Eilen yöllä kun ajelin autolla kotiin päin.
Yhtäkkiä valostui, auton vasemmalla puolella.
Käännyin vaistomaisesti katsomaan. Todella kirkas ( oranssin keltaisen kirkas) pallo tippui alaspäin säkenoiden kipinöitä perässään. Näytti, että ennen maahan tippumista sammui.
Se ei koskaan kadonnut näkyvistä kun kipinoi ja paloi / loisti, vasta sammuttuaan lähellä maankamaraa. Ainakin näytti siltä.
Kaikki ohi 1-2 sekunnissa tai jotain semmosta.
Näytti syöksyvän suoraan alas ja näytti menevän todella läheltä, tosi matalalla syöksyvän.
En koskaan ole nähnyt vastaavaa.
Näin eilen meteoriitn tai vastaavaa
nähnyt
3
663
Vastaukset
Ilmoita havaintosi.
http://www.ursa.fi/ursa/jaostot/meteorit/fireball.html- Masa_POHJANMAALTA
ITSE KÄVELIN EILEN ULKOSALLA ABOUT KLO 23
NÄIN SAMANLAISTA.
KIRKAS PALLO SYÖKSYI MAATA KOHDEN PERÄSSÄ TULIVANA!- HEP HEP
HUUDA HEP! kun seuraavan kerran näet meteorin...
mutta näkyihän eilen tosiaan meteorin välähdys myös Jyväskylässä noihin aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html150692- 35683
- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521