STAFFIN palkanmaksu

heipu20v

Miten Staffi maksaa palkat?
Mietin vaan et miten se homma toimii ku mulla on siellä sivuilla hakemus ja on tullut soittoja työhönotoista. kuitenkaan mulle ei oo staffin porukka soitellu esim tilinumeroa tms. eli jos teen jossain vuoroja niin miten saan rahat kun ei niitä siellä ees kiinnosta saada mun tilitietoja?

5

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viet sinne toimistolle

No jos miehellä ikää jo 20v (?) luulisi perusasiat olevan tiedossa. Eli viet tietenkin ihan itse sen verokortin ja tilinumerosi sinne toimistoon. Kai olet kysynyt mitä maksavat palkkaa? Että sitten tiedät tarkistaa palkkakuiteista että on maksettu oikein.

• Toimistotyöntekijä

Hei!
      Ilmeisesti toi asia on vielä ihan alkutekijöissään. Mutta kun menet tekemään työsopimuksen, niin tarkasta se tarkoin. Siinä on oltava näkyvilla tuntipalkka ja työ-aika sekä työsuhteen pituus. Jos vakkari niin maininta toistaiseksi. Siinä työsopimuksen tekotilaisuudessa annat verokirjan ja tilinumeron.

• staffpointlainen

"Siinä on oltava näkyvilla tuntipalkka ja työ-aika sekä työsuhteen pituus."

Itseasiassa Staffin työsopparissa EI NÄY noita tietoja, mikäli teet keikkatöitä. (Eli siis vakituista työpaikkaa ole sovittu).
        Työpaikka / aika vaihtelee. Palkka on tosin ihan työehtosopimuksen mukainen.

• topsa

Hei. No ihan oikeasti ei puhelimessa mitään tilinumeroita kysellä. Eikä puhelinkeskustelun perusteella töihin lähdetä. Jos haluavat palkata niin kyllä työnantaja pitää nähdä ihan naamatusten... Ihan ehdottomasti. jos se tapaaminen sitten johtaa työsuhteeseen niin olet varmasti varmemmalla pohjalla ja palkkauskin varmasti selviää tapaamisen yhteyteydessä. Ja kai se työsopimuskin ensin pitää tehdä.

• Anonyymi

Pätkätyöläinen ei saa sairaspalkkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      11
      2568
    2. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      29
      2441
    3. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      61
      2309
    4. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      78
      2186
    5. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      68
      1824
    6. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      6
      1740
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1727
    8. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      84
      1654
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      132
      1605
    10. Pyyntö Teelle

Voisitko nyt vaan ystävällisesti laittaa viestin?
      Ikävä
      105
      1282
    Aihe