Miten Staffi maksaa palkat?
Mietin vaan et miten se homma toimii ku mulla on siellä sivuilla hakemus ja on tullut soittoja työhönotoista. kuitenkaan mulle ei oo staffin porukka soitellu esim tilinumeroa tms. eli jos teen jossain vuoroja niin miten saan rahat kun ei niitä siellä ees kiinnosta saada mun tilitietoja?
STAFFIN palkanmaksu
5
1450
Vastaukset
- viet sinne toimistolle
No jos miehellä ikää jo 20v (?) luulisi perusasiat olevan tiedossa. Eli viet tietenkin ihan itse sen verokortin ja tilinumerosi sinne toimistoon. Kai olet kysynyt mitä maksavat palkkaa? Että sitten tiedät tarkistaa palkkakuiteista että on maksettu oikein.
- Toimistotyöntekijä
Hei!
Ilmeisesti toi asia on vielä ihan alkutekijöissään. Mutta kun menet tekemään työsopimuksen, niin tarkasta se tarkoin. Siinä on oltava näkyvilla tuntipalkka ja työ-aika sekä työsuhteen pituus. Jos vakkari niin maininta toistaiseksi. Siinä työsopimuksen tekotilaisuudessa annat verokirjan ja tilinumeron.- staffpointlainen
"Siinä on oltava näkyvilla tuntipalkka ja työ-aika sekä työsuhteen pituus."
Itseasiassa Staffin työsopparissa EI NÄY noita tietoja, mikäli teet keikkatöitä. (Eli siis vakituista työpaikkaa ole sovittu).
Työpaikka / aika vaihtelee. Palkka on tosin ihan työehtosopimuksen mukainen.
- topsa
Hei. No ihan oikeasti ei puhelimessa mitään tilinumeroita kysellä. Eikä puhelinkeskustelun perusteella töihin lähdetä. Jos haluavat palkata niin kyllä työnantaja pitää nähdä ihan naamatusten... Ihan ehdottomasti. jos se tapaaminen sitten johtaa työsuhteeseen niin olet varmasti varmemmalla pohjalla ja palkkauskin varmasti selviää tapaamisen yhteyteydessä. Ja kai se työsopimuskin ensin pitää tehdä.
- Anonyymi
Pätkätyöläinen ei saa sairaspalkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma112568Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne292441Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv612309Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.782186Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k681824PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist61740Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941727Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel841654- 1321605
- 1051282