Kosteusvoide ja meikki

Neuvoton kaipaa apua

Käytän meikkiä päivittäin (meikkivoide, toisinaan red neutralizer ja luonnollisesti puuteri). Ongelmana on kosteusvoide; jos laitan kosteusvoiteen aamulla kasvoihin pesun jälkeen niin meikki ei levittäydy tasaisesti. Olen yrittänyt erinäisiä toimintatapoja: olen laittanut kosteusvoidetta vain pikkiriikkisen, antanut vaikuttaa vähemmän ja enemmän aikaa (jopa tunteja), mutta meikkivoide ei tunnu levittyvän tasaisesti. Meikkivoiteeni on Lumenen stay matte (sininen puteli) tai sit vaihtoehtoisesti Joe Blasco. Kosteuvoiteena tällä hetkellä L'oreal men expert pure & matte anti-regreasing moisturising gel ja sit oon myös kokeillut Nivea for men moisturising lotion. Iltaisin levitän kosteusvoiteen ja mieleläni myös päivisin meikin alle laittaisin (meikkaan päivittäin). Varsinkin näin talvisin iho kuiva :(
Onneksi sentään silmänympärysvoiteen voi laittaa päivisin.

Viimeiset (tarpeelliset?) tiedot: ikää on 22 vuotta ja iho on sekaiho.

7

1548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Hyvin todennäköisesti meikkivoiteesi ei levity liian kevyen kosteusvoiteesi takia. Käyttämäsi kosteusvoide jättää mattapinnan, jolle on mahdotonta levittää meikkivoidetta. Muutenkin jos ihosi on talvella kuiva, on kosteusvoiteesi oikeaa tappokamaa! Suosittelisin ehdottomasti vaihtamaan välittömästi kosteuttavampaan tuotteeseen joka ei jätä mattapintaa, mattapinnan saa kyllä halutessaan aikaan puuterilla. Ehdotan tuotetta, joka ei ole geelin muodossa, vaan voide/emulsio. Kysele myyjältä tarkemmin :)

• Neuvoton kaipaa apua (jatkoa)

Mikäs tuossa Niveassa sitten vikana? Toi versio on tarkoitettu normal to dry skin. Mut ei oikein onnaa kuitenkaan sit se meikkivoiteen levitys :( Ja toi Niveahan on tosiaan voidemainen.

• ks. meikkausosio
        Neuvoton kaipaa apua (jatkoa) kirjoitti:

Mikäs tuossa Niveassa sitten vikana? Toi versio on tarkoitettu normal to dry skin. Mut ei oikein onnaa kuitenkaan sit se meikkivoiteen levitys :( Ja toi Niveahan on tosiaan voidemainen.

-> :)

• on hyvä

meikin alle ja täysin tuoksuton. Perusmarkettitavaraa ilman mitään ylimääräisyyksiä mutta ajaa asiansa paremmin kuin moni muu eikä tuki ihoa.

• Nainen suosittelee

Noi miehille suunnatut kosteusvoiteet ei oo välttämättä suunniteltu meikinalusvoiteeksi (tietystä syystä..) Mutta voisit ihan hyvin kokeilla apteekin Aqualan L:lää näin talvella, se on pehmentävä ja kosteuttava, hieman myös ravitseva mutta uskon ettei liian rasvainen sekaihollesi. Ei jätä kalvoa. Anna imeytyä hyvin. Saa myös pieniä muutaman euron puteleita kokeeksi. Aqualan L 200ml n. 7 Euroa eli tosi edullista.

• Neuvoton kaipaa...

Olen kyllä miettinyt tuota, että ehkä miesten kosteusvoiteet ei oo tarkoitettu (hyvää suomea;)) meikin alle. Eiväthän miehet nyt hyvänen aika meikkaa, hihi;)

• Karjalainen karvarinta
        Neuvoton kaipaa... kirjoitti:

Olen kyllä miettinyt tuota, että ehkä miesten kosteusvoiteet ei oo tarkoitettu (hyvää suomea;)) meikin alle. Eiväthän miehet nyt hyvänen aika meikkaa, hihi;)

Kerro mulle minkä takia mies ei voi kelvata sinällään omana ittennään iliman meikkiä!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe