miehen thaimaan matka

Kaarina-65

siis mies lähdössa thaimaaseen viideksi viikoksi (ja kaikki kyllä tietää miksi). Miten mun pitäis asiaan suhtautua? Sydän karrella JO Vamiiksi ja helvetin paha olo.

19

2304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monta syytä

kuten esim. hyvä ruoka,ystävälliset ihmiset,aurinkoa,ihanat uinti-ja sukeltamis mahdollisuudet ja paljon muuta. Ei sinne mene kuin murto-osa porukasta seksiturismin takia (vain tosi onnettomat luuserit)

• kaikki tietää

Ai meinaat, että keski-ikäinen mies menee Thaimaahan temppeleita katsastamaan? Khiäh-khiäh-häh-hää..

Onhan se kivampi käydä Thaimaassa huorissa, kuin Venäjällä, kun sääkin on parempi. Siellä voi ottaa tytön aina viikoksi. Yhdessä voi sitten nautiskella hyvästä ruoasta, kulttuurista ja mahtavista rannoista. Siis aina naipaskelun välillä. Jos alkaa kyllästytään, voi ottaa toisen siihen kylkeen tai vaihtaa koko hoidon.

Kyllä on paratiisi maan päällä!

• aivan oikeassa.
        kaikki tietää kirjoitti:

Ai meinaat, että keski-ikäinen mies menee Thaimaahan temppeleita katsastamaan? Khiäh-khiäh-häh-hää..

Onhan se kivampi käydä Thaimaassa huorissa, kuin Venäjällä, kun sääkin on parempi. Siellä voi ottaa tytön aina viikoksi. Yhdessä voi sitten nautiskella hyvästä ruoasta, kulttuurista ja mahtavista rannoista. Siis aina naipaskelun välillä. Jos alkaa kyllästytään, voi ottaa toisen siihen kylkeen tai vaihtaa koko hoidon.

Kyllä on paratiisi maan päällä!

Ei sinne kukaan mene nähtävyyksiä katteleen vaan panemaa mahdollisimman montaa paikallista huoraa.

Mitenhän jotkut naiset oikeesti päästää jätkä-/miesporukoita katteleen niitä "nähtävyyksiä" keskenään. No jotkut uskoo mitä vaan.

Mun vaimo ei kyllä uskos eikä sinne päästäs.

• päästäinen
        aivan oikeassa. kirjoitti:

Ei sinne kukaan mene nähtävyyksiä katteleen vaan panemaa mahdollisimman montaa paikallista huoraa.

Mitenhän jotkut naiset oikeesti päästää jätkä-/miesporukoita katteleen niitä "nähtävyyksiä" keskenään. No jotkut uskoo mitä vaan.

Mun vaimo ei kyllä uskos eikä sinne päästäs.

jaa päästäinen kurkkii sieltä vaimon ison toffelin alta hehhehehheehehehh
        ppojat ovat poikia :-D

• välillä

antaa koko helahoito miehelle niin ei tarvi tuommoisia murehtia

• sikäläistä..

on kokemusta ja vielä tunnusti.Se on pitkä aika ja tarjolla siellä on naisia?Eikö sinuakaan otettu mukaan?Voimia...

• shishia

Hyväksyisikö hän, jos sinä lähtisit viiden viikon etelänmatkalle ilman häntä paikkaan, joka vilisee gigoloita? Mitäpä jos jossain vaiheessa lähtisitkin (jos siis et sitä ennen jätä häntä) itse matkalle, ja testaisit samalla hänen suvaitsevaisuutensa rajoja? Molemmilla pitää suhteessa olla samat oikeudet.

Sinuna en uskaltaisi Thaimaan matkan jälkeen harrastaa hänen kanssaan tautienkaan pelosta seksiä, joten mitä pointtia on sellaisessa suhteessa? Enkä muutenkaan pystyisi koskemaan häneen, vaikka hän toisi lääkärintodistuksen vehkeidensä terveydestä.

Jos tarkoituksena ei olisi seksimatka, olisi varmaan ottanut sinut mukaansa. On aika loukkaavaa tuollainen, mikäli yksin matkalle lähtöön ei ole todella hyvää syytä. Luulenpa, että hänkin sen ymmärtää. Ehkäpä tarkoitus onkin loukata, ja sitä kautta käyttää sinuun valtaa.

