Poweriiiiiin!!!

-C-

Taas olis aika Power Cupin! Noh, lähtijöitä?? Missä seurassa muuten pelaatte? Ite oon SMJ:ssä

15

988

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemu

      Mie oon kans menossa poweriin pieksämäelle! Mut riippuu siitä et sattuuko näytelmä-jutut samaa aikaan.. hei jos haluut ni mailaa: [email protected]
      Oon vm.88

    • susi

      totta kai Poweriin oon lähössä! =) Mä pelaan Supi-volleyssä, b-tytöissä. Entäpä sinä?

      • -C-

        :D Juu meitsipoltsi pelaa SMJ:n vanhemmas Ceessä!


    • Lilo

      Toki poweriin, jos ei tulevat työt estä. Mie pelailen tuolla RaLepassa b-tytöissä ja vaikka menestys ei ehkä ole kaksista tiältä me tullaan!

      Hei! mailatkaapas miulle kokemuksistanne powereissa, olisi hauska kuulla mitä te piditti juuri Hesan powerista!

    • Huhheliwei..

      Kai sitä Poweriin meen.. Jos en pelaamaan ni sit kattoo pelejä! Pelaan Pieksämäen tsempissä b-tytöissä...

      • Pimu

        mä oon aina ihmetelly missä se lentopalloväki luurailee ja täällätähän löytyy jo omaa seuraakin. ite pelaan smj:n nuoremmissa(?) b-tytöissä. meillä ei kyllä ees oo vanhempaa b-tyttö jengiä. ihanaa! hesan poweri oli erittäin hyvä! mimmonen paikka se piäksämäki on? tuleeko hieno poweri? voikun säät suosis!Miten teillä muilla on kausi sujunu?


      • Lilo
        Pimu kirjoitti:

        mä oon aina ihmetelly missä se lentopalloväki luurailee ja täällätähän löytyy jo omaa seuraakin. ite pelaan smj:n nuoremmissa(?) b-tytöissä. meillä ei kyllä ees oo vanhempaa b-tyttö jengiä. ihanaa! hesan poweri oli erittäin hyvä! mimmonen paikka se piäksämäki on? tuleeko hieno poweri? voikun säät suosis!Miten teillä muilla on kausi sujunu?

        Heissan!
        Kausi on mennyt surkeasti. Porukka on sairastellut tosi pahasti tärkeiden pelien alla!
        No sille ei voi mitään. Uusi yritys ensi vuonna.

        Helsingin powerin järjestelyt kusivat ja pahemman kerran! Täysin surkea esitys pääkaupungilta. Ainoat positiiviset asiat olivat kaunis sää ja ne kortit, joilla saattoi matkustaa paikasta toiseen.

        Kentät pöllysivät niin, että meinasi tukehtua.... Syömään ei meinannut päästä ja sen takia jouduimme melkein antamaan luovutusvoiton... Tuomaria ei ollut hommattu viimeiseen peliin... Tämä ns. ensiapuklinikka oli täynnä idiootteja. Eräällä tytöllä paloi kasvot auringossa aivan rakkuloille ja ohje kuului sitten, että pistä enemmän aurinkorasvaa! Luulisi tuollaisen suuren paikan pystyvän parempaan. Viime power cup ei minulta saa juurikaan kiitosta.
        Kaiken kukkuraksi majoituskoulumme sisälle pääsi juoppoja ja ne yrittivät tulla ikkunastakin. Hilluivat pesäpallomailan kanssa niin, että poliisitkin tulivat paikalle! Huh!

        Hyvä, että joku kuitenkin viihtyi... :) :(


      • -C-
        Pimu kirjoitti:

        mä oon aina ihmetelly missä se lentopalloväki luurailee ja täällätähän löytyy jo omaa seuraakin. ite pelaan smj:n nuoremmissa(?) b-tytöissä. meillä ei kyllä ees oo vanhempaa b-tyttö jengiä. ihanaa! hesan poweri oli erittäin hyvä! mimmonen paikka se piäksämäki on? tuleeko hieno poweri? voikun säät suosis!Miten teillä muilla on kausi sujunu?

        saako sitä udella,että minkä niminen oot?


      • Tyttö -88

        Voitko sanoo etunimes? Mä oon kans Pieksämäeltä ja aattelin mennä kattomaan Poweria, ku en ite ehi pelaamaan lentopalloo... Mut haluisin tietää et tunnetaanko...??


      • Pieksämäkeläinen...
        Pimu kirjoitti:

        mä oon aina ihmetelly missä se lentopalloväki luurailee ja täällätähän löytyy jo omaa seuraakin. ite pelaan smj:n nuoremmissa(?) b-tytöissä. meillä ei kyllä ees oo vanhempaa b-tyttö jengiä. ihanaa! hesan poweri oli erittäin hyvä! mimmonen paikka se piäksämäki on? tuleeko hieno poweri? voikun säät suosis!Miten teillä muilla on kausi sujunu?

        Tää Pieksämäki on ihan kiva paikka... Tai täällä on ihan mukava ainakin asua... Tosin ei täällä mitenkään kehuttavan paljon ihmisiä asu: Oon kuullu et Pieksämäen väkiluku kaksinkertaistuu Power Cupin ajax... Mut on täällä kai jotain 13000 asukasta...


      • Lilo
        -C- kirjoitti:

        saako sitä udella,että minkä niminen oot?

        Juu... tämä nyt on vähän myöhässä, mutta nimi on Marjo... Pistäppä mailia ossuun [email protected]


    • mie waa... :)

      there vaan!!joo,oon lähössä poveriin!itekkin pelaan c-tytöissä,sampo rulaa!x) mut hei,jos haluut tutustua,ni mailaa: [email protected] olis kiva tutustuu...!! :)

    • annika

      moi mä olen mjenossa poweriin ja mä pelaa vt82 joukkueessa ja pelaan c-tytöissä!
      tulen junalla sinne ja toivonmukaan siellä on tänäkinvuonna kivaa=)

    • Heips

      pelaan pieksämäen tsempissä b-tytöissä...on tää pieksämäki ihan kiva paikka...beachi on ainakin tosi hyvä, toivottavasti vaan sattuu hyvä ilma.

      • Lilo

        Kun mie pääsen sinne, niin sataa aika varmasti vettä. B-tyttö joukkueita oli ilmottautunut 40, eiköstä vain. Sääli ettei me päästy pelaamaan vastakain ainakaan alkulohkoissa. *virnistää* Jos RaLepa pääsee kymmenen joukkoon niin tarjoan jokaiselle tässä topicissa kirjoittavalle jätskit!

        *nauraa ja lähtee nauttimaan, yllätys, yllätys, vesisateesta!*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe