Aloitekyvytön mies

pimatsu30

Nonni. Nyt tarttis tietää siitä miehen logiikasta jotain.
Oon treffaillu muutaman kerran yhtä kivaa miestä ja nyt askarruttaa.
Mies on jotenkin aivan käsittämättömän aloitekyvytön yksilö! Ihan kaikkeen tekemiseen aloitteen teen minä. Se oon aina minä joka soittaa ja kysyy treffeille, aina minä joka pitää hyvänä,, aina ja kaikessa minä olen se antava osapuoli, en saava.
Kuitenkin mies ottaa kaiken vastaan, tulee innoissaan treffeille yms.
Nyt oonkin ruvennut miettimään että ehkä ko mies ei taidakkaa välittää musta ollenkaan koska on niiiiiin passiivinen aloitteen tekemisessä.
Hyvät miehet. Kysyn nyt teiltä että onko näin? Käytetäänkö nyt mua hyväks vai onko mies ujo vai mikä on?

26

4920

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vato retro

Mies kelaa vaan että mitä helvettiä sinä hänestä haluat. Passiivinen yksilö, jolla mahdollisesti vielä pientä alemmuuskompleksia.

Jos kyseessä on ylen komea tai varakas sälli, hän toivoo pääsevänsä sinusta eroon tai haluaa vain lätistä niitä näitä.

Paina päälle vaan.

• pimatsu30

no mut jos se haluis musta päästä eroon ni tuskin se vast ottaiskaan mitään. Onpa kummallista.
        Ajattelin olla ite vaihteeks täysin passiivinen ja kattoo mitä tapahtuu. Luultavasti ei mitään jos kaikki on vaan mun alotekyvyn varassa.

• on se
        pimatsu30 kirjoitti:

no mut jos se haluis musta päästä eroon ni tuskin se vast ottaiskaan mitään. Onpa kummallista.
        Ajattelin olla ite vaihteeks täysin passiivinen ja kattoo mitä tapahtuu. Luultavasti ei mitään jos kaikki on vaan mun alotekyvyn varassa.

No tota noi.. kuulostaa ihan siltä että aivan ku se on sille tyypille saman tekevää otatko siihen yhteyttä vai et? jos otat se on sille okei,
        jos et ota yhteyttä niin, sekin on sille okei?..

kyllä yhteydenotto pitää sujua molemminpuolin.
        onpa kummaa outoilua häh??

• tästäkin rutinaa

Jätä telaketjumaiharit kotiin ja sipaise annos aistikkuutta ja odottavaa mieltä korvan taakse ja katso tapahtuuko mitään. Jos tapahtuu ja mieleistä sellaista, niin eiköhän se siitä!

• pimatsu30

No mites tämän sitten teen?
        Sipaisen itseeni lisää aistikkuutta ja olen ottamatta yhteyttä?? Miten se aistikkuuden lisääminen tapahtuu?
        Muutenkaan en ole kovin miehekäs.

• AloitekyvytöN

Hei! Älä ihmeessä vielä luovuta, mä oon itse sellanen aloitekyvytön, aika passiivinen ihminen ja ihan tahtomattani. Joten mun suhteissa se on aina ollut mies, joka tekee aloitteen tai muuten ei mitään tapahdu. Se on luonne kysymys. Varmasti miehesikin kovasti tahtoo sua nähdä yms. mutta hän vaan on luonteeltaa enemmän sellainen, että antaa sinun tehdä aloitteet:) Ajan myötä hänkin varmasti alkaa enemmän tehdä aloitteita:) Tsemppiä!

• pimatsu30

Mutta kun siitä, että tekee itse kaiken aliotteen, tulee sellainen olo että tyrkyttää itseään. Eikä se ole kivaa se.

• Ymmärrän kyllä, mutta
        pimatsu30 kirjoitti:

Mutta kun siitä, että tekee itse kaiken aliotteen, tulee sellainen olo että tyrkyttää itseään. Eikä se ole kivaa se.

En usko, että sinun kannattaa viellä lannistua, sillä itse ainakin kovasti rakastan miestäni, vaikka en sitä jotenkin vain osaa tarpeeksi näyttää ja hän monesti arvostelee juuri tuosta aloitekyvyttömyydestä ja että en soita, vaan että hän joutuu tekemään kaiken aloitteen, mutta aikaisemmissakin suhteissani olen huomannut, että kun tutustun ihmiseen paremmin alan jo tehdä aloitteita ja soittelemaan, mutta se vaatii aikaa. Uskoisin, että miehesikin kovasti haluaa sinua nähdä ja ilostuu, kun soitat, kyllä hän siitä sitten itsekkin rohkaistuu:)

• pimatsu30
        Ymmärrän kyllä, mutta kirjoitti:

En usko, että sinun kannattaa viellä lannistua, sillä itse ainakin kovasti rakastan miestäni, vaikka en sitä jotenkin vain osaa tarpeeksi näyttää ja hän monesti arvostelee juuri tuosta aloitekyvyttömyydestä ja että en soita, vaan että hän joutuu tekemään kaiken aloitteen, mutta aikaisemmissakin suhteissani olen huomannut, että kun tutustun ihmiseen paremmin alan jo tehdä aloitteita ja soittelemaan, mutta se vaatii aikaa. Uskoisin, että miehesikin kovasti haluaa sinua nähdä ja ilostuu, kun soitat, kyllä hän siitä sitten itsekkin rohkaistuu:)

Eli ootte sitä mieltä että pitää vaan jatkaa yhteydeottoa ja lopettaa kuvitelmat siitä ettei sitä kiinnosta tai että on "ihan sama" nähdäkö mua vai ei. Tämä vaihtoehto tuntuis minusta parhaimmalta.
        Oon nimittäin sen verran kaikkia pelejä pelannut etten yksinkertaisesti jaksais nyt tollasta kissa-hiiri leikkiä ja olla ottamatta yhteyttä. Pelailu ei oo mua varten.
        Kuinka mahdotonta olis sanoa asiasta suoraan? Ei olla kuitenkaan niin tuttavallisia vielä että uskaltais... mutta olisko se mahdollista?

• catonthetable
        pimatsu30 kirjoitti:

Eli ootte sitä mieltä että pitää vaan jatkaa yhteydeottoa ja lopettaa kuvitelmat siitä ettei sitä kiinnosta tai että on "ihan sama" nähdäkö mua vai ei. Tämä vaihtoehto tuntuis minusta parhaimmalta.
        Oon nimittäin sen verran kaikkia pelejä pelannut etten yksinkertaisesti jaksais nyt tollasta kissa-hiiri leikkiä ja olla ottamatta yhteyttä. Pelailu ei oo mua varten.
        Kuinka mahdotonta olis sanoa asiasta suoraan? Ei olla kuitenkaan niin tuttavallisia vielä että uskaltais... mutta olisko se mahdollista?

itselläni on aika samankaltainen tilanne. Ei ole kivaa kun itse saa olla se yhteyden pitäjä. Tässä alkaa jo pohtimaan ja mietiskelemään kaikkea.Ajattelin ensi kerralla kysyä suoraa, että mikä on homman nimi. Tää kuvio menee kyllä ihan väärin päin.

• {**}
        catonthetable kirjoitti:

itselläni on aika samankaltainen tilanne. Ei ole kivaa kun itse saa olla se yhteyden pitäjä. Tässä alkaa jo pohtimaan ja mietiskelemään kaikkea.Ajattelin ensi kerralla kysyä suoraa, että mikä on homman nimi. Tää kuvio menee kyllä ihan väärin päin.

Sama täällä :( Itse on saanut aina olla aktiivinen..Mies on kai kolme kertaa ottanu itse yhteyttä, eikä silloinkaan ehottanu tapaamista, vaan ihan muuten vaan..Ite saa olla hyväilyjen aloittaja, tarjota omasta lasistaan juotavaa, saattaa miestä kohti sen kotia jne..

Huoh kauankohan tätä jaksaa..Minkäs sillekään voi, että tykkää tyypistä niin helvetisti, että ihan sattuu, eikä voi ajatellakaan muita :(

Noh niin kauan kuin on elämää on toivoa!! Ei lannistuta :)Se ei pelaa, joka pelkää..

• osittain

Itsekin olen tapaillut miestä tässä jonkun aikaa, yhteyttä pidämme molemmat tasavertaisesti. Mutta kaikki muu jääkin minun "harteilleni". Siis juuri tämä hyvänä pitäminen, halaaminen, pussaaminen, kaikki tällainen fyysinen kontakti on minun aloituksesta aina, hänen ei koskaan! En käsitä miksi?!
      Ehkä hän on vain juuri tällainen aloitekyvytön yksilö osittain myös, niin kuin sinunkin heh. Toivokaamme yhdessä että miehemme oppisivat ajan kuluessa itsekin tekemään jotain, eikä aina vain "hengailemaan mukana"! =)

• tyypit

älkäää vaa menkö tuollaisen tyypin kaa asua saman katon alle,sitte ku suhde etenee nii saatte tehdä passaa hoitaa miettiä keksiä sille tyypille kaiket, saat jopa alkaa enterteinaa ja miettiä sen puolest ku se on itse niin kelvoton aloittaa miettiä keksiä yhteisiä menoja jopa aloittaa keskustella puhua jostakin aiheesta/asiasta yhtään mistään mitään tommonen tyyppi ei osaa.se odottaa naiselta kaiket.

tuleex sen suust edes ääntä?
        vai sanoox se vaa joo ja ei? ;))))))

• pimatsu30
        tyypit kirjoitti:

älkäää vaa menkö tuollaisen tyypin kaa asua saman katon alle,sitte ku suhde etenee nii saatte tehdä passaa hoitaa miettiä keksiä sille tyypille kaiket, saat jopa alkaa enterteinaa ja miettiä sen puolest ku se on itse niin kelvoton aloittaa miettiä keksiä yhteisiä menoja jopa aloittaa keskustella puhua jostakin aiheesta/asiasta yhtään mistään mitään tommonen tyyppi ei osaa.se odottaa naiselta kaiket.

tuleex sen suust edes ääntä?
        vai sanoox se vaa joo ja ei? ;))))))

Niinpä. Kerran olen vastaavanlaisessa suhteessa elänyt jossa sain kaiken tehdä itse,,, suunnitella kaiken, tehä safkat, päättää mitä syödään, keksiä minne mennä viikonloppuna jne. SE EI OLLUT KIVAA!!! Enkä aio vastaavanlaiseen suhteeseen enää ikinä ryhtyä. Sitä vaan tässä mietin että onko tämä nykyinen deittailukaveri mahdollisesti samanlainen vai onko mahdollisesti alkukankeutta tää tällanen käytös?

• just ja ihan
        pimatsu30 kirjoitti:

Niinpä. Kerran olen vastaavanlaisessa suhteessa elänyt jossa sain kaiken tehdä itse,,, suunnitella kaiken, tehä safkat, päättää mitä syödään, keksiä minne mennä viikonloppuna jne. SE EI OLLUT KIVAA!!! Enkä aio vastaavanlaiseen suhteeseen enää ikinä ryhtyä. Sitä vaan tässä mietin että onko tämä nykyinen deittailukaveri mahdollisesti samanlainen vai onko mahdollisesti alkukankeutta tää tällanen käytös?

sellainen samanlainen.

• jos...
        just ja ihan kirjoitti:

sellainen samanlainen.

kaveri on muuten kunnon tyyppi?

Voit tulla katumapäälle jälkeenpäin ...

• opi ainakaan

tuota hyvänä pitämistä, se on vähän niinkuin sisäsyntyistä. Kokemusta on, odotin parikymmentä vuotta...

• ilkiö30

Sinähän saat tuntea miltä tuntuu olla mies, kun on tekemisissä keskimääräisen suomalaisen naisen kanssa.

• Mies.

Olen itse aikalailla samanlaisessa tilanteessa, minä oikeastaan pidän naiseen vain yhteyttä. Ei se niin aluksi haitannut, mutta nyt kun aikaa on kulunnut luulisi että se olisi jo molemminpuoleista. Hän aina vastaa kivasti viesteihin ja kysyy kuulumisia jos kysyn hänen, puhelimessakin on kiva jutella. Mutta tosiaan oon saanu kanssa itselleni sellaisen olon että piinaan häntä kun se olen vain minä joka tekee aloitteen. Tämäkään juttu ei ole kerennyt kuitenkaan niin pitkälle että kehtaisi kysellä että mikä on homman nimi. Ehkä se päätös pitäs tehdä, vieläkö jaksaa tätä samaa vai luovuttaa. Tätä oon jo jonkin aikaa miettinyt. Mutta ei millään viittisi heittää hanskoja tiskiin, kun ei ole toisaalta saanu rukkasiakaan ja hän vaikuttaa niin mukavalta ihmiseltä.

• vielä hanskoja

tiskiin. Noin päin se voi toimiakin, että nainen on aluksi vastahankainen mutta myöhemmin lämpeää. Älä kuitenkaan liikaa ahdistele naista, vaan anna hänen hieman kaivata sinua.

Jos mies ei lämpene naiselle heti alussa, niin tuskin jatkossakaan. Lämpeneminen ilmenee mm. siinä, että mies on aktiivinen suhteessaan naiseen.

• pimatsu30
        vielä hanskoja kirjoitti:

tiskiin. Noin päin se voi toimiakin, että nainen on aluksi vastahankainen mutta myöhemmin lämpeää. Älä kuitenkaan liikaa ahdistele naista, vaan anna hänen hieman kaivata sinua.

Jos mies ei lämpene naiselle heti alussa, niin tuskin jatkossakaan. Lämpeneminen ilmenee mm. siinä, että mies on aktiivinen suhteessaan naiseen.

Tein nyt sit sellasen päätöksen etten ota yhteyttä ko miekkoseen. Katotaan mitä tapahtuu. Jos kiinnostusta on silläkin puolella ni luulis soittelevan!!! Ja jos se soittaa, ni koskakohan näin tapahtuu.... hmmm...

• pimatsu30 kirjoitti:

Tein nyt sit sellasen päätöksen etten ota yhteyttä ko miekkoseen. Katotaan mitä tapahtuu. Jos kiinnostusta on silläkin puolella ni luulis soittelevan!!! Ja jos se soittaa, ni koskakohan näin tapahtuu.... hmmm...

mie oon ihan varma, mut siihen saattaa mennä aikaa. Ongelma lienee siinä että hän on epävarma itsestään ja pelkää että liian aktiivinen ote hänen puoleltaan ajaa sinut pois.

• Mies.
        vielä hanskoja kirjoitti:

Kyllä ajattelin kattoo jutun loppuun asti. Ja ajattelin että antaa naisen nyt olla ihan rauhassa, en ole muutenkaan piinaavaa tyyppiä. En haluisi mokata näin hyvää tapausta...

• Hossi37

Kyseessä kuitenkaan olla aloitekyvytön mies?

Miten olis jos hän ei vaan ole ihan selvillä mitä tulevalta haluaa tai sit ei välitä sinusta yhtään vaan on kiva käydä sun kanssa treffeillä ja touhuta kaikkee muuta kivaa. Näkisin itse kyllä nuo kaksi mahdollisuutta.

Jos hän olisi tuo mainitsemasi aloitekyvytön mies niin kyllä jossain vaiheessa hän kuitenkin osoittaisi mielenkiintoaan sinua kohtaan. Ei välttämättä ensimmäisenä treffikyselyillä vaan ihan kontaktin pidolla. Aivan varmasti jossain vaiheessa kun toinen tutummaksi tulee kaikki ujous kariutuu pois jos ei näin käy ni jotain muuta on kyllä vialla.

• Samassa veneessä

Tuntuu olevan aika yleistä tuo miesten aloitekyvyttömyys, mistä lie johtuu on ikuinen mysteeri, minullekin. Mä olen myös tapaillut yhtä hieman saamatonta miestä kaksi kuukautta. Hän kyllä vastaa viesteihini, soittaa aina jos on luvannut soittavansa, on ehdottanut muutamia tapaamisia, mutta... yleensä hänellä menee oma-aloitteiseen yhteydenottoon aikaa viikon verran joskus enemmänkin. Itse kun voisin soittaa jo pari päivää treffien jälkeen enkä millään malttaisi odotella viikkoa hänen yhteydenottoa. Niinpä pelkään nyt ahdistavani tämän miehen jos alan olla aina se aktiivisempi ja ehdottava osapuoli.

Harrastuksia ja sinkkukavereita tällä miehellä on monia. Itselläni taas melkein pelkkiä seurustelevia kavereita, joista ei ole hengailukamuiksi oikeestaan muuten kuin viikonloppusin, jos silloinkaan. Eli senkin takia tapaamiset pitäisi sopia jo hyvissä ajoin etukäteen... minulle taas sopii nähdä melkein milloin vaan.

Miten sinulla pimatsu30? Kuinka pian esim. treffien jälkeen otat yhteyttä ja ehdotat seuraavaa tapaamista? Ehkä mies ei vaan ehdi ottamaan yhteyttä sinuunpäin, ennen kuin sinä oletkin jo soittelemassa? Kokeilepa tosiaan odottaa vähän kauemmin hänen yhteydenottoaan. Tässä kyllä on taas se vaara, että olet totuttanut hänet siihen, että kyllä sinusta kuuluu, ja sitten kun ei kuulukaan niin hän luulee kiinnostuksesi hiipuneen. Mutta jos on itsevarma mies, niin eiköhän ala puhelimesi pian soida :)

Pidäthän meidät ajan tasalla tilanteesta!!

• pimatsu30

Olet oikeassa siinä että saatan itse ottaa yhteyttä ennen kuin mies edes ehtii. Pari päivää ylensä jaksan olla pitämättä yhteyttä. Kai se sitten on liian vähän.
        Inhottaa kun ei tiedä mitä toinen miettii, jos edes mietti mitään.
        Ärsyttävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe