STAFFIN palkanmaksu

heipu20v

Miten Staffi maksaa palkat?
Mietin vaan et miten se homma toimii ku mulla on siellä sivuilla hakemus ja on tullut soittoja työhönotoista. kuitenkaan mulle ei oo staffin porukka soitellu esim tilinumeroa tms. eli jos teen jossain vuoroja niin miten saan rahat kun ei niitä siellä ees kiinnosta saada mun tilitietoja?

5

1464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viet sinne toimistolle

No jos miehellä ikää jo 20v (?) luulisi perusasiat olevan tiedossa. Eli viet tietenkin ihan itse sen verokortin ja tilinumerosi sinne toimistoon. Kai olet kysynyt mitä maksavat palkkaa? Että sitten tiedät tarkistaa palkkakuiteista että on maksettu oikein.

• Toimistotyöntekijä

Hei!
      Ilmeisesti toi asia on vielä ihan alkutekijöissään. Mutta kun menet tekemään työsopimuksen, niin tarkasta se tarkoin. Siinä on oltava näkyvilla tuntipalkka ja työ-aika sekä työsuhteen pituus. Jos vakkari niin maininta toistaiseksi. Siinä työsopimuksen tekotilaisuudessa annat verokirjan ja tilinumeron.

• staffpointlainen

"Siinä on oltava näkyvilla tuntipalkka ja työ-aika sekä työsuhteen pituus."

Itseasiassa Staffin työsopparissa EI NÄY noita tietoja, mikäli teet keikkatöitä. (Eli siis vakituista työpaikkaa ole sovittu).
        Työpaikka / aika vaihtelee. Palkka on tosin ihan työehtosopimuksen mukainen.

• topsa

Hei. No ihan oikeasti ei puhelimessa mitään tilinumeroita kysellä. Eikä puhelinkeskustelun perusteella töihin lähdetä. Jos haluavat palkata niin kyllä työnantaja pitää nähdä ihan naamatusten... Ihan ehdottomasti. jos se tapaaminen sitten johtaa työsuhteeseen niin olet varmasti varmemmalla pohjalla ja palkkauskin varmasti selviää tapaamisen yhteyteydessä. Ja kai se työsopimuskin ensin pitää tehdä.

• Anonyymi

Pätkätyöläinen ei saa sairaspalkkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      25
      2684
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      40
      2332
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1308
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      299
      1231
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      986
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      967
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      77
      894
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      77
      877
    9. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      803
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      94
      798
    Aihe