Eli omat hiukset on sellaset maantien väriset. Pari kertaa oon nyt värjänny nää hiukset kestovärillä alta mustiks ja päältä kirkkaan oransseiks.
Nyt haluaisin värjätä nää päällimäiset hiukset sellasíks smurffin sinisiks jollai shokkivärillä. Ajattelin vaa et kuluuks se väri nopeesti pois? Ku nyt on tää oranssi lähteny päästä jo muutamas viikossa ja mustakii haalistuu aika äkkii sellaseks tumman ruskeeks.
Ja onks kampaajilla useesti sinistä kestovärii tai yleensäkkää sinistä vai pitääks miun ruveta itte värjäilemää?
Siniset hiukset
5
914
Vastaukset
- ööööööö
..kampaamostasi elumen-värejä.
- moonika
Kyllä joillain kampaajilla on sellaisia "mix" värejä, jolla saa siniseksi, mutta aikaa varatessasi kannattaa sanoa asiasta (että tahtoo sinistä), niin kampaajasi ehtii tilata tarvittavat aineet. Myös joissain kampaamoissa on "shokki"värejä eli fantasiavärejä, joissa on sininen sävy. Ovat suoravärejä, joten haalistuvat kyllä muutamassa pesussa, mutta aina voi laittaa uudestaan. Alla tietenkin on oltava vaalennus, jotta sininen on todella sininen. Työläshän se kyllä on hoitaa, mutta go for it!
- smurffi-
moonika kirjoitti:
Kyllä joillain kampaajilla on sellaisia "mix" värejä, jolla saa siniseksi, mutta aikaa varatessasi kannattaa sanoa asiasta (että tahtoo sinistä), niin kampaajasi ehtii tilata tarvittavat aineet. Myös joissain kampaamoissa on "shokki"värejä eli fantasiavärejä, joissa on sininen sävy. Ovat suoravärejä, joten haalistuvat kyllä muutamassa pesussa, mutta aina voi laittaa uudestaan. Alla tietenkin on oltava vaalennus, jotta sininen on todella sininen. Työläshän se kyllä on hoitaa, mutta go for it!
pitää ottaa vaalennus enneku se sininen shokki väri ees vähän niissä hiuksissa pysyy? Entäs tarttuuks se sinine vaaleisii hiuksii kui hyvi? Et pitäiskö tehä värinpoisto ja sit värjätä vaaleeks vai pelkkä värinpoisto?
- smurffitukka
smurffi- kirjoitti:
pitää ottaa vaalennus enneku se sininen shokki väri ees vähän niissä hiuksissa pysyy? Entäs tarttuuks se sinine vaaleisii hiuksii kui hyvi? Et pitäiskö tehä värinpoisto ja sit värjätä vaaleeks vai pelkkä värinpoisto?
terve!
mä smurffaan tukkani tollaisella,
valmistaja on :Alfapart, Jeans Color Blue jeans?
tää on hämärää?? huonossa valossa tukka on ihan musta ja kirkkaalla valolla sitten kunnon sähkönsininen.
suosittelen! toimii!
mun smurffi tukka on tuolla city.fi sivuilla jollakin jakariko nimimerkillä.
ps: menen työni puolesta ympäri suomea hotelleissa ja kun värjää hiukset valkoisessa kaakelihässäkkä suihkussa niin valkoinen on siis sininen.eli ole tarkkana jos itse värjäilet.
- jenni**
toivottu väri tulos on mahdollista kampaamossa, mutta tiedätkö kampaamon nimeltä CM hiustalo? niitä on muutamassa paikka kunnassa esim. nummelassa ja lohjalla CITIMARKETIN rakennuksessa.
Suoraväri on nimeltään FANTASY, suosuttelen kokeilemaan, mutta kylläkin alla oleva väri vaikuttaa tulokseen. Itselläni kirkas liila ja pysyy hyvin=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762