tekeekö mitään

alottelia

kannattaako ostaa hobby hallista biljardipöydän koko174*84*4 hintaa 395 aikuiselle alottelialle mahtuis olohuoneseen sopivasti

3

1596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hobby Hallin pöydät ovat suoraan sanoen sieltä ja syvältä. Ei niillä ikinä opi pelaamaan. Ovat kiikkeriä ja kestämättömiä. Suosittelen ostamaan vaikka käytetyn kivilevypöydän.

Lastulevypöytä ei nimittäin kestä pitkäänkään! Pöytälevyn kulumisen huomaa siitä kun pöytä painuu vinoksi ja sen jälkeen pallot eivät mene sinne minne niiden pitäisi mennä.

Koosta sen verran, että se tilantarve mikä esitteessä lukee, on ihan oikeasti se vaadittu tilantarve. Ota huomioon että 145cm köö ON pitkä ja mielellään tuonkin kokoisella pöydällä saisi olla lyöntitilaa vähintään sen 2 metriä per sivu! Eli 5 x 5 tai 4 x 5 - metrinen huone olisi aika passeli kunhan tyhjää tilaa on tarpeeksi.

Aloittelijalle suosittelisin sellaista neuvoa että aloittaa ensin pelaamisen vaikka salipöydällä ja siellä opettelee kunnon perustaidot. Tämän jälkeen vasta voi katsella omaa pöytää.

• pool

Puu/lastulevy ja muilla lelupöydillä ei loppupelissä ole biljardin pelaamisen kanssa mitään tekemistä. Tosin, jos on tyytyväinen leluun tai esim haluaan lasten kanssa leikkimiseen soveltuvan pöydän, niin hobby hall pöydät kelpaa hyvin. Jos taas on oikeasti innostunut biljardista, kannattaa hakeutua lähimmälle biljardisalille joissa on oikeat pöydät sekä samalla saa opastusta.

• Jone-81
        pool kirjoitti:

Puu/lastulevy ja muilla lelupöydillä ei loppupelissä ole biljardin pelaamisen kanssa mitään tekemistä. Tosin, jos on tyytyväinen leluun tai esim haluaan lasten kanssa leikkimiseen soveltuvan pöydän, niin hobby hall pöydät kelpaa hyvin. Jos taas on oikeasti innostunut biljardista, kannattaa hakeutua lähimmälle biljardisalille joissa on oikeat pöydät sekä samalla saa opastusta.

Oon samaa mieltä. Nuo MDF-pöydät eivät ominaisuuksiltaan ole koskaan kivipöydän tasoisia. Selllainen joka mielii ominaisuuksia niin kumartakoon kivipöytään päin.
        Itse hankin kivipöydän paikasta www.pelipaikka.fi, pöytä painaa 175kg ja maksoi uutena 849 euroa. Oon ollut tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      68
      3362
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1194
    3. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      22
      974
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      970
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      810
    6. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      744
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      34
      725
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      709
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      663
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      647
    Aihe