mitä hyviä "nesteen poisto" valmisteita tiedätte?
itse ostin sellasen kun NESTEMIN ja ajoin kokeilla sitä..joillakin se oli kuulemma toiminukki..
Nesteen poistoa
14
8994
Vastaukset
- peipponen
Kaupoista saa ostettua niitä painonhallintatuotteita. Olen ostanut sekä nestesieppareita että rasvasieppareita. Rasvasieppareista en osaa sanoa toimivatko, mutta nestesiepparin olen havainnu toimivan. Nesteen poistumisen kun huomaa, rasvaa ei sillai.
- Selleri
Terveelistä olisi käyttää ravinnoksi nesteen poistajaa. Kokeile selleri tai tuoretta ananasta. Luontaistuotekaupoista saa kortetapletteja, samoin koivua. Kultapiiskuteetä. jne... Myös antisalt tehoaa. nykyään syön selleriä salaatissa ja keitoissa jne... jokut eivät pidä sen mausta, minusta se on hyvää.
- taatusti auttaa
Itse käytän turvotuksen aikaan omenaviini etikkaa korkillisen lasilliseen vettä 3 kertaa päivässä.Tätä ei ole hyvä käyttää 2vk kauempaa.Mutta aamulla kun alotat niin takaan että juokset ilta päivän vessassa.Itse olen pitänyt n. 3pv ja olo on hyvä aina sen jälkeen.
- Saara
Kuinkas paljon korkillinen on noin lusikkamääräisesti? Yksi ruokalusikallinen? Minun omppuviinietikkapullossa niin pieni korkki ettei se ole varmaan teelusikallistakaan ja niin pieni määrä ei varmaan ollenkaan tehoa.
- Selleri
Omenaviinietikka voi viedä nesteet, mutta vie myös kiillon hampaista.
Siitä löytyy lisää juttua, kun selailee tätä keskustelua, vanhempia juttuja.
- jr
Eli jos nestepöhö ei johdu sairaudesta tai hormonaalisista syistä niin helpoin tapa poistaa ylimääräinen on juoda enemmän vettä.
Kuulostaa ehkä takaperoiselta, mutta jos nestettä saa liian vähän keho ikäänkuin panttaa sitä eikä kierto toimi täysin. Tämän panttauksen huomaa mm. siitä että esim sukkien rantit tai vaatteet jättää painaumat ihoon.
Nostaa vaikka nestemäärän sinne 3-4-5 litraan vrk (sis. safkasta tulleet) riippuen koostasi.
Jos skaboihin haluat ittes "kuivax" niin riippuen testeistä ja niiden aikataulutuksesta voisin jotain suositella. Jos vapaa niin esim furosemidi (furesis esim) tai vaikka diurex(/-mite)- vaarallista?
Diurettilääkkeitä ei pidä napsia noin vain, ainoastaan lääkärin luvalla. Niitä ei oo tarkoitettu "terveille" ihmisille.Kroppa tarvitsee paljon vettä.
- Kokenut
vaarallista? kirjoitti:
Diurettilääkkeitä ei pidä napsia noin vain, ainoastaan lääkärin luvalla. Niitä ei oo tarkoitettu "terveille" ihmisille.Kroppa tarvitsee paljon vettä.
Lisäksi noille aineille voi olla allerginen! Mulla itsellä meinasi kurkku turvota umpeen kun mulle annettiin erään tutkimuksen yhteydessä nesteenpoistajaa (furesis). Onneksi olin sairaalassa jo valmiiksi...
- jr
Kokenut kirjoitti:
Lisäksi noille aineille voi olla allerginen! Mulla itsellä meinasi kurkku turvota umpeen kun mulle annettiin erään tutkimuksen yhteydessä nesteenpoistajaa (furesis). Onneksi olin sairaalassa jo valmiiksi...
Ei tosiaan nestehukasta kannata pitkään kärsiä. Sarjoissa otteleville päivä riittää, vain siis punnituksen ajan. Toiseksi esim pikajuoksijoiden starttipainot on aika alhaiset ja ajattelin nimimerkistä "RACER", että viittais johonkin muuhun kuin perusturvotukseen.
Edelleen paras keino terveellä ihmisellä on juoda riittävästi, se on toimivin faktisesti. Täytyy muuten muistaa se, että diureetteja saamme monista muistakin lähteistä kuten kahvi, kokis, teet, alkoholi etc.. eli myös sitä kautta hienoinenkin nestehukka on erittäin katabolinen tila. En siis suosittele terveelle mitään nesteenpoistajaa, koska sillä on helposti mm. palautumiseen ja esim veriarvoihin suurikin vaikutus. Seikat mitkä dieetillä treenatessa muutenkin on tiukassa.
Myös esim ananakselle voi olla allerginen, miksei siis furesis:lle. =) Niin ja reseptin kautta ne sitten hommataan, joten jää lekurin eikä minun päänvaivaksi lääkeaineiden vaikutusten arviointi.
- Lissu
E-ryhmn tavarataloissa kuten Maximarketeissa, ja Euromarketeissa on nykyisin myytävänä urheiluosastoilla ns Steam Suit-laihdutusasuja, hinta 8,50 euroa. Niitä voi pitää päällä kotosalla ihan vaikka siivouspäivänä. Itse olen laitttanut ranteisiin hikinauhat ja jalkaan paksut froteesukat että imevät sen hien mitä hihoista ja punteista valuu. Juon paljon vettä mutta kun illalla menee puntariin, on paino pudonnut yleensä noin puoli kiloa, joskus jopa enemmän. Ne housut voivat aika helposti repeytyä haaroista, jos kumartuu jotenkin, mutta kun laittaa asun päälle vaikka bikinin alaosan tai stringit, niin ne painavat housut sen verran haaroihin kiinni, että ne eivät repeä.
- typerää
Herää jo, laihdutusasu.Hohoo...Onx typerämpää keksitty ja vielä joku uskoo sen voimaan ja maksaakin siitä.
- jr
typerää kirjoitti:
Herää jo, laihdutusasu.Hohoo...Onx typerämpää keksitty ja vielä joku uskoo sen voimaan ja maksaakin siitä.
Eli hikoilu ja runsas nesteen nauttiminen. Ilman asuakin sais saman tuloksen, mutta oleellista on nimenomaan runsas tai sanotaan riittävä nesteen nauttiminen. Esimerkkinä siis ok, vaikka asu onkin vain yksi keino rahastaa.
- Lissu
jr kirjoitti:
Eli hikoilu ja runsas nesteen nauttiminen. Ilman asuakin sais saman tuloksen, mutta oleellista on nimenomaan runsas tai sanotaan riittävä nesteen nauttiminen. Esimerkkinä siis ok, vaikka asu onkin vain yksi keino rahastaa.
ei tartte uskoa jollei haluta. ja se että hikoilla voi ilman asuakin, koetapas hikoilla näillä pakkasilla kotioloissa. Ehkä se salilla onnistuu, mutta kaikilla ei ole aikaa salille menoon.
- vesipöhö
Vihreää teetä,ja juokset vessassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell392218Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.511802Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1281687Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041346Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541070Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 59925
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54837Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102821- 61803