Apuva!

Jalmari

En ymmärrä välineistä tuon taivaallista mutta mailat aion ostaa.
Nyt minulle tarjottiin bägiä jossa 15 mailaa (5 puuta)
Mailoja on seuraavia merkkejä sekaisin. Ben Sauer,Ninuzo,Power John,Delta (nimissä voi olla pientä virhettä)
Tämä setti maksaa 280e. Mitä olette mieltä kannattaisiko aloittelijan ostaa?

3

2594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatu98

En suosittele tuota ostosta. Ensinnäkin bägiin saa mukaan ottaa vain 14 mailaa. Toiseksi aloittelva golffari tarvitsee korkeintaan puolikkaan setin eli 5-7 mailaa putteri. Mielestäni sopiva alkuinvestointi on max. 100-150 euroa mailoihin. Sitten kun taidot ja kiinnostus kasvaa, niin voi valita jo paremmat välineet. Samoin ajankuluessa on itse huomannut, että ensin peli kuntoon ja sitten vasta välineitä hankkimaan.

• mailis

Aloittelijan ei kannata ostaa mitään sekalaista settiä. Ja 5 puuta... niillä ei kyllä tee aluksi mitään. 280 € kuullostaa kalliilta tuollaisesta sekamelskasta. Mailoissa saattaa olla ihan eri painotuksetkin. Sinuna menisin golf-liikkeeseen ja ostaisin jonkun hyvän aloitussetin, tai sitten jostain käytettynä sellaisen, missä (suunnilleen) kaikki mailat olisivat samaa merkkiä.

• kolopallo

Vaikket ymmärtäisi mailoista mitään, niin tuo setti vaikuttaa olevan aika hanurista. Kaksi viimeistä merkkiä (Power John & Delta) ovat todella kehnoja merkkejä, itse en maksaisi niistä penniäkään. Mizunolla on taas ihan hyviä mailoja, mutta todennäköisesti tuohon settiin niistä malleista ei ole mahtunut yhtään mukaan. Ben Sayer on edullinen ja ihan kelvollinen aloittelijan merkki, jonka sijoittaisin Mizunon ja PW & Deltan välimaastoon.

Kaiken lisäksi tuo tarjolla oleva setti on mielestäni aivan liian ylihintainen. Kuinka iäkkäät mailat ovat? Itse maksaisin ko. setistä max. 150 € ja sekin vain silloin jos mailat olisivat hyväkuntoiset.

Käy kuitenkin mieluummin hakemassa perussetti syksyn alennusmyynneistä tai sitten golfpiste.com:n golfpörssin kautta joku parempi käytetty setti. Merkeistä kannattaa katsoa mieluummin näitä:

- Ben Hogan
      - Callaway
      - Cleveland
      - Ping
      - Taylor Made
      - Titleist
      - Tommy Armour
      - Wilson

Sitten ihan pari yleistä vinkkiä mailojen ostoon..

Rautamailat kannattaa aina olla samaa merkkiä ja mallia, paitsi ehkä erikoiswedget (GW, SW, LW). Puumailoissa voi käytössä olla useampiakin merkkejä, mutta viidellä puumailalla et todennäköisesti tee yhtään mitään, kahdella max. kolmella pärjää jo hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5963
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3724
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2577
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2111
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1892
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1448
    Aihe