fat pipe vai exel?

salibandyn pelaaja

mikä teijän mielest on paras fat pipe ja mikä paras exel ja kumpi on parempi?itellä on 2 exelii mutoon ostamassa ehkä fat pipeä...

216

37037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valinta l l l l l

      Valitsisin Fat Pipen, tuntuu jotenkin paremmalta mun mielestä en osaa sillai selittää...

      • Matsku

        Itse ostaisin Fat Pipen Orc kaksseiskan ja Exeliltä Exel Edge kakspiseseiskan ja vaihtaisin löysempään lapaan.

        Blogiin on tulossa myös kaksinkamppailuita:

        http://www.freewebs.com/matskutus - UUSI SÄBÄSIVU!


      • oikeassa

        ei kumpakaan mul on 5 fat pipee :D ja 6 exelii ja paras on canadien ninetyone !!!!!!!!!!!!!


      • uusi maila
        Matsku kirjoitti:

        Itse ostaisin Fat Pipen Orc kaksseiskan ja Exeliltä Exel Edge kakspiseseiskan ja vaihtaisin löysempään lapaan.

        Blogiin on tulossa myös kaksinkamppailuita:

        http://www.freewebs.com/matskutus - UUSI SÄBÄSIVU!

        olen ostamassa uutta mailaa olisin ostamassa fatpipe27 hole mutta en tiedä mistä saia halval ja kumpi on parempi


      • lörö
        Matsku kirjoitti:

        Itse ostaisin Fat Pipen Orc kaksseiskan ja Exeliltä Exel Edge kakspiseseiskan ja vaihtaisin löysempään lapaan.

        Blogiin on tulossa myös kaksinkamppailuita:

        http://www.freewebs.com/matskutus - UUSI SÄBÄSIVU!

        mulla on hyvä edgen exeli jossa on aika löysä lapa


      • wiz13
        uusi maila kirjoitti:

        olen ostamassa uutta mailaa olisin ostamassa fatpipe27 hole mutta en tiedä mistä saia halval ja kumpi on parempi

        osta fatpipe 29 surf nyumerosta en oo ihan varma mutta kumminkin


      • Gobra

        Fat pipe on parempi, laadukkaampi ja sopii paremmin käteen ja hyvä tuntuma.
        Jos ostat exelin niin Chill on sitten paras


      • exel:DDDDDDD
        Gobra kirjoitti:

        Fat pipe on parempi, laadukkaampi ja sopii paremmin käteen ja hyvä tuntuma.
        Jos ostat exelin niin Chill on sitten paras

        Mulla on yks valkone chill ja scream 3.6


      • kkk34
        wiz13 kirjoitti:

        osta fatpipe 29 surf nyumerosta en oo ihan varma mutta kumminkin

        mistä saa fatipipe orc 29 surfin plz kerro ostan sen


      • 7.00
        kkk34 kirjoitti:

        mistä saa fatipipe orc 29 surfin plz kerro ostan sen

        mitä järkee kysyy esim mistä saat holen.kyllä kaikki tietää mist mailoi ostetaan. urheilu kaupoista esim intersport,topsport,stadium tai vaikka kcitymarketeis. itte ostin jus s-bowin28 ihan jeees ennen mulla oli doublecurve eli exelin maila. ja holen,orgin ja wizin hinta pyörii jossain 85-70€ surffikin on jees eli haloo ei purukka mitää sählystä tiiä


      • what a save
        uusi maila kirjoitti:

        olen ostamassa uutta mailaa olisin ostamassa fatpipe27 hole mutta en tiedä mistä saia halval ja kumpi on parempi

        olen ostamas mailaa. eli pitäskö ostaa orc hole vai scream??


      • a
        what a save kirjoitti:

        olen ostamas mailaa. eli pitäskö ostaa orc hole vai scream??

        orc


      • exel
        what a save kirjoitti:

        olen ostamas mailaa. eli pitäskö ostaa orc hole vai scream??

        orc hole


      • sählääjä
        what a save kirjoitti:

        olen ostamas mailaa. eli pitäskö ostaa orc hole vai scream??

        ei vittu molemmat iha paskoja oon harrastanu 7 vuotta ja paras on salming cypher stadiumista


      • Fatpipe
        sählääjä kirjoitti:

        ei vittu molemmat iha paskoja oon harrastanu 7 vuotta ja paras on salming cypher stadiumista

        vittu haista reikä(LoL)xD Fatpipe forever!!


    • osta

      sitä exelin 2.3 masteria,ihan paska maila..
      en tiiä et miks ei tunnu istuvan kenenkään käteen,siksi valintani on fättis joko wiz/raw 24

    • fat pipe minusta minulla on sellainen maila ja ole tyytyväinen ollut mitä minulla on se ollut nyt

    • salibandyn pelaaja

      ostan tässä lähi aikoina uuden mailan.se tulee olemaan orc27,raw24 tai wiz24...mikä noista?

      • säbä pelaaja

        mulla oli exel. ihan paska ei vaan tunnu kädessä.suosittelen wiz 24.


      • sullekin
        säbä pelaaja kirjoitti:

        mulla oli exel. ihan paska ei vaan tunnu kädessä.suosittelen wiz 24.

        Itellä on mm. Orc, lucky7 (=wiz 27) Orcin lavalla ja Wiz26.
        Wiz26 on tuskasen painava, lapa on siinä PE-h.
        Lucky7 Orcin lavalla on jo siedettävän painoinen, mutta kyllä Orc vie keveydellään voiton kaikista muista fädäreistä. Muihin merkkeihin en ole juuri vertaillut, vielä. Kun nyt vielä saataisiin pehmeä PE-Orc -lapa kauppoihin niin siinä olisi melkeinpä täydellinen maila.


      • Orc 27

        Osta ehdottomasti ORC27!!! Mä ainakin tykkään enemmän fätin mailoista!!!


      • wesgubb
        säbä pelaaja kirjoitti:

        mulla oli exel. ihan paska ei vaan tunnu kädessä.suosittelen wiz 24.

        Paljon tuommonen wiz 27 pro design maksaa ja onko se hyvä maila


      • a

        orc27 on paras. osta se!!


      • ^niki^

        se wiz on paras kuha vaihtaa orc:in vartee


      • salibandy harrastaja

        osta raw 24 mulla itellä on ja se on aivan tajun hyvä ku osaa vaan pelata ja ku vetää lämyjä niin sulla pitää olla haba


    • Säbäri

      Täl hetkel pelaan exelil, ihan hyvä maila minusta, mutta fat pipellä lähtee vedot paremmin :) kohta ostan uuden mailan niin se on sitten fat pipe. exel on kyllä hyvä veivi maila :D

      • Samaa mielt,kummatki

        Siinä se tuli... Veit sanat suustani...
        Meinasin kirjottaa just tällee , mut onneks luin kaikki kommentit :D
        Fat Pipe Bronco Wiz-Pe, kovis mailaa


    • freecam

      Todellakin, hyvä kysymys. Minusta Fatpipen grippi on selvästi parempi kuin Exelin, mutta lavat ovat Exelillä hiukan parempia. En osaa vastata kumpi on parempi.

      Paras Exelin maila on Exel Edge 3.0, ja Fatpipen maila Fatpipe Orc, tai Fatpipe Doggy.

    • niis on ero

      Paras fatpipe on orc.En tiiä parhaasta exelistä varmaan joku edge ja taipuvuus 2.7 jos oot alle 15. Fatpipe on parempi. Jotenkin fatpipet on paljon kevyempiä ja niillä pysyy paremmin käsissä. fatpipella laukaiseminen tuntuu todella helpolta verrattuna exeliin!

      • aivann

        Mun mielestä FatPipe on parempi.Omistan itse Orc27 mustalla Rawin lavalla ja Whip30(tän vuoden malli) violetilla Orcin lavalla.On mulla kyllä sitten viime vuoden Edge 2.7 oranssilla megalolla se on kans ihan hyvä tikku.Mutta FP on parempi.Lavat on parempii,mailat kevyempii ja gripit pitävämpiä.


      • jokelasentti
        aivann kirjoitti:

        Mun mielestä FatPipe on parempi.Omistan itse Orc27 mustalla Rawin lavalla ja Whip30(tän vuoden malli) violetilla Orcin lavalla.On mulla kyllä sitten viime vuoden Edge 2.7 oranssilla megalolla se on kans ihan hyvä tikku.Mutta FP on parempi.Lavat on parempii,mailat kevyempii ja gripit pitävämpiä.

        Eli fatpipe omasta mielestä parempi. Ittellä on kyllä molempaa laatua. Exel edge 3.6 ja Fatpipe Doggy, mutta fatpipe näistä parempi. Sitä siis suosittelen.


      • no höh
        jokelasentti kirjoitti:

        Eli fatpipe omasta mielestä parempi. Ittellä on kyllä molempaa laatua. Exel edge 3.6 ja Fatpipe Doggy, mutta fatpipe näistä parempi. Sitä siis suosittelen.

        Itelläni fatpipen doggy 3.3 älyttömän hyvä grippi muutenkii sellanen jämäkkä varsi ja lavalla lähtee vedot hyvin vaikka mitenpäin


    • veivii

      musta fat pipe ois parempi, jos lapa kestäis käyristyst. Aion ostaa Wiz 27, jos vaikka wiz kestäis paremmin tehä kuppii ku raw. en oo ennen käyristäny wizii. Exelin lavat on hyvii käyristää ja tehä kuppii. megalo kuppi on veivaajan maila, mut fatpipel on parempi laukoo. riippuu minkä tyyyppinen pelaaja on

    • JaZ_--_

      Noh juu ajattelin tässä vähän jakaa omat kokemukset eli oon pelannu nyt ainakin 5v Fatpipel...Vähän kaikilla mailakohtasilla merkeillä,ehkä parhaiten muistuu mieleen peliominaisuuksiltaan wabor joka on jo poistunut mutta godarissa on aika samat ominaisuudet mutta uusimpia en ole kokeillut kuten orcii ja rudeboyta...mutta mutta..Ajattelin pitkästä aikaa kokeilla vaihtaa merkkiä siirryin exeliin koska näin yhdel kaverilla reilu vuosi sitten edge 2.7...Pidin siitä heti,sen tehdas käyristys on aikasamanlainen ku oma..Tai siis nykyään:) on ollut niin monenmoista käyrää et huh huh...Mut tällä hetkel perustehdat asetukset on edge 2.7 omalla megalonicin lavalla..Olen nyt silti huomannut että megalonicin lapa tai lavat.Ovat aika tahmeita tarraavat kiini lattiaan siis muovilattiaan parketilla ihan ok...onko kenelläkään samanlaisii kokemuksii??? Pidän kyllä muuten mailasta...Pelaajakuvaani se sopii:)

      • Rillet

        Mulla on Exelin 2.7 Scream "Tähkä" vipulavalla.
        Hyvä pitää palloa hallussa veivaamalla ja pienessä tilassa lähtee hyvät vipuvedot pakkien jalkojen juuresta yläkulmiin. Mutta ne kovat rannarit ja laukaukset :( ei toimi mulla alkuunkaan.Kokeilin Stadiumin 17,50 e Blstia ja laukaukset lähtee ihan eri makuisena, mut ei hyvä veivaa ja liian kova kosketus palloon, karkailee lavasta.
        Luulempa että hankin seuraavaksi kompromissiratkaisuna Fat pipen, en vielä varma että minkälaisen.


      • SÄHLÄÄJÄÄ
        Rillet kirjoitti:

        Mulla on Exelin 2.7 Scream "Tähkä" vipulavalla.
        Hyvä pitää palloa hallussa veivaamalla ja pienessä tilassa lähtee hyvät vipuvedot pakkien jalkojen juuresta yläkulmiin. Mutta ne kovat rannarit ja laukaukset :( ei toimi mulla alkuunkaan.Kokeilin Stadiumin 17,50 e Blstia ja laukaukset lähtee ihan eri makuisena, mut ei hyvä veivaa ja liian kova kosketus palloon, karkailee lavasta.
        Luulempa että hankin seuraavaksi kompromissiratkaisuna Fat pipen, en vielä varma että minkälaisen.

        Kannattaa hankkii GODAR! Oon ite pelannu sil vuoden.


      • exel asiantintia
        Rillet kirjoitti:

        Mulla on Exelin 2.7 Scream "Tähkä" vipulavalla.
        Hyvä pitää palloa hallussa veivaamalla ja pienessä tilassa lähtee hyvät vipuvedot pakkien jalkojen juuresta yläkulmiin. Mutta ne kovat rannarit ja laukaukset :( ei toimi mulla alkuunkaan.Kokeilin Stadiumin 17,50 e Blstia ja laukaukset lähtee ihan eri makuisena, mut ei hyvä veivaa ja liian kova kosketus palloon, karkailee lavasta.
        Luulempa että hankin seuraavaksi kompromissiratkaisuna Fat pipen, en vielä varma että minkälaisen.

        exel razor 2.7 o iha tosi huvÄ se kannattaa olla vedot lahtee tozi lujaa


    • forevöö

      ehottomasti. fat pipe wolder 32. klassikko

      • Rillet

        Ostin Rude Boyn ja kävin heti pelaamassa :),Kevyt, nasta käsitellä, loistava tuntuma mailaan ja hyvät vedot. Makso joo, mut sen arvoista.


      • -s-
        Rillet kirjoitti:

        Ostin Rude Boyn ja kävin heti pelaamassa :),Kevyt, nasta käsitellä, loistava tuntuma mailaan ja hyvät vedot. Makso joo, mut sen arvoista.

        koska ostit mailan ja mistä?


    • -WIZ-

      mie en oo ikinä ostanu exelii, koska fatpipet tuntuu paremmalta kädessä. FP on kevyempi. itelläni on WIZ 27 ja ostin siihen just uudet RUDE BOY hairy star gripit. mitä mieltä ootte niistä? mitä mailoja teillä on? jos ostasin exelin niin sitten varmaan edge 2.7... =D

    • Exel Jr.

      tää on aika vaikea kysymys.. itellä on 2 exelii Exel splash (heh :D)ja Exel Edge 3.6.
      Sanon nyt sitten sen exelin. Yhtä hyviä ehkä.

    • Fädäri

      Fätpipe kannattaa ostaa on vaa niin paras!!!

      • ec

        fat pipe on paras kannattaa ostaa fat pipe orc 27,31. itte pelaan orc 31 oon ollu tosi tyytyväinen. jos ostat exelin osta x-blade tai edge 2.7,3.6.mutta mielummin fat pipe.


    • joqihme

      Ehottomasti Fatpipe! Itellä on Wiz 27 ja oon ollu kyl tyytyväinen siihe. Pehmeempi lapa vaan pitäs saaha.

    • mikko hartikka

      mun mielestä exel on paras, koska sillä on hyvä pelata ja veivata.mulla on exel scream 3.6, ostin sen iin kärkkäisen avajaisista.

    • F@TP1P3

      Joo elikkäs onko toi Godar 24 hyvä maila?
      Jos on niin voisitteko selittää mikä mailassa on hyvää esim.
      *Lähteekö vedot hyvin?
      *Onko lapa hyvä?
      *Onko maila kestävä?
      (kun olisin ostamas tälläst mailaa.)

      • dt

        veto lähtee hyvin.lapa on iha jees.kestäviä on kaikki fat pipet. ittellä on fat pipe orc 31 eikä voi muuta ko suositella.


    • Fat Pipe

      Doggy33.se on hyvä.exeliltä löytyy vaa jtn "rannelaukauslapoja" joilla ei oo hyvä pelata

      • Jaska Jokunen

        Fat Pipe on paras merkki... Itselläni on ollut exelii ja fat pipea. Tällä hetkellä on käytössä Fat Pipe Raw. Tosin kokeiltuani kaverini wiz27 mailaa, on ainaki lavan vaihto tiedossa.
        Exelin mailoilla ei voi pelata!


      • mutta exelillä
        Jaska Jokunen kirjoitti:

        Fat Pipe on paras merkki... Itselläni on ollut exelii ja fat pipea. Tällä hetkellä on käytössä Fat Pipe Raw. Tosin kokeiltuani kaverini wiz27 mailaa, on ainaki lavan vaihto tiedossa.
        Exelin mailoilla ei voi pelata!

        pelaan tällä hetkellä exelillä mut olis tarkotus vaihtaa Fat pipe wiz 29 iceen


      • tuba
        mutta exelillä kirjoitti:

        pelaan tällä hetkellä exelillä mut olis tarkotus vaihtaa Fat pipe wiz 29 iceen

        Mu mielest se o hemmetin hieno maila ja hyvä grippi ja lapa varrest en tiiä.


