Kysy tulevasta!

Näkijä~

Pieni tulevaisuusleikki. Ei tosikoille :)

Mitä haluaisit tietää tulevaisuudesta?
Kysy, Näkijä vastaa. Vastaan vain parisuhde-ym.kysymyksiin. Politiikkaa ym. koskevia asioita en noteeraa.
Tosin voit joutua hiukan odottamaan vastausta sillä en päivystä koneella.

Yksi kysymys ja saat vastauksen viimeistään illalla.

Nähdään :)

104

6437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miekkonen~

      Tuleeko minun ja erään tietyn naisen suhde toimimaan?

      • Näkijä~

        Toimiiko se, senhän päätät itse. Mutta jotain vanhaa kivireppua tuo nainen näyttää kantavan selässään, kenties edellisen suhteen muistoja.

        Oletko muuten naimisissa?


      • Miekkonen~
        Näkijä~ kirjoitti:

        Toimiiko se, senhän päätät itse. Mutta jotain vanhaa kivireppua tuo nainen näyttää kantavan selässään, kenties edellisen suhteen muistoja.

        Oletko muuten naimisissa?

        Paitsi että en ole naimisissa.

        Nainen on vielä suhteessa erään toisen kanssa.


    • Kysyn näkijältä kuinkahan on, pysyykö hammasharja/mukimme määrä ennallaan vai vähentyykö/lisääntykö? :)

      • Näkijä~

        Heh, tapa se on tuokin kysyä :)

        Yhden mukin/hammasharjan näen pölyttyvän hetkeksi - joku lähtee pois - mutta vain palatakseenjälleen.

        Määrä pysyy pitkään samana.

        Hämärästi näen kyllä minikokoisen mukin ja harjan... vieressä näyttää olevan Natusan-rasvaa ja kylpyöljyä... vaaleanpunainen amme, sen näen selvästi.

        Toivottavasti et järkyttynyt ;)


      • Näkijä~ kirjoitti:

        Heh, tapa se on tuokin kysyä :)

        Yhden mukin/hammasharjan näen pölyttyvän hetkeksi - joku lähtee pois - mutta vain palatakseenjälleen.

        Määrä pysyy pitkään samana.

        Hämärästi näen kyllä minikokoisen mukin ja harjan... vieressä näyttää olevan Natusan-rasvaa ja kylpyöljyä... vaaleanpunainen amme, sen näen selvästi.

        Toivottavasti et järkyttynyt ;)

        Kirjoituksesi alkuosa osui nappiin (ehkä), vaan tuo loppuosa kirjoituksestasi, säästä minut siltä! :)


      • Näkijä~
        kruippaN kirjoitti:

        Kirjoituksesi alkuosa osui nappiin (ehkä), vaan tuo loppuosa kirjoituksestasi, säästä minut siltä! :)

        Iltatähti. Ns. "vahinko" ;) josta tulee suuren ilon ja ylpeyden aihe.


      • Näkijä~ kirjoitti:

        Iltatähti. Ns. "vahinko" ;) josta tulee suuren ilon ja ylpeyden aihe.

        Jos olin äsken järkyttynyt kaikesta kirjoittamastasi, nyt olen siinä tilassa etten voi muuta kuin...nauraa! :)

        Tosin tyttövauva, hmmm...kuullostaa hyvältä! ;)


    • Onko jääkaapissani tulevaisuudessa etupäässä keppanaa, hedelmämehuja, äidnmaidon korviketta vai peräti kaikkia kolmea mainitsemaani?

      • Näkijä~

        Ihana kysymys!

        Keppanaa siellä on, huom. huom. toistaiseksi.

        Imettävän äidin jano on kova joten joudut varaamaan suuret määrät pullotettua vettä ja mehuja vaimollesi jotta maidon tulo ei ehdy.

        Vaimostasi tulee hyvä imettäjä. Vastiketta ei näy kuin hätätapauksissa ;)

        Ja tämän näen tapahtuvan 2 vuoden sisällä. Pojasta tulee aktiivinen ja lahjakas pikku veijari.


    • enää koskaan

      yhteyttä, vai ei ???

      • Näkijä~

        Ei ota. On jatkanut jo eteenpäin. Sitä samaa toivon sinulle.


    • ~kysyjä~

      on se tapaamani/ei tapaamani mies joka tuo minulle onnen mukanaan?

      • Näkijä~

        Mies tuo sekä valtavan onnen mutta myös suuren määrän kyyneleitä. Paljon mustasukkaisuutta ja riitoja. Rakkaus ei silti katoa, olette toivottoman rakastuneita toisiinne. Ensihuuman jälkeen suhde tasoittuu ja vaihtuu lämpimäksi ja tasaveroiseksi kumppanuudeksi. Hän on se suuri rakkaus jota olet odottanut. Tummat hiukset hänellä on ja tapaatte erikoisissa merkeissä.

        Jostain syystä näen muuton maalle. Lapsia... voin olla väärässäkin, kaksoset...?

        Ajanjakso tälle kaikelle, ensitapaamisesta kaksosiin, arvio n. 4 vuotta.


      • ~kyselijä~
        Näkijä~ kirjoitti:

        Mies tuo sekä valtavan onnen mutta myös suuren määrän kyyneleitä. Paljon mustasukkaisuutta ja riitoja. Rakkaus ei silti katoa, olette toivottoman rakastuneita toisiinne. Ensihuuman jälkeen suhde tasoittuu ja vaihtuu lämpimäksi ja tasaveroiseksi kumppanuudeksi. Hän on se suuri rakkaus jota olet odottanut. Tummat hiukset hänellä on ja tapaatte erikoisissa merkeissä.

        Jostain syystä näen muuton maalle. Lapsia... voin olla väärässäkin, kaksoset...?

        Ajanjakso tälle kaikelle, ensitapaamisesta kaksosiin, arvio n. 4 vuotta.

        Kiitos! Eli hän on se oikea =) Olenhan tiennyt sen jo ensitapaamisestamme lähtien. 2004 tavattiin joten katsellaan onko lapsia 2008...ja kyllä...hän asuu maaseudulla ja kyllä...hän on tumma =)ja tapasimme työpaikallani kun hän tuli laittamaan putiikkia pystyyn...olemme siis tavanneet erikoisissa merkeissä=)

        odottaen;~kyselijä~


    • Nuhis

      Mahtaako mahdollinen toinen puolikkaani nähdä minut mahdollisena puolikkaanaan?

      • Näkijä~

        Täydennätte toisianne. Ette ole toistenne puolikkaita vaan eheitä kokonaisuuksia joita toinen sopivasti täydentää ja tuo parhaat puolet esiin.


    • Nainen34v

      Onko tämän miehen tunteet yhtä voimakkaat kuin minun? Saattaako elämä meidät vielä yhteen?

      • Näkijä~

        En näe tätä selvästi.

        Saat vastauksen myöhemmin. Tämä näyttää olevan hiukan hämärän peitossa.

        Poistun nyt areenalta ja palaan siis tuonnempana!


      • Majlis
        Näkijä~ kirjoitti:

        En näe tätä selvästi.

        Saat vastauksen myöhemmin. Tämä näyttää olevan hiukan hämärän peitossa.

        Poistun nyt areenalta ja palaan siis tuonnempana!

        Onnistuuko tämä yhteinen projektimme hyvin? Ja saako pikkukaveri joskus sisaria?


      • Nainen34v
        Näkijä~ kirjoitti:

        En näe tätä selvästi.

        Saat vastauksen myöhemmin. Tämä näyttää olevan hiukan hämärän peitossa.

        Poistun nyt areenalta ja palaan siis tuonnempana!

        Yhdessä kiikkustuolissa? :) Vastaustasi odotellen!


      • Näkijä~

        Kun maltat pitää pintasi, toiveesi täyttyy.
        Muista että liika innokkuus pelottaa miehiä.

        Joten ole rauhassa ja anna miehelle tilaa hengittää - aikaa omille ajatuksilleen jota hän tarvitsee tajutakseen että kuulutte yhteen.

        Vastaus kysymykseesi: kyllä teistä pari tulee.


      • Nainen34v
        Näkijä~ kirjoitti:

        Kun maltat pitää pintasi, toiveesi täyttyy.
        Muista että liika innokkuus pelottaa miehiä.

        Joten ole rauhassa ja anna miehelle tilaa hengittää - aikaa omille ajatuksilleen jota hän tarvitsee tajutakseen että kuulutte yhteen.

        Vastaus kysymykseesi: kyllä teistä pari tulee.

        Mistä tiesitkin, että nyt on juuri tuo 'annan tilaa ja aikaa'-vaihe!!! Nyt jaksan odottaa vaikka ikuisuuteen asti.


      • Majlis
        Majlis kirjoitti:

        Onnistuuko tämä yhteinen projektimme hyvin? Ja saako pikkukaveri joskus sisaria?

        Mitenkähän nämä meidän asiat näyttäytyivät?

        Mielenkiinnolla olisin kuullut...


      • Näkijä~
        Majlis kirjoitti:

        Onnistuuko tämä yhteinen projektimme hyvin? Ja saako pikkukaveri joskus sisaria?

        Projektinne sujuu hyvin vaikkakin näen että siihen on kuulunut paljon kyyneleitä, pelkoa ja epäuskoa.

        Saatte palkintonne pienen tyttövauvan muodossa. Hiuksissa kultaa, silmissä vauvan ääretön viisaus. Elätte elämänne onnellisimpia vuosia, nauttikaa siitä.

        Lämmöllä, Näkijä~


      • Majlis
        Näkijä~ kirjoitti:

        Projektinne sujuu hyvin vaikkakin näen että siihen on kuulunut paljon kyyneleitä, pelkoa ja epäuskoa.

        Saatte palkintonne pienen tyttövauvan muodossa. Hiuksissa kultaa, silmissä vauvan ääretön viisaus. Elätte elämänne onnellisimpia vuosia, nauttikaa siitä.

        Lämmöllä, Näkijä~

        Kiitos kovasti :) Täällähän tätä ensimmäistä jo odotetaankin! Samaa mieltä olen, että onnellisinta aikaa tämä on nyt!

        Minulla oli oikeastaan kaksi kysymystä tuossa (anteeksi, vaikka pyysit vain yhtä) liittyen tuohon toiseen projektiin, en ole ihan varma, kumman niistä näit, mutta kiitos kuitenkin :)


    • s-ade

      jäänkö tähän kesämieheen kiinni vai joudunko jatkamaan kulkemista yksin ?

      • Näkijä~

        Kesämies jää, tai jäi jo kesään. Et jää häneen kiinni. Päästä irti, hän ei kuulu sinulle etkä sinä hänelle.

        Miksi luulet jääväsi yksin? Siitä ei ole mitään pelkoa - tulet tapaamaan mielenkiintoisen talvimiehen josta on sinulle mieheksi kaikkina muinakin vuodenaikoina.

        Pidähän silmäsi auki.


    • AretousaLoggedOut

      työmatkalla Elämäni Rakkauden?

      Toivottavasti ehdit vastata ennen klo23, koska silloin olen jo takaisin kotona ja kaikki on myöhäistä!!

      nim. Jos vaikka niin mitähän laittais päälle...

      ;)

      • Näkijä~

        Kyllähän te tapaatte.

        Tosin joku tai jokin menee pahasti mönkään. Jokatapauksessa näen että petyt. Ikävä kyllä.

        Varo liukkaita katuja. Vaihdata kumiset korkolaput talvikorkkareihin. En siis suosittele ainakaan hametta tälle illalle...


    • -mammu-

      me tämä suhde toimimaan näiden vaikeuksien jälkeen. Ollaan jo näin () lähellä :) Vielä vähän... Saadaanko?

      • Näkijä~

        Tämä on kristallinkirkas kyllä. Saatte suhteenne toimimaan. Sinä olet siinä avainasemassa - käytä siis asemaasi tarkoin harkiten.

        Nyt keskity vain olennaiseen. Kaikki muu, suhteenne ympärillä olevat asiat pois ja keskity häneen ja itseesi.

        Löydätte toisenne aivan uudella tasolla.


    • sen tumman

      ja kumman vai sen vähän vanhemman miekkosen? Vai onko kummastakaan mulle?

      • Näkijä~

        Alan olla hiukan väsynyt joten varmasti en osaa sanoa... enemmän näen potentiaalia kyllä vanhemmassa miehessä. Mutta kumpikaan heistä ei ole se jota toivot, etsit.


      • vastauksestasi...
        Näkijä~ kirjoitti:

        Alan olla hiukan väsynyt joten varmasti en osaa sanoa... enemmän näen potentiaalia kyllä vanhemmassa miehessä. Mutta kumpikaan heistä ei ole se jota toivot, etsit.

        Luulen itsekin, että vanhemmassa olisi enempi potentiaalia, mutta taitaa kuitenkin olla liian vanha minulle, harmi.

        Voi pirskatti, mun olisi pitänyt kysyä, että löytyykö mulle sitä mitä haen, eikä kysellä tuollaisista ukoista, höh. Ja nyt on sitten liian myöhäistä, kun olet jo pistänyt pillit pussiin.


    • näyttää

      minun ja poikaystäväni tulevaisuus? onnistuuko muutto yhteen mutkitta? :)

      • miten on...

        ollaanko yhdessä vielä entiseni kanssa? Ja jos, niin kuinka pitkän ajan kuluttua ja mahdammeko onnistua?


      • Näkijä~
        miten on... kirjoitti:

        ollaanko yhdessä vielä entiseni kanssa? Ja jos, niin kuinka pitkän ajan kuluttua ja mahdammeko onnistua?

        Uudelleenlämmitetty suhde harvoin onnistuu.

        Ikävä kyllä näin käy teilläkin; yrityksestä huolimatta ei onnistu.

        Pahoitteluni.


    • Tulleeko miusta

      ... ikkää hyvvää vaimoa (siis oon jo naimisissa :-) )

    • illalla asiaan!

      Malttia, ystävät hyvät.

      Palaan illalla, vastaan mielelläni kysymyksiin - mutta muistattehan että kuolemanvakavasti tätä ei kannata ottaa :)

      Jokin ylimääräinen vaisto minulla on, mutta edelleen korostan että vastauksillani ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Eikä reklamaatioitakaan oteta vastaan :)

      Iltaan, näkemisiin :)

      • f.n.k

        Mielenkiintoinen ketju!

        Miesasiat kiinnostaa minuakin ja sen oikean löytyminen! Eli mistä,milloin ja miten ja ennenkaikkea millainen?

        Nöyrästi kiittäen!


      • f.n.k
        f.n.k kirjoitti:

        Mielenkiintoinen ketju!

        Miesasiat kiinnostaa minuakin ja sen oikean löytyminen! Eli mistä,milloin ja miten ja ennenkaikkea millainen?

        Nöyrästi kiittäen!

        Edes kysymykseen millainen?


      • sargara
        f.n.k kirjoitti:

        Edes kysymykseen millainen?

        Kysynyt milloin, vastaus saattaisi venyä vielä pitemmäksi! :)

        Tosin olen joskus kuullut sanonnan: Maltti on valttia. (Meniköhän tämä sanonta nyt ihan näin mutta...) :)


      • Näkijä~
        f.n.k kirjoitti:

        Mielenkiintoinen ketju!

        Miesasiat kiinnostaa minuakin ja sen oikean löytyminen! Eli mistä,milloin ja miten ja ennenkaikkea millainen?

        Nöyrästi kiittäen!

        Hyvä ystävä, tottakai saat vastauksen kun niin kauniisti pyysitkin. Halusin miettiä tätä hiukan kauemmin sillä näen paljon mielenkiintoista.

        Saat vapaasti oikaista jos olen tulkinnut näkemäni väärin.

        Mies. Sellainen tulee elämääsi kuin myrskytuuli ja täysin odottamatta. Olet pitänyt lappua luukulla sydämessäsi pitkään. Nyt sen avaa mies jonka kanssa solmit hyvän, kahden aikuisen välisen rakkaussuhteen jolle näen pitkän tulevaisuuden.

        Olet luonteeltasi hyvin sosiaalinen ja saat miehiltä paljon huomiota; olet älykäs ja rakastat henkeviä keskusteluja. Niitä tämä tuleva kumppanisi tarjoaa, puhutte päivin ja öin, ja alat jossain vaiheessa potea pahaa univelkaa. Mutta rakastuneena kestät senkin.

        Mies on tervehenkinen ja vetää sinutkin mukaan erilaisiin harrastuksiin. Nauru on kuin sinetti suhteellenne, sitä on paljon ja välillänne on syvä yhteisymmärrys.

        Mutta. Näen myös uusperheen tuomia ongelmia. Kestävät aikansa, pinna venyy ja paukkuu mutta suhde kestää. Sinusta karisee rakkauden myötä myös turha murehtiminen ja alat olla sinut itsesi kanssa - alat hyväksyä ne virheet joista ennen sait harmaita hiuksia.

        Rakkaus kestää monet myrskyt, niitäkin on. Erityisesti miehen murrosikäisen tyttären puolelta.

        Mies on selkeästi sinua vanhempi, harmaata ohimolla. Tulee toimeen omillaan ja osaa arvostaa naista.

        Muunlaista et huolisikaan. Olet älykäs nainen. Saat vertaisesi miehen - malta kuitenkin vielä hetki. Aika alkaa olla pian kypsä. Onnea ja myötuulta on luvassa, ei hassumpaa :)


      • f.n.k
        Näkijä~ kirjoitti:

        Hyvä ystävä, tottakai saat vastauksen kun niin kauniisti pyysitkin. Halusin miettiä tätä hiukan kauemmin sillä näen paljon mielenkiintoista.

        Saat vapaasti oikaista jos olen tulkinnut näkemäni väärin.

        Mies. Sellainen tulee elämääsi kuin myrskytuuli ja täysin odottamatta. Olet pitänyt lappua luukulla sydämessäsi pitkään. Nyt sen avaa mies jonka kanssa solmit hyvän, kahden aikuisen välisen rakkaussuhteen jolle näen pitkän tulevaisuuden.

        Olet luonteeltasi hyvin sosiaalinen ja saat miehiltä paljon huomiota; olet älykäs ja rakastat henkeviä keskusteluja. Niitä tämä tuleva kumppanisi tarjoaa, puhutte päivin ja öin, ja alat jossain vaiheessa potea pahaa univelkaa. Mutta rakastuneena kestät senkin.

        Mies on tervehenkinen ja vetää sinutkin mukaan erilaisiin harrastuksiin. Nauru on kuin sinetti suhteellenne, sitä on paljon ja välillänne on syvä yhteisymmärrys.

        Mutta. Näen myös uusperheen tuomia ongelmia. Kestävät aikansa, pinna venyy ja paukkuu mutta suhde kestää. Sinusta karisee rakkauden myötä myös turha murehtiminen ja alat olla sinut itsesi kanssa - alat hyväksyä ne virheet joista ennen sait harmaita hiuksia.

        Rakkaus kestää monet myrskyt, niitäkin on. Erityisesti miehen murrosikäisen tyttären puolelta.

        Mies on selkeästi sinua vanhempi, harmaata ohimolla. Tulee toimeen omillaan ja osaa arvostaa naista.

        Muunlaista et huolisikaan. Olet älykäs nainen. Saat vertaisesi miehen - malta kuitenkin vielä hetki. Aika alkaa olla pian kypsä. Onnea ja myötuulta on luvassa, ei hassumpaa :)

        Vastaus oli uskomaton,se oli kuin kuvaus elämäni rakkaudesta,jo edesmenneestä.Mutta että sitä tulisi vastaan vielä tulevaisuudessa,olen hyvin otettu.Kiitos!


    • JudgeLii

      Kannattaako minun vielä yrittää korjata virhettäni erään ihmisen suhteen vai siirränkö toiveeni toiseen tapaukseen, jonka kanssa olisi mahdollisuus aloittaa tyhjältä pöydältä?

      • Näkijä~

        Tämä toinen tapaus johon ajattelit "siirtää toiveesi", ei ole sinulle oikea. Vaikka yrittäisit, et saa siitä irti mitään. Sydämesi puhuu eri kieltä järkesi kanssa.

        Virhettä et saa tekemättömäksi eikä mies kykene sitä anteeksi antamaan.

        Suhteesi ja tunteesi näihin kahteen kuolee ennen pitkää. Tulee joku uusi joka vie ajatuksesi ja tunteesi. Sitä ennen näen jonkun kirjoitusurakan...Kirjoitatko kirjaa? Gradua?

        Kirjan näen selvästi ja sen päällä oikean nimesi.


      • JudgeLii
        Näkijä~ kirjoitti:

        Tämä toinen tapaus johon ajattelit "siirtää toiveesi", ei ole sinulle oikea. Vaikka yrittäisit, et saa siitä irti mitään. Sydämesi puhuu eri kieltä järkesi kanssa.

        Virhettä et saa tekemättömäksi eikä mies kykene sitä anteeksi antamaan.

        Suhteesi ja tunteesi näihin kahteen kuolee ennen pitkää. Tulee joku uusi joka vie ajatuksesi ja tunteesi. Sitä ennen näen jonkun kirjoitusurakan...Kirjoitatko kirjaa? Gradua?

        Kirjan näen selvästi ja sen päällä oikean nimesi.

        Vai ei vieläkään oikeaa miestä... No eipä yllättänyt.

        En kirjoita mitään erityistä tällä hetkellä, mutta itselläni on muutamakin ajatus siitä, mikä tuo "kirja" saattaisi olla. Tai jotain muuta, missä on minun nimeni päällä.

        Kiitos näyistäsi :)


    • meidän

      proffaan (siihen nuorempaan hauskannäköiseen)?

      • Näkijä~

        Suora vastaus suoraan kysymykseen: vastaus on ei.
        Kevyttä flirttiä, ei sen kummempaa.


    • kara

      Onko tummalla miehellä (työkaverini)tunteita minua kohtaan? eteneekö suhteemme?

      • Näkijä~

        Kyllä hänellä tunteita on. Näyttäisi olevan myös sitoumuksia toisaalle joiden vuoksi taistelee tunteitaan vastaan.

        En kyllä näe suhteelle tulevaisuutta.

        Työpaikanvaihdos näkyy kyllä selvästi.


    • tyttöneitonen

      Joudunko mä elää oikeesti loppuelämäni yksin vai saanko joskus vielä kohdata sen tosirakkauden? Ja koska tämä tapahtuu!?

      • Näkijä~

        Pysähdy hetkeksi ja vedä henkeä. Se oikea on jo siellä mutta et näe vaikka katsot. Hän kyllä näkee sinut ja tekee aloitteen. Mutta siihen menee aikaa, veikkaisin että sireenien kukkiessa, tapaatte ja ihastutte - ehkä rakastuttekin.

        Malttia. Olet aivan liian malttamaton. Ei sinulla vielä pitäisi noin kiire olla.


    • M34+

      Tuntuu ihan siltä, että vielä tämän vuoden puolella tapaisin naisen, jota olen etsinyt (älä anna tämän tuntuman haitata ennustajantyötäsi:)

      Kysymys kuuluu, "olenko minä ollut minkään asteen yhteydessä tähän loppuelämäni täyttymykseen ja löydänkö etsimäni vuoden loppuun mennessä?"

      Vain varma näkymä kelpaa, kiitons:)

      • miten on...

        palaammeko kaukosuhteeni kanssa vielä yhteen? Ja jos,kuinka pitkän ajan kuluttua? Kiitos.. :)


      • Näkijä~

        Varmaa ei ole mikään muu kuin kuolema. Niinpä pienellä virhemarginaalilla uskallan kertoa että et ole naistasi vielä tavannut etkä tämän vuoden puolella enää tapaakaan. Hyvä puoli on että vuosi on lopuillaan.

        Tapaat sen oikean keväällä. Ja hän on se, jota itsepintaisesti olet etsinyt.


      • M34+
        Näkijä~ kirjoitti:

        Varmaa ei ole mikään muu kuin kuolema. Niinpä pienellä virhemarginaalilla uskallan kertoa että et ole naistasi vielä tavannut etkä tämän vuoden puolella enää tapaakaan. Hyvä puoli on että vuosi on lopuillaan.

        Tapaat sen oikean keväällä. Ja hän on se, jota itsepintaisesti olet etsinyt.

        Jaksaisitko vielä kurkistaa, että millaisessa tilanteessa(työ, harrastus, matka,...?) Hänet tapaisin silloin keväällä?


      • Näkijä~
        M34+ kirjoitti:

        Jaksaisitko vielä kurkistaa, että millaisessa tilanteessa(työ, harrastus, matka,...?) Hänet tapaisin silloin keväällä?

        Näen että tilanne on juhlat. En ole varma mitkä juhlat; sukujuhlat, työhön liittyvättms. Mutta olet parhaimmillasi ja niin on Hänkin :)


    • Kuinkas mun joulu sujuu?

      • Näkijä~

        Joulusi sujuu yllätyksettömästi.

        Saat tosin yhteydenoton taholta josta et enää odottanut kuulevasi mitään. Iloinen yllätys siis.

        Tapaninpäivänä näen ihmisvilinää ja sekavaa sähellystä. Kohtaat kuitenkin jonkun josta saat hetken lohtua.

        Olet onneton mutta et pitkään.


    • AlmandaN

      Lyhyt / pyöreähkö / vaalee,
      Keskimittainen / normaalihko / ristiverinen,
      Pitkä / hoikka / tumma,

      Kyse tietty miehestä, kun vain tietäis! ;)

      • Näkijä~

        Ihan tarkkoja mittoja en osaa sanoa mutta tämä saattaisi olla lähimpänä totuutta:
        "Keskimittainen / normaalihko / ristiverinen"

        Mainittakoon vielä että miehellä on sinivihreät silmät ja kaunis hymy.


      • AlmandaN
        Näkijä~ kirjoitti:

        Ihan tarkkoja mittoja en osaa sanoa mutta tämä saattaisi olla lähimpänä totuutta:
        "Keskimittainen / normaalihko / ristiverinen"

        Mainittakoon vielä että miehellä on sinivihreät silmät ja kaunis hymy.

        Että suotta lähteä merta edemmäs "kalaan"

        Kiitos! ;)


    • Nainen37

      Monen vuoden rakkaus takana työkuvioista tuttuun mieheen, jolla on perhe ja lapsia. Olen pitänyt hänet etäällä, mm. koska on varattu, mutten silti pysty unohtamaan.

      Biologinen kelloni tikittää jo viimeisessä tunnissa, kaipuu omiin lapsiin kova, mutta olen jumissa tunteineni tuohon varattuun. Näetkö minulle miestä, josta olisi minulle pitkäaikaiseksi kumppaniksi ja lasteni isäksi - saanko enää omaa perhettä?

      • Näkijä~

        Ensinnäkin; mies ei jätä vaimoaan. En usko että tämä tuli sinulle yllätyksenä.

        Näen kyllä lapsen... pienen poikavauvan. Näyttää että olet alun neljääkymmentä ennenkuin tämä tapahtuu. Lapsi on terve vaikkakin syntyessään pieni ja heiveröinen.

        Löydät miehen, tulevan aviomiehesi töiden parista. Mutta niin kauan kuin tuhlaat rakkauttasi tähän varattuun pettäjäperheenisään, olet sisältä rikki ja onneton. Kohtalo puuttuu peliin petetyn vaimon muodossa - sinusta riippuu katkaisetko suhteen ennen täydellistä katastrofia. Mietipä asiaa. Vaimolla on jo aavistus. Ystävän neuvo; pakene niin kauan kuin se on mahdollista.

        Lopussa kuitenkin asiat sujuvat niinkuin on tarkoitettu. Näen häät ja ristiäiset samanaikaisesti - kirkossa. Elät hyvän pitkän ja onnellisen elämän. Tuo ajanjakso varatun miehen kanssa tuntuu painajaisunelta kun aikaa kuluu ja saat sen mitä eniten toivot.


    • hymy:)

      sen miun palloni oot pölliny??;)

      kröhöm....muista sitt, ett ku miulle vastaat, sen pittää pitää kutinsa.....elikäs kyssärini kuuluupi........

      onkos hää se oikia?? :))

      ps. tulleehan jouluna pukki??? ... ai perhana...tuli kaks kysymystä, mutt voit valita, jos et niihin molempiin nää vastausta :D

      • Näkijä~

        Enihanymmärtänyt kysymystä mutta oletan että halusit tietää onko kumppanisi sinulle se oikea?

        Vastaus: ei ole. Oikea on vasta tulossa, tosin olette muuten tavanneekin jo. Etkä voi kieltää ettetkö häntä olisi ajattellutkin.Silloin tällöin :)

        Pukkikysymykseen vastaus: Pukilla on sinulle yllätys tänä vuonna. Varaapa pukille vastalahjaksi kunnon konjakkihömpsy :)


      • hymy:)
        Näkijä~ kirjoitti:

        Enihanymmärtänyt kysymystä mutta oletan että halusit tietää onko kumppanisi sinulle se oikea?

        Vastaus: ei ole. Oikea on vasta tulossa, tosin olette muuten tavanneekin jo. Etkä voi kieltää ettetkö häntä olisi ajattellutkin.Silloin tällöin :)

        Pukkikysymykseen vastaus: Pukilla on sinulle yllätys tänä vuonna. Varaapa pukille vastalahjaksi kunnon konjakkihömpsy :)

        Näkijä~, ;))palkaks suap lämpimän halin........;

        mutt yks pulma miulle tuli......ku en nuita konjumiineja oo paremmin maistellu, niin mikäs ois hyvä merkki??.......:D voip "asiantuntijatkin" kertoilla


      • Näkijä~
        hymy:) kirjoitti:

        Näkijä~, ;))palkaks suap lämpimän halin........;

        mutt yks pulma miulle tuli......ku en nuita konjumiineja oo paremmin maistellu, niin mikäs ois hyvä merkki??.......:D voip "asiantuntijatkin" kertoilla

        Renaultista.
        Ei liian hyökkäävä maku ja lämmittää mukavasti sisuskaluja kylmänä talvipäivänä :)

        Suosittelen siis Renault-merkkistä konjakkia :)


    • -Mies-

      Moikka!

      Näätkö minulle jotain, onko se oikea nainen jo näköpiirissä vai tuleeko joskus myöhemmin?

      • Näkijä~

        Ihan lähitulevaisuudessa en näe ketään joka maailmaasi järisyttäisi. Et lannistu siitä sillä olet luonteeltasi realisti, et pessimisti. Positiivinen suhtautumistapasi elämään ihastuttaa monia naisia ja vientiä tulee olemaan :)

        Se Oikea astuu elämääsi myöhemmin - ja kun hänet kohtaat, se on sitten menoa. Tunne on molemminpuolinen. Tapaatte työn / seminaarin tms. merkeissä.


    • sarjuska..

      Hei!
      Näkisitkö minun lähitulevaisuudessani miehen, jos niin minkälaisen miehen? Vai näetkö minut yksin?

      • lähdenkö?

        Lähdenkö pian matkoille tapamaan sitä ihanaa miestä jonka kanssa mulla oli lyhyt mutta ihana suhde?

        Mies soitti ja kysy minua mukaansa ( ps: emme voida unohtaa toisiamme mieskin ilmaisi tunteet mua kohtaan..

        mitä teen hyvä Näkijä??
        hyppäänkö miehen kyytiin? :))


      • Näkijä~

        Näen kyllä miehen johon en kehottaisi liikoja luottamaan. Hän ei ole SE. Olet hetken aikaa yksin ja kun henkiset haavasi ovat parantuneet, tapaat sen jota olet odottanutkin.

        Ja häntä sinun kannatti odottaa :) Rakkautta luvassa.


    • Laura I.

      Saako Laura vielä tämän vuoden puolella interaktiivista vai vastako tammikuussa tapahtuu?

      • Näkijä~

        Mutta koska se tuntui olevan tärkeä niin vastaukseni sinulle:
        Tammikuu on se kuukausi jolloin tapahtuu.


    • Justus Maximus

      Millaisena näet Justuksen pidemmän aikavälin urakehityksen?

      • Näkijä~

        Etenet hitaasti mutta varmasti. Pääset sisäpiiriin kunhan aika on kypsä. Sinulla on "varman päälle" -tyyli josta toisaalla pidetään, toisaalla vastustetaan. Aikaa myöten kykysi huomataan ja palkitaan varsin avokätisesti.

        Selkäsi takana kärkkyy eräs joka olisi valmis ottamaan paikkasi. Varo viekasta kettua.


    • kyselijä..

      Näenkö vielä miehen, joka alkoi juttelemaan minulle julkisessa kulkuvälineessä, kun tulin yksi ilta kotiin?
      Kumpaan työpaikkaan kallistun kahdesta vaihtoehdosta?

      • Näkijä~

        Miestä et näe enää, hän oli vain satunnainen ohikulkija.

        Kallistut siihen työhön jonka nimen ensimmäinen kirjain on ensimmäisenä aakkosissa. Teet oikean valinnan.


      • kyselijä..
        Näkijä~ kirjoitti:

        Miestä et näe enää, hän oli vain satunnainen ohikulkija.

        Kallistut siihen työhön jonka nimen ensimmäinen kirjain on ensimmäisenä aakkosissa. Teet oikean valinnan.

        Olen kyllä kallistumassa siihen jonka ensimmäinen kirjain on viimeisenä aakkosissa.


    • ihastuksissaan

      onko ihastukseni kohteen tunteet minua kohtaan samanlaiset kuin minulla on häntä kohtaan?

      tuleeko meistä vielä pari?

      • Näkijä~

        Joku kolmas näyttää olevan teidän kahden välissä. Onko jommankumman ex vielä kuvioissa? Tunteissa vielä selvitettävää, en näe teitä ihan lähiaikoina varsinaisena pariskuntana. Joku tai jokin yrittää laittaa kiilaa väliinne.

        Mutta ihastus on kyllä molemminpuolista :)


    • kewi.

      minunkin, että
      pysyykö tämä kauan kadoksissa
      ollut hymy, huulillani vielä pitkäänkin....

      • Näkijä~

        Voit olla huoletta. Hymysi pysyy huulillasi ja ilo sysämessäsi niin pitkälle tulevaisuuteen etten näe sen loppua - vaikka aika pitkälle näenkin.

        Älä anna vanhan kaunan tulla väliinne, siitä pidä huoli.

        Onnellista jatkoa ;)


      • kewi.
        Näkijä~ kirjoitti:

        Voit olla huoletta. Hymysi pysyy huulillasi ja ilo sysämessäsi niin pitkälle tulevaisuuteen etten näe sen loppua - vaikka aika pitkälle näenkin.

        Älä anna vanhan kaunan tulla väliinne, siitä pidä huoli.

        Onnellista jatkoa ;)

        ja kumartaa....


    • tällaiselle naiselle

      sopivaa miestä (pitkään olen jo etsinyt)? Mitä näet tulevaisuudestani tuolla elämän saralla?

      • Näkijä~

        Kun ymmärrät lopettaa etsinnän, löydät sen oikean. Niin hassulta kuin se kuulostaakin, etsimällä sitä et löydä.

        Pidätkö mahdollisesti tanssimisesta? Näen merkittävän tapaamisen tanssin merkeissä. Siitä näyttäisi kehittyvän jotakin erityisen hyvää. Voi olla tanssikurssikin, en ole täysin varma. Tulevaisuutesi ei tule olemaan yksinäinen.


      • ja kiitos
        Näkijä~ kirjoitti:

        Kun ymmärrät lopettaa etsinnän, löydät sen oikean. Niin hassulta kuin se kuulostaakin, etsimällä sitä et löydä.

        Pidätkö mahdollisesti tanssimisesta? Näen merkittävän tapaamisen tanssin merkeissä. Siitä näyttäisi kehittyvän jotakin erityisen hyvää. Voi olla tanssikurssikin, en ole täysin varma. Tulevaisuutesi ei tule olemaan yksinäinen.

        toivoa herättävistä sanoistasi! Niinhän se on, että etsimällä etsien ei löydä muuta kuin epäsopivia kumppaneita.

        Tanssia... haluaisin kyllä osata tanssia, mutta tunnen itseni melkoisen kömpelöksi tanssahtelijaksi. Ehkä menen vielä jollekin kurssille. Harrastan kyllä sellaista urheilulajia, joka muistuttaa aika lailla tanssimista.


    • Nomäma

      Toivon Onnea ja Menestystä "valitsemallasi tiellä"

      :)

      • Näkijä~

        Kiitos toivotuksista. Hyvää talven jatkoa Sinulle :)


    • Hippula

      Löydänkö koskaan ketään? Tai kuinka kauan pitää vielä odottaa?

      • Näkijä~

        Voi, ei ole epäilystäkään! Löydät omasi kun vain malttaisit odottaa. Elämällä on vielä monta yllätystä varallesi. Tulet saamaan paljon iloa ja onnea.

        Sydämenvalittusi tapaat n. kahden vuoden sisällä. Sen jälkeen alkaa tapahtua :)

        Pidä positiivinen vire yllä. Usko huomiseen, ja ennenkaikkea usko itseesi. Paras aika elämässäsi on vasta tulossa.


      • Hippula
        Näkijä~ kirjoitti:

        Voi, ei ole epäilystäkään! Löydät omasi kun vain malttaisit odottaa. Elämällä on vielä monta yllätystä varallesi. Tulet saamaan paljon iloa ja onnea.

        Sydämenvalittusi tapaat n. kahden vuoden sisällä. Sen jälkeen alkaa tapahtua :)

        Pidä positiivinen vire yllä. Usko huomiseen, ja ennenkaikkea usko itseesi. Paras aika elämässäsi on vasta tulossa.

        Toivotaan että näin käy. :)


    • nainen27

      Mitä suhteelleni tapahtuu?

      • Näkijä~

        Kun kysyt noin, odotat selvästi jotain pahaa tapahtuvaksi. Älä suotta maalaa piruja seinille, hyvin teille käy.

        Suhteenne siis jatkuu enkä näe siinä suurempia karikkoja. Sinussa on skeptikkoa aika paljon mutta koeta painaa epäilyksesi taka-alalle sillä niille ei ole vastetta.


      • nainen27
        Näkijä~ kirjoitti:

        Kun kysyt noin, odotat selvästi jotain pahaa tapahtuvaksi. Älä suotta maalaa piruja seinille, hyvin teille käy.

        Suhteenne siis jatkuu enkä näe siinä suurempia karikkoja. Sinussa on skeptikkoa aika paljon mutta koeta painaa epäilyksesi taka-alalle sillä niille ei ole vastetta.

        että pelkään liikaa, kaiken tapahtuneen jälkeen.
        Kiitos oikeaan osuneesta vastauksestasi ja hyvää vointia itsellesi!!
        Koitan noudattaa neuvoasi!


    • Näkijä~

      Kiitos kysymyksistänne, joita tulikin odotettua runsaammin :) Toivottavasti saitte kaikki vastauksenne - ainakin pyrin vastaamaan kaikille kysyjille.

      Vastaanotto on nyt päättynyt. Toivon vilpittömästi teille kaikille hyvää jatkoa.

      Tapaamisiin, kuulemisiin, näkemisiin -
      Näkijä~

      • ...ii...

        !!!!


    • ...ii...

      :D!

    • upean ihmisen

      molemmat varattuja ,,mutta olemmme sekaisin toisistamme ..kuin käy??????

    • Anonyymi

      Saanko lisää lapsen lapsia ja jos niin meneekö kauan?

    • Anonyymi

      Onko vaimoni tänään himokkaalla tuulella?

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe