Jo nyt on prkl!

exien logiikkaa

Voisikos joku mulle ystävällisesti valaista, mikä ihme liikkuu miehen mielessä:

Pitkäaikaisen suhteen aikana mies ei arvosta, pettää ja loukkaa parhaan kykynsä mukaan.

Kun sitten nainen lopulta kyllästyy ja päättää viimeisen pettämisreissun jälkeen nostaa kytkintä. Ei vaadi mitään, ei syytä mistään, ei tilitä katkerana mitään minnekään. Vain lähtee. Ja exäkin vielä tuntuu tyytyväiseltä ratkaisuun. Soitteleekin silloin tällöin ja kertoo, kuinka hienosti nykyään menee ja kuinka upea uusi tyttöystävä on.

Kun sitten exä kuulee, että naisella menee omassa elämässään myös ihan mukavasti muuttuukin ääni kellossa.

Yht'äkkiä alkaa kiivas hyökkäily: asioita monimutkaistetaan, vaatimuksia esitetään, rahaa vaaditaan ja tehdään kaikki mahdollinen, jotta exä-naista sattuisi.

Mikä ihmeen logiikka tässä nyt oikein on? Jos kerran yhdessäolo oli persiistä, niin miksei exä-nainen sitten saisi tulla kuitenkaan onnelliseksi myöskään muualla?

Sama kuvio on toistunut molemmissa pitkissä parisuhteissani ja haluaisin ymmärtää mitä ihmettä minä olen tehnyt väärin?

Olisiko mielummin pitänyt erota hirveällä metelillä, tehdä exän elämästä helvetti ja vainota hamaan loppuun asti, jotta saisi itse rakentaa uutta elämäänsä rauhassa?

Valaiskaa tyhmää, jotta osaisin parantaa tapani.

6

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain ensimmäiseen osaan

Otit miehen joka ei arvosta, pettää ja loukkaa parhaan kykynsä mukaan. Sitten et kuitenkaan lopulta arvostanutkaan näitä ominaisuuksia vaan kyllästyit ja lähdit. Kyllähän siitä nyt v*ttuuntuu. Se, että mix on sit kuitenkin tyytyväinen eroon beats me - muut saa selittää. Ehkä ei uskonut että todella lähdet tai ???

• Saanen kysyä, miksi pidät yhteyttä exääsi?
      Tontin rajaltako (vai rappukäytävästäkö) hän näitä vaatimuksiaan sinulle huutelee?

Mikäli oikeasti haluat päästä hänestä eroon ja konstit käy vähiin, niin sittenhän voi hakea lähestymiskieltoa...

• nainen...

juttusi pitää täysin paikkansa. muuta en nyt kommentoi :)

• on selvästi

erittäin itserakas.monelle "pelimiehelle" on suuri kolaus kun nainen jättää.hän ei voi ymmärtää miten joku voi jättää,kun kerran kaikki muutkin häntä haluavat.todellinen pelimies ajattelee että naiset eivät voi olla onnellisia ilman häntä.tavallaan tämä on naisten syy,kun ovat näin miehelle uskotelleet.jättäminen on todennäköisesti kolhinut miehen korkeaa itsetuntoa ja hän halunnee vain kostaa.jättäminen sattuu aina olipa kyseessä mies tai nainen.

terveisin tavis mies,joka on tuttavapiirissään nähnyt näitä useampia.

• ei taaskaan osu oikeaan kohtaan. Enemmänki kyse on ihan tavallisesta miehestä, jonka itsetunto ei kestäny exän menestystä...

• Erosta ei ole vielä kulunut riittävästi aikaa ja vaikka toinen esittää että hyvin menee, niin sisällään on katkera erosta ja viha, suru ja pettymys mylläävät vielä sisällä aina kun mies hänet muistaa.

Ylpeys ei kuitenkaan anna esittää kärsivää vaan pidemminkin pyrittään puskemaan etiäpäin. Otetaan ensimmäinen nainen joka vastaan tulee tyttöystäväksi ja esitetään että hyvin menee. Sisällä kuitenki vielä sellainen möykky joka aiheuttaa aina kipua kun toista vaan sattuu näkemään. Ei tahtois olla erossa mut ei voi olla lähelläkään. Turhautuneisuus pyrkii pintaan ja sitten se ilmenee mustasukkaisuutena ja jos itsellään ei kerta ole hyvä olla niin ei toinenkaan saa olla onnellinen.

Jotain tällaista siinä minun mielestäni tapahtuu... Teidän haavanne tuskin on kokonaan vielä arpeutunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      635
      2798
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2237
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2006
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1819
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1231
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1164
    Aihe