    • resgesrgfdfsbr

      itellä on orc 27 ja en voi muuta ku suositella :)

      • ssssssss

        ssamaa mielrtä


      • Jonttuz
        ssssssss kirjoitti:

        ssamaa mielrtä

        Kyllä ehdottomasti fatpipe Orc! Mulla on se -06 malli makso citymarketista 20 e
        Melkeen yhtä kevyt kun unihoc:in top light mikä maksaa 100 e sen takia kun on niin kevyt, vaihoin pinkin wiz lavan ja toimii kun unelma! Lähtee lämärit ja ranteet kovempaa kun mun vanhalla unihocilla. EHDOTTOMASTI FATPIPE! (oon pelannu monta vuotta exelillä joten tiiän mistä puhun)


      • ********
        Jonttuz kirjoitti:

        Kyllä ehdottomasti fatpipe Orc! Mulla on se -06 malli makso citymarketista 20 e
        Melkeen yhtä kevyt kun unihoc:in top light mikä maksaa 100 e sen takia kun on niin kevyt, vaihoin pinkin wiz lavan ja toimii kun unelma! Lähtee lämärit ja ranteet kovempaa kun mun vanhalla unihocilla. EHDOTTOMASTI FATPIPE! (oon pelannu monta vuotta exelillä joten tiiän mistä puhun)

        mul on fatpipen wiz 27 (lavassa naisen kuva =D) ja hole 27. wizillä lähtee paremmi mut holel on aiks helppo kynätä.


      • exel chill

        kyll exelin chili o parass suosittelen ittelläni on


      • Merkillä ei väliä?

        itel on orc 27, hole 27, IKIVANHA orc 27


    • asdlöl

      fatpipe on paras ! orc 29 :P

      • EI PALJOA EROJA

        mulla on EXEL SREAM 3,6 EXEL MASTER 3,6 EXEL CHILE 3,0 FATPIPE BONE JA 2 JOTAI COVER BLAST
        jos ostaa EXEL MASTERIN niin sitä pitää aika paljo käyristää et se3 on hyvä ja tehä pieni kuppi


    • joku

      kannattaa ostaa fatpipen orc 27 ja vaihtaa siihen orcin kultainen lapa ja fatpipen kunnollinen musta valko krippi. Kevyt ja ranteet lähtevät tavallista kevyemmin. en ole niin hyvä arvostelemaan eri mailoja mutta exelillä pelattuani huomasin kyllä fatpipen tasoeron huomattavasti suuremmaksi

      • ......

        Itselläni on Holen varteen laitettu ORC-lapa, todella kevyt! Kynät ja vedot lähtee tykisti!! Suosittelen.


    • fat man

      exel on perseestä osta fatpipe

    • viltsu17

      fat pipe on parempi koska exelin millään mailalla ei pysty veivaa toisin kuin holella ja hole on vaan paras itelläkin on hole punk JR se on niin hyvä kehotan ostamaan holea! =)

      • $amsa

        fatpipe on parempi ku exel mut jos ostaa fatpipen nii kandee ostaa orc 27 tai joku orc.
        mut sit ku sä oot ammattilaine vedoissa nii kandee ostaa unihoc player curve.
        hole on paska!!!!!!!!!!


      • noniiin
        $amsa kirjoitti:

        fatpipe on parempi ku exel mut jos ostaa fatpipen nii kandee ostaa orc 27 tai joku orc.
        mut sit ku sä oot ammattilaine vedoissa nii kandee ostaa unihoc player curve.
        hole on paska!!!!!!!!!!

        noniin eiköhä se nyt oo ihan sama millä kukin pelaa toiset tykkää siitä orci lavasta ja toiset hole lavasta ja toiset exelistä kun taas jotkut unihocista.Etsä voi sanoo et joku tietty on paska sen takii ku se susta tuntuu paskalle joku toinen siitä mallita voi pitää.jos osaat laukoo ni osaat laukoo olise sit unihoc,blast tai karhu tai mikä tahasa.Pelatkoon kukin sillä merkillä ja mallilla kukin tykkää.ite suosi fätärin mailoja.tosin jonki mielestä ne voi olla paskoja ihan sama mitä mieltä jos se omaan käteen tuntuu parhaalle.


      • $amsa
        noniiin kirjoitti:

        noniin eiköhä se nyt oo ihan sama millä kukin pelaa toiset tykkää siitä orci lavasta ja toiset hole lavasta ja toiset exelistä kun taas jotkut unihocista.Etsä voi sanoo et joku tietty on paska sen takii ku se susta tuntuu paskalle joku toinen siitä mallita voi pitää.jos osaat laukoo ni osaat laukoo olise sit unihoc,blast tai karhu tai mikä tahasa.Pelatkoon kukin sillä merkillä ja mallilla kukin tykkää.ite suosi fätärin mailoja.tosin jonki mielestä ne voi olla paskoja ihan sama mitä mieltä jos se omaan käteen tuntuu parhaalle.

        itse asias hole on iha hyvä! mä vaa vähä liiottelin siin et se on paska mut se on ihan hyvä!mä nimittäi ostin hole 29 japanin tos pari viikkoo sitte ja sil lähtee iha hemo rannarit.
        en usko et mä sanon tän mut suosittelen.
        ps.paitsi et siihen kannattaa vaihtaa orcin lavan.


    • fättäriFANI

      Mul on wiz 19 japan ja orc 27 mut ostan koht bow 28 ja siihen orcin kultasen lavan kyl fättäri on paras paras fättäri on bow 28 ja exelei en käytä sanotaan vaikka että scream :)

      • `´kubbaZ`´

        bow on iha huono ite ostin bowin pari viikkoo sitte ei sil lähe vedot lainkaa mul lähtee kaikki yli. sit ostin FP orc 27 ni alko tapahtuu melkee kaikki vedot meni malii!


      • tuba
        `´kubbaZ`´ kirjoitti:

        bow on iha huono ite ostin bowin pari viikkoo sitte ei sil lähe vedot lainkaa mul lähtee kaikki yli. sit ostin FP orc 27 ni alko tapahtuu melkee kaikki vedot meni malii!

        Bow on hyvä maila jos sitä osaa käyttää sil lähtee iha sika hyvät rannarit kantilt jos tiiät mitä tarkottaa:
        mut paras o F.P pure freeride 2.7 ei viel kaupois mut silt tiiän, et o iha sika hyvä maila ja sitäkin hienompi.


    • fatpipedude

      must fatpipe on parempi mul fatpipe wiz29 ja kyl sil veivit ja vedot lähtee

    • Boheemiluuseri

      Se on ihan täysin mihin mailaan tottuu :) Alussa kaikki mailat tuntuvat tietysti oudoilta ja itselläni varsinkin yllättävän kauan menee totutteluun. Exelin Masterilla pelasin ite ja hyvin kesti!

      Nyt sittemmin kun rupesin enemmän pelailee (4-5 kertaa viikossa) niin ostin Fatpipen Orc24. Tottakai sekin maila tuntui oudolta alkuun mutta siihen totuin nopeasti. Ainoa että lapa hajosi aika pian mutta sen sijaan laukaukset ja syötöt lähtevät hyvin.. tod. hyvin! :) Varsi suhteellisen jäykkä mutta itse tykkään mailasta..

      Paremman vielä tästä minun Fätäristä sain kun vanha lapa tosiaan hajosi ja ei ollut liikkeessä kuin Fatpipen Holen lapa niin jouduin ostamaan sitten sen. Parempi lapa Hole minun mielestä kuin Orc 24 oma lapa. mm. Kikkakuppi jenjen..

      Mailan valintaan merkitsee yllättävän paljon se, minkä pituinen maila on.. 5cm lyhennys tarvittaessa muuttaa jo mailaa aika paljon (oma mielipide) Tämä Orc24 tuntui liian pitkänä todella kömpelöltä mutta kun sahasin vähän pois niin johan homma rupesi toimimaan!

      Huom. Kaikissa mailoissa yleensä on salibandyliiton leima lapapäässä joten sieltä sitä ei kannata lyhentää.. Tässä Fatpipe Orc24 sen sijaan se leima on keskellä vartta niin lyhentää voi sitten niin paljon kuin haluaa lapapäästä.

      Orc 24 Holen lavalla on minun mielestäni paras maila mitä on ollut ja hole lapa kestänyt paremmin kuin orc oma lapa.

      Mutta edelleenki tottumiskysymys enemmän ja mailan pituuteen huomiota! Ihmiset pelaavat yleensä liian pitkillä mailoilla.

      Mutta Itse ottasit noista Fatpipen ennemmin mutta ei se maila pelaajaa tee ;)

      ps. Ettei tule negatiivisiä kommentteja, ei ole mitään pätemistä tämä sitten. mutta itse en vielä jokin aika sitten tiennyt asioita niin halusin vaan jakaa tiedon että muutkin jotka painivat samojen ongelmien kanssa, tietävät sitten =) Vielä pakko lisätä, kaveri joka pelaa salibandyliigassa niin hänen mielestä Fätäri parempi kikkailuun kuin Exel.

      • |SäbäPoika|

        itte ostin tuossa justiinsa Wiz27:an ja myös exeleitä multa löytyy mutta kyllähän tuo FatPipe lyö pöydältä kaikki kun uus mallistokin tulee nytten kauppoihin! :P


      • Boheemiluuseri
        |SäbäPoika| kirjoitti:

        itte ostin tuossa justiinsa Wiz27:an ja myös exeleitä multa löytyy mutta kyllähän tuo FatPipe lyö pöydältä kaikki kun uus mallistokin tulee nytten kauppoihin! :P

        Jep. Niin varmaan tulee käymään.. Mutta exeleitä näkee kumminki enemmän vielä noissa peleissä kuin Fätäreitä. Ite kyllä tykännyt oon pirusti, ei mitään valittamista Fatpipessä. Onko sulla siinä Wiz27:ssa sama systeemi kun mulla Orc24 että se leima varressa.. Taitaa noissa vanhemman liiton mailoissa olla vielä lavan yläpuolella..


      • njunutftughuj

        kanttii exel chill round 3.2 jos on alle 15 wee ite pelannu sil 2 vk ja oon ihastunu siihe


      • HIIIIIIIIIIIIIVAAAAA

        Lapapäästähän mailaa ei saa lyhentää! Exelin CHILL! tai Doublecurve.


    • kolzlolz

      fatpipe bow 28 on paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • vgta

      fat pipe on kaikkista parhain maila. Mutta exel on nii paska kun mä kokeilin exel niin lähti vutun huonot vedot

      • tadaaaa000

        Minusta Paras maila on se mikä tuntuu parhaalta (itse pelaan Fatpipe Holella tai exel masterilla


      • kounde

        ite oot, fat pipe ei kyl mikää hirvee huono oo mut exel on parempi


    • wiz13

      fatpipe on parempi ja hyvä maila on fatpipe orc 29 surf

    • moivaa

      mul on vähä sama ongelma en tiiä kumma ostais fatpipen vai exelin?

    • säbän pelaaja

      ehdottomasti fatpipe tai unihoc suosittelen kuitenkin fatpipe bowia orcin lavalla ihan paras maila

    • dynamon moke

      mä ottaisin fatpipen mailan mut exelin maalivahdin varusteet eli ???

    • ru5a

      mul on fat pipe hole 27 pro desing
      en missään nimessä ottais exelii ne on iha pas......

    • orc16

      fat pipe on paljon parempi ja paras fat pipe on orc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • mielest..

        EXEL CHILL! on yks parhaista mailoista millä oon pelannu.. Jotenki vaan niin paras ja nyt myin mun kaks fat pipee kaverille ku ostin yhen EXEL CHILL! semmone kalliimpi mis ovaali grippi ja sit semmone yks halvempi mut ei mun mielest mitään Canadienin mailaa ku niin oudon tuntune ku pelannu sillä niillä EXELin CHILL!eillä. Kannattaa sit vaihtaa vaikka tähkän lapa siihe halvempaan EXELii.. Mut tää vaan mun mielipide.
        Tosin on Karhullaki pari iha ok mailaa..


    • pelannut lajia kauan

      Fat pipe on loistava valinta jos o kova maalintekijä ja laukoja, fat pipen mailat soveltuu hyvin koviin syöttöihin ja vetoihin kun taas exelin mailat on enemmän pehmeitä käsiä omaaville kikkailijoille. exelissä on kikkailua varten lapaan tehty valmis käyristys/kuppi. Fat pipen mailojen lavat on lähes kaikki peilejä (lukuunottamatta Hole). Mutta kannattaa liikkeessä ottaa vähän tuntumaa mailohin ja niiden eroihin. oman löytää kyllä koittamalla. itse suosin fat pipea ja unihocia.

      • hihhulihii

        Itellä Fat Pipe orc 24 pro design. Aika jäykkähän se on mut kyllä sil pellaa.Ei vaan meinaa rannarit lähtee kunnola orcin omala lavalla .Aattelin kokeilla siihen hole lapaa et jos vaikka paranis rannarit ja tuntuma


      • jelppii
        hihhulihii kirjoitti:

        Itellä Fat Pipe orc 24 pro design. Aika jäykkähän se on mut kyllä sil pellaa.Ei vaan meinaa rannarit lähtee kunnola orcin omala lavalla .Aattelin kokeilla siihen hole lapaa et jos vaikka paranis rannarit ja tuntuma

        Saaks muute pelat mailal mis on fatpipen varsi mut exelin lapa. ku joukkue kaverit sanoo et ei saa mut säännöis ei lue et se olis sääntöje vastast. JELPPIKÄÄ PLIIS


      • ei saa1111
        jelppii kirjoitti:

        Saaks muute pelat mailal mis on fatpipen varsi mut exelin lapa. ku joukkue kaverit sanoo et ei saa mut säännöis ei lue et se olis sääntöje vastast. JELPPIKÄÄ PLIIS

        ei saa


      • 4 vuotta pelannu

        se on kyl totta et makuasia se on mut ite kikkailen paljo ja sen takii ottaisin exelin..... mul on CHILL! 3.6 X:än lavalla...... ja se sopii mulle oon kyl koittanu läskipiippuu (Fatpipe) ja se on totta et vedot lähtee ja lujaa mut tääki on vaan mun mielipide PS. on unihock player curve on unihokeist paras

        ei kannata ostaa One Wayta lavat menee rikki heti....


    • jhfhdhdfh

      Itellä on fattiksen orc 27 ja hole 27. Holella lähtee paremmat vedot ja orcilla vähä parempi kikkailla =). Exelilläkin kyl hyviä mailoja. Itellä on kans vanha exel razor jolla saa kyl tarkempii vetoja kuin kummallakaa fattikselläni mutta ei lähe nii kovaa koska maila o liia löysä mun makuun :/. Kaverin chill oli kans aika makee ku koitin

      • reizöör

        Osta exel chill 2,7 tai razor 2,7


      • JP
        reizöör kirjoitti:

        Osta exel chill 2,7 tai razor 2,7

        mul on itellä fat pipe pure orcin lavalla. fat pipe puren lapa on huono... :( jos exel niin chill on hyvä. Tähkä lapa on huono ellei halua veivata... (mun mielest fat pipel paremmat gripit)


      • sii_ka
        JP kirjoitti:

        mul on itellä fat pipe pure orcin lavalla. fat pipe puren lapa on huono... :( jos exel niin chill on hyvä. Tähkä lapa on huono ellei halua veivata... (mun mielest fat pipel paremmat gripit)

        Repss Fat Pipe voittaa Exelit 10-0, ihan sama mikä Fat Pipe mut on se aina parempi ku joku Exel.. Ja kyllä, omistan itse sekä Fat Pipen että Exelin..


      • Putkensoittaja
        sii_ka kirjoitti:

        Repss Fat Pipe voittaa Exelit 10-0, ihan sama mikä Fat Pipe mut on se aina parempi ku joku Exel.. Ja kyllä, omistan itse sekä Fat Pipen että Exelin..

        Jotenki selvästi pistää silmään sivuston keskustelijoiden amatöörimaisuus. Nämä 12vee ilmaveivisankareiden fÄtTäRIn HOLe on PArAs vois jättää iha suosiolla lukematta. Itse pelannut kuutisen vuotta suht aktiivista salibandya ja mailana lähes poikkeuksetta ollut Exel (mm. Master, Edge, E) joihin olen ollut tyytyväinen. Mailan paremmuuttahan ei voi vertailla vaan oikea maila riippuu täysin siitä millainen pelaaja on kyseessä. Lämin paljon ja kovaa josta johtuen en halua koskeakkaan enää fätpaippeihin. Lavat halkeilee tosi helposti, exelissä tosin löystyy. Varsia myös näkee aika paljon katkeavan. Jos pelaaminen on autotallissa ilmaveivin harjottelua niin mikäs siinä, ehottomasti FP ja jostai lavasta sulatettu teekuppi siihen jatkeeksi. Mutta peliin suosittelen karkealla jaolla pakkeille tai muuten paljon laukoville exel, ainakin uusi Chill! vaikuttaisi pätevältä myös kiertoihinkin.. Puikottamiseen ja vastaavaan hyökkäyspään alueella FP vois olla ihan jees, varo ettei kaverit astu lavan päälle:P Nykyisenä vaihtomailana myös Unihoc Player Bow SQL 27 jne( pitkä nimi) jolla mukava syötellä ja pistää rannevetoja mutta lämäreihin se ei kyllä ole tarkoitettu :(


      • retro96
        Putkensoittaja kirjoitti:

