Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

7.mäs päivä menossa

kelmut käyttöön

heips kaikki,jossain vaiheessa kesällä täällä oli tuorekelmuista juttua,en viittinyt kokeilla kesällä ku hikoilutti niin paljon,mut nyt tunnen miten hiki lilluu virtaa vatsan seudulla,ehkä se johtuu siitä kun ei talvella hikoile,en ole yli painoinen mutta mun maha on löllyvää läskiä.nyt on lähtenyt 2cm vyötäröstä.jos ette usko kokeilkaa muutama tunti,nii hiki virtaa ja läskit lähtee.

33

8821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MINÄ..

      Siis mitä?

    • Utelias

      Mikä tämä tämmönen juttu on? Viitsisitkö kertoa mistä on kysymys ja miten toimitaan? Vaikka voinhan tuota selailla näitä viestejä niin jos jotain juttua kesältä löytyis... Mutta jos aikaa ja innostusta on niin kirjoita ihmeessä! :)

    • sulaa

      Läskikö sulaa kelmun alla? Jopas on vitsi. Eiköhän kelmuilussa tapahdu jotain aivan muuta kuin läskin sulamista? Mutta, jos lopputulos mieluinen, sama kai se mitä kropalle kelmun alla tapahtuu.

      • mie

        ihon hikoillessa eikä mitään läskiä


    • alkuperäinen kirjoittaja

      uteliaalle.eli laitan tuorekelmua vatsan ympärille pari kerrosta,jota pidän n.6h päivässä voi pitää pitempäänkin,laita napakasti mut ei hirveen tiukasti,välillä kelmu saattaa rullaantua,silloin laitan lisää kelmua paljaajaalle kohdille.eilen kokkailin ruokaa vedin samalla vatsaa sisään n.puol minuuttia ja pieni paussi ja taas vatsa sisään,kaverini käyttää kelmua kanssa,ilman vatsan puristuksia ja tuloksia on syntynyt.poistin kelmut eilen illalla,oli kiva nähä vyötärö miten kaareva se oli,ku oon muuten tasa paksu jo kolmessa päivässä alkoi näkyä tuloksia.toissa päivänä menin kioskille kelmut mahassa,kauhea hiki aalto tuli koko kroppaa.eli niille jotka eivät usko tähän,kokeilkaa ennen kuin alatte kirjottelee sitä ja tätä..ja vielä en tiiä poistuuko läski vai neste,mut mulle se on sama,kun näkyviä tuloksia on tullut nopeasti.nii ja vielä eilen poistettua kelmut tuli hirvee jano join varmaan 2l vettä,mikä on myös laihuttajille ja muillekkin hyvä asia siis veden juonti.ps.anttillan kuvastossa oli myytävänä kumi housuja,millä on samanlainen vaikutus,aattelin tilata mut en halua pepusta enkä jaloista senttiikää pois vatsani on vain ongelma,samalla voi laittaa kelmut reisiin ym.paikkoihin.nyt meen vetää uuet kelmut.tsemppiä niille jotka alkavat kokeilla ja jos kokeilette.kirjottakaa kokemuksistanne.

      • Varjo

        Nestepoistuma korvautuu nopeasti parin viikon sisällä uudella nesteellä. Tietysti jos haluaa olla pari viikkoa kaposempi niin jo vot. Ja tekihän sadussa keisarillekin uudet vaatteet kova uskominen vaatteisiin.

        Ensimmäisen maitolasillisen jälkeen alkaa taas nestettä kertyä (2dl maitoa ja saat tarvitsemasi suolamäärän).

        Tähän asti ei ole keksitty minkäänlaista ihmelääkettä pysyvään laihtumiseen. Ainut keino on liikkua enemmän kuin kuluttaa ts. syödä vähemmän ja harrastaa enemmän liikuntaa. Siinä ei elmukelmut auta, mutta tuloksiakin tulee.

        Lajeissa, joissa on painoluokat, on tapana mennä saunaan tunniksi ennen punnitusta, jos on siinä hilkulla pääseekö alempaan painoluokkaan vai ei. Näin saadaan 2kg painoa pois nopeasti, eri asia voidaanko sitäkään varsinaiseksi laihtumiseksi sanoa. Voihan sitä väittää vaikka tehokkaimmaksi laihdutuskeinoksi ikinä; 2kg pois 2 tunnissa!


      • no no
        Varjo kirjoitti:

        Nestepoistuma korvautuu nopeasti parin viikon sisällä uudella nesteellä. Tietysti jos haluaa olla pari viikkoa kaposempi niin jo vot. Ja tekihän sadussa keisarillekin uudet vaatteet kova uskominen vaatteisiin.

        Ensimmäisen maitolasillisen jälkeen alkaa taas nestettä kertyä (2dl maitoa ja saat tarvitsemasi suolamäärän).

        Tähän asti ei ole keksitty minkäänlaista ihmelääkettä pysyvään laihtumiseen. Ainut keino on liikkua enemmän kuin kuluttaa ts. syödä vähemmän ja harrastaa enemmän liikuntaa. Siinä ei elmukelmut auta, mutta tuloksiakin tulee.

        Lajeissa, joissa on painoluokat, on tapana mennä saunaan tunniksi ennen punnitusta, jos on siinä hilkulla pääseekö alempaan painoluokkaan vai ei. Näin saadaan 2kg painoa pois nopeasti, eri asia voidaanko sitäkään varsinaiseksi laihtumiseksi sanoa. Voihan sitä väittää vaikka tehokkaimmaksi laihdutuskeinoksi ikinä; 2kg pois 2 tunnissa!

        Mitähän sillä sanomisella voittaa punnituksessa? Sehän pelkkää itsepetosta. voihan olla, että joku tee, onhan meitä moneksi.
        Kun on tarpeeksi motivoitunut, pystyy kyllä tiputtamaan millä tahansa painoa. Onhan näitä "tosi kertomuksia" tämäkin keskustelukanava täynnä.

        Älä ole katkera, eihän se ole sinulta pois, -ja jos se on multa pois, niin en itke perään... =)

        toki sananvapaus sallitaan. ;D


      • Kilpailija
        Varjo kirjoitti:

        Nestepoistuma korvautuu nopeasti parin viikon sisällä uudella nesteellä. Tietysti jos haluaa olla pari viikkoa kaposempi niin jo vot. Ja tekihän sadussa keisarillekin uudet vaatteet kova uskominen vaatteisiin.

        Ensimmäisen maitolasillisen jälkeen alkaa taas nestettä kertyä (2dl maitoa ja saat tarvitsemasi suolamäärän).

        Tähän asti ei ole keksitty minkäänlaista ihmelääkettä pysyvään laihtumiseen. Ainut keino on liikkua enemmän kuin kuluttaa ts. syödä vähemmän ja harrastaa enemmän liikuntaa. Siinä ei elmukelmut auta, mutta tuloksiakin tulee.

        Lajeissa, joissa on painoluokat, on tapana mennä saunaan tunniksi ennen punnitusta, jos on siinä hilkulla pääseekö alempaan painoluokkaan vai ei. Näin saadaan 2kg painoa pois nopeasti, eri asia voidaanko sitäkään varsinaiseksi laihtumiseksi sanoa. Voihan sitä väittää vaikka tehokkaimmaksi laihdutuskeinoksi ikinä; 2kg pois 2 tunnissa!

        Ei toiminut mulla tuo saunajuttu. Olin tunnin saunassa kauheet määrät vaatetta päällä eikä lähtenyt kiloakaan, eikä itseasiassa edes sataa grammaa. Pettymys oli valtava, mutta onneksi pääsin silti omaan painoluokkaani.


      • Varjo
        Kilpailija kirjoitti:

        Ei toiminut mulla tuo saunajuttu. Olin tunnin saunassa kauheet määrät vaatetta päällä eikä lähtenyt kiloakaan, eikä itseasiassa edes sataa grammaa. Pettymys oli valtava, mutta onneksi pääsin silti omaan painoluokkaani.

        Jotta itse olen tiputtanut 3 kertaa alempaan painoluokkaan (olen juuri siinä 75-77kg ennen kisoja) juuri saunomalla.

        Yleensä aamulla ennen kisoja paino on lähellä 76 kiloa (eli siinä hilkulla), saunan jälkeen ennen punnitusta pääsee karvan alle 75 kiloon kun on pidempään saunassa (tunnin verran yli 80 astetta löylyä). Hikoilua voi vielä lisätä ottamalla lasin vettä välissä.


      • Varjo
        no no kirjoitti:

        Mitähän sillä sanomisella voittaa punnituksessa? Sehän pelkkää itsepetosta. voihan olla, että joku tee, onhan meitä moneksi.
        Kun on tarpeeksi motivoitunut, pystyy kyllä tiputtamaan millä tahansa painoa. Onhan näitä "tosi kertomuksia" tämäkin keskustelukanava täynnä.

        Älä ole katkera, eihän se ole sinulta pois, -ja jos se on multa pois, niin en itke perään... =)

        toki sananvapaus sallitaan. ;D

        Niin että jos tuosta joku selvän ottaa, niin kertokoon minullekin.

        Muovikelmut nyt eivät laihduta todellisuudessa yhtään, kaikki on nestepoistumaa. Ihmisten pitää aina muistaa, että kun läskit palaavat, ne eivät todellisuudessa menneetkään mihinkään (ei ainakaan elmukelmulla). Rasvasolun varsinainen "poistuminen" kestää 1,5 - 2 vuotta, sitä aikaa ei voi nopeuttaa. Tässä ajassa rasvasolu ehtii "hävitä", sitä ennen se menee vain horrokseen palatakseen takaisin entistä tomerampana.

        Siksi laihduttaneet läskit lihovat uudestaan.


    • vaikka vain vähän aikaa

      jos kyse on nesteen poistosta,hällä väliä nyt minulla on erilainen olo,ku katselee masua ettei se hirveesti lölly ja kurvia on tullu,ja vielä ei purista pöksyt.vielä pari viikkoa pidän ja katson mitä kelmu tuo tullessaan,lopettamisen jälkee voi alottaa uuellee jos pahalta näyttää,nii ja vielä ryhti parantu ennen istuin selkä vääränä,nyt istuu vaistomaisesti selkä suorana.

      • saunominen ei tua näkyviä tul

        olen kuullut ennenkin saunomisen hikoilusta,mut eipä moni jaksa istua siellä tollasessa lämpö asteessa tuntia,eikä se ole tuonnut minkäänlaista tulosta siis tarkoitan senttejä pudottan tai kurveja tuonnut näkyviin,meillä on vielä oma sauna joka on 3 kertaa viikossa käytössä,myönnän et en ole tuntia kerralaan ollut,mut hikilöylyjä otan.ps.uskon et pari kiloa lähtee tollasen saunomisen jälkee,mut kelmulla on erilainen vaikutus.esim.kun kelmut ovat napakasti kieritetty ihon ympäri,iho siitä kohtaa ei pääse henkittää jolloin siitä kohtaa palaa rasva tai neste lähtee ja vaikutus kestää kauemmin ja sileämmäksi iho tulee,kun taas saunominen ei tua pitemmän päälle tollasia tuloksia.ps.tää on mun mielipide ja olen tyytyväinen kelmun käyttöön.


    • elmukelmu

      joo-o,tämähän on vanha juttu,kelmuilla sentit pois,kauneushoitoloissa käytetään vastaavanlaisia käärehoitoja,joilla saadaan nopeasti senttejä pois,mutta edullisempaahan se on kelmua kaupasta ostaa.Itse olen käyttänyt kelmua mahassa ja reisissä,alle laitan kiinteyttävää vartalo voidetta ja kelmua päälle ja eikun nukkumaan.Aamulla kun otan kelmut pois iho on AIVAN ERI TUNTUINEN,ja kyllä siinä senttejäkin lähtee!Epäuskoiset KOKEILKAA ja antakaa kommentteja.

    • kiva et täällä on joku joka

      kiva et on kohtalotoveri joka on myös kokeillut kelmua.ps.olisi kiva mailata ja jutella enemmäkin.

      • Vuorattu kelmuilla

        Toivottavasti tama auttaa. Sain kovasti intoa naista kelmu jutuista ja paatin heti kokeilla. Nyt on maha ja reidet vuorattu kelmulla :0) Ei auta ku lahtea kauppaan kelmun hakuun.


      • Tarjaana66

        Itse laitan kelmun kii jeesus teipillàä,ei ala kerimään.


    • Varjo

      ...mutta mä en voi kuin nauraa, ahahhahaaa... Mä voin sieluni silmin nähdä pötköttämässä iltaisin ympäri suomea lihavia ihmisiä elmukelmun sisällä ja hikoilemassa, kuin uunissa paistuvat luonnonsuolimakkarat, ei saakeli mun on parasta mennä maate... Mut ihan oikeesti ajatelkaa nyt, ympäri Suomea kaverit nukkuu muovipussissa, ei jumaa ahahhhahhaaaa

    • kesällä aloittanut

      joo.kiva et on jotkut ovat kokeilleet kelmua,tää on totta 3.messa viikossa lähti n.7cm vyötäröstäni,silloi oli kesä...mieheni oli ällikälä lyöty ku mittasimme vyötäröni,sanoin sille et joko uskot,hää sanoi että ei läskit voi palaa noin nopeasti,sanoin sille et mikä sitte hää tokas et aineen vaihunta tekee sen,tokasin et jos aineen vaihunnasta on kyse silloi on myös laihtumisesta kyse,taas se jatkoi neste sieltä poistuu edelleen tokasin vai 7cm.kolmesa viikossa,ei se enää jaksanut joten painuin kaunes salogiin missä tehään samanlaista hoitoa mutta laitetaan lämpö kääre päälle,mikä maksaa n.300mk.käynti.kysyin tietoja, kyseinen henkilö ei sanonut muuta kuin housut kuin housut mahtuvat pääleesi ja toivotti tervetulleksi taas muutaman päivän kuluttua,että siitä olisi apua,kävin uteliasuuden takia yhen kerran,mitä jatkan nyt kotona ilman kääröjä.ps.ihana vyötärö ja reidet.

      • kokeilunhalunen

        taijat itse olla joku ,jolla läskit ei lähe muuta ku saunomalla,ku pitää koko ajan kirjoitella kommenteja,hyvä ku menit nukkumaan ,sekin poistaa kaloreita.ps.miksi viitit edes vaivautua kyseiseen aiheiseen jos sulla on kaikki kotonaan.mulla ei ole ylimääräistä kuin n.10 kg.joten aattelin käyttää tätä tekniikkaa.hah hah haaa...paras mennä muulle osastolle,tsemppiä


      • Varjo
        kokeilunhalunen kirjoitti:

        taijat itse olla joku ,jolla läskit ei lähe muuta ku saunomalla,ku pitää koko ajan kirjoitella kommenteja,hyvä ku menit nukkumaan ,sekin poistaa kaloreita.ps.miksi viitit edes vaivautua kyseiseen aiheiseen jos sulla on kaikki kotonaan.mulla ei ole ylimääräistä kuin n.10 kg.joten aattelin käyttää tätä tekniikkaa.hah hah haaa...paras mennä muulle osastolle,tsemppiä

        Itse kilpaurheilijana (sm-tason) on niin mukava nauraa näitten lihavien avuttomille yrityksille laihduttaa itseään mitä ihmeellisimmillä konsteilla ja dieeteillä... Tämä oli kyllä paras juttu vähään aikaan... heeheehheheehheheehhehehehe...

        Todellinen kevään pelastaja, me ollaan töissäkin naurettu porukalla tälle hommalle!

        Ihmiset vetää kelmua päälle ja kuvittelee laihtuvansa, ei jumaa... ahahahahahhhahaaa...

        Niin ja työkavereilta myös makkaroille terveisiä, ehehehhheee....


      • aurinko
        Varjo kirjoitti:

        Itse kilpaurheilijana (sm-tason) on niin mukava nauraa näitten lihavien avuttomille yrityksille laihduttaa itseään mitä ihmeellisimmillä konsteilla ja dieeteillä... Tämä oli kyllä paras juttu vähään aikaan... heeheehheheehheheehhehehehe...

        Todellinen kevään pelastaja, me ollaan töissäkin naurettu porukalla tälle hommalle!

        Ihmiset vetää kelmua päälle ja kuvittelee laihtuvansa, ei jumaa... ahahahahahhhahaaa...

        Niin ja työkavereilta myös makkaroille terveisiä, ehehehhheee....

        Ennen tätä viestiä pidin sinua fiksuna ja muita typerinä jotka tähän kysymykseen ovat vastanneet.
        Mutta nuo naurut ja että työkavereiltakin oikein terveisiä makkaroille...

        Lapsellisuutta siis vain ja typeryyttä.
        En ole varma onko tämän edellisen viestin oikea varjo edes kirjoittanut.
        Jos on niin mieti vähän mitä kirjotat.
        Alku lupaava mut metsään menit lopussa...
        jA TUNTEMANI urheilijat eivät sorra toisia eivätkä puhu tuohon sävyyn muiden painosta joten en usko että olet mikää sm tason urheilija!


    • =D

      Tuota kelmua sitten kuluu paljon ku kääriin ison ihmisen ympärille, jotta elmukelmua halvempaa on pakkauskelmu, jota saa rautakaupasta. Siihen ei normaalisti voi lihaa kääriä, mutta ehkä tällaisessa tapauksessa...
      Ne on isoja rullia ja niitä on eri levyisiä. Mulla itsellä on noin 50 cm leveä. Tosin hankin sen paketteja varten, mutta ei sitä tiiä, jos epätoivo yllättää, vaikka kokeilisin... =)

    • olet sekopää

      ei sul taida olla kaikki nupissa kunnossa,luin koirien palstalta jutun kirveellä päähän,sielläki sun haamu varjos kummiteli, hyi helvetti sun tekstejä siellä,tollaset pitäis lopettaa kierimäl kelmut naamasi ympärille.

    • kelmuillu yhen päivä

      toi kelmu juttu kuulosti naurettavalta,mut jokainen hullu haluaa kokeilla kaikenlaisia hölmöjä konsteja.kierroin reisiin ja mahan seudulle,jännä tunne tuli, kihmelöi ja hiki pisarat lillu kelmun alla,ja yks hyvä pointsi on et joutuu väkisinki istuu selkä suorana.

    • N'82

      Tuli mieleen, että olen joskus lukenut (ja nähnyt kuvia) lehdestä miten joku on kaventanut vyötäröään korsetilla. Tässä lehtijutussa sillä oli sairaalloinen päähänpinttymä saada todella ohut vyötärö ja hän oli pitänyt korsetteja säännöllisesti yli kymmenen vuotta ja sormet meni kepeästi vyötärön ympäri.

      Itsekin olen hullu kokeilemaan kaikkea ja menin eilen ostamaan elmukelmua ja nyt tälläkin hetkellä on päällä (olen 173/64) eli normaalipainonen, mutta vyötäröllä on läskiä enemmän ku pitäs ja yritän päästä myös "jenkkakahvoista" tällä konstilla!! =)

      • jälkee kokemuksistasi

        moi kiva et jotkut on alkanut kokeilla myös tätä kelmuilu konstia,vaikka hölmöltä kuulosttaakin.iseltäni on lähtenyt vyötäröstäni jo vähä yli 3cm.ps.olisin tosi kiitollinen jos kirjottaisit kommenttia miten sun kohalla vyötärö kaventuu.


      • N'82
        jälkee kokemuksistasi kirjoitti:

        moi kiva et jotkut on alkanut kokeilla myös tätä kelmuilu konstia,vaikka hölmöltä kuulosttaakin.iseltäni on lähtenyt vyötäröstäni jo vähä yli 3cm.ps.olisin tosi kiitollinen jos kirjottaisit kommenttia miten sun kohalla vyötärö kaventuu.

        Mun projekti keskeyty (päiväksi=) Mutta tänään kotiin päästyä kelmutan itteni ja voin kyllä ilmottaa miten edistyn, mutta tuleeko tuloksia jo niinkin nopeesti ku parissa päivässä?

        Monta tuntia oot pitäny vuorokaudessa? Meinasin kokeilla yöx laittaa, mutta epäilyttää pysyykö kelmu hyvin kun yöllä tulee kumminkin pyörittyä sängyssä jonkun verran.

        Joka tapauksessa jos tulosta syntyy niin osan kunniasta saa aerobic missä oon nyt alottanu käymään 5 kertaa viikossa (tosin vasta pari viikkoa).

        Oletteko muuten samalla laihtunu ku ootte huomannu et senttejä on kadonnut vai onko paino pysynyt samana ja silti on sentit hävinny?


      • N'82
        jälkee kokemuksistasi kirjoitti:

        moi kiva et jotkut on alkanut kokeilla myös tätä kelmuilu konstia,vaikka hölmöltä kuulosttaakin.iseltäni on lähtenyt vyötäröstäni jo vähä yli 3cm.ps.olisin tosi kiitollinen jos kirjottaisit kommenttia miten sun kohalla vyötärö kaventuu.

        Mun projekti keskeyty (päiväksi=) Mutta tänään kotiin päästyä kelmutan itteni ja voin kyllä ilmottaa miten edistyn, mutta tuleeko tuloksia jo niinkin nopeesti ku parissa päivässä?

        Monta tuntia oot pitäny vuorokaudessa? Meinasin kokeilla yöx laittaa, mutta epäilyttää pysyykö kelmu hyvin kun yöllä tulee kumminkin pyörittyä sängyssä jonkun verran.

        Joka tapauksessa jos tulosta syntyy niin osan kunniasta saa aerobic missä oon nyt alottanu käymään 5 kertaa viikossa (tosin vasta pari viikkoa).

        Ootteko muuten samalla laihtunu ku ootte huomannu et senttejä on kadonnut vai onko paino pysynyt samana ja silti on sentit hävinny?


    • elmua

      niin muistaakseni housut pois leffassa käytettii elmu kelmua,kun mies oli niin läski ettei mahtun tiettyisiin vaatteisiin,eli täällä taas yksi hullu joka nenee kauppaan ostaa elmua.

      • =D

        Varmaan jokaisella(?) on kokemusta, vaikka jonjun toisen pitämästä kipsistä.
        Kipsin allakin tapahtuu kutistumista. Se on kyllä puhtaasti sitä kun lihas surkastuu. Mutta hoikkuu joka tapauksessa. Millaisilta ne vatsalihakset tuntuvat kelmuilujen jälkeen, toimivatko normaalisti? Pitäisiköhän lisätä jumppaa väliin, joten varmaan silloin parempi päivällä pitää???


      • tuntuu....
        =D kirjoitti:

        Varmaan jokaisella(?) on kokemusta, vaikka jonjun toisen pitämästä kipsistä.
        Kipsin allakin tapahtuu kutistumista. Se on kyllä puhtaasti sitä kun lihas surkastuu. Mutta hoikkuu joka tapauksessa. Millaisilta ne vatsalihakset tuntuvat kelmuilujen jälkeen, toimivatko normaalisti? Pitäisiköhän lisätä jumppaa väliin, joten varmaan silloin parempi päivällä pitää???

        moi.esim.istuessaa ja seisossaan,myös kävelyssä vedän vatsaani sisään.seuraavana päivänä tuntuu,ku olisi tehnyt kunnon vatsa treenin,se titenki vaikutta monta purista tekee.


    • Naurattaa

      käärikää vaan kaikki itsenne tuorekelmuun muutamaksi viikoksi. Varokaa ettei läskit mene homeeseen kelmun alla...hehheh...!!

    • 5 cm vyötäröltä

      moi joku kysy et onko paino tippunut samalla kun senttejä lähtee,mulla ainaskin on 1,5kg lähtenyt juan myös paljon enemmän vettä n.2-3l päivässä.olisi kiva jos kirjottaisitte kokemuksistanne jos jotkut ovat kokeilleet.ps.sille joka kirjoitti naurattaa,ei siellä kelmun alla homehu tuorekelmu pitää tuoreena...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe