Torniossa ihmisillä on autoina Bemareita, Mersuja, Audeja ja Volvoja.
Kemissä ajetaan Ladalla ja Datsunilla...
Torniossa kaikki ajavat, Kemissä taas..
13
2058
Vastaukset
- ---------
Torniolaiset on korviaan myöten veloissa.Volga,velka,vekseli ja nälkä.
- minä itte
Okei, älykääpiö! Mulla on uus volvo ja ajan sillä, vaikka asun Kemissä. Vituttaako?
- kemiläineN..
Kun Tornion Sattajärveläinen starttaa autonsa, on sen pakko olla hyvä että pääsee pakkasellakin mutkasta ja kapeaa tietä kauppa-asioille kaupunkiin (vai Haaparannalleko heidän on jo ajettava). Minä kemiläinen kun lähden asioille, voin kävellä sinne tai sitten ajaa vanhalla auotollani. Voin pitää vanhaa edullista autoa, koska näin kaupunkilaiskaupunkilaisena asun kaupungissa en korvessa. Torniolaisista yli puolet asuu haja-asutusalueilla. Joka siellä asuu, on pakko pitää kunnon autoa, ainakin jos töihin pitää varmasti päästä. Olen sieltä haja-torniosta itsekin lähtöisin, joten tiedän että mettäperäläisillä on volvot ja mersut. Se on pakon sanelema juttu. Kemissä asuvana tiedän monia muitakin, jotka pitävät vahaa "autoa", koska voivat mennä töihin vaikka pyöräillen. Ei se pelkkää köyhyyttä kumminkaan ole. Voi tietysti olla niinkin, että torniolaiset ovat kepulaisina vähän sinne päin kallellaan, että pitää ulospäinkin näkyä, että jotain on...ja vaikka ei olisikaan, niin olla olevinaan ikäänkuin olisi.
- yyyber
ei taija kemissä olla haja-asutusta ja tolla menolla ei muutakaan
- Paljasjalkainen Kemiläinen
Pölijä Torniolainen möläytti!!! Entäpä sitten? Kasvakaa jo aikuisiksi!!! Nämä keskustelun tasot alkaa olemaan perseestä. Essi sen jo sanoo: Meiän Äiti tekee teiän Äitien ruoat
- kasva jo
hohhohoijaa
- Tarkemmin
Ne taitavat kaikki olla ruotsin kilvissä.
ihmettelen vain miten torniolaiset viitsivät ajella niillä uusilla autoillaan tornion keskustassa,itse en ajaisi edes uudella traktorilla siellä,joka ikinen tie on aivan surkeassa kunnossa,jos metrin pätkällä ei ole monttua ni sitte on kaks,missään ei ole niin huonoja teitä kun torniossa,voi jumalauta kyllä varmaan iskarit käy torniossa kaupaksi,kemi-keminmaa alueella ei ole edes mettä ja peltotiet niin surkeassa kunnossa,
- rolls .....
Eipä taida tuolla Keijolla olla omistuksessaan minkäänlaista ajopeliä!Olenkohan oikeassa?
- Keijo3
Ja oon Kemistä ja kehtaan sanoa!
- Kemiläiset varakkaampia
Keijo3 kirjoitti:
Ja oon Kemistä ja kehtaan sanoa!
Olleet vuosikymmeniä. Ero pikkuhiljaa tasaantumassa. Syy tellistuminen Torniossa vielä nuorta ja maataloushan ei maksa veroja vaan nauttii avustuksia. Tornion teitä moittivalle: Taidat ajella kuolleitten poliisien yli huomaamattasi Tornion tiet parantuneet takavuosista huimasti. Auto on miehen peniksenjatko. Pieni mynni - komea auto ja päinvastoin.
- Kaikki ei aja
näillä ko. tornion automerkeillä! Itse ajan tojotalla ja olen ylpeä siitä. Seuraava autonikin on tojota! (tai honda:)
- teukka perusjätkä
onko torniolaisilla etes auto kerhoa.. tuntuu että kaikki autojenkin harrastajat on kemiläisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589