No nii.. Mä oon 11v ja oon tehny ite nenä-huulikorun... nyt haluaisin umpettaa ton huulikorun joka on alhaal ja ottaa madonnan,sit oon aina halunnu kielikorun,napakorun ja nyt on alkanu kiinnostaa kulmakoru.. onks teil mitää vinkkei miten saan mutsin suostumaan madonnaan ja kielikoruun?
11v
18
2027
Vastaukset
- ....
Mikä mahtaa olla tuo "nenä-huulikoru", kasvaako sulla nenä huulessa vai mistä on kyse? Mikään kunnollinen lävistysliike ei tee tuon ikäiselle pennulle lävistystä edes holhoojan luvalla.
- .....
tää on provoviesti =) ei tarvii kaikkea uskoa
- KIITOS...
Siis nenä huules? siis mulla on nenä- ja huulikoru.. ja haluaisin sen madonnan ja kielikorun...Siis kysyin vaan neuvoo et miten saan mutsin suostumaan..Eikä lävistysliikkeen tartte olla mikään huippuluokan,vaan joku vaan..Ja jos tekee mieli haukkuu pennuks,niin MEE MUUALLE HAUKKUMAAN!
- iha varmaa joo
KIITOS... kirjoitti:
Siis nenä huules? siis mulla on nenä- ja huulikoru.. ja haluaisin sen madonnan ja kielikorun...Siis kysyin vaan neuvoo et miten saan mutsin suostumaan..Eikä lävistysliikkeen tartte olla mikään huippuluokan,vaan joku vaan..Ja jos tekee mieli haukkuu pennuks,niin MEE MUUALLE HAUKKUMAAN!
"aina halunnu". Eli viimiset 2 kuukautta?!
Eikä kannata mennä ihan mihi lävistysliikkeeseen tahansa ku ties minkä hepatiitin sieltäki saisit...Mut kiristys tepsii aina näissä jutuissa ;) nimim.korvat täynnä korviksia ala-asteen vitosella.... - ~=)~
iha varmaa joo kirjoitti:
"aina halunnu". Eli viimiset 2 kuukautta?!
Eikä kannata mennä ihan mihi lävistysliikkeeseen tahansa ku ties minkä hepatiitin sieltäki saisit...Mut kiristys tepsii aina näissä jutuissa ;) nimim.korvat täynnä korviksia ala-asteen vitosella....Itse asias mulla on nyt jo korvat täynä korviksii..En oo ikinä pitäny korviksii lävistyksinä..=)en tiiä miks..Ja itse asias mä oon halunnu viimeset kolme vuotta,en kahta kuukautta:)
- ilz
pitäiskö odottaa sinne yläasteelle? ei noin nuori vielä mitään lävistyksillä tee. itselläni oli ainakin 11-vuotiaana mielessä vaan että "millähän barbilla sitä tänään leikkisi?" ei tullut edes mieleenkään mitkään lävistykset.
ja tosissaan. ei mikään lävistysliike tee sinun ikäisellesi lävistystä. en ainakaan usko. - haukku24
En ees haluis nähä millasessa kunnossa sun naama on ton jälkee. Lopettappa tuollaiset ajatukset ja keskity vaikka kouluun.. ei 11 vuotias tarvitse mitään reikiä ihoon.
- absinth
mielestäni olet siinä iässä, ettei ehkä olisi vielä aika lävistellä. jos vanhempasi eivät suostu, ehkä se on vain parempi niin..
- Misunderstood
...vielä muutama vuosi.
Itse tein niin että juttelin asiallisesti vanhempieni kanssa lävistyksen hankinnasta, toinen vanhemmistani suostui eikä toinenkaan laittanut vastaan.
Äitini vei minut lävistysliikkeeseen ja kaverini tuli liikkeen sisälle mukaan, hain lävistyksen itse tienaamillani rahoilla ja VANHEMPIENI LUVALLA,(olen siis 17) koska vanhempiaan pitää kunnioittaa ja kuunnella niiden neuvoja ja ajatuksia sillä ovathan he paljon lapiaan viisaampia, kokeneenmpia ja elämää nähneitä.
Kuuntele siis vanhempiasi, jos he sanovat että mitään lävistystä ei tule älä intä vaan odota vielä muutama vuosi sillä 11 vuotias on aika (ja mielestäni liian nuori) ottamaan lävistyksiä.- en suosittele
Aivan samaa mieltä!
Olen itse halunnut nenäkorun monta vuotta, mut vanhemmat eivät siihen suostu, niin en ota.
Ikää on kylläkin jo tarpeeksi.
11-vuotias on vielä täysin lapsi, ja lävistyksiä en edes itse hatkinnut ton ikäisenä.
Odota muuta vuosi ja kun itse elätät itsesi, niin sit voit ottaa lävistyksiä vaikka mihin. - tosissani
en suosittele kirjoitti:
Aivan samaa mieltä!
Olen itse halunnut nenäkorun monta vuotta, mut vanhemmat eivät siihen suostu, niin en ota.
Ikää on kylläkin jo tarpeeksi.
11-vuotias on vielä täysin lapsi, ja lävistyksiä en edes itse hatkinnut ton ikäisenä.
Odota muuta vuosi ja kun itse elätät itsesi, niin sit voit ottaa lävistyksiä vaikka mihin.Ja niin MUN mielestä hyvä.
- elisantti
Lävistysikäraja taitaa olla 18-vuotta. (Saa korjata jos olen väärässä). Sitä nuoremmilta vaaditaan huoltajan suostumus. Eikä kukaan ammattitaitoinen lävistäjä taida edes tehdä lävistyksiä 11-vuotiaalle. Ainakin epäilen suuresti.
Paljon on keskusteltu siitä, mikä on "oikea" ikä ottaa lävistyksiä, ja mielipiteitä taitaa olla niin monta kuin niiden antajaakin. Omani on, että 11-vuotias on vielä ihan liian nuori minkäänlaisiin lävistyksiin, vaikka kuinka olisi kehittynyt henkisesti ikäisekseen. Lapsi on lapsi ja sillä hyvä. Piste ja amen sille. Minusta on hieman huolestuttavaa, että vanhemmat antavat tuon ikäisen _itse_ puhkoa naamaansa. Toki, näiden tietojen valossa, olisi toki turvallisempaa, että tuo tehtäisiin asiantuntijan toimesta lävistysliikkeessä. Mutta mieti silti vielä hetki, sinä kasvat ja kehityt koko ajan, ja kenties muutaman vuoden kuluttua kun tyyli ja omakuva itsestäsi muuttuu, ne arvet siellä naamassa eivät enää olekaan mukavia ja mielenkiintoisia. Kyllä sinulla on aikaa ottaa lävistys jos toinen jos sikseen tulee vähän vanhempanakin. Usko pois.- sitä vaan
Sitä vaan halusin sanoi että anhempani EI TODELLAKAAN antaaneet lupaa tehdä ite lävistyksiä!!! Halusin sanoa ton sillä toi juttu pyöri mun mieles koko yön..
- anzuel
Itse olen 14 vuotias ja minulla on kulmalävistys ja huulilävistys ja olen menossa ottamaan pian napakorun ;) Lävistyksen teko ei satu melkein ollenkaan, mutta hiaman se kyllä nipistää ja on pian ohi :) Olen itse mukava ja kiltti, enkä polta tai juo. Olen pieni ja aika laiha ja kaiken lisäksi minua ottaa päähän kun väitetään, että jos on lävistys niin juo ja polttaa, sekä käyttää huumeita -.- EI OLE TOTTA!
eiköhän kannattais ootella vaan sinne asti että saat omalla luvalla ottaa niitä lävistyksiä. o.o
- Nimetön
oikeasti,olet vasta 11.. sinun iässäsi minusta piti tulla ammattilaisbalettitanssija,ja nyt olen lävistäjä,että mieli muuttuu... sulla on vielä monta vuotta aikaa miettiä millä haluat naamaasi koristella,ei oo mihinkään kiire tässä valmiissa maailmassa... :)
- Nanny
No joo, eli se on kyllä sillä tavalla, että ilman vanhempien lupaa yleensä tehdään 16 vuotta täyttäneille. JA useimmat lävistäjät ei tee alle 14 vuotiaille lävistyksiä ollenkaan! Muutenkin, sun ikäses on vielä kasvavassa iässä ja on aika 100% varmaa, että sulta kasvais kulma-
ja napakoru aika äkkiä ulos. Ja sit toi kielikoru, siitä oon ainakin varma ettei sun ikäsilles tehdä. Joten unohappa tommoset jutut kokonaan.- In memorian
Sun ikäiselle ei kukaan tee läväriä. Raivostuttaa tollanen. En itse antaisi edes 14 vuotiaan välttämättä ottaa läväriä. Unoha koko saakelin lävistys vuosiksi. Kun olet vanhempi ja viisaampi mieti sitten.
Oletko ajatellut miten kipeääkin se kävisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020