Torniossa kaikki ajavat, Kemissä taas..

keijo3

Torniossa ihmisillä on autoina Bemareita, Mersuja, Audeja ja Volvoja.
Kemissä ajetaan Ladalla ja Datsunilla...

13

2035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

Torniolaiset on korviaan myöten veloissa.Volga,velka,vekseli ja nälkä.

• minä itte

Okei, älykääpiö! Mulla on uus volvo ja ajan sillä, vaikka asun Kemissä. Vituttaako?

• kemiläineN..

Kun Tornion Sattajärveläinen starttaa autonsa, on sen pakko olla hyvä että pääsee pakkasellakin mutkasta ja kapeaa tietä kauppa-asioille kaupunkiin (vai Haaparannalleko heidän on jo ajettava). Minä kemiläinen kun lähden asioille, voin kävellä sinne tai sitten ajaa vanhalla auotollani. Voin pitää vanhaa edullista autoa, koska näin kaupunkilaiskaupunkilaisena asun kaupungissa en korvessa. Torniolaisista yli puolet asuu haja-asutusalueilla. Joka siellä asuu, on pakko pitää kunnon autoa, ainakin jos töihin pitää varmasti päästä. Olen sieltä haja-torniosta itsekin lähtöisin, joten tiedän että mettäperäläisillä on volvot ja mersut. Se on pakon sanelema juttu. Kemissä asuvana tiedän monia muitakin, jotka pitävät vahaa "autoa", koska voivat mennä töihin vaikka pyöräillen. Ei se pelkkää köyhyyttä kumminkaan ole. Voi tietysti olla niinkin, että torniolaiset ovat kepulaisina vähän sinne päin kallellaan, että pitää ulospäinkin näkyä, että jotain on...ja vaikka ei olisikaan, niin olla olevinaan ikäänkuin olisi.

• yyyber

ei taija kemissä olla haja-asutusta ja tolla menolla ei muutakaan

• Paljasjalkainen Kemiläinen

Pölijä Torniolainen möläytti!!! Entäpä sitten? Kasvakaa jo aikuisiksi!!! Nämä keskustelun tasot alkaa olemaan perseestä. Essi sen jo sanoo: Meiän Äiti tekee teiän Äitien ruoat

• kasva jo

hohhohoijaa

• Tarkemmin

Ne taitavat kaikki olla ruotsin kilvissä.

• ihmettelen vain miten torniolaiset viitsivät ajella niillä uusilla autoillaan tornion keskustassa,itse en ajaisi edes uudella traktorilla siellä,joka ikinen tie on aivan surkeassa kunnossa,jos metrin pätkällä ei ole monttua ni sitte on kaks,missään ei ole niin huonoja teitä kun torniossa,voi jumalauta kyllä varmaan iskarit käy torniossa kaupaksi,kemi-keminmaa alueella ei ole edes mettä ja peltotiet niin surkeassa kunnossa,

• rolls .....

Eipä taida tuolla Keijolla olla omistuksessaan minkäänlaista ajopeliä!Olenkohan oikeassa?

• Keijo3

Ja oon Kemistä ja kehtaan sanoa!

• Kemiläiset varakkaampia
        Keijo3 kirjoitti:

Ja oon Kemistä ja kehtaan sanoa!

Olleet vuosikymmeniä. Ero pikkuhiljaa tasaantumassa. Syy tellistuminen Torniossa vielä nuorta ja maataloushan ei maksa veroja vaan nauttii avustuksia. Tornion teitä moittivalle: Taidat ajella kuolleitten poliisien yli huomaamattasi Tornion tiet parantuneet takavuosista huimasti. Auto on miehen peniksenjatko. Pieni mynni - komea auto ja päinvastoin.

• Kaikki ei aja

näillä ko. tornion automerkeillä! Itse ajan tojotalla ja olen ylpeä siitä. Seuraava autonikin on tojota! (tai honda:)

• teukka perusjätkä

onko torniolaisilla etes auto kerhoa.. tuntuu että kaikki autojenkin harrastajat on kemiläisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11175
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1664
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1066
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      102
      991
    Aihe