GoottiGalluppi

x6x6

1. Minkä ikäinen olet?

2. Miksi ryhdyit gootiksi?

3. Mikä gooteissa on mielestäsi parasta?

4. Minkälaisiin goottivaatteisiin pukeudut? (esim. mekkoihin, korsetteihin, housuihin...)

5. Värjäsitkö hiuksesi?

6. Jos värjäsit, niin minkä värisiksi?

19

1830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töyhtöhyyppä

      Tuskin tähän kukaan muu vastaa, mut vastaanpa kuiteskin...

      1. 15w
      2. Ei siihen ryhdytä, se valitsee sut...
      3. Ulkoisesti tyyli, sisäisesti me ollaan ihmisiä siinä missä muutkin...
      4. En ikinä mekkohin.Yleensä koseteihin ja tiukkiin housuihin, aina mustiin...
      5. totakai, mut en tyylini takia...
      6. Mustiksi, tottakai...

    • BubbleGirl

      1. 18.

      2. En tiedä, laskeako itseäni gootiksi, mutta toisinaan tyyli on sen mukainen. Joka tapauksessa joskus pari vuotta sitten aloin ottaa vaikutteita tummemmasta tyylistä.

      3.Gootteus on yksinkertaisesti kaunista. Tämä niin kutsuttu synkkyys on myös mieleeni, tuo persoonallisuutta esiin.

      4.Korsetteja, muhkeita hameita, mustia housuja, sekä yksi hauska lepakkohihainen paita ym. Lähestulkoon mustaa kaik'.

      5.Yup. Vuosisata sitten.

      6.Mustaksi. Sittemmin lisäsin tupsuuni tämän punaisen (check the profile)

    • EvilDeadGirl

      1. Minkä ikäinen olet? 14v

      2. Miksi ryhdyit gootiksi? HIM, Negative, Rasmus :D

      3. Mikä gooteissa on mielestäsi parasta? Coolei

      4. Minkälaisiin goottivaatteisiin pukeudut? (esim. mekkoihin, korsetteihin, housuihin...)

      Mustii

      5. Värjäsitkö hiuksesi? Joo

      6. Jos värjäsit, niin minkä värisiksi? Blondista mustax

      • pissis...

        joopa joo.... taidat olla pikkusen wannabe gootti


      • minä olen
        pissis... kirjoitti:

        joopa joo.... taidat olla pikkusen wannabe gootti

        provo - kiinni jäit TRUE GOOTTI LOOOOLLLL


      • Crommower
        minä olen kirjoitti:

        provo - kiinni jäit TRUE GOOTTI LOOOOLLLL

        Nauroin tälle jopa ääneen :D


      • arska-metal

        ei voi muuta sanoa.:D:D:D:D
        mustax coolei


    • -Anette-

      1. 21-vuotias, pian 22.
      2. Tykkään muutenkin kaikesta synkästä, mystisestä ja erikoisesta. En siis vain siksi, että se on muotia.
      3. Mielestäni goottius on tyylikästä, ihmiset ovat hienon näköisiä ja keikat/klubit ovat hyviä paikkoja tutustua kiinnostaviin ihmisiin. Tietysti myös musiikki! Ja rakastan 80-lukua.
      4. Hameisiin, housuihin, mekkoihin, korsetteihin, hämähäkinverkkopaitaan, pääkallokuvioihin, paksupohjaisiin kenkiin, mustavalko-raitaan, netin goottikaupoista tilattuihin vaatteisiin... Mikä milloinkin miellyttää. Pääväri on musta, käytän silti myös esim. valkoista, punaista, violettiakin joskus jne. Vaikutteet on tv-ohjelmista ja muilta gooteilta.
      5. Värjäilen ja muuttelen hiusmallia jatkuvasti. Tällä hetkellä on tosi lyhyet. Hiukset ja meikit ovat tärkeitä.
      6. Olen värjännyt valkoiseksi, mustaksi, punaiseksi, vaalean "oranssiksi"...

      • x6x6

        1. olen 12v.
        2. Pidän, kaikesta synkästä, ja mystisestä, en muodin, vaan ihan itseni takia.
        3. Gootit uskaltavat erottua joukosta, ja goottinaiset ovat älykkäitä, kauniita, ja rohkeita.
        4. mekkoihin, korsetteihin, housuihin, mustiin puseroihin.
        5. tottakai, vaikka se ei olekkaan pakollista.
        6.Värjään hiukset blondeiksi, ja hankin tulevaisuudessa varmaankin raitoja.


    • Täti

      Ja olen 35. Pukeudun vaatteisiin kyllä.

      Mulla on sen värinen tukka että vanhempainillassa äidit ja isät peljästyivät pahanpäiväisesti.

    • gootti-92

      oon 14... kohta 15... ryhdyin gootiksi jo 2-3vuotta sitte, koska tykkään mustasta värinä että vaatteisa, rakastan musaa, ja tykkään jstn runoista. gooteissa on parasta ihanat ja erikoiset vaatteet ja ihanat väri yhdistelmät, esim pun. ja musta tai violetti ja musta :P ite pidän nuista yhdisteistä :) pukeudun ite yleensä housuihin mut joskus hameeseen, korsettia oon ostamassa koska en oo vielä aikaiseksi saanut sellaista hankkia :) joo, oon värjänny hiukset :D ja musta tietenki :P mut on pari punasta raitaa jotka on ny haalistunu...

    • Vastauss

      1. En kerro

      2. Koska se on kivaa ja on kiva "kulkea joen yli" nii ajattelin et goottina voisin harjottaa sitä varsin mallikkaasti

      3. No just kivaa tällasena Uusgoottina esim olla gootti mut ei tarvi kuitenkaa pitää sellasii mustii waatteita

      4. Hameisii ja korsetteihi, koska niiden kanssa voin maksimoida tuskan

      5. Joo, mustaks lähti

      6. Siniseks

    • 1. 16-vuotias

      2. Etsin itseäni ja jotenkin tää kolahti,tunsin oloni omaksi itsekseni.

      3. Musiikki ja ulkonäkö. Siouxsie and the Banshees ainakin musasta

    • ei,nou,ei!!!

      1: Olen 24-vuotias.

      2: Lapsena näin painajaisia vampyyreistä.
      Ne jahtasivat minua, vaanivat, uhkailivat ja veivät ihan kummallisiin paikkoihin.
      Pelkäsin ihan järjettömästi vampyyreitä, enkä edes muista, mistä moinen fobia tuli.
      Painajaiset loppuivat siihen, kun yhdessä unessa vampyyri puri minua.
      En muista, näinkö enää sen jälkeen unia niistä vai en, mutta ainakaan en pelännyt enää.
      Jotenkin se purema sitten jäi päällensä. Fobia vaihtui ymmärrykseen, tuntui että oli turha pelätä jotakin sellaista, mitä olen itsekkin tavallaan nyt.
      Aina olen tykännyt raskaasta musiikista.
      Vaatteetkin ovat aina olleet vähän erikoisia, kun tykkäsin "vanhasta", siis missä on pitsiä ja röyhelöitä yms. Mustaan pukeudun, se kun on mielestäni "turvallista". Gootiksi en missään vaiheessa ryhtynyt, minä vain ajauduin siihen. :)

      3: En osaa sanoa, ihmiset kun ovat niin erilaisia.. Varmaankin vaatteet, kun ovat usein niin kauniita.

      4: Yleinsä valitsen mieluummin housut, kuin hameen, kun tulee niin "hemulimainen" olo hameessa. :=)
      Tykkään leveistä liehuke- ja röyhelöhihoista.
      Jotakin erikoista vaatteessa on oltava, että sen tuntee omakseen.
      Pitkät mustat takit ja tiukat kauluspaidat, korsetit (näyttävä nyöritys tietenkin edessä!)
      Ei mitään yliampuvaa.

      5: Olen värjännyt hiukseni tummanpunaiseksi, joskus kauan kauan sitten. Viimeksi värjäsin tummanharmaaksi ja sitä ennen violetiksi.
      En oikein jaksa pelleillä näiden värien kanssa, ihan luonnollinen väri kelpaa minulle.
      Minulla on ns: "irish look" eli punertavat kiharaiset hiukset ja ihan ne kelpaavat.

      6: Jos nyt pitäisi värjätä, niin varmaan värjäisin vielä punaisemmaksi.
      Punainen kas kun on hyvä väri. :)

    • galluppiin

      1. Minkä ikäinen olet?

      Mies 35

      2. Miksi ryhdyit gootiksi?

      En ole ryhtynyt gootiksi. Joskus jotkut ovat luulleet, että olen gootti.

      3. Mikä gooteissa on mielestäsi parasta?

      Musiikki ja kauniit naiset.

      4. Minkälaisiin goottivaatteisiin pukeudut? (esim. mekkoihin, korsetteihin, housuihin...)

      50-lukua ja perusmustaa.

      5. Värjäsitkö hiuksesi?

      Värjäsin.

      6. Jos värjäsit, niin minkä värisiksi?

      Mustalla.

    • ennen kuin vastaan galluppiin, on todettava että pidin tätä rajoittuneena, muksujen juttuna. (en niinkään goottiasiaa, vaan täällä palstalla esiintyvää yleistä henkeä.) mutta lopulta vastustuskykyni laski sopivassa määrin, joten esitän itseni näin:

      1. 28 v

      2. en usko että toimin tässä asiassa tietoisesti. tuleminen gootiksi tapahtui luonnollisen kasvun myötä. todettakoon myös se ilmiselvä asia, että gootteuteni ei estä myöskään genrerajojen ylittämistä. mutta aina sitä lopulta palaa uomiinsa.

      3. ennen olisin sanonut että goottien paras puoli on heidän makunsa laajuus. goottiin kuuluu niin olennaisena osana musiikissakin kaikki duraneitten ja einstûrzende neubatenin välillä. nykyään olen huomannut että sääli kyllä, gooteistakin löytyy liian paljon rajoitteneisuutta. joten en nosta gootteja mitään pissiksiä, hoppareita, takatukkia, etc. korkeammalle. (vaikka näin haluaisinkin kovasti tehdä.) en myöskään vastaavasti katso goottien olevan huonompaakaan populaa, kuin muidenkaan ryhmittymien

      4. mattamustaa alusta loppuun. ei bändilogoloja, ei koristeita, etc. musta pikkutakki ja siihen suuntaan

      5. silloin tällöin. ennen enemmän, nyttemmin harvemmin.

      6. mustaa, punaista

    • Kuutti Kuuttinen

      1. Minkä ikäinen olet?
      - 17

      2. Miksi ryhdyit gootiksi?
      - Ryhtyminen taitaa olla väärä ilmaisu tässätapauksessa.

      3. Mikä gooteissa on mielestäsi parasta?
      - Se, että saa vastata näin ihaniin kysymyksiin.

      4. Minkälaisiin goottivaatteisiin pukeudut? (esim. mekkoihin, korsetteihin, housuihin...)
      - Pukeudun mukavanlaisiin kuuttivaatteisiin.

      5. Värjäsitkö hiuksesi?
      - Sehän on päivänselvää.

      6. Jos värjäsit, niin minkä värisiksi?
      - Tämä ei ole edes väri!

    • material pain

      1. 19
      2. En ryhtynyt kasvoin siihen suuntaan katsellessani ala-asteella vampyyri leffoja
      3. salaperäisyys, luovuus, synkkyys
      4.Omasta mielestäni pukeudun aivan tavallisesti vaikkakin vaatteeni ovat mustia suurimmalta osaltaan. Toisten mielestä taas pukeudun erikoisiin hieman cyber tyylisiin vaatteisiin.
      5.monesti
      6.mustaa, valkoista, punaista

    • Itkevä_tyttö93

      1. Minkä ikäinen olet?
      Oon 13 wee
      2. Miksi ryhdyit gootiksi?
      Koska pidin ennestään jo 69 eyesista ja uniklubista ja kaikesta goottimusasta xD
      3. Mikä gooteissa on mielestäsi parasta?
      Meillä on niin siistit vaatteet ja ollaan tosi niinku cooleja ja silleen.
      4. Minkälaisiin goottivaatteisiin pukeudut? (esim. mekkoihin, korsetteihin, housuihin...)
      kaikki löytyy xD
      5. Värjäsitkö hiuksesi?
      joo
      6. Jos värjäsit, niin minkä värisiksi?
      mustiks kunnes löydän jotain tummempaa xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      686
      5175
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3544
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3307
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2553
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2389
    6. 261
      1980
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe