Harri Veijonen

Ulkohellari

Onko Harri Veijosen maine ok Suomen uskovien keskuudessa?
Joskus tutkin hanen tuotantoaan mutta en oikein tieda, mita ajatella.
Tunnustetaanko hanet profeettana?

189

6080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmx

      Ei ainakaan profeettana. Hän on yksi ihminen monen muun ihmisen joukossa.

      Esikuvana kannattaa pitää Jeesusta Kristusta.
      Ihmiset ovat mitä ovat, monenlaista tekoa.

      • ap taas

        :)?


      • Anonyymi

        Matteus 23:11-12 FB92

        ”Joka teistä on suurin, se olkoon toisten palvelija. Sillä joka itsensä korottaa, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan.”

        Profeettojen, enkelten ja herätyksen perään haikailu on oman uskon laimentumisen merkki. Ei jakseta pitää yllä uskoa Jumalaan, pysytellä uskon perusasioissa, väsytään ja täytetään elämä hengellisellä pikaruoalla, jotta elämässä olisi tapahtumaa, liikettä, tuntemuksia ym.

        Olkaa edes vähässä uskollisia Jumalalle eli ihan siellä arjen keskellä palvelkaa lähimmäistänne, tukekaa niitä, jotka heikkoja ovat.


      • Anonyymi

        Suomalaisista lestoista Veijonen on suu4in, pituus 190 ja paino tasan 60


    • kaaleppi

      käsittääkseni harri veijonen ei ole profeetta.

      • Anonyymi

        Käsitykseni mukaan hän on profeetta luhterin perillinen ylenevässä polvessa


    • terence.hill

      ovat olleet PAIKKANSAPITÄMÄTTÖMIÄ.

      Hän on ennustellut jo ainakin toistakymmentä vuotta jotain antikristuksen tuloa sun muuta. On antanut päivämääriä, jolloin pitäisi jotain tapahtua, ja kun ei tapahtunutkaan, niin hän on unohtanut aiemmin lupaamansa päivämäärät ja laatinut uuden ennustuksen jonkin matkaa myöhemmäksi, ja kun silloinkaan ei tapahtunut mitään, niin ennaltatiedetty asia on siirtynyt siirtymistään vuoden pari kerrallaan...

      Luulisin, että Veijonen on uskonelämänsä alkutaipaleilla ollut hellareissa, mutta sitten omatekoisten profetioidensa ja vallanhalunsa vuoksi joutunut lähtemään pois.

      Veijosen kirjoituksissa ei koroteta Jeesusta Kristusta, vaan "profeetta" korottaa ja kehuu jatkuvasti itseään. Ja antikristus on hänelle Kristusta tärkeämpi aihe. Hän on pitkään väittänyt, että Neuvostoliiton viimeisestä johtajasta Gorbatshovista tulisi antikristus. Gorban mukana pahoja juonimassa piti olla paavi Johannes Paavali II ja Jasser Arafat Veijosen edeltätietämyksen mukaan, mutta tuo paavi ja Arafat ovat jo kuolleet...

      Veijonen on Jumalan profeetta yhtä vähän kuin joulupukki on todellinen henkilö.

      • Ulkohellari

        Uskovien yhteytta ja tervetta opetusta myos tarvitaan ettei lahdeta hakoteille, lahjat yksin ei vie perille. Hedelmistaan puu tunnetaan.


      • Anonyymi

        "Hän on ennustellut jo ainakin toistakymmentä vuotta jotain antikristuksen tuloa sun muuta. On antanut päivämääriä, jolloin pitäisi jotain tapahtua, ja kun ei tapahtunutkaan, niin hän on unohtanut aiemmin lupaamansa päivämäärät ja laatinut uuden ennustuksen jonkin matkaa myöhemmäksi, ja kun silloinkaan ei tapahtunut mitään, niin ennaltatiedetty asia on siirtynyt siirtymistään vuoden pari kerrallaan"

        Uskisten normihommaa, luulisi siis Veijosen nauttivan vahvaa luottamusta uskisten parissa.


      • Anonyymi

        Byää eikö joulupukkii ookkaa


    • jukka sorjonen
      • näin

        Jos on antanut päivämääriä Jeesuksen tulosta, ei voi olla oikea profeetta sillä Jeesus itse ilmoitti että ei edes Hän tiennyt ihmisenä ollessaan tulemuksensa päivää.


      • 1305445522

        Jukka Sorjoselle valkaisisin, että monetkaan noista Veijosen profetioista eivät ole toteutuneet ja hulluin ennuste taisi olla Gorban paluu valtaan, noh sattuuhan sitä paremmissakin piireissä ja etenkin näille profetioitten rustaajille. Noh onhan niistä hupiakin saanut, niin ovat hulluja....

        "Kaikki Harri Veijosen profetiat

        http://wwnet.fi/users/veijone/profetiat.htm

        ovat toteutuneet hyvin tai erinomaisesti!"

        Hah, haa elä naurata enempää!
        http://wwnet.fi/users/veijone/profetiat.htm


      • Anonyymi
        näin kirjoitti:

        Jos on antanut päivämääriä Jeesuksen tulosta, ei voi olla oikea profeetta sillä Jeesus itse ilmoitti että ei edes Hän tiennyt ihmisenä ollessaan tulemuksensa päivää.

        Todenvastainen väite, sillä Veijonen EI ole antanut päivämäärää, jolloin Jeesus tulee takaisin. Hän on sanonut ja kirjoittanut satoja, ehkä tuhansia kertoja Jeesuksen tulemuksen tapahtuvan silloin, kun Vanhan Testamentin profeetta Danielin ennustama Jerusalemin jakaminen tapahtuu. Daniel kirjoittaa Jumalan silmäterään kajoamisesta ja kuten Raamatusta tiedämme, Jumalan silmäterä = Jerusalem.
        Kun kansat (pakanakansat eli muut kuin juutalaiset) kokoontuvat jakamaan Jerusalemin hallintaoikeutta pois juutalaisilta, silloin Jeesus tulee hakemaan omansa pois. Näin on Veijonen opettanut/ tolkuttanut/hokenut viimeistöän vuodesta 1986 alkaen. Olet hänen esitystavastaan mitä mieltä vaan, niin opetuksen sisältö se nyt on kumminkin se mikä ratkaisee. Ja se hänen opetuksensa perus-juoni on juuri tämä.


    • Lopettakaa ilmiö

      Lopettakaa hänestä höyryäminen. Joiskus kertoi omilla sivuillaan olevansa psyk, sairaalassa. Prof. sivustolla pilkan ja irvailun aihe. Kts nostaa ja otsikoi - Päivitys ja hälytys ilmattaressa. Varmaan itse haluaisikin, Harri, olla profeetta, mutta totuus on toinen. Moraalitonta myös nostaa sairaan kirjoituksia.

    • juhaantero11

      Harri Veijonen on itse asettanut itsensä profeetaksi. Ei yksikään todellinen Jumalan asettama profeetta mainosta itseään,eikä toitota torvea edellään asiasta. Jo se yksistään osoittaa,ettei hän ole profeetta.

      • Varmaakin.varmenpaa

        Harri on profeettojen ehdotonta kärkeä. Paras kunnes toisin todistetaan.

        Ja jos Harri on hoitoon, on se vain merkki hänen tärkeydestään. Mitättömyyksistä piru ei välittäisi pätkän vertaa, mutta oikeita profeettoja piru kiusaa erilaisilla vaivoilla.


      • harriveijonen
        Varmaakin.varmenpaa kirjoitti:

        Harri on profeettojen ehdotonta kärkeä. Paras kunnes toisin todistetaan.

        Ja jos Harri on hoitoon, on se vain merkki hänen tärkeydestään. Mitättömyyksistä piru ei välittäisi pätkän vertaa, mutta oikeita profeettoja piru kiusaa erilaisilla vaivoilla.

        Hyvin Harri Veijonen sulautuisi tähän sakkiin.....

        "Yö mielisairaalassa. Äkkiä joku huutaa:
        - Minä olen Napoleon!
        - Mistäs sen tiedät, kysyy toinen ääni.
        - Jumala sanoi sen minulle!
        - Enkä takuulla ole sanonut mitään!!! Kiljuu kolmas ääni."

        http://www.vitsit.biz/vitsit/hulluvitsit


      • capiche

        Psykiatrisissa sairaaloissa on kyllä profeettoja, jotka mainostavat itseään. Olen tavannut siellä myös kuninkaita, prinsessoja ja huippuvakoojia. Se kuuluu sairauden kuvaan. Kristittykin voi luonnollisesti sairastaa mielen sairautta siinä kuin syöpääkin.

        Katsoin eilen dokumentin Hulluus kylässä, joka kertoin Kellokosken mielisairaalan toiminnasta ja suhteesta kylään. Liikutuin, kun eräs potilas, josta näytettiin vain kädet, tapaili pianolla sävelmää. Se paljastui hetken kuluttua hengelliseksi lauluksi: Päivä vain se mua lohduttaapi, hetkinen vain yksi kerrallaan. Soittajalla oli arpia käsivarsissa viiltelyn seurauksena.

        Olen lapsena laulanut saman sairaalan potilaille hengellisiä lauluja, sillä äitini oli siellä töissä. Sairaalassa oli silloinkin paljon kristittyjä potilaita ja heillä oli oma raamattupiirikin. Onneksi Jumalan pelastussuunnitelma on niin yksinkertainen, että siltä tieltä ei eksy mielenterveysongelmainenkaan.


      • Anonyymi
        Varmaakin.varmenpaa kirjoitti:

        Harri on profeettojen ehdotonta kärkeä. Paras kunnes toisin todistetaan.

        Ja jos Harri on hoitoon, on se vain merkki hänen tärkeydestään. Mitättömyyksistä piru ei välittäisi pätkän vertaa, mutta oikeita profeettoja piru kiusaa erilaisilla vaivoilla.

        Pastori Veijari Veijonen saattaa palvoa vääriä jumalia


      • Anonyymi
        Varmaakin.varmenpaa kirjoitti:

        Harri on profeettojen ehdotonta kärkeä. Paras kunnes toisin todistetaan.

        Ja jos Harri on hoitoon, on se vain merkki hänen tärkeydestään. Mitättömyyksistä piru ei välittäisi pätkän vertaa, mutta oikeita profeettoja piru kiusaa erilaisilla vaivoilla.

        Tämä profeetta ei hymyile koskaan, johtunee , ettei hymyilytä maailman meno.


    • 1305445522
    • luetaankosanaa2

      Ihan täys feikki koko mies ja touhunsa !

      Joskus varmaan 10 v sitten hän profetoi muistaakseni, että Venäjä hyökkää Suomeen, ja sitten vain ne palastuvat jotka menevät tiettyyn aikaan jonnekin Karjalaan jollekin sillalle notkumaan ja muut tuhoutuvat !

      Ihan silkkaa sekoilua mutta vaarallista sellaiselle, joka on herkkäuskoinen ja lähtee noihin hörhöilyihin mukaan ja niitä uskomaan !

      Joku sanoi, että Veijonen on onnistunut ennusteluissaan, huh heijjaa !

      Veijosella on ennusteluja ollut varmaan kymmeniä tuhansia ja ne ovat muuttuneet sitä mukaa kun edelliset eivät ole toteutuneet, joten kyllä silloin joskus todennäköisyyden mukaan hän varmaan osuukin jossain ennustelussaan oikeaan !

      Jos joku 0,1 % Veijosen ennusteluista osuisikin oikeaan, niin ei hän mikään profeetta silloin ole todellakaan !

      Herätkää jo harhoistanne !!!

      • Ennustajaeukkoli

        Joo,mäkin voin ennustaa kaikenlaista vaikka hurumykket.Eiköjän niistä joku osu joskus jopa oikeaan.


      • Anonyymi

        Samaa profetoi Haraisten kodin johtokunnan jäsen Oiva Salli. Hänen mukaan Venäjä hyökkää Suomeen 100 päivän sisällä, eikä sellaista tapahtunut.

        On syytä olla hyvin varoivainen näitten luterilaisten äärikarismaattisten piirien kanssa, koska ihmiset menevät siellä rikki. Eikä ihme, koska levittävät vääriä profetoita ja tekevät muutakin kummallista.

        UUT_
        17.11.2017 12:50

        "Olen kuullut tuosta Haraisten kodista, jossa Merikakin kävi. Se on äärikarismaattinen lahko jossa ennustetaan ja profetioidaan vaikka mitä. Eräälle ystävällenikin ennustettiin että hänen poikansa joutuu ulkomaanmatkalla onnettomuuteen ja kuolee. Sitten alettiin rukouskampanja jossa rukoiltiin pojan puolesta ja tulihan tämä terveenä kotiin. Katsottiin että se oli heidän rukouksensa ansiota. Jos tuosta ei sekoa niin ei mistään. Rahaa tietenkin kerätään näille rukoilijoille roppa kaupalla. Mikäli haluaa pitää mielenterveytensä kannattaa pysyä kaukana kyseisestä paikasta."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15073690/torkeaa-tyosyrjintaa-kirkossa#comment-91856825


    • pieni.näyte

      Tässä pieni näyte Veijosen harhaisesta mielestä hänen sinuiltaan:


      " USKOMATON UFOKOKEMUS (UNI)

      Tapahtumapaikka: Nojatuoli, kotona. Tapahtuma-aika 4. 1. 2016 klo 18.30

      Tapahtumapaikka unessa: Pinninkatu 8, Tampere. Tapahtuma-aika unessa: nyt, mutta 1967 rekvisiitalla. Asuin tuolla 1965-70.

      Kiistelyä pikkuserkun kanssa. Kaksimetrinen miehittämätön raketti saapuu piha-aukiolle Pinninkatu 2-4 tyhjentyneelle tontille. Käsken pikkuserkkua istumaan sen selkään. Pikkuserkku istuu ja raketti lähtee lentelemään hieman pohjoiseen päin. Samalla se saa sähköiskun rollikoiden langasta.

      Pihaan saapuu 15 metrinen miehitetty raketti. Pyydän pikkuserkkua astumaan sen sisään. Itse en uskalla. Pikkuserkku menee ja raketti katoaa Nokian suuntaan.

      Vartin kuluttua raketti saapuu takaisin pihaan. Pikkuserkku tulee vahingoittumattomana ulos ja siitä kotiinsa keltaiseen tornitaloon. Iso raketti lähtee avaruuteen vaaka-asennostaan ja vilkutan sen kuljettajalle.

      Ihmisiä alkaa tulla paikalle kyselemään mitä oikein tapahtui. Kansaa kertyy melkoisesti ja osa menee juhlimaan nähtyä ravintolaan. Itse sanon meneväni kirjoittamaan kokemani nettiin ennenkuin unohdan yksityiskohtia. Tuossa vaiheessa olen herännyt ja päättänyt kirjoittaa pääkohdat uskomattomasta unestani nettiin.

      Tositapahtumiin tämä viittaa siten, että minua vanhempi pikkuserkku mukana poljimme Rauhaniemen uimalaan ja ajoimme laiturille. Minä putosin pyörineni veteen ja pyörä jäi sinne. Päiviä myöhemmin ongimme pyörän isän kanssa. Tämän jälkeen pikkuserkku ei saanut leikkiä minun kanssani emmekä ole nähneet vieläkään.

      Kirjasin tämän uneni kun se oli niin vaikuttava unessa. Harvoin muistan unista jälkikäteen mitään. Tällä unella tuskin on muuta merkitystä kuin että Jeesus tulee pian kuin ufo hakemaan omansa pilviin ja tuuliin. Sallittakoon tämä poikkeava kirjoitus näin Harrin nimi- ja syntymäpäivän aikaan. Kiitos! HV


      UFO Lappajärvellä vuodenvaihteessa (Sittenkin meteori?)
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010220899760_uu.shtml

      Äitini näki UFOn. 1980-luvulla äitinä näki yöllä jään yllä ufon Ruovedellä. "


      YHTEENVETONA tuosta edellä olevasta Veijosen kirjoituksesta ja hänen touhuistaan yleensä:

      Jos itse olisin Veijosen läheinen, niin pyytäisin paikallisesta terveyskeskuksesta hänelle apua !

      • Anonyymi

        On monia perusteita olettaa, että kirkkaana valopallona esiintyvät UFO alukset ja niissä olevat humanoidit ovat itse asiassa paholaisen enkeleitä. UFO:t ovat suuri illuusuo, minkä tarkoituksena on saada ihmiset luulemaan, että elämä on tullut maahan ulkoavaruudesta, jossa olisi korkeamman tason sivilisaatioita. Ulkoavaruudessa ei ole missään elämää, koska elämä maan päällä on ainutlaatuista. Kiinnittäkään huomiota jakeeseen 2, joka mainitsee ilmavallan hallitsijan.

        Ef 2:2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
        3 joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;

        2 Kor 11:14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.


    • heikkinkiläinen
      • väärät.profetiat

        Olen seurannut vanhasta tottumuksesta Veijosen sivuja n. 10v. En ole saanut sieltä mitään henkeäni rakentavaa. Sekalaista sekasotkua vailla johdonmukaisuutta.
        Mitään profetioita en ole havainnut toteutuneen. Lisäksi hänen sivuiltaan voi saada koneelleen virustartunnan. En siis enää avaa Veijosen sivuja. Täysin turhanpäiväistä
        höpinää.


    • näin.on

      Harri Veijonen on ilmoittaunut olevansa Tukholman profetiassa mainittu profeetta. Harri Veijonen ei ole tämä profeetta, joten Veijonen on väärä profeetta. Tukholman profetiassa mainittu profeetta on vielä piilossa.

    • Foliota_hattuun

      Onko Harri Veijonen Antikristus?

      • Anonyymi

        Raamatun mukaan lain purkajat ovat antikristuksia. Jos Veijonen on tyypillinen helluntailainen, niin hän täyttää laittomuuden ihmisen antikristuksen tunnusmerkit, koska noudattaa laittomuutta.


    • mielikuvitusmaailmassa

      Veijonen elää omassa mielikuvitus maailmassaan !

      Hän on kadottanut todellisuuden totaalisesti.

      Kuten jo joku kirjoitti edellä, jos itsekin olisin hänen lähimmisensä, ohjaisin ammattiauttajan luo.

      Siis aito Hengellinen toiminta ja profetoiniti, on ihan jotain muuta, kuin mitä Veijonen touhuaa ja missä hän elää harhoissaan.

    • Nyt.tajuan

      Tajuan kaiken kun mainittiin hänen olleen psyk.hoidossa. Semmosta sekasotkua teksti on ihan kuin vakavasti sairastuneelta yleensä tulee. Outoa että tosi moni mielisairaalassa on juuri uskonnollisten harhojen vallassa. Joidenkin mielenterveys on järkkynyt jo lapsena ahdistavan uskonnollisuuden ja hengellisen väkivallan vuoksi.

    • kutenmonimuu

      Paras olisi pysyä vain ihmisen roolissa tämänkin veikkosen, eikä pyrkiä itse ylentämään itseään.

    • Ihan.sekavaa

      Hänellä on jonkunlainen päähänpinttymä Danielin kirjasta, että Gorbatsov tekee uuden nousun antikristukseksi asti.

    • karihohto
    • Anonyymi

      Eipä ole tämän "profeetan" "profetiat" toteutuneet... Tyypillinen tapaus: kuvittelee oman mielikuvituksensa Jumalalta saaduksi profetiaksi. - Valitettavia nämä tyypit, jotka tekevät itsestään pellejä tyyliin "70 vuotinen pakkosiirtolaisuus, joka alkoi syyskuussa 1944 päättyy syyskuussa 2014" - Se Viipurin juna meni jo.

    • Anonyymi

      Älkääs nyt Suomen suurinta profeettaa moittiko. Hän on tiennyt joka vuosi Jeesuksen tulemuksen ajankohdan.

      • Anonyymi

        "Älkääs nyt Suomen suurinta profeettaa moittiko. Hän on tiennyt joka vuosi Jeesuksen tulemuksen ajankohdan."

        Ja kukapa osaisi paremmankaan profeetan nimetä. Aivan yhtä hyvin toteutuvat Veijosen ennustukset kuin jonkun muunkin!


    • Anonyymi

      Harri Veijonen on väittänyt olevan se suuri Suomen profeetta, joka on mainittu Tukholman profetiassa. Profetian sai ruotsinsuomalainen messiaaninen juutalainen Y. Säkkinen. Profetian täyttyy tarkoittaa jotain messiaanista juutalaista, koska se puhuu mm. sapatista ja käyttää Jumalasta nimeä Jehova Jireh ja koska sen sai toinen messiaaninen juutalainen.

      Harri Veijonen lienee helluntailainen, joten hän ei voi olla missään nimessä Tukholman profetian tarkoittaman profeetta. Veijosen jutut ovat muutenkin sellaisia, ettei hän voi olla muutenkaan Jumalan profeetta.

      • Anonyymi

        Eipä ole ainoa, joka on tuoksi profeetaksi ilmoittautunut. Joka itseään ja kirjoitelmiaan muille suosittelee, se ei varmasti Herran profeetta ainakaan ole. Herra itse nostaa profeettansa, eikä Herran profeetta itseänsä.


      • Anonyymi

        Milttä sivulta löytää koko Tukholman profetian ilman että saa viruksia tietokoneeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milttä sivulta löytää koko Tukholman profetian ilman että saa viruksia tietokoneeseen?

        Youtubessa on Yrjö Säkkisen kasetista sekä A- ja B-puoli, jonka tekstissä on linkki paperiversioon. Googlaa Youtubesta Tukholman profetia.

        Itse uskon, että Tukholman profetia on Herran antama.


    • Anonyymi

      veijosella ei ole mitään asemaa suomen uskovien keskuudessa.

      99% ei edes tiedä koko ukkelin olemassaolosta.

      • Anonyymi

        Veijosen parodiat ovat toteutuneet 99% , % vaan hymyilyttää.

        Erikoisalana mainittakoon Ratinassa heitetty keihäskaari.


    • Anonyymi

      PAASIVIRTA EI KOSKAAN KIRJOITA TOTUUTTA

      Maailmanloppusivullaan. 30 vuotta olen kirjoittanut, että
      ylösotto tulee Jerusalemin valerauhan jälkeen kun pimeimmät
      ylistävät sanoen nyt on rauha ja turvallisuus. Paasivirta
      poimii vain sekalaisia päivämääriä eikä koskaan totuutta! HV
      http://wwnet.fi/users/veijone/

      • Anonyymi

        Minun mielestäni se on raamattu, joka opettaa ylösotosta. Herran kaikille näyvän paluun päivänä valitut kootaan joka ilmansuunnalta, sanoo raamattu.


      • Anonyymi

        Harri Veijonen on väittänyt olevan suuri Suomen profeetta, joka on mainittu Tukholman profetiassa. Profetian sai ruotsinsuomalainen messiaaninen juutalainen Y. Säkkinen. Profetian täyttyy tarkoittaa jotain messiaanista juutalaista, koska se puhuu mm. sapatista ja käyttää Jumalasta nimeä Jehova Jireh ja koska sen sai toinen messiaaninen juutalainen.

        Harri Veijonen lienee helluntailainen, joten hän ei voi olla missään nimessä Tukholman profetian tarkoittaman profeetta.

        Veijosen jutut ovat muutenkin sellaisia, ettei hän voi olla muutenkaan Jumalan profeetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harri Veijonen on väittänyt olevan suuri Suomen profeetta, joka on mainittu Tukholman profetiassa. Profetian sai ruotsinsuomalainen messiaaninen juutalainen Y. Säkkinen. Profetian täyttyy tarkoittaa jotain messiaanista juutalaista, koska se puhuu mm. sapatista ja käyttää Jumalasta nimeä Jehova Jireh ja koska sen sai toinen messiaaninen juutalainen.

        Harri Veijonen lienee helluntailainen, joten hän ei voi olla missään nimessä Tukholman profetian tarkoittaman profeetta.

        Veijosen jutut ovat muutenkin sellaisia, ettei hän voi olla muutenkaan Jumalan profeetta.

        Mitä Tukholamn profetia pitää sisällään? Onko se edes toteutunut, kun ei siitä kerran koko kristikunta näytä mitään tietävän? Mikä sellainen Jumalan antama profetia muka on, mitä ei tarvitse jokaisen uskovan tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harri Veijonen on väittänyt olevan suuri Suomen profeetta, joka on mainittu Tukholman profetiassa. Profetian sai ruotsinsuomalainen messiaaninen juutalainen Y. Säkkinen. Profetian täyttyy tarkoittaa jotain messiaanista juutalaista, koska se puhuu mm. sapatista ja käyttää Jumalasta nimeä Jehova Jireh ja koska sen sai toinen messiaaninen juutalainen.

        Harri Veijonen lienee helluntailainen, joten hän ei voi olla missään nimessä Tukholman profetian tarkoittaman profeetta.

        Veijosen jutut ovat muutenkin sellaisia, ettei hän voi olla muutenkaan Jumalan profeetta.

        Nuoleskelee ja yrittää kaveerata Tukiaisen kanssa. Maksanut siitä, että Tuksu kirjoittaa silloin tällöin blogia Veijosen sekaville sivuille. Tuksu suoltaa sinne jenkkisivustoilta kopioimaansa. Tämä kumppanuus kertonee jotain Veijosen tilannetajusta ja muusta ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Tukholamn profetia pitää sisällään? Onko se edes toteutunut, kun ei siitä kerran koko kristikunta näytä mitään tietävän? Mikä sellainen Jumalan antama profetia muka on, mitä ei tarvitse jokaisen uskovan tietää?

        Youtubessa on Yrjö Säkkisen kasetista sekä A- ja B-puoli, jonka tekstissä on linkki paperiversioon. Googlaa Youtubesta Tukholman profetia.

        Profetia on vuodelta 1984 ja kertoo pääpiirteitään, miten Jumala tulee rankaisemaan Suomea synneistä niin, että itänaapuri tulee rajan yli.

        Profetia ei ole vielä kokonaan toteutunut, mutta moni sen osa on esim:

        1 Neuvostoliittosta tuli Venäjä, toteutui 90-luvun alussa.
        2 Länsi-Saksan sotilaiden asut, siis Naton asut, ovat kaikilla saksalaisilla sotilailla, siis viittaa Saksan yhdistymiseen 90-luvulla.
        3 Venäjä-karhu saa mennä Persiaan Eufratjoelle asti. Persia on Raamatussa Välimereltä Intian rajalle saakka. Nyt Venäjä on Syyriassa eli juuri siellä, minne profetia ennusti sen menevän, mikä toteui tällä vuosikymmenellä.

        jne.


    • Anonyymi

      Hän on ihan vakaassa maineessa itsekeskeisenä narsistina joka kehuu ja korottaa itseään häpeilemättä ja punastelematta samalla itseään parempia solvaten ja alaspainaen.

      Ihan sellainen normaali seurakuntien ulkolaidoilla höyryävä yksiniitinen jästipää.

      Toivon että oikenee ennenkuin aika loppuu.

      • Anonyymi

        Missä seurakunnassa mainitsemasi Harri Veijonen vaikuttaa???


    • Anonyymi

      Ihan täys feikki koko mies ja touhunsa !

      Joskus varmaan 20 v sitten hän profetoi muistaakseni, että Venäjä hyökkää Suomeen, ja sitten vain ne palastuvat jotka menevät tiettyyn aikaan jonnekin Karjalaan jollekin sillalle notkumaan ja muut tuhoutuvat !

      Ihan silkkaa sekoilua mutta vaarallista sellaiselle, joka on herkkäuskoinen ja lähtee noihin hörhöilyihin mukaan ja niitä uskomaan !

      Joku sanoi, että Veijonen on onnistunut ennusteluissaan, huh heijjaa !

      Veijosella on ennusteluja ollut varmaan kymmeniä tuhansia ja ne ovat muuttuneet sitä mukaa kun edelliset eivät ole toteutuneet, joten kyllä silloin joskus todennäköisyyden mukaan hän varmaan osuukin jossain ennustelussaan oikeaan !

      Jos joku 0,1 % Veijosen ennusteluista osuisikin oikeaan, niin ei hän mikään profeetta silloin ole todellakaan !

      Herätkää jo harhoistanne !!!

    • Anonyymi

      Höpöhöpö "Venäjä hyökkää" totuus on näin:

      VIKTOR KLIMENKO

      https://www.tv7.fi/vod/player/67685/

      Viktor Klimenko: Venäjä hyökkää, mutten tiedä milloin.
      Enemmistö: Venäjä hyökkää ennen ylösottoa.
      Veijonen: Venäjä hyökkää heti valerauhan ylösottoineen jälkeen.

      • Anonyymi

        Uskon, että kaikilla näillä profeetallisia lahjoja varmastikin on, mutta ovatko he sitten "se Suomen profeetta" ja kaikessa puhuneet Herran sanoja, niin siihen en kyllä pysty uskomaan.

        Toisin kuin väitetään, niin uuden liiton profeetat todellakin ovat myös erehtyväisiä, koska raamattu selvästi sanoo, että profetoiminen on vajavaista. Ja käskee kaikki koettelemaan, onko se Jumalasta.

        Ensinnäkin voi siis lopettaa sen harhaopin levittämisen, että nykyprofeetan tunnistaisi erehtymättömyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että kaikilla näillä profeetallisia lahjoja varmastikin on, mutta ovatko he sitten "se Suomen profeetta" ja kaikessa puhuneet Herran sanoja, niin siihen en kyllä pysty uskomaan.

        Toisin kuin väitetään, niin uuden liiton profeetat todellakin ovat myös erehtyväisiä, koska raamattu selvästi sanoo, että profetoiminen on vajavaista. Ja käskee kaikki koettelemaan, onko se Jumalasta.

        Ensinnäkin voi siis lopettaa sen harhaopin levittämisen, että nykyprofeetan tunnistaisi erehtymättömyydestä.

        Nyt et itse ymmärrä asiaa !

        Profetointi on vajavaista tarkoittaa sitä, että se Jumalan sanoma ei tule täydellisesti !

        Mutta profeetta ei voi todellakaan profetoida selvää valhetta !!!

        20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'

        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:

        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt et itse ymmärrä asiaa !

        Profetointi on vajavaista tarkoittaa sitä, että se Jumalan sanoma ei tule täydellisesti !

        Mutta profeetta ei voi todellakaan profetoida selvää valhetta !!!

        20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'

        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:

        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

        Raamatun todistus on selvä, että profetointi on vajavaista ja että muut myös arvostelevat sitä: "Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot..." Miksi pitäisi arvostella, jos kaikki olisi erehtymätöntä?

        Valhetta on sellainen oppi, että nykyprofeetta puhuisivat erehtymätöntä sanaa niin kuin vanhan liiton raamattuun päässeet profeetat, joiden sana on niin ja aamen.

        Ja että "Jumalan sanoma ei tule täydellisesti" - mitä sellainen edes tarkoittaa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun todistus on selvä, että profetointi on vajavaista ja että muut myös arvostelevat sitä: "Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot..." Miksi pitäisi arvostella, jos kaikki olisi erehtymätöntä?

        Valhetta on sellainen oppi, että nykyprofeetta puhuisivat erehtymätöntä sanaa niin kuin vanhan liiton raamattuun päässeet profeetat, joiden sana on niin ja aamen.

        Ja että "Jumalan sanoma ei tule täydellisesti" - mitä sellainen edes tarkoittaa...?

        Et todellakaan tiedä nyt mistä puhut !

        Se arvostelu on siksi juuri, että valheet paljastetaan sen kautta, eli toiset uskovat tunnistavat Herran äänen ja sanomaa voi ymmärtäväinen arvioida Raamatun opetuksilla, sillä profetia ei voi olla sitä vastaan !

        Eli samoin kuin opetukset ja opettajat tulee koetella Sanalla, samoin ne jotka väittävät itseään profeetoiksi, ja heidän profetoimisensa !

        Moni uskova kuvittelee siis olevansa profeetta, vaikka koko sanoma on oman sielun liikkeitä ja tuotosta !

        Oikea profetia ei voi olla valhetta !

        Tuo kirjoittamani asia on sitä, että olen itse saanut Herralta "kuvia" ja opetusta, ja se opetus on erittäin hienoa ja tarkkaa, mutta minä olen vain vajavainen ihminen, enkä kykene asioita niin hienosti ja täydellisesti toisille tuomaan.

        Eli kyse on siitä, että Täydellinen antaa Täydellisen sanoman, mutta ihminen ei ole täydellinen eikä kykene samaan kuin Jumala !

        Jumala on sama nyt ja aina, eikä siten ole eroa OIKEIDEN nykyprofeettojen ja Raamatun kertomusten profeettojen välillä.

        Kyse on vain siitä, että kyseiset "profeetat" joko eivät oikeasti ole profeettoja, tai sitten ovat vasta profeetan oppilaan asemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaan tiedä nyt mistä puhut !

        Se arvostelu on siksi juuri, että valheet paljastetaan sen kautta, eli toiset uskovat tunnistavat Herran äänen ja sanomaa voi ymmärtäväinen arvioida Raamatun opetuksilla, sillä profetia ei voi olla sitä vastaan !

        Eli samoin kuin opetukset ja opettajat tulee koetella Sanalla, samoin ne jotka väittävät itseään profeetoiksi, ja heidän profetoimisensa !

        Moni uskova kuvittelee siis olevansa profeetta, vaikka koko sanoma on oman sielun liikkeitä ja tuotosta !

        Oikea profetia ei voi olla valhetta !

        Tuo kirjoittamani asia on sitä, että olen itse saanut Herralta "kuvia" ja opetusta, ja se opetus on erittäin hienoa ja tarkkaa, mutta minä olen vain vajavainen ihminen, enkä kykene asioita niin hienosti ja täydellisesti toisille tuomaan.

        Eli kyse on siitä, että Täydellinen antaa Täydellisen sanoman, mutta ihminen ei ole täydellinen eikä kykene samaan kuin Jumala !

        Jumala on sama nyt ja aina, eikä siten ole eroa OIKEIDEN nykyprofeettojen ja Raamatun kertomusten profeettojen välillä.

        Kyse on vain siitä, että kyseiset "profeetat" joko eivät oikeasti ole profeettoja, tai sitten ovat vasta profeetan oppilaan asemassa.

        Profeetta puhuu joko totta tai sitten, jos hänen profetiansa on väärä, voi siltikin olla oikea Herran profeetta, eli hän on vain erehtynyt sanomisissaan. Tai sitten voi olla kokonaan väärä profeetta, joko tietämättään tai tahallisesti. Profeettoja kaikki tyynni.

        Profeetan oppilaista ei uusi testamentti puhu mitään. Raamattu ja Herra Henkensä kautta on ainut profeettakoulu uudessa liitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Profeetta puhuu joko totta tai sitten, jos hänen profetiansa on väärä, voi siltikin olla oikea Herran profeetta, eli hän on vain erehtynyt sanomisissaan. Tai sitten voi olla kokonaan väärä profeetta, joko tietämättään tai tahallisesti. Profeettoja kaikki tyynni.

        Profeetan oppilaista ei uusi testamentti puhu mitään. Raamattu ja Herra Henkensä kautta on ainut profeettakoulu uudessa liitossa.

        >>>Profeetta puhuu joko totta tai sitten, jos hänen profetiansa on väärä, voi siltikin olla oikea Herran profeetta,<<<

        Jumala ei erehdy. Jos profetia menee pieleen tai se on muuten Raamatun vastainen, niin profetiaa ei ole Herra antanut. Raamattu opettaa yksiselitteisesti, ettei vääriä profeettoja saa kuunnella.

        "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun todistus on selvä, että profetointi on vajavaista ja että muut myös arvostelevat sitä: "Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot..." Miksi pitäisi arvostella, jos kaikki olisi erehtymätöntä?

        Valhetta on sellainen oppi, että nykyprofeetta puhuisivat erehtymätöntä sanaa niin kuin vanhan liiton raamattuun päässeet profeetat, joiden sana on niin ja aamen.

        Ja että "Jumalan sanoma ei tule täydellisesti" - mitä sellainen edes tarkoittaa...?

        >>>>Raamatun todistus on selvä, että profetointi on vajavaista<<<

        Paavali ei tarkoita, että Jumala voisi erehtyä. Paavali tarkoitti sitä, että profetointi on sikäli vajavaista, ettei se korvaa rakkauden puutetta.

        Herra profetoissa ei ole koskaan mitään väärin eikä mitään asiavirheitä. Jos profetia toteutuu väärin tai se on muuten Raamatun vastainen, niin kyse on väärästä profetiasta, jota ei ole antanut Herra. Herran teot ovat aina täydelliset. Herra ei koskaan epäonnistu.

        5 Moos 32:4 Hän on turvamme, kalliomme, teoissaan täydellinen. Kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Hän on uskollinen Jumala, ei hän vääryyttä tee. Hän on vanhurskas, tuomioissaan oikea.

        Ps 18:30 Jumalan ohjeet ovat täydelliset, Herran sana on kirkas ja puhdas. Kuin kilpi hän suojaa niitä, jotka hakevat hänestä turvaa.

        4 Moos 23:19 Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Profeetta puhuu joko totta tai sitten, jos hänen profetiansa on väärä, voi siltikin olla oikea Herran profeetta,<<<

        Jumala ei erehdy. Jos profetia menee pieleen tai se on muuten Raamatun vastainen, niin profetiaa ei ole Herra antanut. Raamattu opettaa yksiselitteisesti, ettei vääriä profeettoja saa kuunnella.

        "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)

        Etkö ymmärrä mitä sanotaan? Ei kukaan ole Herraa erehtyväiseksi sanonutkaan missään vaiheessa.

        Ja sekoitat koko ajan profetiat ja profetian tuojat keskenään.

        Herran antama profetia on aina oikea, muotta tuoja, profeetta, ei aina ole oikea, tai sitten hän on epäpuhdas oman lihallisuutensa takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Profeetta puhuu joko totta tai sitten, jos hänen profetiansa on väärä, voi siltikin olla oikea Herran profeetta, eli hän on vain erehtynyt sanomisissaan. Tai sitten voi olla kokonaan väärä profeetta, joko tietämättään tai tahallisesti. Profeettoja kaikki tyynni.

        Profeetan oppilaista ei uusi testamentti puhu mitään. Raamattu ja Herra Henkensä kautta on ainut profeettakoulu uudessa liitossa.

        Se on aivan sama vanhan liuton aikana kuin uudenkin liiton aikana !

        Eli ensin ollaan harjoittelijoita ja opitaan toimimaan sen Jumalan lahjan kanssa ja vasta sitten palvellaan Seurakunnassa.

        Jumala ei käytä siis lapsityövoimaa !

        Esimerkkinä olivat leeviläiset papit, eli he eivät palvelleet pappeina kuin vasta aikuisina, siihen aikuisuuteen asti he vain oppivat oppilaina vanhempien veljiensä alaisuudessa.

        Samoin uskovan pitää ensin saavuttaa Hengellinen aikuisuus ja vasta sitten voi toimia tehtävässään.

        Siis vaikka olisikin profetoimisen armolahja ja olisikin Jumalan valittu profeetaksi, niin silti ensin pitää oppia ja opiskella ja tietää tehtävän vastuullisuus ja sen perusasiat kunnolla.

        Eikä se ole mahdollista ilman käytännön harjoittelua ja vanhempien opastusta ja arvostelua.

        Älä hyvä ihminen opeta, jos et oikeasti ymmärrä näitä asioita käytännön tasolla !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan sama vanhan liuton aikana kuin uudenkin liiton aikana !

        Eli ensin ollaan harjoittelijoita ja opitaan toimimaan sen Jumalan lahjan kanssa ja vasta sitten palvellaan Seurakunnassa.

        Jumala ei käytä siis lapsityövoimaa !

        Esimerkkinä olivat leeviläiset papit, eli he eivät palvelleet pappeina kuin vasta aikuisina, siihen aikuisuuteen asti he vain oppivat oppilaina vanhempien veljiensä alaisuudessa.

        Samoin uskovan pitää ensin saavuttaa Hengellinen aikuisuus ja vasta sitten voi toimia tehtävässään.

        Siis vaikka olisikin profetoimisen armolahja ja olisikin Jumalan valittu profeetaksi, niin silti ensin pitää oppia ja opiskella ja tietää tehtävän vastuullisuus ja sen perusasiat kunnolla.

        Eikä se ole mahdollista ilman käytännön harjoittelua ja vanhempien opastusta ja arvostelua.

        Älä hyvä ihminen opeta, jos et oikeasti ymmärrä näitä asioita käytännön tasolla !!!

        >>>Eli ensin ollaan harjoittelijoita ja opitaan toimimaan sen Jumalan lahjan kanssa ja vasta sitten palvellaan Seurakunnassa. Jumala ei käytä siis lapsityövoimaa ! Esimerkkinä olivat leeviläiset papit, eli he eivät palvelleet pappeina kuin vasta aikuisina, siihen aikuisuuteen asti he vain oppivat oppilaina vanhempien veljiensä alaisuudessa.<<<

        Jostain syytä Jumala kuitenkin käytti Jeremiaa, joka oli nuori ja kokematon.

        Jer 1:
        4 Minulle tuli tämä Herran sana:
        5 -- Jo ennen kuin sinut äidinkohdussa muovasin, minä valitsin sinut. Jo ennen kuin sinä synnyit maailmaan, minä pyhitin sinut omakseni ja määräsin sinut kansojen profeetaksi.
        6 Mutta minä vastasin: "Voi, Herra, Jumalani, en minä osaa puhua, minä olen niin nuori!" Silloin Herra sanoi:
        7 -- Älä sano, että olet nuori, vaan mene, minne ikinä sinut lähetän, ja puhu, mitä minä käsken sinun puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Profeetta puhuu joko totta tai sitten, jos hänen profetiansa on väärä, voi siltikin olla oikea Herran profeetta, eli hän on vain erehtynyt sanomisissaan. Tai sitten voi olla kokonaan väärä profeetta, joko tietämättään tai tahallisesti. Profeettoja kaikki tyynni.

        Profeetan oppilaista ei uusi testamentti puhu mitään. Raamattu ja Herra Henkensä kautta on ainut profeettakoulu uudessa liitossa.

        "Profeetta puhuu joko totta tai sitten, jos hänen profetiansa on väärä, voi siltikin olla oikea Herran profeetta, eli hän on vain erehtynyt sanomisissaan. Tai sitten voi olla kokonaan väärä profeetta, joko tietämättään tai tahallisesti. Profeettoja kaikki tyynni."

        Minua miellyttää suuresti yllä oleva määritelmä!

        Teekkareilla on saman oloinen alkoholin käyttöön liittyvä ohje: "Alkoholia saa nauttia vain kalaruokien kanssa. Kalaruokia ovat muut paitsi ryynimakkara. Jos kuitenkin tarjolla on ryynimakkaraa, voidaan se myös tulkita kalaruoaksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt et itse ymmärrä asiaa !

        Profetointi on vajavaista tarkoittaa sitä, että se Jumalan sanoma ei tule täydellisesti !

        Mutta profeetta ei voi todellakaan profetoida selvää valhetta !!!

        20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'

        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:

        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

        Joka profeetaksi syntyy, se alaspainettaakoon, notta seurakunnan rahvas ylöstempastaan, kun Herran tahto puolittaa. Totisesti, eimen!


    • Anonyymi

      Toisekseen:

      Jumala itse antoi valheen hengen mennä profeettojen suuhun vanhassa liitossa.

      "Herra sanoi: 'Kuka viekoittelisi Ahabin lähtemään sotaan, että hän kaatuisi Gileadin Raamotissa?' Mikä vastasi niin, mikä näin. Silloin tuli henki ja asettui Herran eteen ja sanoi: 'Minä viekoittelen hänet'. Herra kysyi häneltä: 'Miten?' Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'. Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."

      Raamattu ei anna ymmärtää, että nämä profeetat olisivat ennen tätä tapausta olleet valheprofeettoja.

      Valheprofeetatkin ovat profeettoja hekin, mutta totuuden sijaan he puhuvat valhetta.

      Sellainen profeetta-oppi ei ole raamatun totuuden mukaista, jossa väitetään, ettei profeetta voisi erehtyä ja puhua valhetta.

      • Anonyymi

        Raamattu opettaa yksiselitteisesti, ettei vääriä profeettoja saa kuunnella.

        "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu opettaa yksiselitteisesti, ettei vääriä profeettoja saa kuunnella.

        "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)

        Kyllä. Mutta tämäkin raamatun kohta osoittaa sen, että profeetta voi todellakin puhua väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mutta tämäkin raamatun kohta osoittaa sen, että profeetta voi todellakin puhua väärin.

        Ei todellakaan osoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan osoita.

        Tässä on tyyppiesimerkki väärästä pfofeetasta. Nainen, joka puhuu seurakunnassa, vaikka ei saisi, ja profetoi täysin pieleen.

        Aulikki Hartikainen profetoi toukokuussa 2014, että kolmen päivän päästä tulee valtava herätys, niin että kirkot tulevat ihan täyteen. Ei tullut. Tällä videolla on tämä surkeasti pieleen mennyt "profetia", mitä ei ollut antanut Jumala vaan väärä henki, jotka Hartikainen luulee Jumalaksi. Piipposet ovat lähteneet kulkemaan väärien henkien perässä.

        https://youtu.be/kWelF4f_aHU?t=41s

        Tuntuu siltä, että aika ajoin Aulikki Hartikainen profetoi tulevaksi kesäksi valtavaa herätystä, mutta ne eivät ole toteutuneet. Raamattu kieltää kuuntelemasta vääriä profeettoja, joten Hartikaisen kokoukseen ei saa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan osoita.

        Raamatunkohdassa lukee selvästi, että "profeetta puhuu Herran nimissä, mutta se ei toteudu, jos sana ei ole Herralta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mutta tämäkin raamatun kohta osoittaa sen, että profeetta voi todellakin puhua väärin.

        Saako profeointi olla totta, jos näin on voidaanko juttu sanktioida!


    • Opettaako Veijonen että uskova pitäisi löytää ristin Voima joka vie Kuoleman sisään Valtakuntaan ?

      • Anonyymi

        En tiedä, mitä tarkoitat tuolla epäselvällä lauseella. Mutta väärät profeetat voivat julistaa myös ristin voimaa ja evankeliumia. Heidät erottaa vääriksi profeetoiksi muut Raamatun vastaisuudet, mitä he tekevät.

        "Kun taas olimme menossa rukouspaikalle, kohtasimme orjatytön, jossa oli tietäjähenki ja joka ennustamalla hankki isäntäväelleen hyvät rahat. Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!" Näin hän teki useana päivänä, kunnes Paavali menetti kärsivällisyytensä, kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinua: lähde hänestä!" Siinä samassa henki lähti." (Ap.t 16:16-18)

        "Mitä sinä meistä tahdot, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut tuhoamaan meidät? Minä tiedän, kuka sinä olet, Jumalan Pyhä!" (Mark 1:24)

        "Kun hän nyt kaukaa näki Jeesuksen, hän tuli juosten paikalle, heittäytyi maahan hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? Jumalan tähden, älä kiduta minua!" Jeesus näet oli jo käskemässä saastaista henkeä lähtemään miehestä." (Mark 5:6-8)

        "Sinä uskot, että Jumala on yksi ainoa. Oikein teet -- pahat hengetkin uskovat sen ja vapisevat. Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?" (Jaak 2:19,20)


    • Anonyymi

      Minullekin on profeetallinen uskova profetoinut täyttä pötyä, joskus taas on osunut oikeaan. Sama on tapahtunut toisen profeetallisen uskovan kautta seurakunnassa.

      Herran profeetat ovat vajavaisia ja voivat puhua myös omiaan. Siksi profeetalliset sanat arvostellaan ja koetellaan. Sama varoitus on niin vanhassa kuin uudessakin liitossa, koska profeetat myös erehtyvät. Tai johtavat tahallaan harhaan.

      Jeremian kirjassa profeetta Hananja toitotti Herran temppelissä suureen ääneen "varmana tietona" ja muka "Herran suuna", että "Näin sanoo Herra..."
      Mutta siitä huolimatta Hananja puhui väärin.

      • Anonyymi

        >>Herran profeetat ovat vajavaisia ja voivat puhua myös omiaan<<

        Ei pidä paikkansa ollenkaan. Paavali ei tarkoita tätä. Paavali tarkoitti sitä, että profetointi on sikäli vajavaista, ettei se korvaa rakkauden puutetta.

        Herra profetoissa ei ole koskaan mitään väärin eikä mitään asiavirheitä. Jos profetia toteutuu väärin tai se on muuten Raamatun vastainen, niin kyse on väärästä profetiasta, jota ei ole antanut Herra. Herran teot ovat aina täydelliset. Herra ei koskaan epäonnistu.

        5 Moos 32:4 Hän on turvamme, kalliomme, teoissaan täydellinen. Kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Hän on uskollinen Jumala, ei hän vääryyttä tee. Hän on vanhurskas, tuomioissaan oikea.

        Ps 18:30 Jumalan ohjeet ovat täydelliset, Herran sana on kirkas ja puhdas. Kuin kilpi hän suojaa niitä, jotka hakevat hänestä turvaa.

        4 Moos 23:19 Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?


    • Anonyymi

      Lakkaa sekoittamasta profeettaa ja profetiaa.

      Profeetta on pelkkä erehtyväinen ihminen, vaikka kuinka olisi Herran profeetta.

      Jos profeetalla on oma liha valta-asemassa, profeetta ei silloin tuo Herran sanomaa oikein, tai hän voi tuoda täysin omia sanomiakin, jolloin ei tietenkään ole kysymys oikeasta Herran profetiasta eli sanomasta.

      Profeetta hän silti, erehdyksestään huolimatta on, vaikka hän olisikin joskus erehtynyt tuomaan väärää asiaa jonkun lihallisen olotilansa tähden. Jos hän taas toistuvasti puhuu omiansa, eikä tee parannusta, silloin on syytä hylätä koko profeetta vääränä. Huom. Iisebel Ilmestyskirjassa!

      • Anonyymi

        Raamattu opettaa yksiselitteisesti, ettei vääriä profeettoja saa kuunnella.

        "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu opettaa yksiselitteisesti, ettei vääriä profeettoja saa kuunnella.

        "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)

        Ei tietenkään saa, mutta miten sinä jonkun toteat vääräksi, ellet ensin ole kuunnellut häntä..?! Miten koettelet, miten arvostelet jotain sellaista, mitä et ensin kuuntele?

        Ja koska Herra raamatun mukaan antaa Iisebelille aikaa tehdä parannusta, niin uskon silloin Herraa.

        Herra johtaa parannukseen erehtyneitä, jopa erehtyneitä profeettoja, ja jopa niitä, jotka vain sanovat olevansa profeettoja, vaikka eivät sellaisia ole koskaan olleetkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään saa, mutta miten sinä jonkun toteat vääräksi, ellet ensin ole kuunnellut häntä..?! Miten koettelet, miten arvostelet jotain sellaista, mitä et ensin kuuntele?

        Ja koska Herra raamatun mukaan antaa Iisebelille aikaa tehdä parannusta, niin uskon silloin Herraa.

        Herra johtaa parannukseen erehtyneitä, jopa erehtyneitä profeettoja, ja jopa niitä, jotka vain sanovat olevansa profeettoja, vaikka eivät sellaisia ole koskaan olleetkaan.

        Nyt tiedät, mihin tilaisuuteen ei pidä mennä.

        Tässä on tyyppiesimerkki väärästä pfofeetasta. Nainen, joka puhuu seurakunnassa, vaikka ei saisi, ja profetoi täysin pieleen.

        Aulikki Hartikainen profetoi toukokuussa 2014, että kolmen päivän päästä tulee valtava herätys, niin että kirkot tulevat ihan täyteen. Ei tullut. Tällä videolla on tämä surkeasti pieleen mennyt "profetia", mitä ei ollut antanut Jumala vaan väärä henki, jotka Hartikainen luulee Jumalaksi. Piipposet ovat lähteneet kulkemaan väärien henkien perässä.

        https://youtu.be/kWelF4f_aHU?t=41s

        Tuntuu siltä, että aika ajoin Aulikki Hartikainen profetoi tulevaksi kesäksi valtavaa herätystä, mutta ne eivät ole toteutuneet. Raamattu kieltää kuuntelemasta vääriä profeettoja, joten Hartikaisen kokoukseen ei saa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu opettaa yksiselitteisesti, ettei vääriä profeettoja saa kuunnella.

        "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)

        Sinä et erota edes profeettaa profetiasta.

        Profeetta on henkilö, joka tuo sanoman eli profetian.
        Profetia on sanoma, joka tulee joko Herralta, omasta päästä tai muusta väärästä lähteestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et erota edes profeettaa profetiasta.

        Profeetta on henkilö, joka tuo sanoman eli profetian.
        Profetia on sanoma, joka tulee joko Herralta, omasta päästä tai muusta väärästä lähteestä.

        >>>Profetia on sanoma, joka tulee joko Herralta, omasta päästä tai muusta väärästä lähteestä.<<<

        Olipa tuossa aikamoinen keksintö sinulta.

        Profetia tarkoittaa Jumalalta saatua sanomaa. Se ei ole koskaan ihmisen oman pään tuotosta eikä väärien henkien tuotosta, mutta jos niin on, niin kyseessä on väärä profetia tai väärennetty profetia.

        "Juuri noin te olette tehneet. Te olette nähneet olemattomia näkyjä, te olette lausuneet perättömiä ennustuksia ja sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole sanonut mitään. "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Te olette puhuneet perättömiä ja nähneet olemattomia näkyjä, ja siksi minä käyn teitä vastaan -- näin sanoo Herra Jumala. Minä lyön kädelläni profeettoja, jotka näkevät olemattomia näkyjä ja lausuvat perättömiä ennustuksia. He eivät saa kuulua minun kansaani, Israelin kansan kirjaan heitä ei saa merkitä, ja Israelin maahan he eivät koskaan pääse. Niin te tulette tietämään, että minä olen Herra Jumala. " (Hes 13:7-9)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Profetia on sanoma, joka tulee joko Herralta, omasta päästä tai muusta väärästä lähteestä.<<<

        Olipa tuossa aikamoinen keksintö sinulta.

        Profetia tarkoittaa Jumalalta saatua sanomaa. Se ei ole koskaan ihmisen oman pään tuotosta eikä väärien henkien tuotosta, mutta jos niin on, niin kyseessä on väärä profetia tai väärennetty profetia.

        "Juuri noin te olette tehneet. Te olette nähneet olemattomia näkyjä, te olette lausuneet perättömiä ennustuksia ja sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole sanonut mitään. "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Te olette puhuneet perättömiä ja nähneet olemattomia näkyjä, ja siksi minä käyn teitä vastaan -- näin sanoo Herra Jumala. Minä lyön kädelläni profeettoja, jotka näkevät olemattomia näkyjä ja lausuvat perättömiä ennustuksia. He eivät saa kuulua minun kansaani, Israelin kansan kirjaan heitä ei saa merkitä, ja Israelin maahan he eivät koskaan pääse. Niin te tulette tietämään, että minä olen Herra Jumala. " (Hes 13:7-9)

        >> Profetia tarkoittaa Jumalalta saatua sanomaa. <<

        Profetia ei tarkoita, että se välttämättä on Herralta, vaan sen määrittelee profetian sisältö. Profetioita tulee pakanauskonnoissakin, okkultismissa ym. W-pedia sanoo, että profetia-sanaperhe on alkujaan peräisin klassisesta kreikan kielestä -- jumalien tahdon tulkintaa -- jumalien tulkkina toimimista. Siis pakanuudessakin esiintyy profetioita.

        Sama asia profeetta-sanan kohdalla:

        Hananja puhui vastoin Herran totuutta, mutta häntäkin kutsutaan raamatussa silti profeetaksi.

        Baalin profeetat ovat vääriä profeettoja, mutta profeetoiksi heitäkin silti kutsutaan raamatussa: "neljäsataa viisikymmentä Baalin profeettaa ja neljäsataa Aseran profeettaa, jotka syövät Iisebelin pöydästä".

        Jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Profetia tarkoittaa Jumalalta saatua sanomaa. <<

        Profetia ei tarkoita, että se välttämättä on Herralta, vaan sen määrittelee profetian sisältö. Profetioita tulee pakanauskonnoissakin, okkultismissa ym. W-pedia sanoo, että profetia-sanaperhe on alkujaan peräisin klassisesta kreikan kielestä -- jumalien tahdon tulkintaa -- jumalien tulkkina toimimista. Siis pakanuudessakin esiintyy profetioita.

        Sama asia profeetta-sanan kohdalla:

        Hananja puhui vastoin Herran totuutta, mutta häntäkin kutsutaan raamatussa silti profeetaksi.

        Baalin profeetat ovat vääriä profeettoja, mutta profeetoiksi heitäkin silti kutsutaan raamatussa: "neljäsataa viisikymmentä Baalin profeettaa ja neljäsataa Aseran profeettaa, jotka syövät Iisebelin pöydästä".

        Jne.

        Sen takia on syytä käyttää Raamatussakin esiityvää terminologiaa jakamalla profetiat oikeisiin ja vääriin. Samalla tavalla on oikeita profeettoja ja vääriä profeettoja.

        Jos joku sanoo saaneensa profetian, niin hän tarkoittaa jumalallista ilmoitusta. Sitten on ihan eri asia onko se Jumalan antama profetia vai väärä profetia.

        Monet väittävät kivenkovaa, että tämä on oikea profetia, vaikka se ei sellainen ole. Silloin kyseessä on väärä profeetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Profetia tarkoittaa Jumalalta saatua sanomaa. <<

        Profetia ei tarkoita, että se välttämättä on Herralta, vaan sen määrittelee profetian sisältö. Profetioita tulee pakanauskonnoissakin, okkultismissa ym. W-pedia sanoo, että profetia-sanaperhe on alkujaan peräisin klassisesta kreikan kielestä -- jumalien tahdon tulkintaa -- jumalien tulkkina toimimista. Siis pakanuudessakin esiintyy profetioita.

        Sama asia profeetta-sanan kohdalla:

        Hananja puhui vastoin Herran totuutta, mutta häntäkin kutsutaan raamatussa silti profeetaksi.

        Baalin profeetat ovat vääriä profeettoja, mutta profeetoiksi heitäkin silti kutsutaan raamatussa: "neljäsataa viisikymmentä Baalin profeettaa ja neljäsataa Aseran profeettaa, jotka syövät Iisebelin pöydästä".

        Jne.

        "Yksikään profeetallinen sana ei ole tullut julki ihmisten tahdosta, vaan ihmiset ovat puhuneet Pyhän Hengen johtamina sen, minkä ovat Jumalalta saaneet." (2 Piet 1:21)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu opettaa yksiselitteisesti, ettei vääriä profeettoja saa kuunnella.

        "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5 Moos 18:21,22)

        Jospa evankelista H.V. yksinkertaisesti ilmoittaa ilosanomaa -haistakaa vittu- jaettavaksi seurakuntien harrastustoimintaa kasvattavaksi keskustelun avaukseksi.


    • Anonyymi

      Jotenkin muodostunut käsitys että tämä Harri Veijonen on samaa sarjaa kuin Mauno Mattila ja Petri Paavola sitten oli se joku Veli etuniminen kenellä oli niitä Tulta juttuja. jne.sellaisia yksittäisiä hengen miehiä voisko sanoa villejä julistajia jolla tarkoitan että, he todennäköisesti ei kuulu mihinkään tiettyyn seurakuntaan vaan ne siellä täällä saarnaa ja usein heillä on täkynä jokin juttu että, he joko vastustaa jotain yleisesti vapaissa suunnissa hyväksyttyä asiaa tai sitten he sallii jotain jonka muualla tuomitaan.

      Eivät jotenkin herätä luottamusta vaikka jotain asiaakin ois mukana.

      • Anonyymi

        Ei Herran todellinen profeetta mihinkään kuppikuntaan voikaan kuulua. Kuka Herran profeetta raamatussa on ollut jonkun "suuntauksen" äänenkannattaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Herran todellinen profeetta mihinkään kuppikuntaan voikaan kuulua. Kuka Herran profeetta raamatussa on ollut jonkun "suuntauksen" äänenkannattaja?

        Ei tietenkään koska nehän lähtevät siitä heille tosiasiasta että, vain heidän julistus on oikea muut jättää sanomatta jotain mitä ois pitänyt sanoa tai sitten ovat puhuneet liian paljon. Näin tilanne on käsitettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Herran todellinen profeetta mihinkään kuppikuntaan voikaan kuulua. Kuka Herran profeetta raamatussa on ollut jonkun "suuntauksen" äänenkannattaja?

        "Suuntaukset" ovat ihmisten tekemiä luokitteluja. Jumalan profeetta edustaa Raamatussa olevaa suuntausta, mutta ei edusta ihmisoppien "suuntausta". Kyllä profeetta voi olla siis jonkun suuntauksen kannattaja rippuen siitä, onko se oikea vai väärä.


    • Anonyymi

      Entä tuo Jari Pasanen jota tarjottiin Facebookissa kaveriksi nimellä Profeetta Pasanen? Kuuluuko hän näihin sarjassamme yhden miehen seurakunta henkilöihin?

    • Anonyymi

      Harri Veijonen on erotettu Lappeenrannan helluntaiseurakunnasta 1986 syystä että alkoi yksityisesti julistaa varsinkin helluntailaisten oppia Daniel 9:27 lopun ajassa eli Jerusalemista sovittaessa Jeesus sapuu pilviin.
      Veijosta on kehotettu liittymään Tampereen helluntaiseurakuntaan, mutta eihän sellaiseen voi liittyä josta on erotettu varsinkaan kun "harhaopista", oikeasta opista ei ole luovuttu. Sitäpaitsi näyttää siltä, että kukaan helluntaiseurakuntaan kuuluva ei saa julistaa oikeata oppia valerauha ylösottoineen tulee.
      Veijonen uskoo paikallisseurakuntana sitä mitä Raamattu sanoo eli kullakin paikkakunnalla on vain yksi paikallisseurakunta ja siitä käytettään nimitystä Jumalan seurakunta. Erottuakseen kirkoista ja yhdistyksistä Veijonen käyttää nimitystä Kirkkoihin kuulumattomat uskovaiset. http://ww2net.fi/users/veijone(
      https://www.facebook.com/groups/451814551870284/?ref=br_rs Kirkkoihin kuulumattomat uskovat Tampere 211 jäsentä.

      • Anonyymi

        Tampereen helluntaiseurakunta on epäraitis seurakunta. Opetus on harhassa. Tampereella vaikuttaa muutenkin edelleen Nokia Missionin perintö uudessa organisaatiossa, joka on Mission Maailma, jonka kanssa tekee yhteistyö mm. Tamperen helluntaiseurakunta.


      • Anonyymi

        Harri Veijonen on siis perushelluntailainen. Jopa toiset helluntailaiset eivät hyväksy hänen karismaattista toimintaansa, joten Harri Veijosella ei mene vahvasti. Veijonen vieläpä väittää olevansa Tukholman profetiassa mainittu Suomen profeetta.

        Veijonen ei voi olla Tukholman profetian tarkoittama profeetta. Tuon profetian sai aikanaan Tukholmassa Yrjö Säkkinen, joka on hänen muista opetukista päätellen ilmeisesti messiaaninen juutalainen. Itse profetiassa on myös sellaisia osia, jotka noudattavat messiaanisessa juutalaisuudessa esiintyviä opetuksia.

        Kaikesta huolimatta tähän profetiaan uskoo moni helluntailainen. Petri Paavolakin on alkanut selittämään, että monet ovat saneet profetoita Venäjän tulemisesta rajan yli, minkä Paavola näytti ottavan vakavasti. Olen kuullut jopa usealta luterilaisilta sellaisen todistuksen, että Herra olisi vahvistanut profetian olevan Herrasta. Leo Meller sanoi, ettei hän halua uskoa nimettömien antamiin profetioihin, mutta oli kuitenkin tavannut Yrjö Säkkisen Ruotsissa, joten sen takia hän hyväksyi profetian todeksi, koska siihen muutenkin uskoi.

        On hyvin todennäköistä, että Suomen profeetta on nimenomaan messiaaninen juutalainen. Hän ei voi olla kukaan helluntailainen tai luterilainen, koska profetiassa puhutaan mm. sapatin puolesta ja siinä on muutakin vastaavaa, mitä hellutailaiset eikä luterilaisetkaan noudata.


    • Anonyymi

      Savis
      Eilen 10:40




      Opettaako Veijonen että uskova pitäisi löytää ristin Voima joka vie Kuoleman sisään Valtakuntaan ?

      • Anonyymi

        En tiedä, mitä tarkoitat tuolla epäselvällä lauseella. Mutta väärät profeetat voivat julistaa myös ristin voimaa ja evankeliumia. Heidät erottaa vääriksi profeetoiksi muut Raamatun vastaisuudet, mitä he tekevät.

        "Kun taas olimme menossa rukouspaikalle, kohtasimme orjatytön, jossa oli tietäjähenki ja joka ennustamalla hankki isäntäväelleen hyvät rahat. Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!" Näin hän teki useana päivänä, kunnes Paavali menetti kärsivällisyytensä, kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinua: lähde hänestä!" Siinä samassa henki lähti." (Ap.t 16:16-18)

        "Mitä sinä meistä tahdot, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut tuhoamaan meidät? Minä tiedän, kuka sinä olet, Jumalan Pyhä!" (Mark 1:24)

        "Kun hän nyt kaukaa näki Jeesuksen, hän tuli juosten paikalle, heittäytyi maahan hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? Jumalan tähden, älä kiduta minua!" Jeesus näet oli jo käskemässä saastaista henkeä lähtemään miehestä." (Mark 5:6-8)

        "Sinä uskot, että Jumala on yksi ainoa. Oikein teet -- pahat hengetkin uskovat sen ja vapisevat. Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?" (Jaak 2:19,20)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mitä tarkoitat tuolla epäselvällä lauseella. Mutta väärät profeetat voivat julistaa myös ristin voimaa ja evankeliumia. Heidät erottaa vääriksi profeetoiksi muut Raamatun vastaisuudet, mitä he tekevät.

        "Kun taas olimme menossa rukouspaikalle, kohtasimme orjatytön, jossa oli tietäjähenki ja joka ennustamalla hankki isäntäväelleen hyvät rahat. Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!" Näin hän teki useana päivänä, kunnes Paavali menetti kärsivällisyytensä, kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinua: lähde hänestä!" Siinä samassa henki lähti." (Ap.t 16:16-18)

        "Mitä sinä meistä tahdot, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut tuhoamaan meidät? Minä tiedän, kuka sinä olet, Jumalan Pyhä!" (Mark 1:24)

        "Kun hän nyt kaukaa näki Jeesuksen, hän tuli juosten paikalle, heittäytyi maahan hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? Jumalan tähden, älä kiduta minua!" Jeesus näet oli jo käskemässä saastaista henkeä lähtemään miehestä." (Mark 5:6-8)

        "Sinä uskot, että Jumala on yksi ainoa. Oikein teet -- pahat hengetkin uskovat sen ja vapisevat. Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?" (Jaak 2:19,20)

        Nykyään tuntuu varmaan kaikki epäselväksi kun puhutaan Ristin-naulitun Voimasta . Sen Voima joka rakentajat hylkäsivät. Mutta hyvä kun Veijonen arvioidaan ja tutkitaan. Jokainen joka tuo profetia joka ei toteutuu on perkeleestä .. Näin ihan Pyhä Raamatun muka.


    • Anonyymi

      Johannes Keplerin laskelman mukaan 6000 vuotta Aadamista täyttyy 2024.
      Tuleeko silloin valerauha ylösottoineen?

      Harri Veijonen

      • Anonyymi

        Harri Veijonen, sinä olet väärä profeetta, joten lopeta spekulointi. Sinun tulee jo vihdoin ymmärtää, että olet menettänyt lopullisesti maineesi.


      • Anonyymi

        >>>Johannes Keplerin laskelman mukaan 6000 vuotta Aadamista täyttyy 2024.<<<

        Jeesus sovitti synnit vuonna 4000 Aadamista, joka oli 30 jKr. 6000 vuotta Aadamista tulee vuonna 2030 jKr, joka on juutalaisten kaltenterissa vuosi 5790.

        Juutalaisten kirjanoppineiden mukaan vuosilaskennasta puuttuu noin 200 vuotta Babylonian pakkosiirtolaisuuden takia, joten on todennäköistä, että vuosi 6000 Aadamista on noin vuona 2030 jKr.


    • Anonyymi

      Turhaa pelkoa, että Veijonen tulisi lahkoihin. Hän on Kirkkoihin kuulumattomien
      Jumalan seurakunnan jäsen ja puuhamies.

    • Anonyymi

      Dear Harri Veijonen,
      My Name is Enver Mysja. My Family and I live for almost 25 years in Nashville Tennessee in The USA. I am the Javelin Coach of Mirala Manjani. Besides Mirela With PB 67m.51cm I have coached another Albanian Women Javelin throw Vojsava (Sava) Lika with her PB 63m.13cm which she achieved 5th place for the world championships in Osaka Japan on year 2007.
      There is Another Albanian Origin young girl 16 years old Elina Xhengo (Tzengko) that compete for Greece which throw 500gr javelin 63m34cm in Argentina.
      Please take a Look some website and you tube for these athletes:
      Mirela Manjani
      _________________
      http://en.wikipedia.org/wiki/Mirela_Manjani
      http://www.youtube.com/watch?v=5CAstqYoqAQ
      Vojsava Lika
      _______________
      http://en.wikipedia.org/wiki/Sava_Lika
      http://www.youtube.com/watch?v=qIIOiy0KEfI
      Elina Xhengo (Tzengko)
      http://www.youtube.com/watch?v=zwOEEB8Opd0

      Best Wishes and Happy New Year 2020!
      Yours Sincerely,
      Enver Mysja
      The US Teacher And
      Track & Field Olympic Coach
      Home Tel:
      615-883-9022

      • Anonyymi

        Dear Harri Veijonen,
        I am repeating the youtube addresses for Mirela Manjani
        and Sava Lika
        Mirela Manjani
        ____________________
        http://www.youtube.com/watch?v=5CASt9YoqAQ
        Sava Lika
        _______________
        Women's Javelin Throw - Osaka2007 - 50fps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Harri Veijonen,
        I am repeating the youtube addresses for Mirela Manjani
        and Sava Lika
        Mirela Manjani
        ____________________
        http://www.youtube.com/watch?v=5CASt9YoqAQ
        Sava Lika
        _______________
        Women's Javelin Throw - Osaka2007 - 50fps

        Dear Harri Veijonen,
        Find Sava Lika to another youtube site.
        http://www.youtube.com/watch?v=iocMg8lMzmE
        Please put those information that I sent to you here for Mirela Manjani, Sava Lika and Elina Xhengo (Tzengko) at your javelin section web site.
        Thank You.
        Enver Mysja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Harri Veijonen,
        Find Sava Lika to another youtube site.
        http://www.youtube.com/watch?v=iocMg8lMzmE
        Please put those information that I sent to you here for Mirela Manjani, Sava Lika and Elina Xhengo (Tzengko) at your javelin section web site.
        Thank You.
        Enver Mysja

        Dear Harry Veijonen,

        Thank You for open new separate section for my Albanian women Javelin thrower Mirela Manjani,
        Sava Lika and Elina Xhengo.
        I am trying to open the their you tube javelin throw and the links for Mirela Manjani But these not working. Can you please fix this problem or send my information to Christian section or to your Javelin Throw that shows many other javelin throwers.
        Thank You.
        Enver Mysja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Harry Veijonen,

        Thank You for open new separate section for my Albanian women Javelin thrower Mirela Manjani,
        Sava Lika and Elina Xhengo.
        I am trying to open the their you tube javelin throw and the links for Mirela Manjani But these not working. Can you please fix this problem or send my information to Christian section or to your Javelin Throw that shows many other javelin throwers.
        Thank You.
        Enver Mysja

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        I am telling you that my favorite woman javelin throw ever is TIINA LILLAK
        WATCH TIINA HERE:
        http://www.youtube.com/watch?v=uo_Vu1ZenYU
        Tiina Lillak is Just Wonderful Woman Javelin Throw.
        My Athlete Mirela Manjani look similar with TIINA!
        I applied to Mirela Manjani all that technic from TIINA LILLAK.
        Thank You.
        Enver Mysja
        The US Teacher And
        Track & Field Olympic Coach
        Home Tel;
        615-883-9022


    • Anonyymi

      Vieläks Harri Veijonen on niissä hommissa :D En ole lukenut aikoihin hänen kirjoituksiaan, mutta yleensä huumorimielessä niitä lueskelin joitakin vuosia sitten. Nauraa niille kyllä sai. Kirjoitettukin siihen sävyyn, että ei ne selvästi niin kuolemanvakavia ole tai siis tämä Veijonen tuskin ottaa itseään liian vakavasti :D Komediamies. Aina olen silti ollut sitä mieltä, että olisi mukava päästä muuttamaan hänen bloginsa ulkomuotoa hieman siistimmäksi. Niin blogi se muuten on mikä tulee mieleen ! Onkohan hän muuten suomen ensimmäisiä blogaajia ? Btw

    • Anonyymi

      Dear Mr. Harri Veijonen,
      I am telling you that Mysia which is the place in Anatolia Bergamo isn't home of satanic but *MYSIA is Holy Land.
      Saint Paul cheats when he and some others come opposite Mysia, they tried to go into Bithynia but the spirit didn't allow them. Passing by Mysia they came down to Troas. How the spirit of God telling saint Paul do not go to Mysia? How they passing Mysia? I think that time going to Mysia is great thing to preach the Gospel.
      For more about Mysia you may watch this Video:
      http://www.youtube.com/watch?v=afxEZkBDqIc
      As I know Mysians Civilized that whole Europe!
      Greeks in their alphabet do not have letter J and for that Greeks using the letter I So, My family name MYSJA becomes *MYSIA.
      MYS-J-A = MYS- I- A
      I am glad and lucky for that I represent and I am member of Mysians.
      I am Albanian and I speak Albanian. For about 25 years since 1995 I and My family living in The USA.
      Thank you.
      Respectfully,
      Enver Mysja (Mysia)
      The US Teacher and
      Track and Field Olymic Coach.
      Home Tel: 615-883-9022

      • Anonyymi

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        I am telling you that because saint Paul do not tell the truth and for that he tried to copy Jesus Christ Romans crucified Paul on the cross.
        I let you know that Urim and Thummim which nobody finding the real meaning
        these two words are pure Albanians word which means to congratulate and to course.
        Urim=To Congratulate
        Thummim= To course or damn it
        For more watch this Video.
        http://www.youtube.com/watch?v=lk9_TMimHaM
        So Urim and Thummim is not lightnings and thunders.
        Also, Ne Phillim is pure Albanian word which that means in the Beginning and NiBiru means the Son.
        For more watch this Video:
        http://www.youtube.com/watch?v=29BHUtS2EqU
        To know more Albania watch This Video:
        http://www.youtube.com/watch?v=OoFCvuZ1bes
        Albania and Albanians are Amazing Country with Wonderful People!
        Albanian Language is the Oldest Language in The World.
        Thank you.
        Yours Sincerely,
        Enver Mysja
        The US Teacher and
        Track & Field Olympic Coach


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        I am telling you that because saint Paul do not tell the truth and for that he tried to copy Jesus Christ Romans crucified Paul on the cross.
        I let you know that Urim and Thummim which nobody finding the real meaning
        these two words are pure Albanians word which means to congratulate and to course.
        Urim=To Congratulate
        Thummim= To course or damn it
        For more watch this Video.
        http://www.youtube.com/watch?v=lk9_TMimHaM
        So Urim and Thummim is not lightnings and thunders.
        Also, Ne Phillim is pure Albanian word which that means in the Beginning and NiBiru means the Son.
        For more watch this Video:
        http://www.youtube.com/watch?v=29BHUtS2EqU
        To know more Albania watch This Video:
        http://www.youtube.com/watch?v=OoFCvuZ1bes
        Albania and Albanians are Amazing Country with Wonderful People!
        Albanian Language is the Oldest Language in The World.
        Thank you.
        Yours Sincerely,
        Enver Mysja
        The US Teacher and
        Track & Field Olympic Coach

        Dra Harri Viejonen,

        I am fixing two links about Albanian Words you tube ne Phillim and NiBiru and Country of Albania.
        1- http://www.youtube.com/watch?v=z9BHUtS2EqU
        Country Of Albania:
        2- http://www.youtube.com/watch?v=OoFCvuZ16es

        Thank You
        Enver Mysja.


      • Anonyymi

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        Jesus was alive after the cross and *He went to Ephesus in Turkey where Virgin Mary came and stay with Jesus until She die.
        Please watch this video about Home of Virgin Mary in Ephesus or in Mysia in Turkey.
        http://www.youtube.com/watch?v=WE-yQlg-YRg

        Thank You.
        Envr Mysja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        Jesus was alive after the cross and *He went to Ephesus in Turkey where Virgin Mary came and stay with Jesus until She die.
        Please watch this video about Home of Virgin Mary in Ephesus or in Mysia in Turkey.
        http://www.youtube.com/watch?v=WE-yQlg-YRg

        Thank You.
        Envr Mysja

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        Christians in In The US Saying that Jesus Christ Is God!
        Take a look this Video:
        http://www.youtube.com/watch?v=d122MdCcDxo
        Amazing!
        That's True Jesus Christ is Real God!
        Bets Wishes!
        Thank You.
        Sincerely Yours,
        Enver Mysja
        The US Teacher And
        Track & Field Olympic Coach
        Home Tel:
        615-883-9022


    • Anonyymi

      TOP 10 YLÖSOTTOPROFETIAT

      1. Harri Veijonen / Valerauhan jälkeen / 2023- tammi-helmikuu 25
      2. Hal Lindsey / Valerauhan jälkeen / pian
      3. John F. Walvoord / Valerauhan jälkeen / pian
      4. Thoralf Gilbrant / Valerauhan jälkeen/ pian
      5. Pat Robertson / Ennen tai jälkeen / pian
      6. Tapio Nousiainen / Valerauhan jälkeen kun sanotaan nyt on rauha ja turvallisuus
      7. Niilo Yli-Vainio / Valerauhan teon aikoihin ennen 6000 v. Aadamista
      8. Vilho Rantanen / Valerauhan teon aikoihin esimerkiksi
      9. Yonggi Cho / Juuri ennen rauhansopimusta/ pian
      10. Kalervo Syväntö / Ennen valerauhansopimusta / pian
      20. Leo Meller / Kevätkesästä 2023 ehkä riippumatta valerauhasta
      50. Paavo Hiltunen / vuosiviikon puolivälissä
      200.000. Enemmistö / vaikka tänään
      Daily Christian News http://wwnet.fi/users/veijone/ 12. 1. 2020



      LEO MELLER HYVÄKSYTTY TOP LISTALLE
      Hyväksyin Leo Mellerin TOP listalle, vaikken olekaan varma sitooko Meller ylösoton tulon valerauhan tekoon. Hän on kuitenkin tullut siihen johtopäätökseen, ettei ylösottoa tarvitse odottaa vuoteen 2028 saakka. Hän kai olettaa, että keväällä 2023 se tapahtuu, ja se on hyvä merkki ja TOP listalle hyväksymiseni syy. Onhan Mellerkin asiantuntija puheena olevassa asiassa. Ja mitä Mellerin valerauhaan uskomiseen tulee, Meller julkaisi jo 1980-luvulla kirjoja, jotka liittivät ylösoton siihen kun valerauha tulee ja sitä pimeät ylistävät sanoin nyt on rauha ja turvallisuus. HV


      AAPELI SAARISALO PITÄISI LISÄTÄ LISTALLE MYÖS

      Antikristukselle on hävityksen toimeenpano niin luonteenomaista että häntä sanotaan "hävittäjäksi", Dan 9:27. Se mitä Paavali sanoo 2 Tess 2: 3-12:ssa, on puhuttu tältä Danielin taustalta. Noin Saarisalo kirjoittaa kirjassaan Jerusalem jos unhoitan sinut (1964) eli siitä juuri on kysymys Jerusalemin valerauhassa: Antikristus ilmestyy (2 Tess 2:4) vahvistamaan sopimusta monien kanssa (Dan 9:27).

    • Anonyymi

      Täysi huijari !!!

      Ei todellakaan mikään Jumalan profeetta vaan ihan pehmeitä on "ennustellut" ja "ennustelee" !

      Eikä itse edes tajua omaa tilaansa !

    • Anonyymi

      Dear Mr. Harri Veijonen,
      I posted here shortly My History or My Biography but you deleted.
      I don't know why you did that?
      I wont My History back here.
      Please create a page for Myself on Internet with all My Posting Messages here which those can be including in your website.
      I use to work at Worcester Public Library with one Finish Guy named Jack Delaney. Finish are smart and strong people. I know very well Helsinki.
      People in Finland use to play very well Soccer and they have very good tradition on Javelin Throw for Man and Woman. I don't see that tradition anymore now days.
      Take a Look this Video about
      Jesus Christ The Messiah is The Lord of The Sabbath!
      http://www.youtube.com/watch?v=qj_huoS5Co8
      Praise the Name of Jesus Christ The Messiah! Amen! He Is God!
      My Blessing to You.
      Thank You.
      Yours Faithfully,
      Enver Mysja
      The US Teacher And
      Track & Field Olympic Coach
      Home Tel:
      (615)883-9022

    • Anonyymi

      Kukaan ei usko Harri Veijosta. Hänellä on väärä käsitys omista kyvyistään.

    • Anonyymi

      Dear Mr. Harri Veijonen,
      The Good Traditions about Men's Javelin Throw started in Finland with
      Javelin Thrower and Gold Medalist Matti Jarvinen that for his result was build
      a Tower 72m71cm in Olympic Stadium in Helsinki.
      Watch this Video about New Olympic Stadium In Helsinki:
      http://www.youtube.com/watch?v=dDLzW9zjS3I
      Looking Good and Great Stadium!
      Besides Matti Jarvinen there in Finland is another Great and the Best Athlete Man Javelin Thrower Seppo Henrik Raty that with new modeling spear Seppo Throw Javelin 96m96cm a world record on 1991.
      Watch This Video About Seppo Raty:
      http://www.youtube.com/watch?v=V_yLm8ODrk4
      Seppo Raty Is an Amazing and Legend Javelin Thrower!
      Thank You.
      Yours Sincerely,
      Enver Mysja
      The US Teacher And
      Track and Field Olympic Coach
      Home Tel:
      (615)883-9022
      Web Site:
      www.mysja.org

    • Anonyymi

      Dear Mr. Harri Veijonen,
      I am telling you that Albanians Saved so many Jews people during ww2.
      Watch The Video:
      http://www.youtube.com/watch?v=17WKgTOE9Xg
      Love is the Key, Hope that Israel recognize Kosovo.
      Only there in Albania the religions are so Peaceful with each other.
      I wish that Americans and Europeans can build and make wonderful places such
      Middle East and Africa like Dubai and Qatar countries.
      I am announced some music from Adriano Celentano
      Here Video!
      http://www.youtube.com/watch?v=znT4K3yowGy
      Amazing
      Long Live Adriano Celentano!
      I am Done!!
      Best Wishes Harri Veijonen!!!
      Thank you.
      Enver Mysja
      The US Teacher And
      Track $ Field Olympic Coach
      Home Tel:
      615-883-9022
      My Web Site:
      www.mysja.org

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Here Adriano Celentano Video:
        http://www.youtube.com/watch?v=znt4k3yowG4
        Thank You.
        Enver Mysja

        All About Adriano Celentano Number One Songs
        Watch Videos:
        http://www.youtube.com/watch?v=7yuEFFuggGk
        http://www.youtube.com/watch?v=gGbRFdJE_Sw
        http://www.youtube.com/watch?v=5T5LFVLgET4
        http://www.youtube.com/watch?v=nWfdvvLrKrk
        Bravissimi Adriano!

        WW3
        ---------
        http://www.youtube.com/watch?v=zadLtQPMggM
        Sun Light!
        http://www.youtube.com/watch?v=mrkXzUEuq2s
        http://www.youtube.com/watch?v=Q1o0jNZ70uQ

        I AM A FREE MAN!!!!!!!!!!!!!!!!
        http://www.youtube.com/watch?v=kixNIKrt0U8

        More Than I can Say...…………..
        http://www.youtube.com/watch?v=cTfxennz3xU
        Dancers Are Wonderful!
        Old School Love And Ruling!
        I have Lots work to do
        So,
        Bye - Bye Now!
        Thank you.
        Enver Mysja


      • Anonyymi

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        Take a Look the Port City Durres In Albania where I was Born and where emperor Julio Caesar went to first University in the world. Julio Caesar was killed on March 15 that day that I was born on Sunday in the middle of March.
        Take a Look This Video About The Ture Day of Christ's Birth on My Birthday March 15:
        http://www.youtube.com/watch?v=C3acPaxnFME
        Nice Video,
        That's True I was Born That Day when Jesus was Born On March 15!
        Here Video Durres City where is build the Roman Amphitheater:
        http://www.youtube.com/watch?v=wCAS2LVPTRQ
        Beautiful City!
        Thank You
        Enver Mysja The Messiah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        Take a Look the Port City Durres In Albania where I was Born and where emperor Julio Caesar went to first University in the world. Julio Caesar was killed on March 15 that day that I was born on Sunday in the middle of March.
        Take a Look This Video About The Ture Day of Christ's Birth on My Birthday March 15:
        http://www.youtube.com/watch?v=C3acPaxnFME
        Nice Video,
        That's True I was Born That Day when Jesus was Born On March 15!
        Here Video Durres City where is build the Roman Amphitheater:
        http://www.youtube.com/watch?v=wCAS2LVPTRQ
        Beautiful City!
        Thank You
        Enver Mysja The Messiah

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        I am telling you that I was born on Sabbath in the Middle of March during shepherd time.
        Take a Look for another video that I proof My Birthday on Sunday march 15.
        http://www.youtube.com/watch?v=I3WDQKgkp6s
        Myself Enver Mysja Am The Real And True Universal Holy God And
        I am The Real And True Jesus Christ The Messiah!!!!!
        Here Watch Myself And My Video:
        http://www.youtube.com/watch?v=d122MdCcDxo
        IAMGOD!!!!!!!!!!!!!!
        No Doubt About.
        Thank You
        Regards,
        Enver Mysja The Messiah
        The US Teacher And
        Track & Field Olympic Coach
        Home Tel:
        (615)883-9022
        My Web Site:
        www.mysja.org


    • Anonyymi

      MIKKO JEFIMOFFILTA PITKÄ ARTIKKELI RAKAS RAAMATTU YHTEISKIRJAAN

      Artikkeli oli liiankin pitkä, mutta hyväksyin sen sellaisenaan. Artikkeli oli myöskin hieman minun opetukseni vastainen. Mikko uskoo ylösottoon vasta vuonna 2028.
      Mikko Jefimoffin kommentti: Jos meillä on muutaman vuoden heitto Herran tulemuksen ajoissa, niin pääasia, että näkemykset on perusteltu.


      VALEHTELIKO VEIJONEN?

      Harri Veijonen kritisoi saarnaajia, jotka ylipuhuvat, lupaavat otsikoissaan liikaa. Onko Harri ylipuhunut tai valehdellut sanoessaan, että seurakunnan ylösoton ajankohta on vuosikymmeniä tiedetty mm. tapahtumaan "Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin". Onhan tuon niminen kirja kirjoitettu vasta vuonna 2019.

      Voit katsoa uutista päivältä 1. 1. 1998, http://wwnet.fi/users/veijone/ind98.htm: "Seurakunta tietää, että helvetti tulee maan päälle silloin, kun Palestiinan valtio on olemassa." Eli Palestiinan valtio tulee ja vasta sen jälkeen tulee seurakunnan ylösotto ja maan päälle helvetti, vihan aika.


      JÄNNITYS PIAN HUIPUSSAAN

      Edellinen pääuutinen oli otsikoitu "Onko valerauhaan ylösottoineen 5 vuotta?" Tarkoituksella se oli päivätty ajankohtaan 30. 1. 2020. Muistaakseni juuri 30. 1. olisi kriittisin päivä ylösoton tulolle. Ainakin se olisi hyvin lähellä oikeata, jos valerauhaa solmitaan 15.-25. tammikuuta. Ja vuosi olisi siis 2025.

      Kun valerauhaa joka tapauksessa pian hierotaan, silloin on jännitys huipussaan. Monet pelkäävät sitä pääsevätkö ylösottoon lainkaan. Meitä valmistautuneita jännittää enemmän se, minä hetkenä ylösotto tapahtuu ja mitä siinä tapahtuu. Ruumis muuttuu silmänräpäyksessä ylösnousemusruumiiksi ja miten se tapahtuu. Ja miltä näyttää sitten uusi maailma tuulissa ja pilvissä Herraa vastassa! Ja millainen on Karitsan häiden hääpöytä taivaassa! Jännitys kohoaa jo nyt!

      • Anonyymi

        Maan päälle tulee PARATIISI kun Palestiinan valtio syntyy.
        Kyllä jämpti on niin!
        KTS


      • Anonyymi

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        I let you know that My Mother Mary and I Her Son Having And Sharing
        the Same Date Of Our Birthday in The Middle of March 15 on Sunday!
        Any Day Can Be Christmas During The Year. December 25th is Okay to Celebrate.
        Thank You.
        Yours Truthfully,
        Enver Mysja The Messiah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        I let you know that My Mother Mary and I Her Son Having And Sharing
        the Same Date Of Our Birthday in The Middle of March 15 on Sunday!
        Any Day Can Be Christmas During The Year. December 25th is Okay to Celebrate.
        Thank You.
        Yours Truthfully,
        Enver Mysja The Messiah

        Dear Mr. Harri Veijonen,
        I am telling You that I been alive every generation here on the Earth.
        From Earth I Own The Heaven.
        Myself Jesus Christ the Messiah I Am Forever Alive And Well!
        Watch The Video:
        http://www.youtube.com/watch?v=QBcA-UFYXao
        Because I Tell The Truth I Am The Book Of Revelation!
        I Love People!
        Peace!
        Thank You.
        Yours Faithfully,
        Enver Mysja The Messiah
        My Web Site:
        www.mysja.org


    • Anonyymi

      MIDDLE EAST NOW - LÄHI-ITÄ NYT

      Nyt ilmestyi kirja, mikä sopii massajakeluun. Kappaleittain 10 euroa kuluineen laskuun [email protected]
      Yksi tosi jakaja on jo ilmaantunut. Ole sinä seuraava: 80 kpl a 5,- tilille FI41 8000 2138 0264 96. Pelastat sieluja viime hetkellä. Jumala sinut palkitsee! Kirja on A 5 kokoinen ja osa englanniksi ja suomeksi enemmänkin. Voit tilata myös kimpassa jonkun ystävän kanssa. Toimitus yhteen paikkaan. Harri Veijonen [email protected] http://wwnet.fi/users/veijone/.


      SEURAKUNTA TIETÄÄ,

      että helvetti tulee maan päälle silloin, kun Palestiinan valtio on olemassa. (Harri Veijonen, Päivittäiset uutiset 1. 1. 1998)

      Mikä seurakunta? Selvää on, että kansankirkot eivät ole seurakunta, ja ne ovatkin eniten hukassa lopun tapahtumista. Entä vapaiden suuntien yhteisöt? Mikään kirkkokunta ei mene oikean lopun profetian taakse. Ei ole siis niistäkään minun ja Raamatun tarkoittamaksi seurakunnaksi. Entä Weijo Lindroosin ja Petri Paavolan johtama Jumalan seurakunta? Valitettavasti siitäkään ei ole seurakunnaksi, joka tietäisi milloin helvetti tulee maan päälle ja seurakunta lähtee yläilmoihin. Raamatullinen seurakunta näyttää olevan vain se yhteisö, jonka profeettana on Harri Veijonen. Kirkkoihin kuulumattomat uskovat, jonka johdossa on Veijonen!

      Siinä on seurakunta, joka tietää 1. "Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus JA uskovien katoaminen", 2. "Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin" ja 3. "Palestiina maan päälle JA seurakunta yläilmoihin." Minun kirjojeni nimiä ja minun seurakuntani! Me olemme seurakunta, joka myös tietää niinkuin seurakunnan pitää!

      Huom. Oikeata tietoa Herran paluusta on nyt julistettu 34 vuotta, joten voi olla, että toisissakin yhteisöissä on oikean tiedon omaksuneita yksilöitä, ei kuitenkaan mikään yhteisö siihen usko. http://wwnet.fi/users/veijone/.


      USKOVAISEN KOLUMNI



      29. 1. 2020 TAMPERELAINEN HAASTATTELI EVANKELISTA HARRI VEIJOSTA.
      Haastattelun lopussa todettiin: Uskomuksiaan Veijonen tuo esiin
      muun muassa teoksessaan "Palestiina maan päälle ja seurakunta
      yläilmoihin". Siinä hän väittää, että noin viiden vuoden päästä
      tapahtuu ylöstempaus, jonka seurauksena uskovaiset otetaan
      maan päältä pois.

      Usein väitetään, että Jeesus tulee yllätyksenä. Raamattu
      kuitenkin sanoo päinvastoin "se päivä ei yllätä teitä".
      Ei kuitenkaan ole montaa ihmistä, jotka tietäisivät
      näin tarkasti kuin minä, joka saatan löytyä Matteus 24:46
      uskollisena ja ymmärtäväisenä palvelijana, joka antaa
      tätä ruokaa palvelusväelle. Eikä vain toisille uskoville
      vaan Jumalan tahto on, että kaikki ihmiset pelastuvat,
      joten kerron Herramme tulee totuutta kaikille ihmisille.

      Olen tehnyt tätä jo 34 vuotta. Ensimmäinen alan kirjani
      oli "Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen".
      Toinen "Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin".
      Ja kolmas tuo "Palestiina maan päälle". Jo 1. 1. 1998
      Päivittäisissä nettiuutisissani kirjoitin: "Seurakunta
      tietää, että helvetti tulee maan päälle silloin, kun
      Palestiinan valtio on olemassa." Mikä seurakunta? Minun
      seurakuntani Kirkkoihin kuulumattomat uskovat. Seurakuntaan
      kuuluvat uudestisyntyneet kasteesta riippumatta, jotka
      pitävät minua opettajanaan. Eikä tarvitse jäädä vihan
      aikaan vaan siitä on pelastumisen mahdollisuus uskomalla
      Jeesukseen. Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone/.


      TRUMPIN RAUHANSUUNNITELMA

      Meitä ei hätkäytä Donald Trumpin rauhansuunnitelma siinä mielessä, että siitä olisi tulossa Daniel 9:27:ssä kerrottu aikauden vaihdos. Toki se on alkuna pian tulevalle oikealle valerauhalle. Se edellyttää sekä Israelin että palestiinalaisten hyväksymistä.

      Samuel Tuominen: Samalla kun Trump esittää "vuosisadan diilin", Prinssi Charles kutsuu itseään Lähi-Idän rauhantekijäksi ja harkitsee matkaa Iraniin.

      HV: En pidä Charlesia Antikristuksena, mutta Trumpin jälkeen sellainen astuu pian remmiin omine rauhanehdotuksineen.


      PARATIISI VAI HELVETTI?

      Olin hyvilläni kun vastakohtaiseni, pimeä nimimerkki KTS vahvisti pimeydellään sanomisiani, kirjoitti näin:
      Maan päälle tulee PARATIISI kun Palestiinan valtio syntyy. Kyllä jämpti on niin! KTS
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/3590413/harri-veijonen



      ELVIS GOSPEL

      Rentoudun pari kertaa viikossa Pupukahvilassa Itsenäisyydenkatu 10
      mm. LP levyjä kuunnellen. Nyt valikoimaan oli tullut Elvis Gospel.
      Vastaavaa voi kuunnella myös Youtubesta:
      https://www.youtube.com/results?search_query=elvis gospel

    • Anonyymi

      Veijonen pelleilee. Sitä hän on tehnyt jo vuosia. Ennustuksia ennustusten perään. Yhden ennustuksen mennessä pieleen tehdään tilalle kaksi uutta. Siis ihan just sitä samaa tasoa jota ovat kaikki muutkin ennustelijat ja profeetat.

      Veijosesta tekee erilaisen hänen sinnikkyytensä. Miestä ei lannista lainkaan vaikka hänen kannattajakuntansa on se vihon viimeinen jakojäännös, joka jää jäljelle kun kaikki edes hitusen tolkun ihmiset lähtevät kauhuissaan karkuun hänen höpinöitään.

      Tuollaiselle sankarille ainoa vaihtoehto on olla itse oman pienen pienen kuppikuntansa "johtaja". Kukaan eikä mikään seurakunta tai muu yhteisö ei ota häntä riveihinsä. Ilman internetin mahdollistamaa näkyvyyttä hänestä ei tiedettäisi hänen kotikatua kauempana yhtään mitään.

      Positiivistakin tästä hänen toilailustaan on toki löydettävissä. Kyllä tähän maahan pari veijosta mahtuu tuomaan oman pienen väriläiskänsä muutoin melko tasaharmaaseen joukkoon. Hän ei liene vaaraksi vaaraksi itselleen tai muille, joten hän on harmiton veikko, kunhan ymmärtää ottaa hänen tuotoksensa silkkana viihteenä.

    • Anonyymi

      Dear Mr. Harri Veijonen,
      Last Night I watch the Super Bowl 54 in the US between
      Kansas City and San Francisco.
      Kansas City 31 : 20 San Francisco
      Watch Out the Video abut Shakira and J. Lo's Lopes half time Show:
      http://www.youtube.com/watch?v=pILCn6VO_RU
      I Love Shakira She Is The Best singer and dancer!
      Thank You.
      Enver Mysja The Messiah

    • Anonyymi

      SEURAKUNTA TIETÄÄ,

      että helvetti tulee maan päälle silloin, kun Palestiinan valtio on olemassa. (Harri Veijonen, Päivittäiset uutiset 1. 1. 1998)

      Mikä seurakunta? Selvää on, että kansankirkot eivät ole seurakunta, ja ne ovatkin eniten hukassa lopun tapahtumista. Entä vapaiden suuntien yhteisöt? Mikään kirkkokunta ei mene oikean lopun profetian taakse. Ei ole siis niistäkään minun ja Raamatun tarkoittamaksi seurakunnaksi. Entä Weijo Lindroosin ja Petri Paavolan johtama Jumalan seurakunta? Valitettavasti siitäkään ei ole seurakunnaksi, joka tietäisi milloin helvetti tulee maan päälle ja seurakunta lähtee yläilmoihin. Raamatullinen seurakunta näyttää olevan vain se yhteisö, jonka profeettana on Harri Veijonen. Kirkkoihin kuulumattomat uskovat, jonka johdossa on Veijonen!

      Siinä on seurakunta, joka tietää 1. "Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus JA uskovien katoaminen", 2. "Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin" ja 3. "Palestiina maan päälle JA seurakunta yläilmoihin." Minun kirjojeni nimiä ja minun seurakuntani! Me olemme seurakunta, joka myös tietää niinkuin seurakunnan pitää!

      Huom. Oikeata tietoa Herran paluusta on nyt julistettu 34 vuotta, joten voi olla, että toisissakin yhteisöissä on oikean tiedon omaksuneita yksilöitä, ei kuitenkaan mikään yhteisö siihen usko. http://wwnet.fi/users/veijone/.


      USKOVAISEN KOLUMNI



      29. 1. 2020 TAMPERELAINEN HAASTATTELI EVANKELISTA HARRI VEIJOSTA.
      Haastattelun lopussa todettiin: Uskomuksiaan Veijonen tuo esiin
      muun muassa teoksessaan "Palestiina maan päälle ja seurakunta
      yläilmoihin". Siinä hän väittää, että noin viiden vuoden päästä
      tapahtuu ylöstempaus, jonka seurauksena uskovaiset otetaan
      maan päältä pois.

      Usein väitetään, että Jeesus tulee yllätyksenä. Raamattu
      kuitenkin sanoo päinvastoin "se päivä ei yllätä teitä".
      Ei kuitenkaan ole montaa ihmistä, jotka tietäisivät
      näin tarkasti kuin minä, joka saatan löytyä Matteus 24:46
      uskollisena ja ymmärtäväisenä palvelijana, joka antaa
      tätä ruokaa palvelusväelle. Eikä vain toisille uskoville
      vaan Jumalan tahto on, että kaikki ihmiset pelastuvat,
      joten kerron Herramme tulee totuutta kaikille ihmisille.

      Olen tehnyt tätä jo 34 vuotta. Ensimmäinen alan kirjani
      oli "Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen".
      Toinen "Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin".
      Ja kolmas tuo "Palestiina maan päälle". Jo 1. 1. 1998
      Päivittäisissä nettiuutisissani kirjoitin: "Seurakunta
      tietää, että helvetti tulee maan päälle silloin, kun
      Palestiinan valtio on olemassa." Mikä seurakunta? Minun
      seurakuntani Kirkkoihin kuulumattomat uskovat. Seurakuntaan
      kuuluvat uudestisyntyneet kasteesta riippumatta, jotka
      pitävät minua opettajanaan. Eikä tarvitse jäädä vihan
      aikaan vaan siitä on pelastumisen mahdollisuus uskomalla
      Jeesukseen. Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone/.


      TRUMPIN RAUHANSUUNNITELMA

      Meitä ei hätkäytä Donald Trumpin rauhansuunnitelma siinä mielessä, että siitä olisi tulossa Daniel 9:27:ssä kerrottu aikauden vaihdos. Toki se on alkuna pian tulevalle oikealle valerauhalle. Se edellyttää sekä Israelin että palestiinalaisten hyväksymistä.

      Samuel Tuominen: Samalla kun Trump esittää "vuosisadan diilin", Prinssi Charles kutsuu itseään Lähi-Idän rauhantekijäksi ja harkitsee matkaa Iraniin.

      HV: En pidä Charlesia Antikristuksena, mutta Trumpin jälkeen sellainen astuu pian remmiin omine rauhanehdotuksineen.


      PARATIISI VAI HELVETTI?

      Olin hyvilläni kun vastakohtaiseni, pimeä nimimerkki KTS vahvisti pimeydellään sanomisiani, kirjoitti näin:
      Maan päälle tulee PARATIISI kun Palestiinan valtio syntyy. Kyllä jämpti on niin! KTS
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/3590413/harri-veijonen

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kannattaa kuunnella Veijosta!

    • Anonyymi

      MITEN VALMISTAUDUMME YLÖSOTTOON?

      KYSYMYS: MITEN VALMISTAUDUTTE YLÖSOTTOON? VASTAUS:
      1. Haluamme olla vapaita seurakunnan eksyttäjistä, jotka väittävät, ettei ylösottoa tule Jerusalemista sovittaessa. Uskoon tulon jälkeen siis eroamme kirkoista, http://wwnet.fi/users/veijone/kirkko.htm

      2. Pyrkimys pyhitykseen on meillä välttämätöntä, sillä ilman sitä pyrkimystä kukaan ei voi pelastua.

      3. Pidämme yhtä samoin ajatteleviin, emme toisin ajatteleviin, jotka eivät lopun profetiaa tunne. Tärkein yhteydenpitopaikka on nettisivu http://wwnet.fi/users/veijone/.

      4. Herran tuloajan noin tietäminen innoittaa meitä kilvoittelemaan ja "ottamaan loppukirin" voittaaksemme pääsyn Karitsan häihin.

      5. Voitamme sieluja loppuun asti. Aikaansaamme viimeisen herätyksen: Viimeinen suuri herätys on sidottu ylösoton ajan ennaltatietämiseen, http://wwnet.fi/users/veijone/Viimeinen.htm

      6. Emme vaadi kastetta, koska pelastus ei ole riippuvainen kasteesta. Näin jokainen uskova voi tulla yhteyteemme. Toki upotuskasteen saa ottaa.

      7. Herra vaikuttaa niin, että jotkut meistä järkyttyvät nähdessään ylösoton päivän tulevan ja alkavat huutaa kaduilla: "Katso, Ylkä tulee lähtekää Häntä vastaan". Kuulijoille selitetään, että ylösotto tulee aivan kohta.

      8. "Jotka Herraa odottavat, he saavat uuden voiman" (Jesaja 40:31). Me jotka tiedämme milloin ylösotto tapahtuu, odotamme Herraa tulevaksi emmekä vain toivo Hänen tulevan. Ja saamme uuden voiman oik. meidät vaihdetaan uuteen voimaan!

      9. Teemme myös kongreettisia valmisteluja, joita tehdään kuolemaa ennen. Kuten hyvästellään omaiset toivomuksella, että jos ette ylösottoon pääse otatte Jeesuksen vastaan sen jälkeen niin vielä tavataan taivaassa tuhatvuotisen ajan jälkeen.

      10. Teemme myös muita kongreettisia valmisteluja kuten viemme Raamattuja ja muita tarpeellisia tavaroita turvaan maaseudulle. Varmaa on, että suuret kaupungit tuhoutuvat.

      Harri Veijonen, Seurakunnan tiedotuskeskus, Kirkkoihin kuulumattomat. http://wwnet.fi/users/veijone/


      LUETTELOSTA MAAILMANLOPUN PÄIVÄMÄÄRISTÄ

      puuttuu kaikki olennaisimmat. Eli nämä: Asiantuntijat sanovat "Jerusalemista sovittaessa", jota nyt odotetaan 2023-2028. Harri Veijosen arvio on noin 30. 1. 2025. https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_päivämääristä


      RAITISTA JA VOIDELTUA OPETUSTA

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16065801/ketka-suomalaiset-pastorit-ovat-pelastaneet-eniten-sieluja-taivaan-kotiin#comment-100162994

      Aamen ja ylistys Harri Veijosen opetukselle. Raitista ja voideltua opetusta! Aamen!

      Lupasin kirjalahjan tuollaisen kommentin antajalle. Hän ei ole vielä ilmoittautunut. HV

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi korotetaan ja korostetaan ihmistä? Kukaan Jumalan ihminen ei tee näin. Olen tuntenut monia Jumalan ihmisiä henkilökohtaisesti. Nyt he ovat jo paratiisissa. Ei ollenkaan näin.

      • Anonyymi

        harri veijonen on samaa kastia kuin valhejuutalaisekin. Taitaa jopa olla porukoissa heidän kansssaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Tukiaisen profeetta" Harri Veijonen julkaisi kirjan, jossa myös Tukiainen kirjoittaa. Veijonen saarnaa, että kaikkien pitää erota kirkoista ja tulla hänen opetukseensa valmistautumaan seurakunnan ylösottoon,

      http://wwnet.fi/users/veijone/

    • Anonyymi

      Mm. Petri Paavola ja Weijo Lindroos opettavat väärin seurakunnan ylösotosta

      SEURAKUNNAN EKSYTTÄJÄT EIVÄT USKO
      JERUSALEMIN VALERAUHAAN YLÖSOTTOINEEN

      Kansat saatiin pysymään kansoina heitä kastelemalla ja opettamalla kastelemaan. Saarnatun Sanan vastaanottaneita eli opetuslapsiksi tulleita eli seurakuntaan syntyneitä piti kastaa ja opettaa pitämään kaikki mitä Jeesus Kristus oli käskenyt heidän pitää.
      Lopun aikana eksyvät valitutkin, jos mahdollista. Olen viime aikoina esittänyt, että kuulun sellaisten erittäin harvojen ihmisten joukkoon maailmassa. En tiedä onko missään maassa nykyisin enempää kuin yksi valittu "aasi" johtamaan päinvastaiseen suuntaan kuin paavin seuraajat. Toki muitakin oikeaan suuntaan vetäjiä löytyy, mutta he ovat asian ymmärtäneet olematta raamatun valittu-termin mukainen valittu.

      Luopunut kirkollisuus, seurakunnasta kirkoksi muuttuminen tai maailman mukaan mukautuminen on sellaisen "seurakunnan" jäsenelle takuu päästä pedon haltuun, vihan aikaan. Huomaamatta herätysliikkeestä tulee sammutus- tai porttoliike, kun se veljeilee kuninkaiden kanssa vaikka vain "valtion kirkon" kautta.

      Esimerkiksi Harri Heino piti pahana varsinkin niitä kristillisiä lahkoja, jotka eivät suostu yhteistyöhän ev. lut. kirkon kanssa. Vaikkemme lahkoudukaan sama hyvä Heinon vastustama ominaisuus löytyy meiltä. Uskontojen uhrien tuki ry löytää parhaat lahkot sieltä, missä tosiasiassa on pahimpia kuten ortodoksi- ja ev.lut. kirkot, jotka jopa kirkkoon kuulumattomien yritysten rahoja ryöstävät valtion tuella.

      Raamatun mukaan seurakunnan eksyttäjät nousevat omasta joukosta ja he ovat väärää puhetta puhuvat miehet, Apt 20:30. "Omassa seurakunnassa" on mahdollista "nousta". Jumalan seurakunnassa kaikki ovat veljiä eikä kenelläkään ole mahdollisuutta nousta niskanpäälle, hallitsemaan toisia. Eri nimisten lahkojen johtajiksi nousevissa siis juuri on noita seurakunnan eksyttäjiä.

      Seurakunnat kokoontuvat kodeissa, ja jokaisella on jotakin annettavaa, eikä yksi aina ole äänessä kuten kirkkoherra. Täällä saavat ääntä pitää seurakuntalaiset kirkkojen ulkopuolelta, mutta jopa ev. lut. kirkon jäseniltä olen hyväksynyt tekstejä uutisiin ym. silloin, kun he sanovat Raamatun mukaista asiaa. Tekstini ovat usein evankeliumin saarnaamista, mihin ulkopuolisilla ei ole sananvaltaa vaan oikeus vastaanottaa uskoon tullen. Pääasiassa ovat tutkimusta ja ymmärryksen lisääntymistä edellyttävät profeetalliset selitykset, joihin monet pitkäänkään uskossa olleet eivät osaa tarjota rakentavaa aineistoa. Kiitos kaikista yrityksistä!

      Niinkuin Jumalan Sana osoittaa ja kuten 1979 alkaen kirjoittajakin on julistanut: "rauha" ylösottoineen tulee. Seurakunnan eksyttäjät vastustavat selvää Sanan ilmoitusta ylösotosta muistakin syistä kuin vain haluten olla tietämättömiä niistä asioista, minkä avulla ylösoton päivän lähestymisen näemme, mikä seurakunnan tuntomerkki on, Heb 10:25.

      Helluntaiherätys hylkää raamatunvastaisena harhaoppina erilaiset laskelmat... Ei ole odotettavissa, että helluntaikirkon opinmäärääjäksi itsensä ylentänyt saarnaaja peruisi väitteensä, minkä yhteydessä teki kirjoittajasta epäsuoran julkisen harhaoppistuomion. Kun paraskin kirkko kerran on jonkun pannaan julistanut, asiaa ei voida peruuttaa, ainakaan niin kuin se on tehty, julkisesti.

      Kateus on merkittävä tekijä ylösoton totuuden vastustamisessa. Vaikka tässä on ajoista tietämättömille osoitettu paljon enemmän, tapahtumienkin ennaltatietäminen, heillä vielä riittää rohkeutta vastustaa Jumalan selvää ja itse säätämillään tapahtumilla todistamaansa esittämääni totuutta. Mikä häpeä, että lapsenmielinen lastentarhanopettaja panee koko korkea-arvoisen papiston ja saarnaajat matalaksi osoittaen todeksi sen mitä väittää samalla osoittaen noiden, joiden Sanan selitys pitäisi hallita, olevan enemmän tai vähemmän itse harhassa.

      "Tällaista harhaoppia meidän seurakunnassamme". Harhaoppiseksi haukkumalla kuppikuntien jäseniä hallitaan. Haukkumisen kohde tietenkin kirjoittaja ja ne, jotka totuutta julistivat ei vain Evankeliumin ylösotosta vaan myös Jumalan seurakunnasta. Oli onni, että "harhaoppisena" pääsin "omasta" seurakunnasta.

      Jos lukija on uskonnollisen yhdistyksen jäsen niin vaikka se olisi paras yhdistys siihenkin kuuluminen on vaarallista taisteltaessa eksymistä vastaan. Kirkot eivät tiedä laittoman tulon yksityiskohdista eivätkä siten ole mielistyneet Jumalan Sanaan, Totuuteen, 2 Tess 2:1-12. Kaikki kirkot siis ovat eksyttäjiä ylösoton vuonna.

      Miksi pohditte vuosia kun Daniel 9:27 aloitus on TAPAHTUMA Antikristuksen ilmestyminen vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa! Ja kun he sanovat nyt on rauha ei hätää mitään, oik. rauha ja turvallisuus, silloin heidät yllättää tuho ja meidät pelastetaan tulevasta vihasta! Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone/.

      • Anonyymi

        Toraisti valhettelijapellen siis pelastaa uskominen: "JERUSALEMIN VALERAUHAAN YLÖSOTTOINEEN?"


    • Anonyymi

      Täys huijari ja värää ennustelija koko mies, tämä Veijonen !

      Selittelee oman harhaisen päänsä tuotoksia ja ennustelee valheita, joita sitten jälkikäteen korjailee ja peittelee.

      5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
      21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
      22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

    • Anonyymi

      Harri Veijosen upeat Keihäsprofetia ja Tykkimäkiprofetia ovat mielestäni jopa tärkeämpiä ja vakuuttavampia kuin Tukholmanprofetia. Amen

    • Anonyymi

      Sekopäältä vaikuttaa kaikesta päätellen!

    • Anonyymi

      ANTIKRISTUKSEN 3,5 VUODEN TODISTUS
      Antikristuksen 3,5 vuoden todistus. Sitä voitaisiin selittää jälkikäteen tästä tapahtumasta, mutta minähän ennustin tapahtumat päivälleen etukäteen eli 3,5 vuotta oikeasta vuosituhannen vaihteesta 11. 3. 2004 tulee uusi terrori-isku (Madrid) ja myös merkki taivaalle (Sedna). Tämä siis todisti, että Antikristuksella on 3,5 vuoden aikansa viimeisen vuosiviikon loppu. Ilmeisesti 11. 9. 2000 alkaen on neljä vuosiviikkoa eli 28 vuotta Messiaan näkyvään paluuseen. Antikristuksen 3,5 vuotta alkaisi siten 11. 3. 2025 hyökkäyksellä Suomenkin kautta Jerusalemiin. Ja valerauha ylösottoineen todellakin tammi-helmikuussa 2025.
      Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone/


      HARRI VEIJONEN - MIES JOKA TIETÄÄ MILLOIN JEESUS TULEE

      Artikkelin pohjaksi Hesariin ja Iltalehteen:

      Minusta puhutaan Raamatussa! Matteus 24:45-47 kertoo uskollisesta ja ymmärtäväisestä palvelijasta, joka antaa palvelusväelle oikeata tietoa Jeesuksen tulemuksesta. Olen kirjoittanut kirjankin aiheesta otsikolla "Uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija Raamatun mukaan". (kuva)

      Toisen tessalonikalaiskirjeen toisen luvun alussa sanotaan selvästi, että seurakunnan tempaus yläilmoihin ei tule ennen kuin Antikristus tulee ja ilmestyy. Ilmestyminen tarkoittaa mukanaoloa vahvistamassa Jerusalemin valerauhaa yhdessä monien kanssa. Jopa luterilainen professori Aapeli Saarisalo kirjoitti (Jerusalem jos unhoitan sinut), että Daniel 9:27 kertoo Antikristus hävittäjästä ja hän ilmestyy vahvistamaan valerauhaa niinkuin 2 Tess 2:3-6 kertoo. (kuva)

      Mistä saadaan mies joka tulee ja ilmestyy vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa? Veijonen on varoittanut yli 30 vuotta Mihail Gorbatshovia enempää toteuttamasta Raamatun antikristusprofetioita. Mutta minkäs teet jos mies vielä ysikymmpisenä tulee valtaan ja alkaa hioa rauhaa Lähi-Itäänkin. Siltä varalta on kirjoitettu teos "Onko Gorba Antikristus?" (kuva)


      HARRI VEIJONEN HESARISSA

      Hesarin toimittaja otti yhteyttä ja kyseli profetioista.
      Onni Niemi, Helsingin Sanomat:
      https://www.hs.fi/nyt/art-2000006611780.html
      "Internetin tunnetuimmaksi profeetaksi" itseään tituleeraava Harri Veijonen antaa
      samansuuntaisen arvion. Veijonen on kirjoittanut teoksen Suomen profeetat ja profetiat (2018),
      jossa esitellään 88 kotimaista elävää tai edesmennyttä profeettaa.
      Suomen profeetat ja profetiat kirjan tekijä Harri Veijonen kirjoittaa:
      Jouko Piho ja kumppanit mm. profetoivat, että Venäjä hyökkää Suomeen jo
      ennen Jerusalemin valerauhaa seurakunnan ylösottoineen. Siihen en usko.

      TAMPERELAINEN:

      Tamperelainen Harri kirjoitti 18 kirjaa 9:ssä kuukaudessa ...
      https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/1220111

      • Anonyymi

        Miksi nämä Veijosen omat itsekehut ja itsensä mainostamiset eivät hetkauta ylläpitoa ???

        Lopeta jo Veijonen itsesi ja omien harhojesi mainostaminen !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nämä Veijosen omat itsekehut ja itsensä mainostamiset eivät hetkauta ylläpitoa ???

        Lopeta jo Veijonen itsesi ja omien harhojesi mainostaminen !!!

        Harri Veijonen kuoli pitkäaikaiseen sairauteen sairaalassa kekiviikkona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harri Veijonen kuoli pitkäaikaiseen sairauteen sairaalassa kekiviikkona!

        Mistä sait tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harri Veijonen kuoli pitkäaikaiseen sairauteen sairaalassa kekiviikkona!

        Jos tieto pitää paikkansa, että Harri Veijonen on edesmennyt viime keskiviikkona, niin hänestä ei tullutkaan Tukholman profetian ennustamaan Suomen profeettaa, vaikka hän väitti se olevan.

        Ylempänä on asiasta mielenkiintoinen kommentti:

        "Harri Veijonen on väittänyt olevan se suuri Suomen profeetta, joka on mainittu Tukholman profetiassa. Profetian sai ruotsinsuomalainen messiaaninen juutalainen Y. Säkkinen. Profetian täyttyy tarkoittaa jotain messiaanista juutalaista, koska se puhuu mm. sapatista ja käyttää Jumalasta nimeä Jehova Jireh ja koska sen sai toinen messiaaninen juutalainen.

        Harri Veijonen lienee helluntailainen, joten hän ei voi olla missään nimessä Tukholman profetian tarkoittaman profeetta. Veijosen jutut ovat muutenkin sellaisia, ettei hän voi olla muutenkaan Jumalan profeetta."


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      VIIMEISEN SUKUPOLVEN PROFETIOITA


      http://wwnet.fi/users/veijone/ Harri Veijonen:

      1914-1917 I maailmansota. Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan. Matt. 24:7. Tämä on synnytystuskien alkua. (Mark. 13:8). Tämä sukupolvi ei katoa ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat (Matt. 24:34). 1914 alkoi tämä viimeinen sukupolvi. (Tapio Nousiainen).
      1917 9. joulukuuta. Tämä viimeinen sukupolvi alkoi (Uuras Saarnivaara ja Harri Veijonen) eläen 111 vuotta syksyyn 2028. Jerusalemin vapautus turkilaisilta. Ennaltatiedetyn mukaisesti vuonna 1917 ("On kyllä monta kirjaa", Saarisalo 1963) alkoi Jerusalemin vapautuksella turkkilaisilta rakentua "jalat" tulevalle juutalaisvaltiolle ja pohjoisessa "Antikristuksen valtakunta seisoo Neuvostoliiton jaloilla" (Nousiainen 1967).

      1945-. Ydiniskun vaikutukset. Sakarja 14. 14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.

      1948 14. toukokuuta. Israelin jälleensyntymä. Tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan, Ap 1:6. Oli meidän asiamme tietää! Matteuksen evankeliumi: 24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. "Tulevaa maailmanaikaa silmälläpitäen täytyy juutalaisvaltion jälleen syntyä pääkaupunkinaan Jerusalem" (R. Chasles: Israel ja maailman kansat 1943). Kun Herra rakentaa Siionin, Hän ilmestyy pian kunniassaan. Tämä kirjoitettakoon viimeiselle sukupolvelle Ps 102:18, `Dor aharon'. (K.O. Syväntö: VT:n käännösvirheistä). Se viimeinen sukupolvi ei siis alkanut tästä vaan osasi silloin jo lukea.

      1967 6. kesäkuuta. Kuuden päivän sota. Evankeliumi Luukkaan mukaan 21:24 ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät. - Noin vuonna 335 eKr. juutalaiset elivät juutalaisvaltion uudelleen tulon toivossa ja kertoivat nuorelle kreikkalaiselle, Aleksanteri Suurelle, että Danielin kirjan kauris (Daniel 8:14) tarkoittaa häntä. Aleksanteri valloittikin Pyhän kaupungin 333 eKr., mutta ennustuksen 2300 päivää siitä tarkoittikin vuosia eikä päiviä milloin juutalaiset jälleen saavat Jerusalemin omassa maassaan. -333 2300=1967. Siinä varsinainen ensimmäinen tarkka ennaltatieto Jerusalemin uudelleen joutumisesta juutalaisille. - Vilho Rantanen: Israel ajan merkkinä. Päivä 1966. Siinä tekijä toteaa täydellä varmuudella: "Seurakunta odottaa ensiksikin sen päivän tuloa, jolloin Jeesuksen ajan Jerusalem joutuu Israelin käsiin". Myös Vilho Rantanen kuului "Daniel 9:27 lopun ajassa" selittäjiin niin että vuoden 1973 julkaisussaan Lopun profetian sanoma hän mainitsee, miten seurakunnan ylösotto osuu jonkin lopputapahtuman yhteyteen mainiten esimerkkinä Antikristuksen Jerusalemille vahvistaman valerauhaliiton.

      1967-2028. Juutalaisten paluu maahansa. Hesekiel 34:13. Minä vien ne pois kansojen seasta ja kokoan ne muista maista, yuon ne omaan maahansa. - Jeremia 16:15. Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

      1979 Rauha ylösottoineen tulee, Kipinä 2/79 artikkelissa Päiväkodista antikristilliseen Suomeen. Toteutuminen n. 2025. jatkuu nettisivuilla

      • Anonyymi

        Harri Veijalainen on kuollut saatuaan golfpallon otsaansa harhaillessaan ruotulan golfkentällä. Ammatiltaan pastorina toiminut Veijalainen oli maankuulu profetioistaan.


    • Anonyymi

      Happy Easter Dear Friends!
      My Blood on The Cross Symbolize The Peace.
      Because I tell the Truth I am the Book Of Revelation.
      I Am Prince Of Peace.
      My Blessing To You!
      Thank You.
      Yours Faithfully,
      Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
      USA Teacher
      Tel: 615-883-9022

    • Anonyymi

      Dear Mr. Harri Veijonen
      Please translate this articul in English which tells in Albanian my work with both woman javelin thrower Mirela Manjani and Vojsava Lika. There are include and pictures as well.
      The web site here,
      https://durreslajm.al/enver-mysja-trajneri-qe-prodhoi-kampionet-e-shtizes/
      Regards,
      Thank You!
      Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
      USA Teacher and Olympic Coach
      Tel:615-883-9022

      • Anonyymi

        Mr. Harri Veijonen
        Please go to google and type enver mysja trajneri qe prodhoi kampionet e shtizes
        There you find translate this page.
        http://www.google.com/
        Thanks!
        Enver Mysja


      • Anonyymi

        Dear Harri Veijonen,
        That picture on year 1969 color black and white in the bottom of my web site He is Me 16 years old young boy holding 800 gr javelin which I threw that 55m62cm a national record for junior in Albania.
        Can you Please put My photo for your Javelin Throw Links.
        Thanks
        Enver Mysja
        Teacher and Olympic Coach
        USA
        Tel: 615-883-9022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Harri Veijonen,
        That picture on year 1969 color black and white in the bottom of my web site He is Me 16 years old young boy holding 800 gr javelin which I threw that 55m62cm a national record for junior in Albania.
        Can you Please put My photo for your Javelin Throw Links.
        Thanks
        Enver Mysja
        Teacher and Olympic Coach
        USA
        Tel: 615-883-9022

        Dear Harri Veijonen
        I let you know that there are
        The Five Major World Religions
        1-Hinduism
        2-Budism
        3-Judism
        4-Christianism
        5-Islamism
        Watch this Video;
        https://www.youtube.com/watch?v=m6dCxo7t_aE
        Peace in the world between religions!
        From:
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher
        Tel:615-883-9022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Harri Veijonen
        I let you know that there are
        The Five Major World Religions
        1-Hinduism
        2-Budism
        3-Judism
        4-Christianism
        5-Islamism
        Watch this Video;
        https://www.youtube.com/watch?v=m6dCxo7t_aE
        Peace in the world between religions!
        From:
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher
        Tel:615-883-9022

        Dear Harri Veijonen,
        You threw javelin 60m94cm on year 1971 and I did throw javelin 55m62cm on year 1969 which was National record for youth in Albania. I had tennis shoulder injury and I stop throwing forever.
        How about yourself your shoulder and elbow been Ok?
        Best Wishes!
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher and Olympic Coach
        Tel: 615-883-9022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Harri Veijonen,
        You threw javelin 60m94cm on year 1971 and I did throw javelin 55m62cm on year 1969 which was National record for youth in Albania. I had tennis shoulder injury and I stop throwing forever.
        How about yourself your shoulder and elbow been Ok?
        Best Wishes!
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher and Olympic Coach
        Tel: 615-883-9022

        Dear Harri Veijonen
        I Wish You Have A Very Merry Christmas!
        Thank You.
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher
        Tel: 615-883-9022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Harri Veijonen
        I Wish You Have A Very Merry Christmas!
        Thank You.
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher
        Tel: 615-883-9022

        Dear Harri Veijonen
        Please listen to this beautiful song on you tube from Ben David named Mashiach dedicated to Myself The Messiah.
        another version here video;
        https://www.youtube.com/watch?v=s6FcAkiBf4c
        Amazing Song
        Thank you.
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher
        Tel:615-883-9022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear Harri Veijonen
        Please listen to this beautiful song on you tube from Ben David named Mashiach dedicated to Myself The Messiah.
        another version here video;
        https://www.youtube.com/watch?v=s6FcAkiBf4c
        Amazing Song
        Thank you.
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher
        Tel:615-883-9022

        My Dear Harri Veijonen,
        I wish You
        Happy safety and healthy New Year 2023!
        Regards,
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher
        Tel:615-883-9022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        My Dear Harri Veijonen,
        I wish You
        Happy safety and healthy New Year 2023!
        Regards,
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher
        Tel:615-883-9022

        Happy Valentine's Day


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        My Dear Harri Veijonen,
        I wish You
        Happy safety and healthy New Year 2023!
        Regards,
        Enver Mysja The Messiah Jesus Christ
        US Teacher
        Tel:615-883-9022

        We should Love one other on Valantine's Day!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      TÄRKEIMMÄT KIRJANI JO ILMESTYNEET

      Miten huonona profeettana minua pidetäänkin, keneltäkään muulta ei löydy seurakunnan ylösotosta kertovia selitysteoksia oikealla toteutuvalla otsikolla:

      1. Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen (1986), 2. Daniel 9:27 aikamme paljastin: Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin (1995),

      3. Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin (2019), 4. Luettelo maailmanlopun päivämääristä, 5. Oikeat laskelmat Jeesuksen tuloksi.

      Viimeksimainitusta on vielä laajempi käsikirjoitus suurella kustantajalla.

      Pääteokseni oli vuoden 1995 kirja. Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin. Se oli perusteellinen tutkimus aiheesta, ja paljon siitä on ollut luettavana ilmaiseksi netissä. Ei kuitenkaan koko kirja, eikä tule. Jos kiinnostaa kirja, muutama kappale on vielä jäljellä 10 euroa kuluineen.

      PALESTIINA on yhtä hyvä merkki kuin Israel. Jerusalemista sovittaessa sovitaan myös Palestiinasta. Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin!

      LUETTELO maailmanlopun päivämääristä. Luettelossa liikutaan vuosien 2022-2040 välillä, mutta olennaista on tapahtuma Jerusalemista sovittaessa, johon ylösotto osuu.

      OIKEAT LASKELMAT: 1. Sukupolvilaskelma 2. Tuhatvuotislaskelma 3. Toinen tuhatvuotislaskelma 4. Viimeinen vuosiviikko 5. Paras laskelma: 1335 päivää 6. Tarkin laskelma: tapahtuma. veijonen.fi

    • Anonyymi

      Siis onko Harri sitten lopettanut maalliset keihäänheittonsa, ja heittää nykyisin sitten helvetissä hiilihankoa?

    • Anonyymi

      Profeetta veijonen on poistunut näyttämöltä 68 vuotiaana, parhaana saavutuksenaan varmaankin keppitulos 60,60.

    • Anonyymi

      Surunvalitteluni omaisille

      Harri Olavi Veijonen
      s. 8.1.1955
      k. 1.7.2023

      "Siell' kaunis kannel soi, he veisaa virttä uutta..."

    • Anonyymi

      Kannattaa lukea arvostetun osaajan Dolores Cannonin kirja Nostradamus. > to-en.gr
      Samalla voi lukea rinnalla Raamatun Ilmestyskirjaa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe