Hei, sussa on ainesta jutteliaksi!
On onni, että näillä palstoilla liikkuu sivistyneitä ihmisiä...
Olen seurannut kommenttejasi, ja ne ovat järkeviä, ja sivistyneitä.
: )
Hei BubbleGirl!
6
575
Vastaukset
- olen sivistynyt
Tiedän esim et koska Elias Lönnroot synty ja oon lukenu Kalevalaa. Sehän tekee ihmisen sivistyneeksi?
- Khyl khyl....
Noooo, BubbleGirl on muilla palstoilla mm. selittänyt siitä, miten on hulluna perheelliseen opettajaansa, ja on kehoittanut kiusattua hakkaamaan kiusaajansa jollain sorkkaraudalla vai mikä se nyt oli... Eh.
- just \,,/
On tyhmä kuin vasemman jalan kyntösaapas! xD
- BubbleGirl
just \,,/ kirjoitti:
On tyhmä kuin vasemman jalan kyntösaapas! xD
Kuten aikaisemmsssa viestissäni kirjoitin, joskus juttujeni taso laskee, kun hermoni ovat kireällä. Toisaalta kannattaa varmaan itse miettiä, olenko heittänyt välillä omistuiset juttuni tosissaan vai ironisena letkautuksena, vai puhtaasti vitsillä.
Siviilielämäni asiat taas eivät liity tälle palstalle. Säälittävät asiat säälittäville palstoille, nääs.
Solvauksia minun ei silti tarvitse kuunnella.
- BubbleGirl
Kiitosta. Kyllähän nuo välistä vähän poistuvat raiteiltaan, mutta yleisesti pyrin pitämän juttuni tiettyjen raamien sisällä ja täten siis asiallisina.
Tulen kyllä liikuskelemaan ja heittämään kommenttia täällä aina, kun vain liikenee aikaa.
Tästä tulikin mieleeni, että tuolla lempipalstallani, Final Fantsy -palsalla, jossa juttujen laatu on kyllä tosi heikkoa, minut on nimitetty filosofiksi. x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244062Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122921Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht114734Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 36697
- 104647
- 134645