Nyt kaikki kertomaan mikä onkaan Rovaniemen paras menomesta! Ja tietenki olisi hienoa jos perustelut vastauksesi!
Paras baari
5
1799
Vastaukset
- ilo irtoaa
Se on Roin paras mesta. Sinne vaan.
- exbilehile
Tässä ikävuosina 18-23 on tullut koluttua seuraavat paikat: Tivoli, Roippari, Dooris, Legenda, Maxim's->nykyinen Nitetrane ja nyt tuo Onnela
nitetrane.. no no no!
maxims.. oli ok
Eka vuotena vakipaikkana oli Tivoli, koska siellä OLI hyvää musiikkia, kunnes se muuttui hiphopsoulräpätyspaikaksi. No thänx. Kaksi vuotta sitten viimeksi käynyt paikassa.
Roippari, ihan jees musiikki, mutta niin ahdas ja hikinen paikka, ettei tanssimisesta nauti kun koko ajan joku tökkii kylkeen. Kolme vuotta sitten käynyt paikassa.
Dooris. Aikuisempaan makuun, tosin noin 40v kuolaavat tuijottelijat häiritsevät nekin antaumuksellista tanssi-iloa. Joten... ei sekään enää kiinnosta. Melkein vuosi sitten käynyt paikassa.
Legenda. Eipä ole tullut uudistuksen jälkeen käytyä, kovasti sitä on mulle kehuttu. Neljä vuotta sitten käynyt paikassa..
Onnela. Aikuiseen makuun, hyvä meno, hyvä musiikki. Viime viikonloppuna tarkastettu.
Kaikissa paikoissa vaivaa tupakanhaju, joten siitä ei voi miinusta/plussaa antaa kellekään.
ehkä tuo onnela ois tällä hetkel suosikkini..riittääkö perustelut?- alkuillan
parhaan alottelupaikan eli kellarin. muuten yhdyn kyllä perusteluihis
- mainoksia...
alkuillan kirjoitti:
parhaan alottelupaikan eli kellarin. muuten yhdyn kyllä perusteluihis
millä hierojalla käytte, että lanteet liikkuu parhaiten tanssilattialla? Tai kosmetologi, jotta näyttäis hyvältä?
- Rollon paluumuuttaja
Tuossahan ne todella hyvin perusteluin listattuna kaikki! Poikkeuksena tupakanhajusta Onnela: kerranki vaatteet tuoksu suht "normaalille" eikä sellaselle hirveelle savulle kuten tavallisesti... Siitä plussat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232