satutatteko itseänne

cradle of filth

satutatteko koskaan itseänne ja miksi?

9

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se ei kuulu

      goottiuteen vaan ns. teiniangstiin. Teiniangsti johtuu yleensä taasen aivotoimintojen kehittymättömyydestä ja parantuu iän myötä. Myös hyväksikäytetyt lapset satuttavat usein itseään.

      Normaali tasapainoinen ihminen ei satuta itseään tietoisesti. Tähän en laske kuitenkaan esim. tatuointeja, lävistyksiä, SM:ää tai performanssitaidetta.

      Miksi kirjoitit tämän goottipalstalle? Parempi palsta tälle olisi esim. Hip Hop-palsta, sillä Hip Hoppia kuunteleva satuttaa korviaan alituisesti ja samalla tekee aivotoiminnalleen suurta vääryyttä rappeuttaen aivojaan.

      • Tirsk..

        Emmepä hyvinkään satuta..

        Satuttaa itseään voi monella tapaa: Tekemällä vääriä valintoja tai tekemällä muuta hallaa itselleen.
        Kaikki mikä tuntuu vähänkin pahalta tai väärältä, on satuttamista.

        Siinä olen samaa mieltä, että hiphopparit tekevät itselleen kauheuksia.
        Olen katsonut bariin otteeseen sitä pimp my ride-ohjelmaa ja siinä he laittavat autoon aina kamalat kaijuttimet.
        Ihmettelen, eikö moisesta tule kuulovaurio?
        Pahaa tekee edes ajatella, miltä se jatkuva tinnitys tuntuu.

        En minä ainakaan ole satuttanut itseäni lähiaikoina ja siitä olen ylpeä.
        Aijemmin satutin, valitsemalla muiden edun oman etuni sijasta, kuuntelemalla pahoja sanoja
        sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät tunteneet minua, mutta silti halveksuivat.
        Satutin pelkäämällä öisin niin, etten pystynyt nukkumaan.
        Pelkoni johtui ahdistuksesta, stressistä ja sen sellaisesta, se oli aivan aiheetonta.
        Minä vain pelkäsin, vaikkei ollutkaan mitään, mitä pelätä.

        En ole hyväksikäytetty lapsi, vaan unohdettu lapsi, eikä yksin jääminen aina tunnu hyvältä.
        Siihen kuitenkin olen tottunut ja muunlainen elämä tuntuu aivan vieraalta.

        Lapsena kuitenkin olisin toivonut, että vanhempani olisivat tulleet kotiin ennen, kuin menin nukkumaan, että olisin nähnyt heidät illalla edes kerran.
        Aamulla heidän läsnäolostaan ei ehtinyt pahasti nauttia, kun minä lähdin kouluun.
        Viikonloput olivat sellaisia normaaleja, yhdessä oltiin paljon.

        Satutin itseäni, istumalla pienenä olkkarin matolla ja kuuntelemalla lankapuhelimen pirinää.
        Pelkäsin sitä laitetta ihan tosissani.
        Sen sijaan, että olisin ollut kotona yksin, olisin voinut olla kavereiden kanssa.
        Mutta sain aina istua tuntikausia rapussa, odottaen, kun he miettivät, halusivatko he lähteä kanssani ulos, vai eivät.

        Sellainen sattui, mutta enää ei satu ja koetan olla itselleni lempeä, etten satuttaisi itsekkään.


    • Ja kovaa

      Vetelen pienii arpia avaimenperillä kun oon koulussa, ja viikonloppusin kyllä menee ranteet auki.. toivon et ymmärrätte mua mut elämä on vaa nii tuskaa..

      ylees kuuntelen goottimusaa esim nymphetamine samalla ku vähän "meen joen ylitse"

    • hevi-hullu

      toista on helpompi viiltää kun itteään ja kyl mä annan myös itteeni ja sitten ei muutakun veri kupista suuhun nam

    • PainInsideSoul

      Emmä haluis satuttaa mut joskus ku kuuntelen oikeen sellasta ahhhhh, musiikkia, niin on vaan pakko ottaa joku, ei nyt veitsi, mutta vaikka kännykän takakuori ja sillä sitte voi toho ranteeseen viiltää. Siitä tulee nii hyvä olo!

    • GoottiJedi666

      vetelen bussikortilla kyrpään haavoja ja työnnän omaan suuhun niin huuletki ratkeilee. Vittu kaikki sais kuolla tästä paskasta maailmasta.

      • pakarat!

        Voi jestas..
        Siis musiikki innoittaa viiltelemään?
        Itsemurhaa nuorempana yrittäneenä sanon, että viiltely ei todellakaan ole mikään kova juttu.
        Miksi sitä nykyään tehdään sen vuoksi, että voisi olla kova?

        Miksi ihmeessä satuttaa itseään, jos ei halua kuolla?


    • ....

      plen pari kertaa satuttanut itseäni viiltämällä mieskaverini linkkarilla ranteeseen ja nilkkaan.Olen myöskin yrittänyt viiltää leipäveitsellä ranteeseen,kun on pitänyt leikata leipää..:)
      En todellakaan tiedä miksi tein niin,koska se ei ainakaan tee oloa yhtään sen paremmaksi,jää vain rumia jälkiä,mitä sit yrittää peitellä,ettei kukaan nää.Onneksi kerroin meiehelleni ja hän käski itkien lopettaa.Siitä tuli niin paha olo,etten ole enää tehnyt sitä sen jälkeen,onneksi.

    • BubbleGirl

      Ihan hirveästi. Päivittäin viillän vanhat haavani auki ja nautin siitä suunnattomasti! Ihmettelen, mikseivät kaikki muutkin tee niin.
      Kuvitelkaa sitä ihanaa tunnetta, kun vuodatat veresi uhrialttarille seremonian aikana. Ah!


      ... ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe