En ole mikään frigidi, mutta haluaisin odottaa avioliittoon asti. Miesten mielestä olen "pihtarih**r*" ja sekopää kun en suostu jakamaan tavaraani heti ensikättelyssä (karsiutuu ainakin suurin osa huonotapaisista yksilöistä pois). Jos antaa lyhyen tuttavuuden jälkeen niin siinä on kai aina se mahdollisuus että miestä kiinnostaa pelkkä seksi ja hän katoaa kuin tuhka tuuleen kun löytää uuden seksikumppanin. Eikö se ole sen merkki että mies välittää kun pysyy rinnalla aviopäivään asti vaikka on puutteessa joutunutkin elämään jonkin aikaa? On se kumma kun täällä palstoilla haikaillaan ulkomaalaisten neitsyiden perään, mutta minut sitten otetaan heti negatiivisesti.
Todellinen ongelma
13
1192
Vastaukset
- TheDevill...
Itse en ostaisia edes autoa, ajamatta sillä ensin.
En tiedä muista, mutta mielestäni minun elämäni on ainakin aivan liian lyhyt odotteluun. Toisekseen pidättäytyminen ajaa helposti harkitsemattomiin pika-avioliittoihin. Kolmannekseen on suuri riski, että halut ja tarpeet eivät kohtaa seksin saralla.
Niin kuin keskivertoavioliitossa ei olisi muutenkin ongelmia kerrakseen. Mutta onhan noita uskovaisia, streittareita ja muita selibaatissa viihtyviä varmaan sinunkin tarpeisiisi.- positiivisesti!
Mulle kelpaisi kyllä semmoinen nainen joka malttaisi odottaa avioliittoon asti koska olen itsekin samanlainen. Ja uskovainen en ole lainkaan.
- lestadiolainen
voin naida sinut jo tammikuussa. toivon että synnytät minulle ainakin 20 jumalan lahjaa
- Mies__
Voihan sitä jarrutella vaikka koko ikänsä. Seksi on vaan niin helkkarin kivaa ja jos ehkäisystä huolehditaan, halpa harrastus, että piruako sitä jaruttelemaan?
Mistä sinä sitten voit tietää, että onko kumppani sulle sopiva, eli meneekö sängyssä hyvin?
Saattaa tulla pettymys jos kaveri on ihan onneton sängyssä.
Mutta jos tuo on sinulle sopiva tapa elää, niin siitä vaan.
Minusta ei olisi opettajaksi, koska pidän siitä, että nainen tietää sängyssä mitä tahtoo. - Mikä kellekin käy
Kukin tehköön tavallaan, mutta seksi on tärkeä osa parisuhdetta.
Varsinkin silloin kun se ei toimi.
Voihan se sun mies lähteä silloin kun olette naimisissakin? Ja vaikka just sitä varten että seksipuoli ei sujukkaan niin kuin olisi toivonut?
Minulle tuollainen odottelu ei siis sopisi, mutta kukin tehköön niin kuin parhaaksi näkee
Täällä nyt ihmiset möykkäävät mitä möykkäävät ei näitä niin tartte tosissaan ottaa.
Uskon että sinullekin löytyy samanhenkinen mies jonka kanssa voitte odotella hääyötä;) - yksi ...
kannattaja ...
- muuan mies
..että miehen ja naisen kannattaa testata yhteensopivuutensa myös sängyssä ennen mitään sitoumuksia tai avioliittoja?
Kuinkas sitten suu pannaan jos hääyönä ilmenee ongelmia, ehkä ylitsepääsemättömiä? - kuraluikku
Ei siinä odottamisessa mitään vikaa ole mutta miksi avioliittoon asti?
Mikäli seurustelet pidemmän aikaa miehen kanssa ja rakastatkin jopa sitä miestä niin miksi et haluaisi suhteen menevän fyysisemmäksi?
Onko se avioliitto joku maaginen raja jolloin saa harrastaa seksiä? Tarvitaanko virallinen paperi sekä papin aamen että voi mennä sänkyyn rakastamansa ihmisen kanssa? - MMies
"On se kumma kun täällä palstoilla haikaillaan ulkomaalaisten neitsyiden perään, mutta minut sitten otetaan heti negatiivisesti."
No palstoilla nyt on mitä jengiä on. Mutta yleensä ulkomaisiin ns. postimyyntivaimoihin kai voisi yhden karkean yleistyksen tehdä: mies ei hae täysivaltaista kumppania itselleen vaan miehestä riippuvaista olentoa, joka on kiitollisuudenvelassa ikuisesti miehelle tämän "pelastettua" naisen ja täten ikuisessa alisteisessa asemassa "sankariaan" kohtaan. Taloudellinen puoli tietenkin näyttelee merkittävää osaa tässä kuviossa, joten niiden ulkolaisten neitsyt-vaimojen haikailu ei ole sama asia, kuin suomalaisen neitsyt-vaimosta haaveilu. Suomalaisilla naisilla kun tuppaa olemaan oma tahto. Kuten vaikkapa hääyöhän saakka odottaminen: hui kauhistus, EI nainen SAA ajatella saatika käyttäytyä niin. Mieshän sen naisen seksuaalisuuden määrittää...vai?
Mutta siis; jos et tahdo harrastaa seksiä ennen hääyötä- älä harrasta. Paskaako se muille kuuluu, miten elämäsi elät- harrastatko seksiä koska ja miten usein ja kuinka monen kanssa jne jne. Pitää se seksi kuitenkin jokaisen kanssa opetella erikseen, joten samapa se onko sitä neitsyt vai ei, kunhan "sen oikean" kanssa natsaa vain. - Revenge.
Mikä tämä avioliitto juttu oikein on? Miksi sun on pakko päästä just naimisiin, ennen kuin kehtaat/viitsit mennä sänkyyn miehen kanssa? Luulisi sun jo tietävän, että nykypäivänä nämä avioliitot ei ole mitään kestotavaraa. Mielummin hyvä, kestävä suhde kuin kuin papin edessä kerrotut valheet ja paperilappuset jotka kahlitsee sut johonkin ihmiseen.
Itse en haluaisi "ostaa sikaa säkissä".
Seksi ja seksuaalisuus on niin iso osa parisuhdetta, että jos se ei jostain syystä toimi niin liitto on joko lyhyt aikainen tai onneton. Siksi en kokeilematta suostuisi avioon missään tapauksessa.
Nimimerkillä. Nuorena miehenä puoli vuotta odotin, kunnes en enää jaksanut.- scale
olekkaan kuin pihtarihuoa :D
Pihtari kylläkin. En suostuisi odottamaan naimisiinmenoa, olen jo sen verran monta vuotta ollut avoliitossa, että jos nuo vuodet olisin joutunut olemaan tumpun varassa, menisin naimisiin, joko vasemman, tai oikean käteni kanssa.
Parempi katsoa kuin katua. On hyvä tuntea se ihminen jonka kanssa aikoo avioon ja sitä et voi tehdä panematta.
Seksi on yksi hyvän parisuhteen kulmakivistä, jos se ei toimi, ei liittokaan pysy pitkään kasassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232