osaisiko kukaan neuvoa pystynkö tilaamaan electriqueboutique.com:sta suomeen kenkiä ja paljonkohan ne tulli hommelit tulisi maksamaan...?
Uskaltaako tällaiselta saitilta tilata kenkiä?
Tietääkö kukaan saako vastaavia kenkiä suomessa?
korkokenkiä netistä
5
6675
Vastaukset
- alueelta
Kenkäkauppoja, silloin ei oo ongelmia Tullin kanssa. Itse olen tilannut mm. Saksasta ja on toiminut hyvin
- nettisaitti
Kuule, tuossa on tuo mekan sivusto:
http://www.mekka.fi/index.php
tai siis ihan tavallisesti www.mekka.fi
Itse oon pari kertaa tilannut ja kuten huomaat ei ole hinnatkaan ihan mitään kauheimpia.
Kannattaa myös käydä tsekkaamassa huuto.net.
Sieltä voit hakea esim. avokkaat 37 ja löydät kaikki avokkaan nimellä esiintyvät 37 kokoa olevat kengät. Vielä laajemman hakutuloksen saat kun haet haku-osastot, laitar raksin naisten jalkineisiin ja jos alas haluat niin voit laittaa hakusanaksi sen kengän numeron ja vielä paikkakunnan kohtaan paikkakuntasikin. Sieltä löytyy halvalla ja hyviä! muista että tarvitset huuto-tunnukset, ne saat kirjautumalla. - PIIKKARI...
laittaa linkin?
- olen tilannut
Pystyt tilaamaan jos jenkkikauppa vain toimittaa "overseas". Maksu hoituu visalla tms. Hinnan päälle tulee postikulut, meikäläinen tulli (ehkä noin 15-20%) ja meikäläinen ALV (22%). Eli hinta helposti tuplaantuu.
- vähän blondi
Tilasin siis kengät tältä sivustolta. Kenkiä ostin n.100 dollarin edestä, matka kuluineen ja tulleineen yksi kenkäpari tuli maksamaan n.60 euroo ja toimitus oli nopea... meni kaksi viikkoa ja kengät oli koti ovella... :)
Kengät tuli yli puolet halvemmaksi, mitä ne olisivat maksaneet suomessa...
Koot olivat hiukan erit eli USAN koko 7 on sopiva 38 jalkaiselle... Koot oli vähän isommat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558