Mikä on vikana Rovaniemen mustassa pörssissä kun sieltä ei saa KOSKAAN palvelua??? Työntekijöitä kyllä on, mutta aina istuskelevat koneen ääressä eikä ikipäivänä tule mieleenkään käydä kysymässä liikkeessä seisoskelevalta asiakkaalta että miten voisi auttaa / mitä saisi olla! Odottaa saa kyllä niin kauan kun vaan jaksaa!!! Voisivat ottaa valokulmasta mallia. Siellä ei kerkiä kun ovesta astua sisään niin saa kyllä palvelua. Että silleen.
Musta Pörssi
11
2388
Vastaukset
- Että näin
Älä huoli, ei ne tyypit puhu mitään edes samassa kiinteistössä töissä oleville, vaikka tilat on yhteiset osittain.
- ei enään
Juu niin on huonoa palvelua!Itse ostan kodinkoneet yms valokulmasta (prisman vierestä)siellä asiakaspalvelu pelaa ja toimitetaan samana päivänä kotiinki jos on tarve kuljetukselle
- mustasta pörssistä
Se on kyllä niin tosi, et sielä töissä olevat ei paljoa asiakaspalvelusta välitä! Poikkeuksena on yksi miespuolinen, isokokoinen myyjä, jolta ainoastaan olemme aina saaneet palvelua (ja hyvää sellaista), mutta jos hän on sattunut olemaan varattuna, niin muilta myyjiltä on turha ollut odottaa ainakaan omatoimista asiakaspalvelua.
- ...
Minua ainakin on palveltu hyvin Mustassapörsissä.
Ja Valokulmassa myös. - PorthandiaCastren
Sama koskee myös Intersporttia, on todella kiven alla, että sieltä saa palvelua, ja jos saa on sen taso mitä sun sattuu.
Sinne jäivät sisäkengät.
Toinen on Rolls, jotenkin tuntuu että anteeksi pitää pyytää kun sisälle menee...
Olisiko siis Rinteenkulman tauti kyseessä.- palvelu..
..on aina ollut loistavaa! Valitettavasti samaa ei voi sanoa muista Rinteenkulmanliikkeistä...
- joopanen
Ei koskaan mitään ongelmia palvelun kanssa yhdessäkään Rinteenkulman liikkeessä.
Olettekohan olleet liikkeellä silmät ummessa ilman ostoaikeita?
Itseasiassa minusta olisi parempikin niin, ettei myyjä hyökkää aivan heti viereen, vaan odottelee hetken ja katsoo tarvitaanko apua - ja osaa kai järkevä sitä käydä kysymässäkin suoraan tiskiltä. Vai etkö kehtaa jos et mitään ole hakemassakaan? - Niinpäniin!
joopanen kirjoitti:
Ei koskaan mitään ongelmia palvelun kanssa yhdessäkään Rinteenkulman liikkeessä.
Olettekohan olleet liikkeellä silmät ummessa ilman ostoaikeita?
Itseasiassa minusta olisi parempikin niin, ettei myyjä hyökkää aivan heti viereen, vaan odottelee hetken ja katsoo tarvitaanko apua - ja osaa kai järkevä sitä käydä kysymässäkin suoraan tiskiltä. Vai etkö kehtaa jos et mitään ole hakemassakaan?Jospa tän ketjun aloittaja onkin vain katselija. Siis sippiukko/akka jolla ei ole varaa ostaa mitään. Se voi olla. Ja sitten valitetaan kun ei saada palvelua. Jos sitä saadaan ja myyjä esittelee jonkun laitteen niin sippiukko sanoo,että "Joo,no minäpä katselen vielä muualta samanlaisia vaihtoehtoja". nuhruinen vanha toppatakki päällä lähtee siitä sitten pelokkaana ulos. EI SEMMOSET MITTÄÄN PALVELUA EES TARVI! piste.
- make
Niinpäniin! kirjoitti:
Jospa tän ketjun aloittaja onkin vain katselija. Siis sippiukko/akka jolla ei ole varaa ostaa mitään. Se voi olla. Ja sitten valitetaan kun ei saada palvelua. Jos sitä saadaan ja myyjä esittelee jonkun laitteen niin sippiukko sanoo,että "Joo,no minäpä katselen vielä muualta samanlaisia vaihtoehtoja". nuhruinen vanha toppatakki päällä lähtee siitä sitten pelokkaana ulos. EI SEMMOSET MITTÄÄN PALVELUA EES TARVI! piste.
voihan asia tietenki ollakki näin(kattoskelen tässä vaan)mutta asiakaspalvelijan on kummiski palveltava asiakkaan olemuksesta piittaamatta.musta pörssi ei ole onneksi minun valitsema liike josta ostaisin kodinkoneeni ja sen semmoiset. useasti olen pettynyt. mainostamiaan tuotteita ei ole enää tai kylkiäisenä saamia tavaroita joutuu ns kerjäämään ns. vuojen ajan et sais mahdollisesti sen mitä on luvattu. puhun vaan omasta kokemuksesta. kiitosta kummiski annan valokulman asiakaspalvelijoille. sieltä saa palvelua vaik kiire on sielläkin.
- palveltu
Kyllä ne myyjät jelppii, aina on MP:ssa tullut reipasta palvelua ja kaikki kodinkoneet ostettua mp3 soittimista jääkaappeihin & uuneihin.
Jospa niillä oli silloin muutakin keskeneräistä hommaa kuten tilausten tekoa ja puhelimeen vastailua - ei ne kuule privaattifirmoissa työntekijät lonkkaa vedä. Rinteenkulmantaudista mulla ei muuta kokemusta ole kuin silloin tällöin kankkunen kun alkossa käyn.
Johan jokaisesta firmasta voi kirjoitella tällaista; eikös täällä ole muuten mainostus kiellettyä - kuten negatiivinenkin. - ei niin
On totta ettei sieltä palvelua saa, voisivat mennä opiskeleen yrittäjän alkeet ja asiakaspalvelu ei koskaan ostajan piä mennä kysyyn sitä palvelua !! en ainakaan minä , kyllä hyvin nopeesti muutan kauppaa jos ei palvelua tule toisin on marketit sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734436- 332531
- 402344
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401702Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251562- 821553
- 1501371
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155