Mikä on paras tapa nuolla pillua?

Miekkonen80

Oon huomannu et naiset tykkää aika erilaisista otteista?
Mikä on paras tapa alottaa uuden misun kaa?

13

12887

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielimies

      pöljät
      ensin muut leikit,ja kun suuteloitsemiseen pääset,ni loppu on helppoa.
      ei muuta kuin työnnät kieles tytön kurkkuun ja alas päin ja kun tulee stringien kangas vastaan,ni sitten alat vaan vatkaan ku anagonda-käärme saaliinsa kimpussa ja se o siin. kokeilkaa töpö kielet, toimii...tv pertti

      • Miekkonen80

        Saisko vähän tarkempaa kuvausta.
        Niinkun että klitoriksen lirputusta vai pitkiä vetoja?
        Onko olemassa sellasta keskivertomeininkiä joka puris joka mimmiin?


    • Narttuli

      En tiiä keskiverrosta, luulisin että jokaisella naisella on omat juttunsa mistä tykkää. No mie kerron mistä mie tykkään.
      Suutele eka sääriä, reisiä, vatsaa.
      Sit alota hellästi tussun kaa. Helliä lipaisuja kielenkärjellä.
      Alota sieltä alhaalta, välilihalta ja vedä kieltä kohti klitorista. Välillä laajempia kaaria, isoja häpyhuulia pitkin, välillä sisempää.
      Sit voit nuoleskella klittaa. Eka hellästi sitten kovempaa. Ja ime välillä.
      Ja sit taas pitkiä vetoja.
      Jossain vaiheessa ku nainen kiihottunu ni sormi sisään ja eti g-piste. Painele sitä.
      Eläkä lopeta ennen orkkua.
      Nää jos opit ni tervetuloa kyläilemään!

      • best123

        täydellinen ohje!!!!!

        Kiitos naikkonen!!!

        Muija sai sellasen orkun että oksat pois!!!

        Kiitos vielä!!!


      • Minni81

        Just noin.
        Musta parasta on et kielel tehdään ympyröitä klitan ympärillä ja vasta loppuvaihees siihen nappulaan kii.


      • Tia;0)
        best123 kirjoitti:

        täydellinen ohje!!!!!

        Kiitos naikkonen!!!

        Muija sai sellasen orkun että oksat pois!!!

        Kiitos vielä!!!

        Naikkosen ohjeelle kiitos ja kumarrus minunkin puolestani. Minunkin makuista suuseksiä olisi tuollainen :)

        Näettekö! Tämähän toimii!!! :) :) :)


      • Tia;0)
        Tia;0) kirjoitti:

        Naikkosen ohjeelle kiitos ja kumarrus minunkin puolestani. Minunkin makuista suuseksiä olisi tuollainen :)

        Näettekö! Tämähän toimii!!! :) :) :)

        Narttuli se oli :) eikä naikkonen... Aamupöperöiset aivot minulla vielä.


    • mlukku

      näin. Eli, ensin peukalot pilluun, sitten häppärit peukalon ja etusormen väliin, ja levitys niin paljon kuin periksi antaa, eli koko lärvä auki. Sitten pitkiä, hitaita kielivetoja, alkaen melkein peräaukosta ja kohti klittaa. Ja sitten välillä vähän nopeammin, ja välillä häppärit(naisella pitää olla kunnon häppärit) imaistaan kokonaan suuhun ja niitä lutkutellaan. Ja tietenkin välillä, klitan nuolentaa, kielenkärjellä, ylös, alas, ja ympäri hernettä....mutta varmista ensin, ettei kyseessä ole sellainen liisterilaatikko, joka valuu kaiken saamarin nestettä ja eritettä. Siis, ensin kunnon aukaisu, tarkka näköhavainto, pieni haistelu, ja jos OK, antaa palaa............nykyisin kimuleilla melko paljon erilaisia hiivatauteja, joten hyi ja hyi

      • Minni81

        Normaali pillu erittää aina nestettä.
        Eiks pointti ole juuri se. Luulisin että miehestä on ihanaa kun taidoillaan sai naisen kostumaan ja oikein tulvimaan.Mun poikaystävä ainakin rakastaa sitä.
        Jos on paha hiiva niin kantsiiko tuota seksiä harrastaakaan?


      • Pillun peittäjä
        Minni81 kirjoitti:

        Normaali pillu erittää aina nestettä.
        Eiks pointti ole juuri se. Luulisin että miehestä on ihanaa kun taidoillaan sai naisen kostumaan ja oikein tulvimaan.Mun poikaystävä ainakin rakastaa sitä.
        Jos on paha hiiva niin kantsiiko tuota seksiä harrastaakaan?

        Voihan sitä naisten kondomiakin käyttää.

        tosin oma kohtanen joka illan vahinko tapaus, jos ei ole pahasti sekasi niin tavallista kotitalous kelmua, eikä haittaa kumpaakaan.


    • kuuki,

      on se, että antaa naisen nuolla ja imeä, mutta itse vaan löhöää raukeana punkassa ja nauttii. Ne naisten värkit on niin saakutin limaisia ja epähygieenisiä, ei niitä kukaan terve mies ala nuolemaan. Siitä klitan imemisestä ne jaksavat aina vouhottaa, mutta naiset voi pistää sellaiseen asentoon, että ne kullia imiessä samalla ylettyvät hyvin hieroskelemman omaa klittaansa. Siinä samassa mies saa myös jonkin verran silmäruokaa. Se kun sattuu olemaan mukava näky, kun nainen omilla sormillaan tekee itselleen pikku orkut, silloin on kasvoilla katsomisen arvoinen ilme. Minä en kyllä naisia ime, enkä nuole, mutta kulli on päivittäin märkä ja kostea naisten syljestä. Hyvää se imutus tekee, mutta......nääs, tasan ei onnen lahjat

      • narttuli

        Kuka tolle muka oikeesti antaa..
        Ei kukaan.
        Samaa katkeran miehen puhetta kun ei flaksi käy.
        Eikös naiset tehdä kamppanja että tollasten urpojen kaa ei vehdata!


    • Paras tapa nuolla on asento jossa vaimo istuu miehen päälle ja laskeutuu selälleen. Siis vaimon selkä miehen rintakehää vasten ja mies on takaa päin kyrpä pillussa. Konttaan jalkojen väliin ja nuolen kyrvän avaamaa pillua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3074
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2213
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      115
      1637
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1449
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      100
      1322
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1269
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      79
      1246
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      14
      1160
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      42
      1054
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      224
      909
    Aihe