Oonks mä ihan tonttu, kun tuun tänne palstalle,
kuvitellen, että ku tää on musiikki palstalla, että täällä ois puhetta gootti-musasta?
Luinko väärin hiusjutut ja heijastinjutut?
Kivoja vinkkejä, teenpä heti rastat itselleni steariinista ja maalaan itseni neonväreihin.
Ei jumalist.
tärkeä kysymys!
4
443
Vastaukset
- Ahmedd
no itse olisit viisaana ihmisenä voinut alkaa puhumaan goottimusiikista, että alkana valittavaan jonninjoutavia. Minusta ainakin nämä viestit ovat puolet turhempaa kuin goottiaiheiset heijastin-ja rastakyymykset
- Bumbasumba
Marina on myös nimi, tiesitkös sinä sitä?
Bumbasumba-terroristi ristiikin itsensä uudelleen Marinan nimeen. - Ahmedd
Bumbasumba kirjoitti:
Marina on myös nimi, tiesitkös sinä sitä?
Bumbasumba-terroristi ristiikin itsensä uudelleen Marinan nimeen.Palaset kloksahtivat paikalleen ;)
Mutta hei ystävä rakas, pieni ihminen ei pidä puukkoa heti löydä kiduksiin !
- BubbleGirl
Pitää oppia suodattamaan tekstit, joiden ei usko koskevan itseä. Eikä kaikkea pidä ottaa niin vakavasti. Eh?
Pitääpä muuten itsekin lukea tuo rastajuttu ihan vain uteliaisuudesta. x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220