Ei helvetti! Olin tippuu tuolilt, ku frendi kerto mitä se oli kokenu Helsinki-Vantaa lentokentäl. :D
No, ne oli lähössä matkalle, siinä turvatarkastus jonossa (joka oli melko pitkä) oli teinigootti jolla oli aivan helvetisti metalliketjuja aivan ku olisi tullu rautakaupasta.
No sitte ku tuli tämän gootin turvatarkastuksen vuoro, voitte vaan kuvitella kuinka pitkää siinä meni, ku sai romut pois vartalostaan (kaveri meinasi myöhästyö koneesta).
Mahtoi jonossa olevia ottaa vituttaa :D.
Lentokenttä
3
500
Vastaukset
- ..........
...vai niin, voi kuinka ikävää....
- MUAHahahahaa!
"Vahingon ilo on vilpittömin ilo" sanoo pakarisen esa =)
Itse olisin varmaan hirnunut hysteerisesti, jos olisin nähnyt tuon rautakauppa-asiakas-tilanteen. =)
Ovathan ne ketjut hienoja, kieltämättä.
Itsellänikin on niitä, mutten minä sentään niiden alle hautaudu..
Ja kai olisi ketju-ihmisen oma järki sanonut turvatarkastuksessa jotakin. ("ota ketjut pois... Ota ketjut poooiiisss..." *kaikuefekti*, kun sen päässä on varmaan aika tyhjää, niin pitäähän siellä kaikua)
Buahahaha! - BubbleGirl
Itse koin vastaavaa kun minulla roikkui kaulassani rautainen risti.
Viime kerralla jouduin riisumaan kenkäni, koska niissä oli metallivahvistukset. Ne olivat työkenkäni Neste Oililta. Sitten ne tutkivat vielä kaikki meikki- ja shampoopussukkani sekä penaalini ja kaiken muun, mikä nyt vain irtosi, arvatkaa, kauanko SIINÄ meni? Ehdimme kyllä koneeseen. Toivottavasti se gootti ehti myös. x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417367Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393801Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172158- 321400
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261397- 321354
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3361175Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141992Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23928Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7897