Käytän meikkiä päivittäin (meikkivoide, toisinaan red neutralizer ja luonnollisesti puuteri). Ongelmana on kosteusvoide; jos laitan kosteusvoiteen aamulla kasvoihin pesun jälkeen niin meikki ei levittäydy tasaisesti. Olen yrittänyt erinäisiä toimintatapoja: olen laittanut kosteusvoidetta vain pikkiriikkisen, antanut vaikuttaa vähemmän ja enemmän aikaa (jopa tunteja), mutta meikkivoide ei tunnu levittyvän tasaisesti. Meikkivoiteeni on Lumenen stay matte (sininen puteli) tai sit vaihtoehtoisesti Joe Blasco. Kosteuvoiteena tällä hetkellä L'oreal men expert pure & matte anti-regreasing moisturising gel ja sit oon myös kokeillut Nivea for men moisturising lotion. Iltaisin levitän kosteusvoiteen ja mieleläni myös päivisin meikin alle laittaisin (meikkaan päivittäin). Varsinkin näin talvisin iho kuiva :(
Onneksi sentään silmänympärysvoiteen voi laittaa päivisin.
Viimeiset (tarpeelliset?) tiedot: ikää on 22 vuotta ja iho on sekaiho.
Kosteusvoide ja meikki
7
1568
Vastaukset
- ...
Hyvin todennäköisesti meikkivoiteesi ei levity liian kevyen kosteusvoiteesi takia. Käyttämäsi kosteusvoide jättää mattapinnan, jolle on mahdotonta levittää meikkivoidetta. Muutenkin jos ihosi on talvella kuiva, on kosteusvoiteesi oikeaa tappokamaa! Suosittelisin ehdottomasti vaihtamaan välittömästi kosteuttavampaan tuotteeseen joka ei jätä mattapintaa, mattapinnan saa kyllä halutessaan aikaan puuterilla. Ehdotan tuotetta, joka ei ole geelin muodossa, vaan voide/emulsio. Kysele myyjältä tarkemmin :)
- Neuvoton kaipaa apua (jatkoa)
Mikäs tuossa Niveassa sitten vikana? Toi versio on tarkoitettu normal to dry skin. Mut ei oikein onnaa kuitenkaan sit se meikkivoiteen levitys :( Ja toi Niveahan on tosiaan voidemainen.
- ks. meikkausosio
Neuvoton kaipaa apua (jatkoa) kirjoitti:
Mikäs tuossa Niveassa sitten vikana? Toi versio on tarkoitettu normal to dry skin. Mut ei oikein onnaa kuitenkaan sit se meikkivoiteen levitys :( Ja toi Niveahan on tosiaan voidemainen.
-> :)
- on hyvä
meikin alle ja täysin tuoksuton. Perusmarkettitavaraa ilman mitään ylimääräisyyksiä mutta ajaa asiansa paremmin kuin moni muu eikä tuki ihoa.
- Nainen suosittelee
Noi miehille suunnatut kosteusvoiteet ei oo välttämättä suunniteltu meikinalusvoiteeksi (tietystä syystä..) Mutta voisit ihan hyvin kokeilla apteekin Aqualan L:lää näin talvella, se on pehmentävä ja kosteuttava, hieman myös ravitseva mutta uskon ettei liian rasvainen sekaihollesi. Ei jätä kalvoa. Anna imeytyä hyvin. Saa myös pieniä muutaman euron puteleita kokeeksi. Aqualan L 200ml n. 7 Euroa eli tosi edullista.
- Neuvoton kaipaa...
Olen kyllä miettinyt tuota, että ehkä miesten kosteusvoiteet ei oo tarkoitettu (hyvää suomea;)) meikin alle. Eiväthän miehet nyt hyvänen aika meikkaa, hihi;)
- Karjalainen karvarinta
Neuvoton kaipaa... kirjoitti:
Olen kyllä miettinyt tuota, että ehkä miesten kosteusvoiteet ei oo tarkoitettu (hyvää suomea;)) meikin alle. Eiväthän miehet nyt hyvänen aika meikkaa, hihi;)
Kerro mulle minkä takia mies ei voi kelvata sinällään omana ittennään iliman meikkiä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1514763BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2053984- 2123188
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093049Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main842873- 1251720
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok121625- 611329
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471176MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1491145