        Jotenki selvästi pistää silmään sivuston keskustelijoiden amatöörimaisuus. Nämä 12vee ilmaveivisankareiden fÄtTäRIn HOLe on PArAs vois jättää iha suosiolla lukematta. Itse pelannut kuutisen vuotta suht aktiivista salibandya ja mailana lähes poikkeuksetta ollut Exel (mm. Master, Edge, E) joihin olen ollut tyytyväinen. Mailan paremmuuttahan ei voi vertailla vaan oikea maila riippuu täysin siitä millainen pelaaja on kyseessä. Lämin paljon ja kovaa josta johtuen en halua koskeakkaan enää fätpaippeihin. Lavat halkeilee tosi helposti, exelissä tosin löystyy. Varsia myös näkee aika paljon katkeavan. Jos pelaaminen on autotallissa ilmaveivin harjottelua niin mikäs siinä, ehottomasti FP ja jostai lavasta sulatettu teekuppi siihen jatkeeksi. Mutta peliin suosittelen karkealla jaolla pakkeille tai muuten paljon laukoville exel, ainakin uusi Chill! vaikuttaisi pätevältä myös kiertoihinkin.. Puikottamiseen ja vastaavaan hyökkäyspään alueella FP vois olla ihan jees, varo ettei kaverit astu lavan päälle:P Nykyisenä vaihtomailana myös Unihoc Player Bow SQL 27 jne( pitkä nimi) jolla mukava syötellä ja pistää rannevetoja mutta lämäreihin se ei kyllä ole tarkoitettu :(

        Ostakaa Exel Chill! 2,7 tai 3,0. iha paras maila.


      • kakku53
        retro96 kirjoitti:

        Ostakaa Exel Chill! 2,7 tai 3,0. iha paras maila.

        Pelatkaa sillä mailalla mihin ootte tottunu. ite oon pelannu nyt noin 3 vuottaa exelil. vaikka kaikki sanoo et fatpipe on parempi ni se heidän mielipide jokasel pitää ol oma mielipide asioista...!


      • kounde
        retro96 kirjoitti:

        Ostakaa Exel Chill! 2,7 tai 3,0. iha paras maila.

        nii ostakaa exel chill se on yksin kertasesti paras maila mut eihän kyl maku asioille voi kiistellä mut minu mielest exel on parempi ku fatpipe


    • ljhfdf

      exel on iha paras ostin semmose razor 3.0 makso 80 e

      • fpiperaw

        Mä käytän ainaki nykyää fatpipe raw 27 ja on iha hyvä maila et sanosin et fatpipe on parempi..


      • hähhäh

        miten niin kallis? 80e mulla makso 30e


      • kysympähän vaan
        hähhäh kirjoitti:

        miten niin kallis? 80e mulla makso 30e

        mitä tärkottaa sb ja mb


      • minä ite
        kysympähän vaan kirjoitti:

        mitä tärkottaa sb ja mb

        SB = Suck Balls

        MB = My Balls


      • dfef
        minä ite kirjoitti:

        SB = Suck Balls

        MB = My Balls

        SB = Soft Blade

        MB = Medium Blade

        HB = Hard Blade


      • säbäpoeka
        dfef kirjoitti:

        SB = Soft Blade

        MB = Medium Blade

        HB = Hard Blade

        miten ois mul on omen 2.7 pure lavalla entinen lapa oli orc (en muista alku perästälapaa) nii lähtee ihan saatanan hyvin vejot mutta kun pitäs saaha ehkä kevyempi varsi sanokaa mistä sais ostettuu pelkii varsia


      • eiosaapäättää
        säbäpoeka kirjoitti:

        miten ois mul on omen 2.7 pure lavalla entinen lapa oli orc (en muista alku perästälapaa) nii lähtee ihan saatanan hyvin vejot mutta kun pitäs saaha ehkä kevyempi varsi sanokaa mistä sais ostettuu pelkii varsia

        exeleisä on kyllä parempi pallo tuntuma,mutta fatpaipeilla on parempi vetää.Itellä on fatpipen orc ja raw ja exelliltä chill l ja löytyy sitä vielä x3m ruler mistä en ite niin paljon pidä.aion hankkia exel razor 2.7 eli ehkä ne on suunnilleen yhtä hyviä jos vetelee paljon niin fatpipe jos kynäilee nii exel.


      • 767565
        eiosaapäättää kirjoitti:

        exeleisä on kyllä parempi pallo tuntuma,mutta fatpaipeilla on parempi vetää.Itellä on fatpipen orc ja raw ja exelliltä chill l ja löytyy sitä vielä x3m ruler mistä en ite niin paljon pidä.aion hankkia exel razor 2.7 eli ehkä ne on suunnilleen yhtä hyviä jos vetelee paljon niin fatpipe jos kynäilee nii exel.

        fatpipe batvibe on paras!!!!!


      • jooolol
        767565 kirjoitti:

        fatpipe batvibe on paras!!!!!

        itellänni exel edge, fatpipen joku vanha paska jossa on nyt uus fatpipen wiz lapa ja sitten käytän eniten fatpipen slash mailaa jossa uusi fatpipen orcci violetti


    • ismolol

      jos olet puolustaja suosittelen sinulle unihoc volcanoa jos olet hyökkääjä suosittelen holea tai wiziä

    • säbääjä

      osta ihmeessä wix ice 27 se on maailman paras maila sillä jos millä lähtee ylöpesään siis ota mummi mukaan je menkää intersporttiin ja maila hyllylle silet löytyy wix ice ja ostat sen mut jos haluut olla paska pelaaja nii osta se saatana exelin paska

      • uussaba

        haha, hyva toi mummi juttu, mut tota ma sain jo joululahjaks fatpipen john doe, onks ihan jees maila mielestas? Ja miten muuten toi Exel'in Chill! ?


    • exel scream

      ostakaa uusi exel chill maila. Se on PARAS exelin maila tai sitten exel scream

      • bbbbbbbbbbbow

        Ostakaa fat pipe bow 28 racing PARAS


      • uigi

        IHA HUONO, MUMMELIT pelaa EXELIN CHILLILLÄ. d:)


      • kounde
        uigi kirjoitti:

        IHA HUONO, MUMMELIT pelaa EXELIN CHILLILLÄ. d:)

        exel chill on paras maila kaikista merkistä olen pelanut sälibändyä kauan ja ennen pelasin fatpipella nykyyään exlel chill:llä suosittelen sitä kaikille. exel on parempi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ggdgsdgsds
        kounde kirjoitti:

        exel chill on paras maila kaikista merkistä olen pelanut sälibändyä kauan ja ennen pelasin fatpipella nykyyään exlel chill:llä suosittelen sitä kaikille. exel on parempi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ohottomasti Fatpiepe. itel fatpipe orc ja wiz 27... mut khyl sil exel chillilki pelaa >D


      • d asdsa
        ggdgsdgsds kirjoitti:

        Ohottomasti Fatpiepe. itel fatpipe orc ja wiz 27... mut khyl sil exel chillilki pelaa >D

        Mulla on ollu Exel Scream 2.7 Chill lavalla.. Vedot lähtee tosi kovaa ja tarkasti.. Jos haluut kaverit kateellisiks osta Exel Scream .. Kevyt ja kunnollinen !


      • uussaba
        d asdsa kirjoitti:

        Mulla on ollu Exel Scream 2.7 Chill lavalla.. Vedot lähtee tosi kovaa ja tarkasti.. Jos haluut kaverit kateellisiks osta Exel Scream .. Kevyt ja kunnollinen !

        Noh tota, ma pidan nyt mun fatpipen toistaseks, mut toi chilli sopii mulle kun se taitaa olla vahan pitempi!


      • m
        uussaba kirjoitti:

        Noh tota, ma pidan nyt mun fatpipen toistaseks, mut toi chilli sopii mulle kun se taitaa olla vahan pitempi!

        eeehh. x3m shooter. kyllä kovettaa.


      • chillin omistaja1
        kounde kirjoitti:

        exel chill on paras maila kaikista merkistä olen pelanut sälibändyä kauan ja ennen pelasin fatpipella nykyyään exlel chill:llä suosittelen sitä kaikille. exel on parempi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Siis itelläni on chill,rannarit lähtee kovaa mutta siihen se sitten jääkin.Syötöt lähtevät minne sattuu ja lämärit ovat myös hyvin huonoja.En suosittele chilliä playmakereille enkä huippu läämäjille,sopii ehkä parhaiten rannaajille.Niin muuten,fatpipe vie.


      • FATPIPEE
        ggdgsdgsds kirjoitti:

        Ohottomasti Fatpiepe. itel fatpipe orc ja wiz 27... mut khyl sil exel chillilki pelaa >D

        kannattaakohan laittaa wizin crusaderiin orcin lapa


    • ap

      osta sitä, osta tätä. osta nyt jo kolme fat pipee ja vaihda lavat, esim rude boy, hole ja orc ja vaihda niiden lavat.hehe. sit osta exel edge 2.7, exel double curve ja vaihda lavat. sit osta kaikki unihkit ja canadienit mitä löytyy, ja polta ne. ite mul on joku fb;n vanha maila, mis ruuvinreiät paskana, ehkä siks fb. ostin joskus exelin koukkulavan, mitä ei saa käyttää, mut se ei silliseen karheeni sopinu. mulkin on vaik mitä vanhoja mailoja, mut ei viitti osta käytettyy ku gripit kulunu, mut sais kyl useemman mialan samaa hintaa. onks blastit mistää kotosi?

    • auttaja

      exel mulla on ollu kerran fatpipe se oli huono!

    • elzikiziki

      mulla on blast oikein hyvä maila mutta aika kallis

    • säbäri

      No maalivahdin kamoissa exel vie, mutta exelillä myös hyvät mailat. Fatbaibilla on ainakin bow, joka on aika hyvän tuntuinen, mutta aiheesta poiketen unihockin mailat ovat laatu tavaraa ja hintakin on sen mukaista.

      • Säbääjä

        osta fädäri mulla on wiz 27 ja hole 27 molemmat on hyviä mailoja toi wizi o ihan kaupan lavalla ja gripillä mutta holessa on wiz 24 lapa ja joku eri grippi enemmän pelailen sillä holella. Ja sitten pakko kehua sitä exelin chileä musta sekin sopii käteen hyvin


    • pillukarva

      bow on paras

    • pelaaja 100000000

      se riippuu pelaajasta mistämailastapitää mulla on fattejä 10 exel:leitä 5 ja unihceja 5

    • Nexal

      Ostin tiistaina Fat Pipe Bow 26 Racing mailan, maksoin siitä 30 €, uutena kaupasta. (Oli tarjouksella, tavallinen hinta oli 100 €.) = ] Mun mielestä sillä menee ihan hyvät lämärit, rannarit jne. Hyvä maila, olen aina käyttäny Fat Pipea ja suosittelen sitä kaikille. =)

      • Pelaajar

        Itse pelaan fatpipellä en ole edes koittanut exeliä.


    • Raxu`

      Fat pipe on parempi ja paras fat pipe on fat pipe s-bow 28 ja paras exel on ehk chill

      • iöofröro

        olen todellakin samaa mieltä itselläni on s-bow ja hyvä on, olen miettinyt kylläkin exelin doublecurvea


    • _säbä

      Kyllä fatpipe on parempi

    • exel on parempi itselläni on exel razor

      • ihgudaa

        Itellä ollu fatpipen bow 28 n.puol vuotta ja olen tykännyt.Kannattaa vaihtaa orc:in lapa


      • Mojo2010
        ihgudaa kirjoitti:

        Itellä ollu fatpipen bow 28 n.puol vuotta ja olen tykännyt.Kannattaa vaihtaa orc:in lapa

        Itellä ollu pari exeliä ja pari fatpipeä ja molemmat ollu ihan hyviä mut tarkotettu erilaisille pelaajille. Exelin chillillä viime aikoina pelannu ja tuntuma palloon on tosi hyvä. Pallo pysyy lavassa ja pehmeyttää puisia käsiäni :) Vedot lähtee myös hyvin. Nyt ostin fatpipen bow26 pure lavalla. Kerran ehtiny pelaamaan ja on ky hieman viel opettelemista chillin jälkeen. Vedot lähti ainaki ihan hyvin tolla bowilla mitä ehti kokeilemaan. Molemmilla exelillä ja fatpipellä pelaa kunhan opettelee käyttämään. Ekan kokeilun jälkeen mahoton sanoa mikä on hyvä vaan vaatii ensiksi aina totuttelua. Chill-lapa tähän mennessä ehdottomasti parhain käyttämäni lapa pieneen kynäilyyn ja pallonhallintaan. Pallotuntuma on aivan loistava :) Itse olen taas sitä mieltä että fatpipet ovat hyviä vetoihin.


      • äääääää
        Mojo2010 kirjoitti:

        Itellä ollu pari exeliä ja pari fatpipeä ja molemmat ollu ihan hyviä mut tarkotettu erilaisille pelaajille. Exelin chillillä viime aikoina pelannu ja tuntuma palloon on tosi hyvä. Pallo pysyy lavassa ja pehmeyttää puisia käsiäni :) Vedot lähtee myös hyvin. Nyt ostin fatpipen bow26 pure lavalla. Kerran ehtiny pelaamaan ja on ky hieman viel opettelemista chillin jälkeen. Vedot lähti ainaki ihan hyvin tolla bowilla mitä ehti kokeilemaan. Molemmilla exelillä ja fatpipellä pelaa kunhan opettelee käyttämään. Ekan kokeilun jälkeen mahoton sanoa mikä on hyvä vaan vaatii ensiksi aina totuttelua. Chill-lapa tähän mennessä ehdottomasti parhain käyttämäni lapa pieneen kynäilyyn ja pallonhallintaan. Pallotuntuma on aivan loistava :) Itse olen taas sitä mieltä että fatpipet ovat hyviä vetoihin.

        Oikeasti eron huomaa kun saa mailan käteen kokeillaan vaikka exel chillin ja fatpipen wizin lapaa niin eronhan huomaa heti exelin lapa tuntuu täysin lelulta onhan fatpipe nyt huomattavasti parempi kuin lelu exel
        fatpipe bow28 se!


    • allualluz

      Varmaan Exel kun oon sillä nyt noin 3v pelannut, mutta onhan fat pipekin hyvä. Mulla on Exel Modish 3.0 ja Scream 3.6. Jos fat pipen ostaisin se olisi varmaan joku orceista.

      • adsfghjkgt

        Exel Chilillä lähtee kovat rannarit:p muuta onha fatpipe myös hyvä


      • Maalivahti-32
        adsfghjkgt kirjoitti:

        Exel Chilillä lähtee kovat rannarit:p muuta onha fatpipe myös hyvä

        Ottaisin Exelin. koska Fat pipet taittuu mielestäni liian helposti, no tämä on mielipide-kysymys!


      • Fatpipe vs Exel
        Maalivahti-32 kirjoitti:

        Ottaisin Exelin. koska Fat pipet taittuu mielestäni liian helposti, no tämä on mielipide-kysymys!

        En ottaisi Exeliä ,koska exel ei ole pitkään aikaan pystynyt kehittämään uutta mallia. sillion kun chill ja scream tulivat ne olivat suuri menestys! Mutta nyt fatpipella ja unihocilla on monia uusia ja hyviä mailoja jotka ovat parempia kuin mm. Chill,Chrome,X Tai Scream. Exel on loistava lämäri maila ,mutta rannelaukauksissa ja varsinkin kääntövedoissa ne häviävät Fatpipelle ja Unihocille :) .Tämä on vain mielipiteeni se voi olla joidenkin mielestä väärä ja en todellakaan väitä ,että Exel olisi huono maila :) En todellakaan!


    • 1.0

      Ihan sama kuhan on jäykkä!!!!

      • ? ? ?

        Kumpi parempi exel jos samaan hintaan saisi. Exel xcalibur 2.7 vai Exel edge 2.7. Jos kokemuksia mailoista nii pistäkää tulee.


    • Yks vaa

      Noniin eli oon ostamassa Fatpipen orc27 kannattaako hankkia?

    • fdewf

      Exeleistä ehkä double curve tai chill ja fatpipeist ehkä original bow tai orc

      • SäbäBoy

        "Se on makuasia, sanoi Musti kun vehkeitään nuoli." Se mikä tuntuu itelleen parhaimmalta, nii se se on. Jos nyt oma näkökanta asiaan, niin Fatpipelta "S-bow 26 Pure" ja Exeliltä "Exel X-line-mallisto".


      • akak89
        SäbäBoy kirjoitti:

        "Se on makuasia, sanoi Musti kun vehkeitään nuoli." Se mikä tuntuu itelleen parhaimmalta, nii se se on. Jos nyt oma näkökanta asiaan, niin Fatpipelta "S-bow 26 Pure" ja Exeliltä "Exel X-line-mallisto".

        kannataaks ostaa toi holen 27 varsi ja laittaa siihen wizzin lapa? :o


      • säbän pelaaja
        akak89 kirjoitti:

        kannataaks ostaa toi holen 27 varsi ja laittaa siihen wizzin lapa? :o

        mitä mieltä olette et kannattaaks ostaa orc, vai ostaa holeen orc lapa? ja myös ite olen tykänny molemmist mut kyl fat pipe ehk vähä parempi


    • yläkulmaan

      Itellä Fatpipe Orc24..
      Täydellisyyttä, täydellisyyttä..

      • Anonyymus

        Eli jos Orcin lapa on PE , niin onko se medium vai soft ?


    • ------

      Exel (:

      • doublecurve

        Minusta exel doublecurvella lähteee parhaat vedot mutta chill on kans ihan hyvä itelläni on 2 exel sceamia ja toisen lavassa on reikä ja toinen on rikki ja sitten on kans 2 chilliä mutta exel doublecurve on paras!!!!!!!!!!!!!!!


    • ea

      minusta fat pipe. mulla on molempii .exeleistä x-malliston joku oranssi maila ja double curve.fat pipelta orc 27,31.

    • hy

      osta fat pipe orc 24,27,31.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    • DC fun

      Mä ottasin fat pipe Godar 27

    • ovvi-

      ite pelaan fatpipel mut vaihan exeliin . :)

    • -YläMummo-

      Mulla on molempia, Exel doublecurve 2.7 ja Fatpipe Batvibe orcin lavalla. Exelillä lähtee vedot aluksi aika lailla katon rajaan, mutta vie hetken totuttelemisen vetämään maaliin. Fättärillä pallohallinta tosi jees ja rannarit. Exelillä lämärit lähtee kohtalaisesti mutta pallon hallinta ei ole niin hyvä kuin Fättärillä. Fättärillä lämärit lähtee ihan jees. Mielummin ottaisin Fättärin mutta Exelilläkin pelaa mielellään. Ja tietenkin alustasta riippuu mutta molempien lavat on parketilla tosi jees, muulla alustalla en ole pelannutkaan.. Exel 8½ Fatpipe 9½.
      :)

    • urheiluhullu21

      osra hole 27 se on fatpipen maila.itekkin oon ostamassa sitä.huippu maila!:)

    • joku tuntematon

      kyl toi exel chill! on paras fat pipe mailat iha ok kyl ne on sellasille papparaisille :D chill on paras!

    • Chill!

      juu Chill! on hyvä maila! sen hyvät puolet on kovat rannarin, hyvä tarkkuus ja palloa on helppo kuljettaa/ kikkailla. Oikeastaan en keksi huonoja puolia ...

    • Mikä maila??

      Hei! Ajattelin ostaa mailan ajattelin fatpipen wiziä koska monilla kavereillaki on se. Olen 153cm 40kg ja 12v että mikä maila sopisi pelaajalle joka osaa vetää kääntöranteita hyvin ja tarkasti sekä osaa syöttää hyvin? :)

    • yhte

      ei kannata fat pipeä mulla on ollu 2 bowia ja yks orc kaikki poikki paitsi exel chill 2.5 fat pipe on poikkimeneviä mailoja en suosittele fat pipe ! exel chill mb:llä on paras . mutta kaikilla on oma maku asia.

    • joonas.autio

      Exel on paljo parempi ku joku Fatpipe ja exelin paras maila on Exel MegaCurve ja sitä ei kyl viel myä suomes mut kyl se tulee suomee.

    • joku jokula

      exelin x2.7 on hyvä mutta huonot puolet on lämärit kun ei tahdo millään lähtee mut kaikin puolin muutten hyvä maila rannarit harjottelun jälkeen ja kikat onnistuu :D

    • exelman

      totta joku jokula

    • tiemu 17.v

      Itsellä on ollut exelin tähkä 2,7, vanha orc 27, uusimpana pure 24 ja irtolapoina godar ja hole. Kuukauden sisään ajattelin ostaa Unihocin, niin saa vielä vähän lisää kosketuspintaa mailojen eroihin.

      Exelin tähkä oli selvästi huonoin maila -kyllä vaikka kyseessä onkin monesti ottumuskysymys. Maila on todella raskas, grippi huono ja lapa oikea halko. Edes kikkailuun tarkoitettu kuppi ei sovellu veivaamiseen. Maila on täysi susi.

      Täytyy tosin muistaa, ettei tuota tähkä mailaa ole ollut markkinoilla varmaan vuosiin. Mutta lapa on samanlainen kuin megalomaniac, jälkimmäisestä puuttuu ainoastaan kärjestä kuppi. Laukaukset ovat epätarkkoja. Muutenkin exelin mailat ovat kauheita vötköjä.

      tällä ei tosin ole kauheasti väliä. Nuo uudet exelin mailat taitaa olla parempia, lavoissa on hieman jo käyryyttä ettei laukaukset mene ohi metrillä ja keveyttäkin on tullut lisää. hyvä suunta!

      Jos vertaisin noita orcin lapoja niin sanoisin että godariin olin kaikkein pettynein. tasapaksu pökkelö, eikä ole kierretty yhtä paljon vartta vasten kuin muut lavat. Hole on muuten kuin orc, mutta veivauskupin kanssa. En pitänyt hyvänä laukausten kanssa: pallolla oli tapana ajautua siihen kuppiin, ja sitten veto menikin päin persettä. rannareihinkaan ei saa kauheasti voimaa, tarkkuus ei tosin kärsinyt rannareissa.

      Orcin lapa ja maila olivat ylivoimaisia. Vaikka grippi ei ollutkaan kestävimmästä päästä, se lienee jo korjattu uudemmissa versioissa. Uskomattoman kevyt, lavalla onnistuu todela hyvin rannarit ja kynä. Vedotkin menee oikeaan osoitteeseen. Vaikka varsi ei olekaan kestävimmästä päästä, suosittelen ehdottomasti orccia kaikille.

      toki kyseessä on pitkälti totuttelukysymys. Ja kaikille junnuille: lyhentäkää mailaanne. Mailan tulisi ylettää kengät jalassa navan kohdalle tai hieman yläpuolelle. pelin ilme muuttuu heti!

      • Tiemuu

        ja ainiin: olihan minulla myös tuo puren maila. Lapa oli myös täysi susi. epätarkka, ei onnistu mikään tuolla halolla. ei ihme että lavasta tehtiin uusi versio heti perään...


    • tero tiitu <3

      entäs Exel Chill! 3.0 CHROME?

    • X

      Exel X 3.2 oval 90 SB... Chill! :n ja megalomaniacin lapojen parhaat ominaisuudet. Tarkat syötöt ja kovemmat laukaukset jäykän rakenteen ansiosta. Nettikaupassa 40€

      Tai sitten tuo fat pipen hole :D

    • säbäveska

      Kyllähän Exel on parempi. Tekee paljon luotettavampia mailoja ym.kuin Fat Pipe. Kyllähän Fat Pipekin ihan hyvä on, ei siinä mitään mutta itsekin kun salibandymmaalivahti olen niin käytän Exelin varusteita. =)

    • vesurijovuodesta99

      Yhdyn edelliseen. itsekkin ollut veskana jo useamman vuoden ja vain exeliä käytän. silloin kaaaaauan sitten kun vielä kenttäpelaajana olin niin käytin vain exelin mailoja. kestiväd pidenpään ja istui omaan käteeni paremmin. suosittelen siis sitä mailaa kumpi tuntuu paremmalta omaan käteen. olkaa hyvät ja menkää paikanpäälle kauppaan testailemaan.

    • ---zn----

      exel doublecurve 2.5 se olla pitää!

    • yht hyvii ne on!!!!!

      Onkai sillä hinnallakin jotain väliä... esim fat pipe S-BOW maksaa 100€ samoin toi exelin doublecurve... ja mitä oon kokeillu näitä niin nää soveltuu pakeille koska ne varret on tehny vetämistä varten.. Itel on Scream megatähkän lavalla ja sil saa vedot,veivit,kikat kun oon sil koht 3 vuotta pelannu.. HARJOTTELU SEN PELAAJAN TEEKEE EI MAILA!!!!!!! mut jos ostasin uuden mailan nii se ois aika varmasti exel chill... on mul kakkosmailana fatpipe fat 2.5 ja saan sil vedot ja kikat melkei yht hyvi ku exelil. se riippuu paljon pelaajasta minkälainen maila käy.. jos oot nopee ja pelaat hyökkääjänä ni en suosittele mitää s-bowia tai doublecurvia..

    • perus sähläri

      Mun mielestä Fädäri ja Unihockey on parhaat merkit. Fädäriltä paras on bowi ragellaa ja hockilta taas on paras curve 1.5 pulsalla!!!!!!

    • sandelssi
    • JenkkiKamaa

      Ehdottomasti Exel! Itse ainakin saan exelin mailoihin hyvän ''tuntuman'', itel toi exel doublecurve (x play -lapa) , aivan mahtava! Onhan Fat Pipet(kin) hyviä, mutta exel on mielestäni huomattavasti parempi. Tosiaan, niinkun joku tais tossa jo mainita, niin en ostaisi tuota ''master(ia)''. Ei vaan istu käteen. Mut siis joo, exel doublecurve tai chill!

    • ihmemiehet

      vaaralliset pelaajat tunnistat fat pipen mailasta! Kyllä fat pipe jyrää! Osta bow tai pure tai orc tai Wiz!

    • x-play!

      noniin tuata se olis kyllä nää exel x-play mallit varmaanki parhaita :D

    • Vakavatimo

      Voi herranjumala miten kammottava threadi.
      Eiköhän nuo kaikki huippuvalmistajat ole ihan yhtä hyviä, blast unihoc fatpipe exel x3m ja canadien.

      Siitä tunnistaa lähinnä urpon jos on fanaattinen fani jollekin merkille ja mollaa muut nurin.

    • exel X

      Itellä on exel x suosittelen

    • joke123

      osta unihoc player sql curve 1.5* 35 oli enne exel scream 3.6 vedin vaa 85 täysii olin 9v sit otin unihocin 101 ranne =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

      • exel

        mun enkka on 116 km/h mut se oli lämäri fatpipe hole 27


      • exel
        exel kirjoitti:

        mun enkka on 116 km/h mut se oli lämäri fatpipe hole 27

        olin 11.v


    • Säbääjä

      Mulla on Fatpipen doggy33. On sillä muutama vuos menty mut nyt alkaa kyllä huomata että ei ole paras maila, vedot kyllä menee yli satasta, mut tarkkuus kärsii ;( (Ammuin tutkaa ku olin 11v OON nyt 12v). Tässä exelin ambush chill 3.0 aattelin ostaa

    • leevi niinopfgd

      EXEL DOUBLE CURVE

    • kaveri

      fat pipe on parempi.mutta mulla on 12 exeliä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • SSSSSSSS-BOW 123

      itte olen pelannu exelil ja vähä aikaa unihocil
      mul on Exel scream 3.6,Exelin jänne tähkä jossa chillin lapa,Exel chill jossa exelin hopea x-lapa,unihoc volcano bubble 3.2 jossa evo 3 hookin lapa ja X3M cut 04
      paras on exel chill x lavalla,mut ostan varmaan fatpipe bowin tai s-bowin kumpi näistä fatpipeistä on parempi ja millä lavalla jne jne....

    • FATPIPE

      Fatpipe on reilusti parempi ja fatpipeltä paras maila on bow tai S-bow itse aattelin ostaa bad ace s-bow sillä ragen lapaan saa kaikista parhaa tuntuman.

      • FATPIPE

        PS: Itelläni on ollut exel doublecueve ja en tykännyt mailasta yhtään sillä kaikki laukaukset kohoaa ihan taivaisiin


      • FÄDÄRI

        rage on yksinkertaisesti paras. perässä tulee hole,orc,wiz ja kaikki muut


      • exel

        mun pikku veli ostaa ehkä fatpipe bow30


    • FÄDÄRI

      mulla on double curve ja en pidä
      ragen fatpipeltä saan joululahjaksi ja joskus meinaisin hankkii ton paljon puhutun bowin :O mut fädäri on paras
      exeliltä mulla on chill, thunder, double curve ja joku vanha g-force
      jälkimmäisessä ei ole lapaa
      ja chilli on hopeinen ja tuo double on se sininen/violetti/vaaleansininen
      löytyy myös unihoc player sql curve 1.5 35
      se on aik hyvä mut hintaakin oli jotai 60-70 euroo vaikka oli alessa :(

      • exel

        mun pikku-veljellä on ollut 2 fapipeä mut aikoo ostaa ehkä exel x playdin
        ittelläni ei ole ollut koskaan fatpipeä mul on ollu kaksi chill ja nyt mul on x play nano


    • exeelll

      hulluja te ootte ostakaa Exel X-Calibur 2.7

    • exeelll

      ja on X-Playki iha hyvä mutta nano?
      hyi sua

    • EXEL

      Ostakaa exel x 3.2 oval!!! EI OO KALLI!!! ITELLÄ ON SEMMOONEN!! JA ON HYVÄKIN!!!

    • Löysät pois!! :D

      3.2 on todella löysä ellet sitten ole joku alle 10 vuotias! Mailan pitää olla vähintään 2.7 ja 100cm pitkä. Parhaat on Fat pipe orc 2.7 ja unihoc infinity 26.

    • lol..

      se riippuu pelityylistä onko exel vai fatpipe parempi.. jos lauot enemmän viivalta lämäreitä nii suosittelisin Exel Chill! 2.7 tai minkä jäykkyyden nyt haluaa.. jos enemmän ranteita ja kikkoja tyykkää tehdä nii fatpipe. fatpipellä lähtee ranteet 3x paremmin kun exelillä ainakin minusta.. riippuu myös iästä ja kokemuksesta, harrastajille suosittelen Fatpipe Orc tai Exell Chill! onhan Unihoc myös vaihtoehto..

    • SalibandyPlayer

      Prismasta kannattaa kattoa salibandymailoja (jos on hyvät valikoimat). Ite oon ostanut sieltä mailoja ja hyvään hintaan lähtee!

    • Bow222222

      Yksinkertasesti Läski putki on paras. Bow 28/ ragen lavalla.. Omg mitä unelmaa... Exeliltä ei oikee taho hyvää mailaa löytyy.. paitsi tietysti klassikko scream 3.6

    • moidoldkjo

      kylä fättis vie.. itellä on g-series

    • peluri

      mun mielest exel itelläni on doublecurve se on ollu iha jeeeees oon harrastanu 4,5vuotta ja mun vanha maila oli fat pipe rr 250

      • peluri

        ja sit mul on ollu exel x-play vihree musta se oli kyl parempi ku fat pipe rr250 XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD


    • 55yy

      Exeliltä joku chilli,mutta ei kromi lapasta.Fatpipeltä Rage tai bow orgin lavalla!

    • ADs

      Kakarat oon harrastanu 9 vuotta ja se on iha mielipidekysymys kumpi on parempi...

      Ite tykkään eniten exell chillistä

      • säbäpoju93

        Olen jo harrastanut 8 vuotta säbää. Ja se on ihan makuasia. Mutta pelaan itse bow 26 rawin lapa. fat pipen harmaa grippi on paras ja kestää kauiten. Testattu on. Tiedän paljon heppuja jotka vaihtaa mailaa melkeen joka viikko. Tämä kertoo siitä että ei luota omiin taitoihin. Jos haluaa hyvät kädet niin pitää treenaa ainaki joka toinen päivä pelkkää tekua. EI MAILA PELAAJAA TEE


    • veivaaja123456789

      Ostakaa exel steam maila siin on sellanen lapa mitä voi käyristää millai haluu

    • Exel-Joona

      Mulla itellä on 3 mailaa 2 exeliä ja 1 canadien.Exel Maximum on ihan ok maila mikä sopii vasta-alkaja pelaajille,itsellä värinä musta&oranssi Maximum.Sitten toinen exel on Exel Edge 2.7 valkoinen jossa harmaita viivoja.Hyvä maila hieman käyrä ja vedot lähtee loistavasti.Viimeisenä Canadien Split joka on musta&valko&punanen maila.Hyvä maila lyöntilaukauksiin jos on oikea lapa.Sitten lavat mulla on Canadienis Exel Chill hopea lapa.Maximumissa on Exel Papen musta lapa.Ja exel edgessä en muista mikä lapa mutta sekin kyllä exelin.Itse suosittelisin Exelin mailaa koska sillä pystyy pelaamaan tasapainotteisesti kokoajan.En yritä sanoa että fatpipe olisi huonokaan mutta eniten tykkään näistä järjestyksessä 1.exel 2.canadien 3.fatpipe.Valitse itse ;))

    • fätti

      ite tykkään enemmän fätistä koska exelin mailat on jotenki turhauttavia.pelaan ite jai-alailla,hyvä pallonhallinta ja hyvät kantit.ja en suosittele esim mitään holen lapaa pelaamiseen,ehkä katusäbässä.ja orc ja wiz on kans hyviä,ei niin käyriä niin lämärit on hyvät.eikä myös kannata megacurvea vaikka onki tosi hienon näköinen

    • salibandynpelaaja 1

      kannattaako ostaa exelin double courve ko hankin uutta

      • qwertyukfds

        Jos haluaa paskan tuntuman niin suosittelen tuon ostamista. Jos oikeasti pelaat salibandyä niin suora varsi on ehdottomasti paras.


    • laitahyökkääjä

      Mulla on fat pipe drc.

    • fägärisäbäri

      paksu piippu tuntuu hyvältä kädessä.

    • Anonyymi

      En tiiä mut ostin fatpipe mut vedois ehk vie exel

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe