kyllä te ootte..

jumalallinen väärässäolija

Kumma juttu, kun täällä pikku pimut kyselee, että oinks, kun mimmosia gootit ovat pohjimmiltaan?

Äh... Ihmisiä?

6

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _gootti_

      Mä oon gootti, vaikka oon vasta 12 vuotta vanha.
      Goottius on ollu mun haaveena jo taaperosta lähtien.
      Mun mielestä gootit on vahvoja, älykkäitä, ja kauniita, ja aina kun pukeudun gootiksi, saan siitä itsevarmuutta.
      Muutenkin olen melko dramaattinen, ja rakastan kaikkea raskasta musiikkia, ja ennenkaikkea MUSTAA väriä.

      • kesä sika

        sä olet oikeessa _gootti_ koska olen itsekkin gootti ja olen 13 vanha ja vaikka olet 12 tiedät enemmän kun minä....


    • se"idiootti"

      no anteeks et kysyin sen "millasii te gootit ootte pohjimmiltanne"... ja en oo mikää pikku pimu

    • ja haa^ska

      Jaa, että menin sillä lailla erehtymään..
      "Se idiootti" ei ollut siis pikku pimu.
      Mitä nöyrimmät anteeksi pyyntöni..

      Se kurja paskiainen sisälläni vain nostaa aina rumaa päätään aina, kun mielessäni käväisee sana "lokerointi".

      Oliko Jeesus oikeasti mukava kaveri?
      Ehei, en usko..

      Sillä nyt ei ole minkäänmaallista (eikä taivaallista) merkitystä, mutta nähkäämme se vain viattomana vertauksena.

      Tarkoituksenani oli kai loukata jotakuta, mutta ikäväkseni taisin vihdoinkin onnistua siinä.
      Tämä on henkilökohtaisesti suuri saavutus minulle.

      • jeesus oli homo jätkä

        jonkun pitäis oikeasti kattoa mikä on keski ikä tälle palstalle.

        12 ja 13... siis IHAN oikeesti!
        sinä ensimmäinen: taaperosta asti? ihan oikeesti? a) gootit on maailman naurunkohteita ylimeikatuilla silmänalusillaan ja poskimeikkeillänsä b) gootti musa polveutuu punkista, tiesitkös sitä? eli periaatteessa jos nää diggailet heviä ja doom metallia, et ole oikeesti kuutti.

        sinä jälkimmäinen: oikeesti... kunnioitat kutosluokkalaista, mitä ilmeisimmin ylimeikkaavaa, "penikkaa"

        kun minä olin kutosella, olin niin punk. niin paljo että mikään ei voinu tulla mun ja sen väliin.

        yläasteella silmäni avautu: mitä punkia? koko helvetin lapsuuden ajan olin paukuttanut ihan ihmeelistä paskaa, jota luulin punkiksi.

        sama tulee myös teillä yläasteella vastaan, kun lukio tai amis on suoritettu alkaa vasta tajuamaan mitä maailmassa oikeasti tapahtuu.


      • BubbleGirl
        jeesus oli homo jätkä kirjoitti:

        jonkun pitäis oikeasti kattoa mikä on keski ikä tälle palstalle.

        12 ja 13... siis IHAN oikeesti!
        sinä ensimmäinen: taaperosta asti? ihan oikeesti? a) gootit on maailman naurunkohteita ylimeikatuilla silmänalusillaan ja poskimeikkeillänsä b) gootti musa polveutuu punkista, tiesitkös sitä? eli periaatteessa jos nää diggailet heviä ja doom metallia, et ole oikeesti kuutti.

        sinä jälkimmäinen: oikeesti... kunnioitat kutosluokkalaista, mitä ilmeisimmin ylimeikkaavaa, "penikkaa"

        kun minä olin kutosella, olin niin punk. niin paljo että mikään ei voinu tulla mun ja sen väliin.

        yläasteella silmäni avautu: mitä punkia? koko helvetin lapsuuden ajan olin paukuttanut ihan ihmeelistä paskaa, jota luulin punkiksi.

        sama tulee myös teillä yläasteella vastaan, kun lukio tai amis on suoritettu alkaa vasta tajuamaan mitä maailmassa oikeasti tapahtuu.

        Miksi edes vaivaudut kommentoimaan näiden 'penikoiden' viestejä? Kyllä sinun tulisi 'viisaampana' ymmärtää, etteivät he vielä ikänsä puolesta ymmärrä asioita täysin. Ehkä tämänkin 12-vuotias vielä muuttaa mielensä. Anna hänen nyt olla gootti, jos hän haluaa. Niin nuorena ei vielä voi tietää, millaiseksi kulkijaksi loppujenlopuksi päätyy. Minusta on rehellisesti sanottuna lapsellista alkaa kiukuspäissään kommentoimaan ala-asteelaisten mielipiteitä.
        ..varsinkin, kun heittää omat, vielä vähäjärkisemmät mielipiteensä ilmoille.

        Tuo sinun a) kohtasi on oma mielipiteesi, et voi yleistää, että maailman jokaisen ihmisen mielestä gootit ovt naurettavia klovneja, varsinkaan, kun iso osa maapallon väestöstä ei ole koskaan goottia nähnytkään. Eivätkä kaikki gootit vedä meikkiään yli. Sitä kosmetiikka osataan käyttää hillitystikin. Liioittelet turhaan.
        ja tuo b) Mikä sekin nyt oli? En ihan ymmärtänyt, mitä hait sillä takaa, mutta oli se, mitä hyvänsä, sillä musiikkimaulla ei ole loppupeleissä merkitystä. Jos nyt kuuntelet Britney Spearsia ja väität olevasi gootti, saattaa joku vähän kysellä. x)


        Jokatapauksessa:
        se, mitä tässä nyt halusin sanoa: älä jaksa imppailla niitä herneitä koululaisten kirjoitusten takia ladellen perusteettomia kommentteja niitä vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe