Minkälaiset juhlat teidän firmassa?
>>> PIKKUJOULUT EDESSÄ !
4
2011
Vastaukset
- empä oo menossa:)
meillä jossain ravintolassa toisessa kaupungissa. mut empä oo menossa. on ollu ko työpaikassa vasta reilun kuukauden, enkä halua nähdä työkavereitten hilluvan kännissä kun en tunne niitä kunnolla. enkä ite ees ryyppää tai käytä sexyjä bilevaatteita, eli mitäpä suotta raahaudun kylmään yöhön raiskattavaks tai pilaamaan muiden juhlamieltä..:) ostan hyvää sapuskaa kotiin, käyn vuokraamassa pari hauskaa leffaa ja vietän rauhallisen koti-illan miehen kanssa...:) seuraavana maanantaina pidän vapaapäivän niin ei tarvi kuunnella kuka pani kenenkä kans ja ketkä tappeli..:)
mut hauskaa pikkkujoulua kaikille bilehileille!!!:)- empä oo menossa:)
Selvyyden vuoksi kerron että olen mies.
- -pimu-
voi hyvällä tekosyyllä ja humalan varjolla käpälöidä hyvännäköisiä työkavereita. tuskin maltan odottaa. suurin osa työkavereista miehiä, valinnanvaraa riittää. oon jo ihan innoissani.ahhhh.... =)
- yäk
käpälöimässä humalan varjossa. Tiedätkö että nyt sinusta kulkee ilkeitä juoruja työpaikalla ja sinulle taidetaan nauraa seläntakana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962200Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882100- 981812
- 4441755
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121320- 2261040
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72871Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842