Siinähän se kysymys tulikin, että kauan olitte yhdessä ennenkuin jompikumpi sanoi rakastavansa toista?
Olen nyt ensimmäisessä vakavahkossa suhteessani. Olemme tunteneet kolme kuukautta ja olleet yhdessä yhden kuukauden. Mies sanoi rakastavansa minua, mutta en osannut vastata mitään koska en itse ole vielä varma asiasta. Mitä siihen voi vastata jos ei itse halua vielä sanoa rakastavansa?
Ja sitten viimeinen kysymys, mistä tietää olevansa rakastunut? :o
Kauan olitte yhdessä ennen kuin sanoitte rakastavanne?
13
2077
Vastaukset
- meni näin
viikon olimme yhdessä kun tunnustimme rakkautemme. siis viikon tuntemisen ja viikon yhdessäolon jälkeen.
makasimme aamulla sängyllä ja mulla oli koko aamun tunne, että haluaisin sanoa hänelle rakastavani häntä, mutten sitten ehtinytkään, koska mies sanoikin ensin.
tyhmää sanoa, että kyllä sen tuntee sitten, kun on rakastunut, mutta asia on niin. tunne on sanoin kuvaamattoman ihanaa.- blaah....
voi todellakaan rakastaa viikon jälkeen, bullshittiä!
Tuollainen ihminen sanoo sen ihan kenelle vaan ja helposti, ilman että edes tarkoittaa!!!
Koko lause on menettänyt merkityksensä kun se sanotaan joka vastaantulijalle!... - en tiedä miten muut toimii
blaah.... kirjoitti:
voi todellakaan rakastaa viikon jälkeen, bullshittiä!
Tuollainen ihminen sanoo sen ihan kenelle vaan ja helposti, ilman että edes tarkoittaa!!!
Koko lause on menettänyt merkityksensä kun se sanotaan joka vastaantulijalle!...mutta meillä se meni juuri noin.
mä en olen tunnustanut rakkauttani kenellekään muulle kuin tälle samaiselle miehelle, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä jo 12 vuotta.
olen todellakin kanssasi samaa mieltä, että ko. sanat on menettänyt merkityksensä ja siksi mun mielestä niitä ei tarvis koko aikaa hokea.
- ..........
1,5kk niin mies sanoi...olin ensin hiljaa ja sanoin sitten niin mäkin sua, vaikka en kyllä oikeasti silloin vielä rakastanut. ehkä puolen vuoden päästä minäkin aloin sanomaan. nyt kriiseilyä, en ole sanonut aikoihin :(
- M21.
Entinen ei sanonut sitä koskaan, mutta nykyisen kanssa on erijuttu.
Kai rakastaminen on sitä, kun välittää toisesta ja toinen on tärkeä. - Jihuuu
Oltiin tunnettu vajaa pari kk ja alettiin virallisesti seurustella, josta meni muutama viikko kun mies sanoi ne maagiset sanat - joita olin jo jokusen päivän odottanutkin! ;) Tunne oli siis molemminpuolinen.
Sen vaan sitten tietää.. - yks vaan
me kerettiin seurustella 5.kuukautta,kun ukko täräytti kesken illan,että rakastaa mua kyllä kuulosti,niin ihanalta kuulla se.ja rakastettu on jo 18.vuotta.
- ....
Puoli vuotta oltiin seurusteltu, kun poikakaverini sen minulle sanoi, samaa vastasin takaisin. Paljoa aikaisemmin en sitä olisikaan sanonut, mielestäni se tuli sopivaan aikaan.
Aikaisempi poikakaverini sanoi sen minulle jo kuukauden seurustelun jälkeen, mutta minä en ollut samaa mieltä. joten en sitä sanonut. Silloin voi vaikka sanoa että välittää toisesta paljon, muttei vielä tiedä rakastaako. EI sitä kannata sanoa, kun vasta kun on sitä mieltä.
- anonyme
Oma mieheni sanoi ko. sanat vasta vuoden ja kymmenen kuukauden seukkaamisen jälkeen! Tosin seurustelu aloitettiin tosi nuorina ja kummallekkin tämä on ensimmäinen vakava seurustelusuhde... nyt seurustelua takana jo 3 ja puoli vuotta. :)
- hijo
tätä?Mies sanoo ensin että rakastaa sitten vasta nainen sanoo rakastavansa,tai toteaa lakoonisesti että "niin mäkin sua" todennäköisesti ilman sen suurempia tunteita.
- neiti hopea
Olemme olleet kai jotain 1v 9kk, eikä mies vieläkään saa kakaistua sitä suustaan, ujouden piikkiin pistää. En usko, että tulee edes sanomaan. Kirjoittaa kyllä voi ja on sanonut "kulta" vain kerran ja senkin vähän väkipakolla. Sanoi, että pelotti senkin sanominen. Itse sanoin alkuaikoina parin kuukauden kuluttua, muutaman kerran ja nyt kun ajattelen niin en edes tainnut silloin häntä rakastamalla rakastaa. En enää uskalla sanoa.. Tuntuu turhauttavalta, kun toinen ei uskalla sanoa edes "minäkin sinua".
- ja kauan...
Onhan tässä mennyt jo 25 vuotta sanomatta...
Kolmen kuukauden kohdalla vielä ajattelin yrittää, mutta luovuin ajatuksesta.
Vaimo joskus kyselee aiheesta, mutta aina juuri riidan jälkeen, jolloin kaiken viimeiseksi tulisi mieleenkään...
- 6.6.06
Eli kihloihin mennessämme, parin kuukauden seurustelun jälkeen. No, hän (mies) "sanoi" sen viestissä, samalla kun pyysi vaimoksikin.
Naamatusten sanoi sit juhannuksena. Olin niin häkeltynyt etten osannut vastata oikein mitään...oon kyllä itekin sanonu myöhemmin (kerran). Sen jälkeen ei oo sanottu! ;)
Mä tiesin aika erikoisella tavalla että tässä on jotain erityistä. Oon liki 30v ja vasta hänen kanssaan oon kokenu seksissä jotakin aivan... hmmm. Uutta ja ihmeellistä josta jo luulin jääväni paitsi koko loppuelämäkseni!! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783