Koeta keksiä itsellesi muuta tekemistä ja ajateltavaa, jos hän matkalle lähtee. Siihen, mitä siellä tapahtuu, et siinä vaiheessa enää pysty vaikuttamaan. Jos hän pettää sinua, se on hänen häpeänsä. Se ei tee sinua mitenkään huonommaksi. Vedä asiaan etäisyyttä, jos suinkin pystyt. Näytä, ettei hän voi viedä itsetuntoasi, nouse asian yläpuolelle.

Mutta älä jatka tämän jälkeen suhdetta niin kuin ennenkin, vedä rajoja, tunne ja näytä arvosi. Tai mieluiten jätä hänet. Sinua ei saa näin kohdella, olet ansainnut parempaa. Omalla kohdallani se olisi kerrasta poikki, en jäisi odottamaan selittelyjä. Sen jälkeen hän olisi minulle ilmaa, eivätkä hänen tekemisensä enää minuun vaikuttaisi.

• Tunnen erään, joka

käy näillä Thaimaan matkoilla miesporukassa / siis pari miestä yhdessä. Olen vaan kuullut juttuja, minkä takia he sinne menevät ja miten siellä aikansa viettävät. Se aikaa kuluu siellä ihan muun kuin lomailun merkeissä. Toinen näistä miehistä on naimisissa ja perhettäkin on ja toinen on sinkku.

Tälläisiltä matkoilta voi saada ikimuistettavan tuliaisen vielä vuosien päästä. Jos olet naimisissa oleva nainen, niin sinuna en moista matkaa ihan noin vain sulattaisi.

• näistä miehistä,

jotka käyvät Thaimaan reissuilla, tai yhtä lailla Tallinnassa saman asian perässä. Kyllä miehetkin juoruaa kavereistaan ja tutuistaan, tai sana muuten leviää. Miesystävältäni ja miespuolisilta tutuiltani näistä yleensä kuulen.

Jos joku (esim. varattu tai muuten kunnollinen) mies ei sitten näillä matkoilla haluakaan tätä "ajanvietettä" harrastaa, jää vähän ulkopuoliseksi porukassa. Koska ei sinne ole todellakaan tultu nähtävyyksiä katsomaan tai pelkästään aurinkoa ottamaan. Nämä miehet sitten yleensä jättäytyvätkin tällaisilta reissuilta suosiolla pois.

Toivoisinkin, että kunnolliset miehet ottaisivat enemmän kantaa kavereidensa, varsinkin varattujen, touhuihin. Selän takana yleensä vain ihmettelevät näitä seksi- ja ryyppyreissuja, mutta ei ole kanttia sanoa kavereille päin naamaa, etteivät arvosta tuollaista toimintaa. Sitä paitsi pettämisen lisäksi kyseessä on kumppanin terveyden ja lisääntymiskyvyn vaarantaminen, johon ei kenenkään asiasta tietävän tulisi kevyesti suhtautua. Nämä seksimatkailijat luulevat varmaan olevansa kaikkien miesten silmissä kadehdittavia sankareita.

• rouvatar...

No jos suhteesi on siinä mallissa, että mies haluaa yksinään lähteä tuollaiselle reissulle, niin ehkä kannattaisi panna pillit pussiin (kuten mies sillä reissulla tuleekin todennäköisesti tekemään ;-)). Ei siitä suhteesta mitään hyvää seuraa...

• Amfibi

ne naiset sitten vastaavilla reissuillansa tekee?
        Katselee ihan aikuistenoikeesti nähtävyyksiä?
        Mulle ainakin snaottiin, kun hieman kyseenalaistin tälläistä reissua että "yksikään mies maailmassa ei tule hänelle kertomaan mitä hän voi tai saa tehdä, tai minne mennä".
        Sitten voi joko "hyväksyä" reissut, tai ottaa loparit suhteesta.....

• rouvatar.....
        Amfibi kirjoitti:

Mulle ainakin snaottiin, kun hieman kyseenalaistin tälläistä reissua että "yksikään mies maailmassa ei tule hänelle kertomaan mitä hän voi tai saa tehdä, tai minne mennä".

Just olen kanssasi samaa mieltä Amfibi. Tätä koetin tuossa edellä ap:lle sanoa: hyväksyy suu supussa tai panee kantapäät yhteen.

• zozo
        Amfibi kirjoitti:

naispuoliset ystäväni ovat siellä etelässä todellakin vain lomailemassa, eivät seksimatkalla. Varsinkin varatut.

• lohdutusta

Kirjotappa mulle, niin tulen lohduttamaan. Kyllä se auttaa, kun on muuta ajateltavaa.oso tulee kun liität tämän sivuston nimen osoitteeseen pohjmies@sivusto .fi ...

• tapahtua sulle

aivan mitä vain.Minä itse henkilökohtaisesti neuvon.lähde,muuta pois.Avaa silmäsi.
        Kun mies palaa,on koti tyhjä.
        Jos sinulla tai teillä lapsia ,sos,lautakunta auttaa.
        Hanki tukiverkosto,hanki ero ,hanki uusi asunto,hae tai katsele itsellesi toinen mies,,et kadu.
        Anna hänen mennä ,ei hän ole sinun arvoisesi.
        Aika auttaa parantamaan kaikki haavat vaikka arpia jäisikin.
        Tee radikaali päätös.

• Oletko ilmansuunnasta

Länsi-Suomi, Satakunta...???

• miehelle

elämänsä ylläri matkan aikana. Hänen tavarat pakettiin pihalle paluuta odottamaan ja oviin uudet lukot. Tai hankit itsellesi oman kämpän ja tyhjä koti odottamaan miehen paluuta.

• Amfibi

Mä kun olen intohimoinen laskettelia, niin nää p,,,,,leen "lasketteluturistit" ovat pilanneet meidän, kunnollisten (keski-ikäisten) miesten maineen kokonaan tuolla pohjoisen laskettelukeskuksissa.
        Mulle ei koskaan tullut silloin aikoinaan mieleenkään lähteä tekemään sinne mitään muuta kuin laskettelemaan. Ja siinä se aika mukavasti menikin. Aamusta jo heti aamupalan jälkeen rinteeseen ja sitten päivällä syömässä, ehkä pieni lepotauko ja iltapäivästä taas uudestaan.
        Nykyään ei voi ajatellakkaan lähtemistä, koska jos sitä vahingossakaan ääneen ajattelee, niin kyllä kuulee heti, että mitä sinne ollaan "menossa tekemään".
        Sitten jos on niin että puolisoa itseään ei kiinnosta pätkääkään koko homma,eikä viitsi itse lähteä mukaan, niin siinähän sitä sitten ollaan.
        Taas sama "taistelu"...Mennäkkö vai eikö mennä.
        Onkohan se kämppä sitten takaisin tullessa tyhjä????
        No onneksi mua ei kiinnosta niinkään paljon nuo etelän turistikohteet, mielenkiintoisine "nähtävyyksineen", mutta jos kerran vielä pääsis tuonne keskieuroopan alpeille, kevätpäivinä, suksilla tai laudalla, niin sinne lähtisin.
        Sitten vaikka yksinkin.

• Amfibi
        Amfibi kirjoitti:

Mä kun olen intohimoinen laskettelia, niin nää p,,,,,leen "lasketteluturistit" ovat pilanneet meidän, kunnollisten (keski-ikäisten) miesten maineen kokonaan tuolla pohjoisen laskettelukeskuksissa.
        Mulle ei koskaan tullut silloin aikoinaan mieleenkään lähteä tekemään sinne mitään muuta kuin laskettelemaan. Ja siinä se aika mukavasti menikin. Aamusta jo heti aamupalan jälkeen rinteeseen ja sitten päivällä syömässä, ehkä pieni lepotauko ja iltapäivästä taas uudestaan.
        Nykyään ei voi ajatellakkaan lähtemistä, koska jos sitä vahingossakaan ääneen ajattelee, niin kyllä kuulee heti, että mitä sinne ollaan "menossa tekemään".
        Sitten jos on niin että puolisoa itseään ei kiinnosta pätkääkään koko homma,eikä viitsi itse lähteä mukaan, niin siinähän sitä sitten ollaan.
        Taas sama "taistelu"...Mennäkkö vai eikö mennä.
        Onkohan se kämppä sitten takaisin tullessa tyhjä????
        No onneksi mua ei kiinnosta niinkään paljon nuo etelän turistikohteet, mielenkiintoisine "nähtävyyksineen", mutta jos kerran vielä pääsis tuonne keskieuroopan alpeille, kevätpäivinä, suksilla tai laudalla, niin sinne lähtisin.
        Sitten vaikka yksinkin.

Äskeiseen vielä senverran lisää, että kun sitä puolison kanssa tässä tänätalvena kerran keskusteltiin, niin hänen ehdotuksensa oli, että ainahan me voidaan mennä erisuuntiin. Mä pohjoiseen ja hän etelään. Samaan aikaan.
        Tottakai,mutta mielestäni se ei ole tasapuolista, sillä olenhan minäkin lähtenyt melkein joka vuosi sinne etelään.
        Eiks nyt ois vuoro toisinpäin??
        Ei kuulemma...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6955
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1239
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe