Olen jo pyytänyt kovasti anteeksi, että käyttäydyin todella röyhkeästi!!! Tämä IP-osoite ei ole todellakaan minun...Kuinka kauan bannaus kestää...
Olen edelleen pahoillani...
Olen todella impulsiivinen..
Miksette nyt voi sitä ongelmaani juuri ymmärtää..
Että lääkkeen voimin minä paikallani pystyn istumaan
Olen hermostunut..koska kyllä siihen oli syytä, miksi meillä ADHD-juuttujilla ei ole omaa chathuonetta..Olen juuttunut ADHD:seen jo kolme vuotta...kaikki ovat minuun chatissa väsyneet...
Mutta miksi minut bannataan sen takia, että jauhan ADHD:stä? Onko se reilua...?
Tiedän nyt myös, että olen rikkonut Suomen lakia, mutta pystyttekö te oikeasti ymmärtämään pahaa ADHD:täni..jonka takia en voi edes kauan paikallani istua...En tarkoita sitä että menisin ADHD-dg:n taakse piiloon..mutta se on tosiasia, että kyseessä oleva vamma, hulluus estää minua elämästä tavallista elämää...Olen kärsinyt masennuksesta siitä lähtien kun sain tietää olevani tällainen, että minä voin rauhassa unohtaa opiskelut yliopistossa...kun jotkut minulle päin naamaa sanovat, että älykäs, poikkeuksellisen älykäs, nero..näitä sanoja joudun todellakin usein kuulemaan...Mutta juuri ADHD:ni takia en pysty suoriutumaan samalla tavalla kuin normaalit ihmiset...Jos todellakin loisitte meille chathuoneen, josta todellakin olen kauan jo haaveillut...ainut tukeni on tällä hetkellä ADHD-foorumi...
Kyllä kolme vuotta sitten yritin tappaa itseni, kun tajusin että olen erittäinkin vajavainen...
En voi elää samalla tavalla kuin muut...joudun ehkä elämäni loppuun asti syömään niitä vahvoja huumeita! Mielialani ADHD:nkin takia usein vaihtelee..keväällä joudin osastolle, koska yksi masennuslääke aiheutti minulle pahan manian...silloin vasta riehuinkin...Kun lähdin Pietariin, revin Suomen passin, sen jälkeen minut konsulaatin kautta palautettiin...
Antakaa nyt toisten ihmisten lukea tätä viestiä..
Tämä on tosi asia...
Saanko minäkin anteeksi, että olen niin hankala, saanko koskaan ymmärrystä?
5
598
Vastaukset 5
Niinpä kenties olisi hyvä jos saisitte oman chat-foorumin.
Ymmärrän ainakin että on hankalaa jos ympärillä ei ole ketään joka ymmärtää.
Se ei nyt paljonkaan auta jos sanon sinun tarvitsevan apua,sen sijaan suoralta kädeltä voin sanoa ettei huumeiden apuun kannata turvautua.
Ja kertomuksesi perusteella kuulostaa siltä ettei lääkkeistäkään olisi apua, mutta en ole lääkkeiden suhteen asiantuntija joten en kommentoi pitääkö käyttää jotain vai.
Kysymykseesi "Saanko minäkin anteeksi, että olen niin hankala saanko koskaan ymmärrystä"
Toivon että saat ymmärrystä.Saatko anteeksi?
Synnit saa anteeksi kun ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen Herranaan ja Pelastajanaan, tekee parannuksen päättää olla tekemättä enään syntiä.
Entäs sitten jos lankeat?
Silloin käännyt uudestaan Hänen puoleensa, pääasia on sydämen asenne olla tekemättä syntiä.
Älä säikähdä sinun ei tarvitse tehdä sitä omin voimin vaan sinun on mahdollista saada siihen paras apu Kristuksen apu kun käännyt Hänen puoleensa.
Hänen vallassaan on myös sairaudet Hän pystyy parantamaan niistä sinullakin on mahdollista parantua, en kuitenkaan voi sanoa että varmasti paranet tässä maailmanajassa mutta jos olet
ottanut Jeesuksen Kristuksen tie johtaa taivaaseen ja siellä ei ole sairauksia.
On mahdollista että pystyt elämään normaalia elämää.Älä menetä toivoa.mainitsit että olet Turun seudulta, tiedän ainakin yhden hyvän seurakunnan siltä seudulta josta voisi olla apua sinulle Turun vapaakirkko, Elämän Sana ja Turun City-seurakunta ovat myös luultavasti hyviä seurakuntia.
Muista en osaa sanoa.
- Tuo LäJäHin
On täysi paska ja pelkkä palstahäirikkö.
Saa sekin piripäähellari jauhaa paskaansa julkisesti.
Joten anna palaa vaan, läjää tylsempi et kykene olemaan vaikka yrittäisit.Ensinnäkin jos äskeisen viestini olisi ollut tarkoitus häiriköidä olisi se ollut lyhyempi.
En ole koskaan käyttänyt piriä.Enkä ole myöskään hellari ymmärrän kyllä että sellaiselta saatan kuulostaa koska vietän hellarien seurassa aikaa.
Kolmanneksi tuo anna palaa vaan ohje on aika moraaliton ihmiselle jolla on ongelma, sillä hän voi ymmärtää sen väärin.
- Anti - Hassisen Kone
Mutta Vapahtaja et ole sinä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 33829
- 55818
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78684Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37663Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14589- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3532Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia22532