Aihe

sanat hukassa

annas

moi miten menee lasten laulu sanat kas metsämökin ikkunassa.... kurkistaa kiitoksia sinulle

5

4773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauluja
    • löllerö

kas metsämökin ikkunast sielt tonttu ulos kurkistaa, jänö laukkaa laputtaa ja oveen kolkuttaa: Auta auta pyydän sua, metsämies kun vaanii mua. Sulle suojan tarjoan siis kätes ojenna.

enempää ei just muistu mieleen, sori!

• ellida

Kiitos laulun sanoista.
        Muistin sen melkein mutta varmistin.
        Olemme menossa lastenlapsen.Veeran, kanssa huomenna nuutinpäivänä
        naapureiden iloksi esittämään itsemme ja laulamaan ja leikkimään tämän laulun.

• sanat
    • FTW-blues

"Kas metsämökin ikkunasta tonttu ulos kurkistaa
      ja jänö laukkaa laputtaa ja oveen koputtaa.
      Auta auta pyydän sua metsämies kun vainoo mua
      Sulle suojan annan mä siis kätes ojenna."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      24585
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      6481
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      414
      4807
    4. Niko Ranta-aho aikoi karata Afrikkaan!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/espanjan-poliisi-niko-ranta-aho-suunnitteli-pakoa-afrikkaan-katso-video-poliisin-iskusta-marbellan-asuntoon/804058
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      2341