tekeekö mitään

alottelia

kannattaako ostaa hobby hallista biljardipöydän koko174*84*4 hintaa 395 aikuiselle alottelialle mahtuis olohuoneseen sopivasti

3

1625

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hobby Hallin pöydät ovat suoraan sanoen sieltä ja syvältä. Ei niillä ikinä opi pelaamaan. Ovat kiikkeriä ja kestämättömiä. Suosittelen ostamaan vaikka käytetyn kivilevypöydän.

Lastulevypöytä ei nimittäin kestä pitkäänkään! Pöytälevyn kulumisen huomaa siitä kun pöytä painuu vinoksi ja sen jälkeen pallot eivät mene sinne minne niiden pitäisi mennä.

Koosta sen verran, että se tilantarve mikä esitteessä lukee, on ihan oikeasti se vaadittu tilantarve. Ota huomioon että 145cm köö ON pitkä ja mielellään tuonkin kokoisella pöydällä saisi olla lyöntitilaa vähintään sen 2 metriä per sivu! Eli 5 x 5 tai 4 x 5 - metrinen huone olisi aika passeli kunhan tyhjää tilaa on tarpeeksi.

Aloittelijalle suosittelisin sellaista neuvoa että aloittaa ensin pelaamisen vaikka salipöydällä ja siellä opettelee kunnon perustaidot. Tämän jälkeen vasta voi katsella omaa pöytää.

• pool

Puu/lastulevy ja muilla lelupöydillä ei loppupelissä ole biljardin pelaamisen kanssa mitään tekemistä. Tosin, jos on tyytyväinen leluun tai esim haluaan lasten kanssa leikkimiseen soveltuvan pöydän, niin hobby hall pöydät kelpaa hyvin. Jos taas on oikeasti innostunut biljardista, kannattaa hakeutua lähimmälle biljardisalille joissa on oikeat pöydät sekä samalla saa opastusta.

• Jone-81
        pool kirjoitti:

Puu/lastulevy ja muilla lelupöydillä ei loppupelissä ole biljardin pelaamisen kanssa mitään tekemistä. Tosin, jos on tyytyväinen leluun tai esim haluaan lasten kanssa leikkimiseen soveltuvan pöydän, niin hobby hall pöydät kelpaa hyvin. Jos taas on oikeasti innostunut biljardista, kannattaa hakeutua lähimmälle biljardisalille joissa on oikeat pöydät sekä samalla saa opastusta.

Oon samaa mieltä. Nuo MDF-pöydät eivät ominaisuuksiltaan ole koskaan kivipöydän tasoisia. Selllainen joka mielii ominaisuuksia niin kumartakoon kivipöytään päin.
        Itse hankin kivipöydän paikasta www.pelipaikka.fi, pöytä painaa 175kg ja maksoi uutena 849 euroa. Oon ollut tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      937
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      69
      721
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      58
      712
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      670
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      39
      616
    6. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      583
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      582
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      576
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      78
      486
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      36
      457
    Aihe