kun tuntuu olevan halvempia nuo puupöydät verrattuna kivipöytiin, niin mitä eroa niillä on? Millä tavalla kivilevypöytä on parempi kuin puulevypöytä, vai onko parempi? Tuoko kivipöydän paino vakautta vai onko muita syitä? Jos käyttö olisi n. 5h viikossa eli mielestäni melko vähäinen, niin kumpi olisi kannattavavmpi sijoitus?
Kivipöytä vai puulevypöytä?
rode
99324
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 9
Vanhimmat
Kivipöytä kannattaa ehdottomasti. Tukevampi, eikä kivi elä niinkuin puu. Pitkäikäisempikin on siis ja pysyy suorana
onkos niitä semmosia mdf-levyllisiä pöytiä? eikös tuo mdf ole aikas muotoaan muuttamaton ja kestävää vai puhunko ihan omiani?
Kivipöytä kestää vuosikymmeniä normaalikäyttöä, mdf ei.
Olihan tuo vitsi?
Kävin Oulussa Acon Finlandilla testaamassa MDF-pöytää ja päätin heti etten sellaista ota. Vallit käyttäytyivät ihan ok, ja verankin saisi kunnollisen, mutta pöytä kuulostaa ankealta kun pallot vyöryvät sitä pitkin. En ehkä osaa oikein sitä selittää, mutta puisen ontto ääni siinä oli aina kun pallo oli liikkeessä. Jos tuosta ei välitä, niin kyllähän sillä pöydällä varmasti olkkarissa näpyttelee.
Itse harkitsen rakentaa rungon massiivisista mäntypaaluista ja valaa betonista jonkun parisenttisen levyn pelialustaksi. Jos se ei lopulta toimi, niin saapa siitä sitten tukevan ruokapöydän olkkariin.
ratkaisu. Itse pähkäilin tuota samaa asiaa heinäkuussa, päädyin sitten biljardimyynnin Presidentti-kivipöytään. Eikä sitä päätöstä ole tarvinnut katua, on ihan huippulaadukas pöytä.
On kyllä ihan väärä paikka säästää jos ottaa mdf-levyllisen pöydän. Sen pari sataa kun laittaa lisää niin saa kunnon kivilevyn ja eikä tarvitse katua... Meinaan kyllä minulle tulisi ainakin tippa linssiin jos 700-800 EUR mdf-levy pöytä on vuoden päästä solmussa.
Täälläkin kun vertailee noita hintoja niin halvin kivilevy pöytä on sellasen 1000 EUR ja kallein mdf näyttäisi olevan 800 EUR -> http://www.vlp-biljardi.net/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=10&Itemid=32
Jos ittellä olisi fyrkkaa/tiloja ostaa pöytä niin en kyllä uskaltaisi tehdä 800 EUR:n kokeilua, että onko se sitten hyvä. Ennemmin kerralla kunnollinen.
MDF ei toimi niin kuin haluat. Ostin Suomen halvimman kivipöydän www.pelipaikka.fi h. 849 eur ja on toiminut. Itse asensin kaverin kanssa kaikki 4 tunnissa. Ei muuta kuin suoraan kivipöytään
ihan käy puualustakin harjoitteluun. helppo siirtää, ja ottaa vaikka mökille mukaan. rokki soimaan niin ei kumise. ja jos peli into säilyy, niin parin vuoden päästä kivipöytä ammattimiehen kokoomana ja maailman loppuun asti samaan paikkaan jäävänä