Mistä ostatte gootti-kuteita? Ajattelin kokeilla backstreettiä, blackgroupia tai magicfroggia, ku täältä sais alennuksia:
http://www.entrycard.fi/index.php?cPath=1_5_91
onks kokemuksia noista?
söpö toi kuoharipullon korsetti magicfrogilla :)
GOOTTI-KUTEITA
2
590
Vastaukset
- Alavan halla
Itse olen ostanut ("tilannut") rorasahilta mm; kaksi takkia ja paidan.
-Toimitusajat on helevetin pitkiä, takkejakin sain orottaa peräti vuoden, silloin, kun tilasin ne!
Oldravenilta tilasin myös kerran. Toimitusaika oli ihan siedettävä ja myyjän kanssa sovittiin sitten trehvit helsingin keskustaan, niin ei tarvinnut postikuluja maksaa.
Morticia:ssakin olen käynyt kääntymässä.
Ostin ihanan hauta-arkku-laukku/repun.
(Tästä on jo pari vuotta ja laukku on yhä käytössä!)
Arkku oli semmoinen isompiversio, ei se viidenkympin kännykkälaukku joka avautuu niin, että kaikki, mitä siellä on ollut sisällä, leviää käsiin.
Kyllähän noita ostelisi paljonkin, mutta kun tuppaavat olemaan aivan helekutin kalliita.
Huuto.net -istä löytyy usein todella hyviä guteita, eivätkä ole kalliita.
Suosittelen Huuto.nettiä, sillä siellä on oma lokero gootti-vaatteille.- redrum1989
itse myyn pois vähän varastosta! katso jos kiinnostaa http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=redrum1989&status=N
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847