Kaurapuuro 2 kg on kunnollista ruokaa, ei lisäaineita ja montaa ravintoainetta. Pysyy normaalia Suomalaista terveempänä. Lisäksi Kaurapuuron voi makeuttaa marjoilla ja hunajalla. Tulee hiilihydraatteja armottoman paljon, mutta ei siitä huolimatta liho tippaakaan.
Puuro on kunnon ruokaa
48
1491
Vastaukset
- namis
Puuro on laihduttajan paras ystävä. Monta tuntia kylläinen olo aamupuuron jälkeen. Kauran maku on lisäksi erittäin hyvä eikä tarvitse muita lisukkeita kuin rasvatonta maitoa. Kaikki huuhaadietit elämässäni kokeiltuani olen nyt vihdoin löytänyt omani eikää maksa paljoa. Aamulla puuroa, aamupäivällä leipäeväät, iltapäivällä tavallista kotiruokaa ja illalla leipää, jugurttia, hedelmiä.
- tällä tavalla
Aamulla puuroa'
Päivällä puuroa
Illalla puuroa
siinä on halpa. - aäsldktji
tällä tavalla kirjoitti:
Aamulla puuroa'
Päivällä puuroa
Illalla puuroa
siinä on halpa.Kyllä yksi ateria päivässä riittää. Jos nälkä iskee, niin illalla voi näkertää pari palaa leipää.
- Leipä on kallista
aäsldktji kirjoitti:
Kyllä yksi ateria päivässä riittää. Jos nälkä iskee, niin illalla voi näkertää pari palaa leipää.
Ostamalla kaupasta vehnäjauhoa ja vettä ottamasta lähimmästä vessasta selviää loistavasti. Ainiin, sitten kun kyllästyy puuroon, voi mennä markettiin ja ostaa rypsiöljyä 10 kg saavin, miksei muut ole yhtä sivistyneitä?
- aäsdktji
Leipä on kallista kirjoitti:
Ostamalla kaupasta vehnäjauhoa ja vettä ottamasta lähimmästä vessasta selviää loistavasti. Ainiin, sitten kun kyllästyy puuroon, voi mennä markettiin ja ostaa rypsiöljyä 10 kg saavin, miksei muut ole yhtä sivistyneitä?
Jos syö kaksi palaa jälkiuunileipää (Pirkka jälkiuunileipä jotain 80 senttiä) päivässä, syö yhdestä leivästä neljä päivää. Lisäksi se puuro.
Pitäisi pärjätä peruspäivärahallakin, opintotuella tuskin. - Opintotuella pärjää vallan ...
aäsdktji kirjoitti:
Jos syö kaksi palaa jälkiuunileipää (Pirkka jälkiuunileipä jotain 80 senttiä) päivässä, syö yhdestä leivästä neljä päivää. Lisäksi se puuro.
Pitäisi pärjätä peruspäivärahallakin, opintotuella tuskin.Mikään laki ei velvoita asumaan talossa. Voit asua teltassa tai nukkua rappukäytävissä. Niin opintotuki olikin 213,60 toisen asteen koulutuksessa, että sillä elää vallan mainiosti. Ruoka maksaa sen 30€/kk, jos syö kaurapuuroa. 180€:a voi vielä tuhlata muuhun, en ymmärrä tippaakaan tätä nalkuttamista.
- aäsldktji
Opintotuella pärjää vallan ... kirjoitti:
Mikään laki ei velvoita asumaan talossa. Voit asua teltassa tai nukkua rappukäytävissä. Niin opintotuki olikin 213,60 toisen asteen koulutuksessa, että sillä elää vallan mainiosti. Ruoka maksaa sen 30€/kk, jos syö kaurapuuroa. 180€:a voi vielä tuhlata muuhun, en ymmärrä tippaakaan tätä nalkuttamista.
Minäkin olin opiskelujen alkuvaiheessa puoli vuotta asunnottomana ja opin, että puurohiutaleiden keittäminen on turhaa luksusta, kun hiutaleet voi syödä ihan hyvin raanaveden kanssa. Samaa mieltä olivat HOASilla ja siksipä en tähän päivään mennessä (siitä on nyt 8 vuotta) ole saanut vielä kirjettä että minulle on asunto. :)
- ggg
aäsldktji kirjoitti:
Minäkin olin opiskelujen alkuvaiheessa puoli vuotta asunnottomana ja opin, että puurohiutaleiden keittäminen on turhaa luksusta, kun hiutaleet voi syödä ihan hyvin raanaveden kanssa. Samaa mieltä olivat HOASilla ja siksipä en tähän päivään mennessä (siitä on nyt 8 vuotta) ole saanut vielä kirjettä että minulle on asunto. :)
"Samaa mieltä olivat HOASilla ja siksipä en tähän päivään mennessä (siitä on nyt 8 vuotta) ole saanut vielä kirjettä että minulle on asunto. :)"
Asunto on hyvä olla varsinkin EU:n aikana, kun palkkamurhaajia juoksee vapaana, joo. Tosiaan, 10 neliön asunto on vallan mainio. - aäsldktji
ggg kirjoitti:
"Samaa mieltä olivat HOASilla ja siksipä en tähän päivään mennessä (siitä on nyt 8 vuotta) ole saanut vielä kirjettä että minulle on asunto. :)"
Asunto on hyvä olla varsinkin EU:n aikana, kun palkkamurhaajia juoksee vapaana, joo. Tosiaan, 10 neliön asunto on vallan mainio.Tulin samaan tulokseen ja ostin kämpän, koska sitä 10kään neliötä ei minulle ole tänä aikana tarjottu... Onneksi asunnottomuusaikani osui kesäpuolikkaalle vuodesta. Vaikka kyllähän sitä tarpeeksi ihminen saa lämmitystä kun ilmaiseksi pääsee nauttimaan 15-asteisista luentosaleista!
- tuntia?
eli jopa 3h siis.
- aäsldktji
tuntia? kirjoitti:
eli jopa 3h siis.
Minä pysyn kylläisenä 24 tuntia, joten mielestäni se on "monta". Mutta toki mielipiteitä on monia...
- HaHaaaaa
aäsldktji kirjoitti:
Minä pysyn kylläisenä 24 tuntia, joten mielestäni se on "monta". Mutta toki mielipiteitä on monia...
Vai syöt sinä vain kerran päivässä. Mihin unohtui ohjeet 6 ruokailusta päivässä.
- aäsdlktji
HaHaaaaa kirjoitti:
Vai syöt sinä vain kerran päivässä. Mihin unohtui ohjeet 6 ruokailusta päivässä.
Minä en ole koskaan puhunut edes kolmesta ateriasta, saati sitten kuudesta. Yksi riittää ja sitä olen sanonut koko ajan. Tai yksi ateria ja yksi välipala.
- alkaa?
aäsdlktji kirjoitti:
Minä en ole koskaan puhunut edes kolmesta ateriasta, saati sitten kuudesta. Yksi riittää ja sitä olen sanonut koko ajan. Tai yksi ateria ja yksi välipala.
Puskaksi Puskaan?
- aäsldktji
alkaa? kirjoitti:
Puskaksi Puskaan?
Miksi ja miten?
"Virkkeestäsi näyttäsi puuttuvan pääverbi" - huolissani
aäsldktji kirjoitti:
Miksi ja miten?
"Virkkeestäsi näyttäsi puuttuvan pääverbi"siitä että sinulta tuntuu puuttuvan pää, ilman verbiä siis.
- aäsldktji
huolissani kirjoitti:
siitä että sinulta tuntuu puuttuvan pää, ilman verbiä siis.
Mitäs jos jättäisit vittuilun niille, jotka sen osaavat? Söinkö mä sun eväät vai miksi moinen viha? Ei enää vissiin riitä rahkeet muuhun? No, se on ymmärrettävää jos lauserakenteetkin ovat tuota tasoa...
- heilahtaa
aäsldktji kirjoitti:
Mitäs jos jättäisit vittuilun niille, jotka sen osaavat? Söinkö mä sun eväät vai miksi moinen viha? Ei enää vissiin riitä rahkeet muuhun? No, se on ymmärrettävää jos lauserakenteetkin ovat tuota tasoa...
sokerit tosi pahasti. Ota toki kahvipullaa, niin rauhotut!
- aäsldtkji
heilahtaa kirjoitti:
sokerit tosi pahasti. Ota toki kahvipullaa, niin rauhotut!
Taidat olla lukutaidotonkin, kun et kerran tiedä etten syö pullaa enkä juuri muutakaan makeaa. Söin sitäpaitsi jo lounaalla tämän päivän ateriani (salaatin ja perunan).
Vaikka ei silti, kyllä minä tuon katkeruuden ymmärrän. Taisit itse syödä ne evääsi jo kahvitauolla salaa vessassa ja sitten päälle työpaikkalounaan, ja nyt sitten harmittaa?
No, kyllä sä vielä joskus onnistut. Ehkä. - ökö-ökö
aäsldtkji kirjoitti:
Taidat olla lukutaidotonkin, kun et kerran tiedä etten syö pullaa enkä juuri muutakaan makeaa. Söin sitäpaitsi jo lounaalla tämän päivän ateriani (salaatin ja perunan).
Vaikka ei silti, kyllä minä tuon katkeruuden ymmärrän. Taisit itse syödä ne evääsi jo kahvitauolla salaa vessassa ja sitten päälle työpaikkalounaan, ja nyt sitten harmittaa?
No, kyllä sä vielä joskus onnistut. Ehkä.Taisi pulla juuttua kiinni, kun sönkötät koko ajan. Ja missä kohtaa tätä viestiketjua sinä olet sanonut syöväsi pullaa vähän? Jos voi olettaa että kaikki ökslöf viestit on sinun.
- aälsdkejti
ökö-ökö kirjoitti:
Taisi pulla juuttua kiinni, kun sönkötät koko ajan. Ja missä kohtaa tätä viestiketjua sinä olet sanonut syöväsi pullaa vähän? Jos voi olettaa että kaikki ökslöf viestit on sinun.
Missä vaiheessa sitten sanoin syöväni pullaa? En löydä sellaistakaan viestiä...
Taisi sulla juuttua se pulla. Siis omaantuntoon, kun on noin arka asia.
Pahoitteluni, ei ollut tarkoitus loukata, mutta joskus teidän katkeruutenne vain kiehuu vähän yli. - skäribo
Opintotuella pärjää vallan ... kirjoitti:
Mikään laki ei velvoita asumaan talossa. Voit asua teltassa tai nukkua rappukäytävissä. Niin opintotuki olikin 213,60 toisen asteen koulutuksessa, että sillä elää vallan mainiosti. Ruoka maksaa sen 30€/kk, jos syö kaurapuuroa. 180€:a voi vielä tuhlata muuhun, en ymmärrä tippaakaan tätä nalkuttamista.
Eikä muka todellakaan mitään riitä säästöön? Pröystäilijä! Bilehile!
- skäribo
aäsldktji kirjoitti:
Tulin samaan tulokseen ja ostin kämpän, koska sitä 10kään neliötä ei minulle ole tänä aikana tarjottu... Onneksi asunnottomuusaikani osui kesäpuolikkaalle vuodesta. Vaikka kyllähän sitä tarpeeksi ihminen saa lämmitystä kun ilmaiseksi pääsee nauttimaan 15-asteisista luentosaleista!
sellainen "handikappi" että olet syntynyt samassa kaupungissa missä opiskelet?
Minulle sanottiin aikoinaan, ettei kämppää tipu, koska olen Stadialainen ja opiskelen Stadissa. Väärin valittu opiskelupaikkakunta. Olisi niin paljon kätevämpää, jos kaikki opiskelijat muuttaisivat pois kotikulmiltaan.
No, sittemminhän olen niin tehnyt, mutta ei ole minullekaan kämppää kuulunut. Ei vieläkään. ;) - aäsdktji
skäribo kirjoitti:
sellainen "handikappi" että olet syntynyt samassa kaupungissa missä opiskelet?
Minulle sanottiin aikoinaan, ettei kämppää tipu, koska olen Stadialainen ja opiskelen Stadissa. Väärin valittu opiskelupaikkakunta. Olisi niin paljon kätevämpää, jos kaikki opiskelijat muuttaisivat pois kotikulmiltaan.
No, sittemminhän olen niin tehnyt, mutta ei ole minullekaan kämppää kuulunut. Ei vieläkään. ;)Tai siis, asuin 40 kilsaa stadista, mikä riitti "stadilaisuuteen". Alennusta ei silti saanut HKL:n lipuista ja junalippuun meni n. 500 mk kuussa. Siitä voi jokainen laskea paljonko opintotuesta jäi käteen... no, asunnottomana ollessani majailin aika paljon stadissa, mutta joskus oli kiva päästä oikeaan sänkyyn nukkumaan ja lähelle tavaroitani, joten matkustin isän nurkkiin kotikaupunkiini.
- skäribo
aäsdktji kirjoitti:
Tai siis, asuin 40 kilsaa stadista, mikä riitti "stadilaisuuteen". Alennusta ei silti saanut HKL:n lipuista ja junalippuun meni n. 500 mk kuussa. Siitä voi jokainen laskea paljonko opintotuesta jäi käteen... no, asunnottomana ollessani majailin aika paljon stadissa, mutta joskus oli kiva päästä oikeaan sänkyyn nukkumaan ja lähelle tavaroitani, joten matkustin isän nurkkiin kotikaupunkiini.
Ja anna mun arvata: Tästä ei ole niin kovin monta vuotta? Systeemi on perseestä! Soluttaudutaan sinne Puskamiekkariin ja vastustetaan systeemiä! Yes? ;)
- aäskldjti
skäribo kirjoitti:
Ja anna mun arvata: Tästä ei ole niin kovin monta vuotta? Systeemi on perseestä! Soluttaudutaan sinne Puskamiekkariin ja vastustetaan systeemiä! Yes? ;)
No, on siitä se 8 vuotta, mutta vieläkään ei ole kirjettä kuulunut... heh. Ja sitten luullaan, että opiskelijat ahneuksissaan tekevät töitä. No, kämppää oli aika vaikea saada vapailta markkinoilta ilman duunipaikkaa.
Anyways, opiskelu jatkuu ja nyt onnellisena asuntovelallisena :) Laina auttaa priorisoimaan asioita, kuten nyt työn opiskelujen edelle. Ja sitten vielä ihmetellään pidentyneitä opiskeluaikoja.
Mutta summa summarum: puuron ja makaronin olemassaolo oli aika hienoa silloin... ja painoindeksi oli niihin aikoihin juuri ja juuri 18 eli se siitä hiilarien lihottavuudesta. Nyt sitten kun on varaa valita, mitä syö, on paino noussut 56:een (paitsi että oli 54 viimeksi, ihan vahingossa näköjään lähtenyt pari kiloa, vaikka olen vähentänyt syömisen määrää, mutta lisännyt ruisleipää). - skäribo
aäskldjti kirjoitti:
No, on siitä se 8 vuotta, mutta vieläkään ei ole kirjettä kuulunut... heh. Ja sitten luullaan, että opiskelijat ahneuksissaan tekevät töitä. No, kämppää oli aika vaikea saada vapailta markkinoilta ilman duunipaikkaa.
Anyways, opiskelu jatkuu ja nyt onnellisena asuntovelallisena :) Laina auttaa priorisoimaan asioita, kuten nyt työn opiskelujen edelle. Ja sitten vielä ihmetellään pidentyneitä opiskeluaikoja.
Mutta summa summarum: puuron ja makaronin olemassaolo oli aika hienoa silloin... ja painoindeksi oli niihin aikoihin juuri ja juuri 18 eli se siitä hiilarien lihottavuudesta. Nyt sitten kun on varaa valita, mitä syö, on paino noussut 56:een (paitsi että oli 54 viimeksi, ihan vahingossa näköjään lähtenyt pari kiloa, vaikka olen vähentänyt syömisen määrää, mutta lisännyt ruisleipää).Ruisleipä lihottaa! Olet salaa syönyt pekonia laihtuaksesi!
Minäkin olen entisenä opiskelijana, ja pitkään tiedekunnassa työskenneltyäni tullut siihen tulokseen, ettei mikään ole niin ahne ja irstas kuin opiskelija. Siinä kuule kalpenee liliukset ja tallinkin pomot, kun nuoriso kitisee ja ryöstää tuhkatkin pesästä.
Sori... tätä se teettää kun menee neljäkymppiä rikki. :( - teititellä
aälsdkejti kirjoitti:
Missä vaiheessa sitten sanoin syöväni pullaa? En löydä sellaistakaan viestiä...
Taisi sulla juuttua se pulla. Siis omaantuntoon, kun on noin arka asia.
Pahoitteluni, ei ollut tarkoitus loukata, mutta joskus teidän katkeruutenne vain kiehuu vähän yli.mutta nyt jätät teidät kakarat leikkimään keskenänne.
- aäsdktji
teititellä kirjoitti:
mutta nyt jätät teidät kakarat leikkimään keskenänne.
puhuin teistä läskeistä kollektiivina.
- aäsldktji
skäribo kirjoitti:
Ruisleipä lihottaa! Olet salaa syönyt pekonia laihtuaksesi!
Minäkin olen entisenä opiskelijana, ja pitkään tiedekunnassa työskenneltyäni tullut siihen tulokseen, ettei mikään ole niin ahne ja irstas kuin opiskelija. Siinä kuule kalpenee liliukset ja tallinkin pomot, kun nuoriso kitisee ja ryöstää tuhkatkin pesästä.
Sori... tätä se teettää kun menee neljäkymppiä rikki. :(Tämä on jo opittu. Meillähän on niin hyvät palkat tulevaisuudessa odottamassa, että kelpaa maksella opintolainoja. Esimerkkinä kultturinvaihtoseuran kirjastonhoitajan jobi, jossa tienaa melkein 1400 brutto kuussa! Jihaa!
Edelleen: onneksi on olemassa opiskelijaruokalat, joissa saa leipää, riisiä ja perunaa ottaa niin paljon kuin napa vetää. Btw, niinä aikoina opin syömään kerran päivässä. - skäribo
aäsldktji kirjoitti:
Tämä on jo opittu. Meillähän on niin hyvät palkat tulevaisuudessa odottamassa, että kelpaa maksella opintolainoja. Esimerkkinä kultturinvaihtoseuran kirjastonhoitajan jobi, jossa tienaa melkein 1400 brutto kuussa! Jihaa!
Edelleen: onneksi on olemassa opiskelijaruokalat, joissa saa leipää, riisiä ja perunaa ottaa niin paljon kuin napa vetää. Btw, niinä aikoina opin syömään kerran päivässä.Jumankekka mä olisin kroisos, jos saisin niin paljon!
Ja sitten ihmetellään, kun opiskelijat ei ota lainaa. Mun aikana oli vähän pakko ottaa, kun opintoraha oli jotain 400mk kuussa. Ihan kiva maksella niitä vielä tässä iässä. Kylläpä kannatti!
Ei silti, kyllä mä olen tyytyväinen koulutukseeni, ilman sitä en voisi tehdä kutsumustyötäni, jossa olen onnellinen.
Naurattaa vaan nää "opiskelu kannattaa myös taloudellisesti" -jutut, sekä ihmettelyt, miksi ei hankita lapsia tai omaa kotia. Millä _hitolla_ ??? No, sunnuntain Hesarissa tämä sentään todettiin varsin havainnollisesti: Haluatko rikastua? Rupea putkimieheksi! :)
Mä käyn muuten vieläkin Stadissa käydessäni päärakennuksessa safkaamassa. Olen (ööh, en ole kyllä nyt viime aikoina kauheasti edistynyt) virallisesti jatko-opiskelija, ja saan siksi pienen alennuksen edelleen. Eikä tosiaan tarvitse illalla syödä kuin hedelmää tai ne pari "nyysittyä" ruispalaa... - olette läskejä?
aäsdktji kirjoitti:
puhuin teistä läskeistä kollektiivina.
No en voi auttaa, tänään ei ole aikaa leikkiä lasten kanssa.
- kannattaa.
skäribo kirjoitti:
Jumankekka mä olisin kroisos, jos saisin niin paljon!
Ja sitten ihmetellään, kun opiskelijat ei ota lainaa. Mun aikana oli vähän pakko ottaa, kun opintoraha oli jotain 400mk kuussa. Ihan kiva maksella niitä vielä tässä iässä. Kylläpä kannatti!
Ei silti, kyllä mä olen tyytyväinen koulutukseeni, ilman sitä en voisi tehdä kutsumustyötäni, jossa olen onnellinen.
Naurattaa vaan nää "opiskelu kannattaa myös taloudellisesti" -jutut, sekä ihmettelyt, miksi ei hankita lapsia tai omaa kotia. Millä _hitolla_ ??? No, sunnuntain Hesarissa tämä sentään todettiin varsin havainnollisesti: Haluatko rikastua? Rupea putkimieheksi! :)
Mä käyn muuten vieläkin Stadissa käydessäni päärakennuksessa safkaamassa. Olen (ööh, en ole kyllä nyt viime aikoina kauheasti edistynyt) virallisesti jatko-opiskelija, ja saan siksi pienen alennuksen edelleen. Eikä tosiaan tarvitse illalla syödä kuin hedelmää tai ne pari "nyysittyä" ruispalaa...Itse juuri aloitin uudessa työssä aikalailla "pohjalta" ja palkka on karvan vajaa 2k€ kuussa.
- aäsldktji
olette läskejä? kirjoitti:
No en voi auttaa, tänään ei ole aikaa leikkiä lasten kanssa.
Anteeksi jos erehdyin painostasi. Sen verran vain kovaa tuntui kalikka kalahtavan...
Itse olen 165/54 tällä hetkellä, läski kenties jonkun mielestä, mutta itse olen aika tyytyväinen niin painooni kuin oloonikin.
Edelleenkin sanoisin, että ei kannata yrittää esittää nokkelaa, jos ei sitä ole. - aälskdtji
kannattaa. kirjoitti:
Itse juuri aloitin uudessa työssä aikalailla "pohjalta" ja palkka on karvan vajaa 2k€ kuussa.
Okei.
- . . .
kannattaa. kirjoitti:
Itse juuri aloitin uudessa työssä aikalailla "pohjalta" ja palkka on karvan vajaa 2k€ kuussa.
Enhän ole niin sanonut (tuohan on alkupalkka). Verrattuna 1400 se on ihan OK, ja 1400 kuulemma riittää siihen että on kroisos.
- mitään
aäsldktji kirjoitti:
Anteeksi jos erehdyin painostasi. Sen verran vain kovaa tuntui kalikka kalahtavan...
Itse olen 165/54 tällä hetkellä, läski kenties jonkun mielestä, mutta itse olen aika tyytyväinen niin painooni kuin oloonikin.
Edelleenkin sanoisin, että ei kannata yrittää esittää nokkelaa, jos ei sitä ole.varsinkaan tällä palstalla. Mutta mitäpä kaltaisesi näistä asioista ymmärtäisi.
- mitään.
aäsldktji kirjoitti:
Edelleenkin sanoisin, että ei kannata yrittää esittää nokkelaa, jos ei sitä ole.varsinkaan tällä palstalla. Mutta mitäpä kaltaisesi näistä asioista ymmärtäisi.
- Probakandaa! ! !
Mitäpä muutakaan teiltä voisi odottaa.
- aäsldktji
Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat tuolla "Probakandaa§" -ilmaisulla?
- Vierestäseurannut
aäsldktji kirjoitti:
Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat tuolla "Probakandaa§" -ilmaisulla?
Vastaus kysymyksellä. Mitä tarkoittaa "Kaurapuuro 2kg on kunnollista ruokaa.."? Onko Kaurapuuro 1kg jotenkin huonompaa? Entäs Kaurapuuro 2,5kg? En ole edes kuullut kyseisiä merkkejä :)
- Miksi ollenkaan syödä ruokaa?
Vierestäseurannut kirjoitti:
Vastaus kysymyksellä. Mitä tarkoittaa "Kaurapuuro 2kg on kunnollista ruokaa.."? Onko Kaurapuuro 1kg jotenkin huonompaa? Entäs Kaurapuuro 2,5kg? En ole edes kuullut kyseisiä merkkejä :)
Miksen saisi ostaa lähimmästä City Marketista 2 kg kaurapuuroa, kun en mistään saa pienempää? Pitäisikö tilata lavallinen kaurapuuroa? Sitten ei tarvitsisi poistua pariin kolmeen vuoteen kotoa.
- Toistan itseäni.
Miksi ollenkaan syödä ruokaa? kirjoitti:
Miksen saisi ostaa lähimmästä City Marketista 2 kg kaurapuuroa, kun en mistään saa pienempää? Pitäisikö tilata lavallinen kaurapuuroa? Sitten ei tarvitsisi poistua pariin kolmeen vuoteen kotoa.
Miksen saisi toistaa. Jäikö levy päälle?
- skäribo
(jota muuten en aio kaivaa teille laiskoille!), että puuroaamiaisen syöjillä on harvemmin paino-ongelmia kuin muilla. Jokainen puuronsyöjä kyllä tietää itse miksi. :)
- on etsiä
kun ne ovat omia kuvitelmiasi. ;)
- skäribo
on etsiä kirjoitti:
kun ne ovat omia kuvitelmiasi. ;)
että mielikuvakin vaikuttaa. Sinä läski, minä ei.;)
- Skäribo.
skäribo kirjoitti:
että mielikuvakin vaikuttaa. Sinä läski, minä ei.;)
Ja unohdin salasanani. Mutta unohtakaa noi minun muut kirjoitukset, ihan vain leikilläni niitä kirjoittelin! :)
- skäribo
Skäribo. kirjoitti:
Ja unohdin salasanani. Mutta unohtakaa noi minun muut kirjoitukset, ihan vain leikilläni niitä kirjoittelin! :)
Terveyskeskukset aukeavat jälleen huomenna klo 8. Tai sitten voit soittaa nyt heti 112 ja väittää taas kerran olevasi minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734456- 332531
- 402364
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401712Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 821563
- 1511387
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231257Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155