Eli minulla kävi näin, että avain katkesi pöyrän lukkoon. Toista avainta ei ole. Eikä sitä puoikasta pihdeillä välttämättä edes saisi ulos sieltä. Lukko on sellainen renkula, eli ei kiinteä pyörän lukko! Eli kysymys on miten saisin katkaistua sen lukon? Pöyrä jäi kirjaston eteen, joten millään rälläkällä en ala sitä katkomaan;) Miten voimakkaat pihdit pitää olla, että niillä sää sen poikki? Toinen ongelma on, että jos katkon lukkoa kirjaston pihalla, niin se näyttää todella epäilyttävältä...joku mummo tulee hakkaan kävelykepillään ja soittaa poliiseille...Pitäisikö esim. poliisin tai jonkun kaupungin työntekijän katkaista lukko...kun minulla ei edes ole mitään pihtejä, joilla sen todennäköisesti saisi poikki :(
Avain katkesi lukkoon!
16
17264
Vastaukset
- voimakkaat
pihdit tarvitset. Autokorjaamoissa/työpajoissa sellaisia on. Toinen mahdollisuus on rälläkkä, siirrä pyörä sellaiseen paikkaan, jossa saat virtaa. Ei tarvitse ympäristön reaktioista välittää, jos omaansa "pahoinpitelee". Jos sinulla on joku tuttu kaveri, jolla on työkaluja, pyydä häntä.
- oletko
saanut lukon irti ja millä konstilla?
- aloittaja
Yritän tässä pähkäillä, että mitä oikein tekisin. En voi edes lähteä raahaan pyörää tai ottaa sitä auton kyytiin(jonkun tutun auton), sillä se on renksulla kiinni siitä telineessä :(
Yksi keino voisi olla se, että vääntää lukon poikki rautatangolla, eli kiertää niin kauan, että napsaltaa, mutta kuten sanoin aika epäilyttävältä näyttäisi ja todella noloa keskellä keskustaa ähkiä jotain päyrän lukkoa vääntämässä.
- KPy
Minulla on poliisi joskus murtautunut autoon, kun hukkasin avaimet vieraalla paikkakunnalla. Soita poliisille ja kysy voivatko auttaa. Toinen vaitoehto on sitten lukkoseppä. Heillä on vehkeet ja ammattitaito avata lukko kuin lukko.
- pyöräseppä
Haloo haloo älä ala pilaamaan pyörää rikkomalla lukkoja rälläkällä tai pihdeillä,pyöräseppä avaa lukon 5min ja vaihtaa pesän tai lukon samassa ajassa .Rikottu lukko on varastetun pyörän merkki ja arvoton.
- on ilmeisesti
ns. vaijerilukko? Jos sen särkee, niin tuskin jälkiä näkyy missään! Ei ainakaan pyörässä.
- HP.
Polkupyörän renkulalukon saa helposti auki rautasahan terällä, tai rautasahalla. Käy rautakaupasta rautasahanterä, ja sillä avaa se lukko. Helppo ja halpa tapa toimia. Mitään mummo pelkoa ei pitäisi olla, jos omaa pyörää avaa.
- aloittaja
Kävin ostaan rautakaupasta 12€:n voimapihdit. Niillä se katkes tuossa tuokiossa, ihmeen helposti. Ihmiset vaan vähän katto, mutta en välittäny...
- 1. vastaaja
aloittaja kirjoitti:
Kävin ostaan rautakaupasta 12€:n voimapihdit. Niillä se katkes tuossa tuokiossa, ihmeen helposti. Ihmiset vaan vähän katto, mutta en välittäny...
Hyvä, että ongelma ratkesi ilman suurempia toimenpiteitä. Hyvää alkutalven jatkoa!
- Parthan
aloittaja kirjoitti:
Ok. Käyhän se niinkin.
- Anonyymi
aloittaja kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Voimapihtien ostoon tänään :)
- Anonyymi
aloittaja kirjoitti:
Aikoinaan kaveri hävitti Mossen avaimet ja oli hajottamassa virtalukkoa, kun lappuliisa tuli ihmettelemään touhua. Kaveri totesi, että jos olen autoa varastamassa, niin luuletko, että varastaisin Mossen...
- Anonyymi
Parthan kirjoitti:
Ok. Käyhän se niinkin.
Tälle ääni, jos ei ole kiinteä lukko - no, ei niitä ole ollut 80-luvun jälkeen... muuten akkurälläkkä.
- Anonyymi
2mm pienellä titaaniporalla poraat ohjatusti läpi siitä avaimesta lukon sisällä ja nuppinoalla raivaat sirut pois mjitä jää ja sitten uusi avain, tai vaihda koko lukko :D
- Anonyymi
Aattele jos oisit jääny nalkkiin.
- Anonyymi
Anyhelp Tmi katkaisi U-lukon, kun vaimolla katkes ruosteinen avain lukkoon. Sahasi timanttilaikalla lukon katki. Tavallisella rautasahalla koitettiin, mut ei tullut kun naarmuja Kryptonite-lukkoon.
"Pääkaupunkiseutu, Lukon katkaisu 49€, Soita/txt: 0409696896 Anyhelp"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316