eli sanotteko suoraan naiselle jonka tiedätte olevan teistä kiinnostunut ja ihastunut, että ette halua olla muuta kuin kaveri?
vai onko se niin vaikeaa sanoa suoraan?
kysymys miehille.
12
1435
Vastaukset
- joten kyllä
Olen usein sanonut että en juuri nyt halua mitään suhdetta kyseiseen naiseen, sillä tarkoitan oikeasti että en halua olla hänen kanssaan kuin kaveri.
mut mie kierrän sen siististi toteamalla että nyt ei sovi mitään vakavempaa parisuhdetta mun arkeen ei vaikka kyseessä olis ruotsin prinsessa joka tarjois poikaystävän pestiä
- hymph
Frederico kirjoitti:
mut mie kierrän sen siististi toteamalla että nyt ei sovi mitään vakavempaa parisuhdetta mun arkeen ei vaikka kyseessä olis ruotsin prinsessa joka tarjois poikaystävän pestiä
Eli sitten nainen ajattelee, että hänen ilmeisesti pitäisi olla ruotsin prinsessa näköinen jotta tykkäisit ja syöksyy kampaajalle ja koittaa sitten taas onneaan...
tai sitten nainen ajattelee, että otanpa taas parin viikon/kuukauden päästä yhteyttä jos olisi sinulla tilanne muuttunut...
tai sitten nainen ehdottaa että olisitte kavereita, vaikka kuitenkin mielessään toivoo, että ihastut häneen kun tutustutte paremmin...
Eli ei hyvä hymph kirjoitti:
Eli sitten nainen ajattelee, että hänen ilmeisesti pitäisi olla ruotsin prinsessa näköinen jotta tykkäisit ja syöksyy kampaajalle ja koittaa sitten taas onneaan...
tai sitten nainen ajattelee, että otanpa taas parin viikon/kuukauden päästä yhteyttä jos olisi sinulla tilanne muuttunut...
tai sitten nainen ehdottaa että olisitte kavereita, vaikka kuitenkin mielessään toivoo, että ihastut häneen kun tutustutte paremmin...
Eli ei hyväne edut...
se jatkuu vielä...ja senki(ruotsin prinsessan) kaa vaan sen takia että isukki on aika hyvässä duunissa...
...se vaatii, että nainen on tuonut yksiselitteisesti ihastumisensa julki. Moni nainen vain luulee tuoneensa.
- turhaanko odota...
kylläpä olen sen ihan suoraan sanonut ettei pitäis olla epäselvää.
ja monta kertaa olisi ollut mahdollista sanoa jos ei halua olla muuta kuin kaveri.
niin että aion odottaa vielä asian edistymistä... - Vastuunpakoilija
turhaanko odota... kirjoitti:
kylläpä olen sen ihan suoraan sanonut ettei pitäis olla epäselvää.
ja monta kertaa olisi ollut mahdollista sanoa jos ei halua olla muuta kuin kaveri.
niin että aion odottaa vielä asian edistymistä...Tuokin riippuu ihan miehestä. Täytyy myöntää, että itse olen
niin huono sanomaan suoraan, että en aina ole sanonut
vaikka en olekaan ollut naisesta kiinnostunut.
Jotenkin sitä on pakoillut toisen mielen pahoittamista
ja toivonut että hän vain unohtaa minut, vaikka reilumpaa
olisi tietysti sanoa suoraan eikä jättää toista epävarmuuteen. - turhaanko odotan...
Vastuunpakoilija kirjoitti:
Tuokin riippuu ihan miehestä. Täytyy myöntää, että itse olen
niin huono sanomaan suoraan, että en aina ole sanonut
vaikka en olekaan ollut naisesta kiinnostunut.
Jotenkin sitä on pakoillut toisen mielen pahoittamista
ja toivonut että hän vain unohtaa minut, vaikka reilumpaa
olisi tietysti sanoa suoraan eikä jättää toista epävarmuuteen.kuitenkin kundi on tekemisissä minun kanssa tosi usein, melkeinpä päivittäin nähdään tai ainakin ollaan yhteydessä.
kertooko se jotain?
en ainakaan itse ole tekemisissä jos tiedän toisen ihastumisesta eikä itse ole ihastunut.
- jahas...
Olettaen että nainen olisi minulle suoraan sanonut olevansa kiinnostunut, tottakai sanoisin että kiitos mutta ei kiitos. Jos taas en ole tietoinen naisen kiinnostuksesta, niin olisi aika hölmöä mennä ennakoimaan, ja varmuuden vuoksi sanoa että "ai niin, minä en sitten ole kiinnostunut sinusta".
- sanon
jos nainen tulee kertoileen asioiden laadusta, niin sanon.
muuten en kyllä ala toitottamaan kaikille maailman naisille, et sun kans mä haluun olla vaan kaveri ja sun kans taas en missään tekemisissä ja sit sun kans siellä taas mä voisin lähtee yöks jonneki motelliin ja sit vielä sun kans siellä nurkassa mä voisin mennä vaiks naimisiin ja sä siellä tiskillä, lähetääks ens kesänä jonneki reissuun :D :D
vaiks kyllä mä joillekin oon kertonuki, et tykkään. mut sekään oo maailmaakaatavaa, jos se toinen ei tykkääkään. voi olla, että tykkään edelleenki, mut se on sitte vähän toisenlaista, kun ei anna itelleen lupaa lähtee leijaileen :)
enivei, suoraan kyssäriin suora vastaus. tosin voi olla, et joskus se vastaus tulee viiveellä, mut tulee kuitenki. ...nainen on suoraan ja rehellisesti kertonut tunteistaan minulle, niin silloin olen suoraan ja rehellisesti kertonut omista tunteistani (tai niiden puutteesta) naiselle.
- olen sanonut
Olen sanonut, mutta ei mennyt jakeluun. Olin 19 ja nainen oli 15 tai 16. Olisi malttanut varttua, että on 17 mutta sitten sen piti ottaa toinen mies.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374