Mikä on naisen pointti jutussa, jossa hän haluaa tavata muita "chat" tuttuja ja kertoo kuinka ne kiehtoo häntä ja osa on niin salaperäisiä ja vahva persoonallisia ihmisiä ja haluaa tavata heitä tahtomattani ja en voi vaikuttaa asiaan mitenkään... Ja se pääjuju on siinä, ku me olemme seurustelleen jo yli kolme kuukautta.... Ja en tiiä mitä hän sillä asenteella hakee......... En tiedä mitä tehä taikka miettiä??? Kellään kokemuksia tällaisesta?
Puoliso haluaa tavata muita miehiä!?
20
2016
Vastaukset
- I
...jo kolme kuukautta. Jätät sen. Eihän tuossa ole edes mitään harkittavaa. Se "pettää" sua jo nyt ja tulee aina jatkossakin pettämään. Ei sitä sun kanssa seurustelu kiinnosta.
HERÄTYS!- X
Kun sitä en suostu uskomaan että pettäisi, kun olen ensimmäinen hänelle jonka kanssaan hän on ollut näin pitkään ja hänellä ei aikaisempia kokemuksia... Kun hän sanoo haluanvansa seurustella vain mun kaa jne... Mutta mikä siinä on oikeen hänellä pointtina... En haluaisi jättää häntä...
- Y
X kirjoitti:
Kun sitä en suostu uskomaan että pettäisi, kun olen ensimmäinen hänelle jonka kanssaan hän on ollut näin pitkään ja hänellä ei aikaisempia kokemuksia... Kun hän sanoo haluanvansa seurustella vain mun kaa jne... Mutta mikä siinä on oikeen hänellä pointtina... En haluaisi jättää häntä...
Ei se sun kanssa tosissaan ole, etsii koko ajan parempaa. Lemppaa vaan.
- Painkiller
X kirjoitti:
Ota nyt ohjeesta vaari kerralla, ettet joudu katumaan myöhemmin!!!
Niin, olet hänelle ensimmäinen jne. Siinäpä se juju piileekin. Et nimittäin tule 100%:n varmuudella olemaan viimeinen, joten lemppaa ämmä mäjelle välittömästi! Se tulee pettämään sinua ennemmin tai myöhemmin ja näyttää sille, että ennemmin, jollei jo petä.
Hän haluaa seurustela sinun kanssasi yhtä aikaa, koska haluaa ensin testailla toisia ja etsiä parhaan ennen kuin jättää sinut. Sitä tuo on eikä mitään muuta!
Usko vähällä ja jätä se nyt heti! - X
Painkiller kirjoitti:
Ota nyt ohjeesta vaari kerralla, ettet joudu katumaan myöhemmin!!!
Niin, olet hänelle ensimmäinen jne. Siinäpä se juju piileekin. Et nimittäin tule 100%:n varmuudella olemaan viimeinen, joten lemppaa ämmä mäjelle välittömästi! Se tulee pettämään sinua ennemmin tai myöhemmin ja näyttää sille, että ennemmin, jollei jo petä.
Hän haluaa seurustela sinun kanssasi yhtä aikaa, koska haluaa ensin testailla toisia ja etsiä parhaan ennen kuin jättää sinut. Sitä tuo on eikä mitään muuta!
Usko vähällä ja jätä se nyt heti!Liian sinisilmäinen uskomaan tuota...
- Painkiller
X kirjoitti:
Liian sinisilmäinen uskomaan tuota...
No sitten ei voi mitään. Kyllä Siperia opettaa. Eihän sitä koskaan voi uskoa omalle kohdalleen ennen kuin napsahtaa. Siksi kaikkea pääsee tapahtumaan, koska ihmiset ovat liian luottavaisia ja sinisilmäisiä. Kolaus on sitä kovempi, mitä sinisilmäisempi on.
No, toivottavasti olen väärässä. Jos kuitenkin olen oikeassa, koita kestää ja ottaa opiksesi.
- Hope
Ensinnäkin, hän ei ole puolisosi, jos takana on seurustelua vaivaiset 3 kuukautta. Ehkä hän itse ei pidä vielä kovinkaan vakavana koko teidän suhdetta, sorry vaan, mutta näin voi hyvin olla.
Hän siis haluaa tavata chat-tuttujaan, sinä et taas tahtoisi hänen tekevän niin, joten tilanne on patissa. Vaihtoehtoja on kaksi: joko jompi kumpi antaa periksi kannssaan tai sitten jatkatte tahoillanne eri suuntiin.- X
Tilanne on juuri niin hankala miltä näyttää, muttakaan hän ei kuulemma tapaa niitä sen takia, että haluaisi "olla" niiden kanssa, vaan että on "tuttuja/ystäviä" joita haluaa tavata... Et en nyt tiiä vieläkään et mitä tekis...
- NeitiX
haloo? Sehän on ihan pimee jos noin on! Ei luulis haikailevan muita kavereit ja varsinki chatist jos noin tuore suhde? Viskaa se pihalle!
- X
Mistä voin olla varma ettei nämä herra tuttavuudet ole oikeasti vain hänen hyviä ystäviään ja en toki halua sellaisien tapaamisien vaikuttaa suhteeseen... Siis olenko liian sinisilmäinen? Kun olen ikäväkseni optimistinen ja tämä neitonen on antanut ymmärtää että rakastaa minua ja ei ole kahtelemassa muiden perään... *Sanaton*
- Veera
X kirjoitti:
Mistä voin olla varma ettei nämä herra tuttavuudet ole oikeasti vain hänen hyviä ystäviään ja en toki halua sellaisien tapaamisien vaikuttaa suhteeseen... Siis olenko liian sinisilmäinen? Kun olen ikäväkseni optimistinen ja tämä neitonen on antanut ymmärtää että rakastaa minua ja ei ole kahtelemassa muiden perään... *Sanaton*
..chat-tuttavuuksista ekassa viestissä. Mielestäni sellaisia (vastakkaista sukupuolta) olevia ei pidä tapailla, jos on vakavalla mielellä parisuhteessa.
Hyvät ystävät ovat eri asia, kyllä niitä voi ja saa olla, mutta harvoin hyviä ystäviä chatistä löytää... Kummasta oikein mahtaa olla kysymys, satunnaisista tuttavuuksista vai ystävistä? - X
Veera kirjoitti:
..chat-tuttavuuksista ekassa viestissä. Mielestäni sellaisia (vastakkaista sukupuolta) olevia ei pidä tapailla, jos on vakavalla mielellä parisuhteessa.
Hyvät ystävät ovat eri asia, kyllä niitä voi ja saa olla, mutta harvoin hyviä ystäviä chatistä löytää... Kummasta oikein mahtaa olla kysymys, satunnaisista tuttavuuksista vai ystävistä?Puhuin chat-kaverista jonka oli jo joskus nähnyt aikaisemminkin, mutta halusi nähä tämän uudestaan jostain syystä, mitä hän ei ole saanut selitettyä muun kuin siten, että häntä kiinnosti tämän salaperäinen olemus jne... Et en tiedä onko kyseessä sitten kaveri/ystävä...
- kun
Kärsi tai lähde. Tilanne tulee ajnkanssa vain pahenemaan.
- X
Pitää nyt kyssätä seuraavan kerran kun soitan, et onko toi sitten tämänkertaista vaiko toistuvaa... Jos sanoo toistuvaa, en voi oikeen sitten muutakaan... Kun mitä järkeä tapailla muita vastakkaisen sukupuolen edustajia jos seurustelee vakituisesti... Voiko hän vain hakea "uusia kaveria" samasta kaupungista? Vai mikä siinä mättää... Olenko liian sinisilmäinen?
- Nannika
Mieluummin kehottaisin tarkkailemaan tuota kuvailemaasi tilannetta eikä tekemään hätäisiä päätöksiä oletusten ja epäilysten pohjalta.
Itse olen myös innokas chattailija ja ollut myös mukana muutamissa tapaamisissa. Niissä ei todellakaan ollut kyse mistään muusta kuin halusta nähdä mukavia juttukavereita. Tapaamisissa on ollut useita ihmisiä paikalla. sekä miehiä että naisia.
Tuntematta tyttöystävääsi en tietysti voi sanoa minkälaisia tapaamisia hän suunnittelee...
Itselleni tämä cattailu on lähinnä ajanvietettä tylsänä työpäivänä enkä tee sitä koskaan kotona koska tietysti mieluummin haluan olla mieheni kanssa. Chattailu on paljon muutakin kuin seksiseuran etsimistä (jota tuolla keskusteluissa valitettavan usein näkee). Silloin tällöin tapaa mukavia ihmisiä jotka kenties ovat samassa elämäntilanteessa ja joiden kanssa on mukava vaihtaa ajatuksia erilaisista asioista.
Toivon sinulta tiettyä ymmärtämystä tyttöystäväsi harrastusta kohtaan. Keskustelkaa asiasta aikuismaisesti ja pyydä vaikka jos pääset tapaamiseen mukaan.- X
Kerroin jo että haluaisin että tapaisimme "yhdessä" tämän sen kaverin, mutta tähän hän ei osannut vastata lainkaan, mutta ehdotettu on että saisin tämän oman pelkoni pois tällä tavalla...
- M
...yhyren kerran taas!!!
Minkä ikäisiä olette?
Puoliso ja seurustellut 3kk!!?
Jos kolmen kuukauden jälkeen haluaa tutustua salaperäisiin miehiin netissä... ei hyvältä näytä..
HALOO!!! Ei ole maalaisjärjen käyttö kiellettyä!!! - Zola
No niin, onpa taas pakko vastata pitkästä aikaa. Eli itse vakituisena chattaajana voin kertoa tavanneeni erittäin suuret määrät ihmisiä sitä kautta, niin miehiä kuin naisia, joukossa ja erikseen ja AINA pääpointti on ollut tutustua uuteen mielenkiintoiseen tuttavuuteen ja tarkistaa millainen hänen persoonansa myös elävässä elämässä.
Ei tietääkseni uusien tuttavuuksien hankkiminen, erityisesti nk. sielunveljien ja -sisarten seurustellessakaan ole kiellettyä?
Mutta on toki aina mahdollisuus, että tyttösi on haku päällä sinusta ja seurustelusuhteesta huolimatta ja jos kerran olet hänen ensimmäinen "pidempi" suhteensa kysymyksessä voi olla hyvin klassinen pakoreaktio. Kun on itsekseen ja riippumattomana toisesta ollut ja elänyt alkaa yhtäkkinen tiivis suhde hyvinkin helposti ahdistamaan.
Eli neuvoni on antaa tyttöystäväsi tavata näitä muita tuttavuuksia, asioidenhan pitäisi olla kunnossa kun hän näistä sinulle rehellisesti kertoo! Mikäli havaitset että tapaamiset toistuvat ja niitä sinulta peitellään, kyseessä voi olla lopun alkua. Joten usko itseesi, suhteeseenne ja siihen että asioilla on taipumus järjestyä. - nainen
Sanoisinko, että suhde ei ole vakaalla pohjalla... Jos on todella rakastunnut toiseen osapuoleen niin ei hae mitään muuta mistään muualta. Tuntuu pahalta, mutta olisikohan aika keskustella?
- X
Sitä sillä, että kai hän "kavereita" saa tapailla milloin häntä huvittaa (miespuolisia) ja sanoi etten kumminkaan voi vaikuttaa hänen ja hänen treffeihinsä mitenkään... Eli hän ajattelee vain itseään tässä asiassa, hän ei edes halua ymmärtää että voisin olla mustasukkainen... Et onko alun loppua vaiko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275