkympin kännykkälaukku joka avautuu niin, että kaikki, mitä siellä on ollut sisällä, leviää käsiin.
Kyllähän noita ostelisi paljonkin, mutta kun tuppaavat olemaan aivan helekutin kalliita.
Huuto.net -istä löytyy usein todella hyviä guteita, eivätkä ole kalliita.
Suosittelen Huuto.nettiä, sillä siellä on oma lokero gootti-vaatteille.- redrum1989
itse myyn pois vähän varastosta! katso jos kiinnostaa http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=redrum1989&status=N
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11803- 41766
- 60740
- 62738
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o41694- 50616
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49577- 59572
- 66516
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18477- 29475
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.25466- 44465
- 95452
- 40437
- 17400
- 43397
- 25396
- 53390
- 21377