Onko kukaan käyttänyt sykemittaria avannossa käydessään? Tai ennen kaikkea voiko sellasta käyttää tai siis kestääkö sykemittari sellasen?
Aattelin vaan että olis kiva tietä mitä syke on avannossa käydessä... : )
Sykemittari
4
1569
Vastaukset
- Timba....
Hyvä idea. Täytyy kokeilla. Mutta täytyy myös aloittaa harrastuskin. Jos vaan tarkenee :)
- Ponsku
Sinne vaan. Tänäänkin olin taas avannossa ja aivan älyttömän hyvä olo on nyt. Odotan että pääsen nukkuun ja saan hyvät yöunet...
- Nimetön
Tuskinpa se jäähän napsahtaa. Tai ainakin syke menee nollaan ennen sitä.
- jo 20 vuotta avannossa uinut
Olen ihan uteliaisuuttani kokeillut hiihtolenkin jälkeen, mitä syke avannossa on? Mennessä se oli 80-90 , sitten pomppasi 120-130 hakkaamaan. Olen vedessä kuitenkin vähintään sen minuutin, sykekin rauhottui sadan pintaan tai sen alle. Totta, kun puhutaan, ettei avannossa käynti ole sydänvikaiselle hyväksi.
Mittari kyllä kestää, kestäähän se tavallisessa uinnissakin. Nautitaan talven iloista, vaikka eihän tuo ole nyt avantouintia vaan viileävesiuintia!!! Tuntuu aina kylläkin yhtä hyvältä pitkän hikilenkin tai raskaan työpäivän jälkeen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530625- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp75554