after shave vs after shave BALSAMI

eroa vai ei...?

Onko isoo merkitystä käyttääkö after shavea vai balsamia? Onko noilla vaan se ero et balsami on koostumukseltaan erilaista?

5

3421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyper man

Parranajon jälkeen parasta on hyvä kosteusvoide, esim Shiseido Men´in joku tuote, Total Revitalizer tai Emulsion. Ja sitten tuoksua erikseen, partavedet on olleet jo aikoja sitten OUT ja myös balsamit alkavat sitä olla. Tuloksena, paremmin voiva iho ja hyvä tuoksu (kaulalla, ranteissa,jne) kääntää päät ja kaataa kenet tahansa.

• on monipuolisempi

Apteekissa myytävää Vichy Homme partabalsamia voi käyttää myös koko kasvoilla kosteusvoiteen tapaan.

• N33

Parta balsami hoitaa, suojaa, kosteuttaa ihoa ja antaa lisäksi hyvän tuoksun :) toimii vähän niiku miehen kosteusvoiteen! Jos sinulla on herkkä iho varsinkin parran jälkeen tai olet allerginen tuoksuille voit käyttää Aloe linjan 80% geeliä ihollasi.
        Oriflamelta löytyy eri tuoksuisia parta balsameita ja tuo Aloe geeli lisäksi miehille on olemassa ihan ikioma ihonhoito linja, missä puhdistus, kuorinta, kosteusvoide, partavaahto ja partabalsami :) nykyajan trendi tietoinen mies hoitaa myöskin ihoaan - eikös juu?

• m29
        N33 kirjoitti:

Parta balsami hoitaa, suojaa, kosteuttaa ihoa ja antaa lisäksi hyvän tuoksun :) toimii vähän niiku miehen kosteusvoiteen! Jos sinulla on herkkä iho varsinkin parran jälkeen tai olet allerginen tuoksuille voit käyttää Aloe linjan 80% geeliä ihollasi.
        Oriflamelta löytyy eri tuoksuisia parta balsameita ja tuo Aloe geeli lisäksi miehille on olemassa ihan ikioma ihonhoito linja, missä puhdistus, kuorinta, kosteusvoide, partavaahto ja partabalsami :) nykyajan trendi tietoinen mies hoitaa myöskin ihoaan - eikös juu?

Tuo aloe 80% geeli alkoi kiinnostaa, mutta mistä sitä saisi ostettua? Netistä ei viitsi tilata eikä lähetellä oriflamelle mitään puh.numeroita ja yhteystietoja lähimmän myyjän selvillesaamiseksi.

• Karjalainen karvarinta

Mie oon semmonen niveamies ja muutenkin balsami on hellempi. Mie lätrrään sillä koko naaman, koska on niin hyvä kosteuttaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2320
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe