Aattelin vaan kiittää näitä vakkareita joita kaikkia en vielä kylläkään taas tunne, mut kuitenki hyvästä asenteesta ja yrityksestä pitää tää palsta hengissä ja hyvin voivana.
Sen kuukauden ajan, minkä minä täällä olen pyöriny on päivittäisten viestien määrä ollu tasaisessa kasvussa(eli tuplaantunu) ja palstan vireystasokin vaikuttaa nousseen =) Taas heitetään jo tuttua läppää uusien tyyppien kaa.
Spesial tänksit asiantuntija lausunnoista scalelle ja ratikkakuskille unohtamatta tietenkää palowaaraa ja hossia sekä rikharttia. Ja niin oudolta kun se vaikuttaakin niin yrmiokin saa kiitoksia minulta... (varmaan oon tulossa vanhaks eehkä miun pitäis oikeesti hommata kunnon elämä kun kehun tässä yhtä "vihamiehistäni" :D)
JA sit tietysti pitää muistaa meidän naispuolisia vakkareita :D mut niiden kehuminen miestenlogiikka palstalla on vähän arveluttavaa mut menköön timanttia ja lempi sekä hapsenkatti ootte ihquja :D
Ei mulla muuta sen tärkeempää... Kuhan saadaan vähän särmää lisää tähän keskustelupalstaan niin hyvältähän tää näyttää.
Kiitoksia ja Kehuja
34
2246
Vastaukset
- Timanttia.
GET A LIFE! :D
- f.n.k
Brrrrr.. :(
Voi persetti... Anteeks. Sie kyllä kuulut kanssa ihan ehottomaan eliittiin..
Sattu inhimillinen erhe ja just pahimpaan paikkaan
Voi pahkeinen.... ja nyt jää tietysti paikkailun maku suuhun, vaikka se ei kuitenkaa niin pitäis olla.....- f.n.k
Frederico kirjoitti:
Voi persetti... Anteeks. Sie kyllä kuulut kanssa ihan ehottomaan eliittiin..
Sattu inhimillinen erhe ja just pahimpaan paikkaan
Voi pahkeinen.... ja nyt jää tietysti paikkailun maku suuhun, vaikka se ei kuitenkaa niin pitäis olla....."Parempi myöhään kuin ei milloinkaan" sanoo vanha kansa;)
f.n.k kirjoitti:
"Parempi myöhään kuin ei milloinkaan" sanoo vanha kansa;)
kukapa se f.n.k:n hännän nostaisi ellei f.n.k itse.
Oli muuten hyvä että satuit paikalle korjaamaan tämän vääryden heti...
...siinä vaiheessa, kun keskusteluissa alkaa olemaan särmää, niin puolet porukasta deletoi profiilinsa.
- f.n.k
Toisaalta ymmärrän...Kenen tarvitsee kuunnella kaiken maailman tupajumien vuodatuksia omasta persoonastaan(kuvalliset profiilit) tai edes nettipersoonastaan..Suomi24 tiukka kontrolointi olisi jo ajat sitten poistanut tuon problematiikan,mutta miten on käynyt? Suomi24 sheriffeineen keskittyy siihen,että asiapohjaiset kirjoitukset ovat omilla palstoillaan ja pyllypersejutut ym.jatkavat vapaasti kasvamistaan;(
- Hossi37
Itsellesikin :) Kehuja ei ikuna tule liikaa ja muutenkin on hyvä viljellä välillä vähän positiivisuuttakin sakkiin.
Eiköhän se tästä ala taasen hommat vilkastuun ;) - lip..
noinko sitä persettä nuollaan omasta takaa..?
Ei helvetti, monia viikkoja takana tästäkin palstasta ja ensimmäinen topick mitä lukee on sun, pysyn poissa, nuolkaa lipittäkää ja pysykää poissa paheista..=)miun ihka omat epäfanitki täältä.
Tosin en ymmärrä miksi se topicci ois ollu niin vaikee väistää?Frederico kirjoitti:
miun ihka omat epäfanitki täältä.
Tosin en ymmärrä miksi se topicci ois ollu niin vaikee väistää?etkai sä oikeesti kuvitellut selviäväs ilman sora-ääniä,joku vaan ehti perkele ennen mua :-)
yrmio kirjoitti:
etkai sä oikeesti kuvitellut selviäväs ilman sora-ääniä,joku vaan ehti perkele ennen mua :-)
Mie jopa odotin tällaisen olevan tuolla top kolmessa :D
- Perkeleen Hymypoika
Pitääkö aina olla noin positiivinen?
- MMies
" Kuhan saadaan vähän särmää lisää tähän keskustelupalstaan niin hyvältähän tää näyttää."
Siis lisää palstarunkkareita joiden ainoa tehtävä on purkaa omaa huonoa oloa keinolla mitä eivät edes hallitse kunnolla? Jees,jees.- Justus Maximus
Sinunkaltaisiasi emme kaipaa lisää.
- MMies
Justus Maximus kirjoitti:
Ainoa mitä kaivataan on normaali keskiluokkainen idiotismi, ei mitään siitä poikkeavaa käytöstä/ajatuksia, jotka ovat ristiriidassa "normien" ylitse.
Liian kännissä selittääkseni enenpää.... - Silpata
Minä kaipaan!
- MMies
Silpata kirjoitti:
Minä kaipaan!
Anarkiaa!!!
Vittu ei vaan onnistu tiäksä?!
Ainoa tasa-arvoinen instanssi nykyaikana on internet ja sen tarjoama ilmaisun- ja ajatuksenvapaus. Muttamutta. Nii-i. - ainakin biljoona
MMies kirjoitti:
Ainoa mitä kaivataan on normaali keskiluokkainen idiotismi, ei mitään siitä poikkeavaa käytöstä/ajatuksia, jotka ovat ristiriidassa "normien" ylitse.
Liian kännissä selittääkseni enenpää....Ikään,rotuun,sukupuoleen,taloudelliseen asemaan tai kansalaisuuteen katsomatta jne..
- Silpata
MMies kirjoitti:
Anarkiaa!!!
Vittu ei vaan onnistu tiäksä?!
Ainoa tasa-arvoinen instanssi nykyaikana on internet ja sen tarjoama ilmaisun- ja ajatuksenvapaus. Muttamutta. Nii-i.:(
Totta!
:) - MMies
Silpata kirjoitti:
:(
Totta!
:)VITTU!
! :(
Meidät on KUOHITTU:(
Ei yhtäkään AJATUSTA, joka jelppais edes pikkusen.
Jeesiä jeesiä... - herää
MMies kirjoitti:
VITTU!
! :(
Meidät on KUOHITTU:(
Ei yhtäkään AJATUSTA, joka jelppais edes pikkusen.
Jeesiä jeesiä...epäilys
- Silpata
herää kirjoitti:
epäilys
Samaa mieltä kanssasi, varastanut se on, mutta mitä? Olutta ärrältä! :)
- ...
Silpata kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi, varastanut se on, mutta mitä? Olutta ärrältä! :)
Veikkaisin.
- MMies
herää kirjoitti:
epäilys
Sitäkin on sattunut, mutta tuskin kukaan palstaa seuranneista ottaa todesta niitä feikkejä? Ja sinänsä ihan sama...Mikään kuitenkaan ole todellista.
- Silpata
... kirjoitti:
Veikkaisin.
VITTU! :)
- Justus Maximus
MMies kirjoitti:
Liian kännissä selittääkseni enenpää....vihaa kaikkea muuta paitsi itseään.
Onneksi Justus osaa asettua sen yläpuolelle. - böö!
MMies kirjoitti:
Sitäkin on sattunut, mutta tuskin kukaan palstaa seuranneista ottaa todesta niitä feikkejä? Ja sinänsä ihan sama...Mikään kuitenkaan ole todellista.
Tekoäly ei tuota tekstiä:)
- Silpata
MMies kirjoitti:
Ei ole niin todellista kuin epätodellinnen, samapa tuo! :(
- yks vaan
vihaa kaikkea muuta paitsi itseään.
Onneksi Justus osaa asettua sen yläpuolelle.Jospa vain kyseenalaistaa;)
- juovuksissa...
Just tollasesta ummehtuneesta sisäpiirimeiningistä täällä päästiin onneksi eroon, hyvä YYA-ajan ihminen ...
- einomies porkkakoski
juoskaa suohon sisäpiireinenne.
- lempi
..ja hauska, että on olemassa miehiä, joille ilmapiiri on tärkeä juttu ;)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394