Viittisinkö ostaa villakangastakkia talveksi? Onko ne yhtä lämpimiä kun esim. toppatakit, kun ne ovat niin ohkasiakin..?
Villakangas takit
4
1601
Vastaukset
- ainakaan
ei ole kovin lämmin tämä henkkamaukka, pidänkin sitä sitten lähinnä autoillessa ja lauhoilla keleillä. Hyvännäköinen se onneksi on...
- sdfsdfg4564564
Eihän ne villakangastakit http://www.takit.fi/villakangastakit/ niin lämpimiä ole, mutta mitä sitten, toppatakkia päälle?
- rahalla saa
Kun ostat takin jossa päällikangas on oikeasti villaa, välissä on sopivanvahvuienn vatiini ja tuulivuori ja satiini tietysti niin takki on lähes untuvatakun veroinen lämpimyydessään. Ja maksaa 300 eurosta ylöspäin.
Jos taas ajattelet jotain alle satasen akryylisekoitetakkia jossa on mahdollisesti ohut tikkivuori niin jätä kauppaan ellet halua palella, on suunniteltu kertakausi-syys/kevättakiksi.- villakangastakissa
Hei! Lisäisin tähän vielä, että noita vanuvuoria (vatiineja) on ainakin suomalaisissa takeissa, ulkomaisissa (esim. ranskalaisissa) harvemmin. Itselläni on suomalainen villakangastakki, jossa on kyseisenlainen vuori, ja se takki on tosi lämmin. Sillä pärjää ihan kunnon pakkasillakin. Ostin sen muutama vuosi sitten Ajattaresta, eikä se kyllä yli 300 euroa maksanut... hinta oli lähempänä jotain 200 euroa.
Ohuella vuorilla varustetut villakagastakit eivät tosiaan ole lämpimämpiä kuin tavalliset villapuserot!
Minä käytän:
5 astetta --> ohutvuorinen villakangastakki
-0 astetta --> vettä hylkivä ohut toppatakki
- 5 tai kylmempi --> untuvatakki
Ja tätä vanhaa lämmintä villakangastakkia käytän, jos kovilla pakkasilla pitää mennä juhliin ja olla "siistimmin" pukeutunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693