kävin yks kaunis yö lätyllä. Ja aloin ihmettelemään.miten tytöt jaksaa hymyillä öisin,kun asiakkaat ovat välillä tosi V****maisia. Onko pakko mennä kinaamaan ja aukomaan päätä öisin?
Muutenkin Di Mares on kiva käydä ja pitsat hyvät. Jatkakaa samaan malliin ja koittakaa tytöt jaksaa hymyillä!
pizzeria di mare
1
938
Vastaukset
- Maamuutti
Samaa olen ajatellut monesta muusta yöpizzeriasta. Mikä saa ihmiset siellä töissä jaksamaan viikonlopusta toiseen. Olisiko liikaa pyydetty bilehileiltä että käytös olisi työntekijöitä kohtaan asiallista ja ymmärrettäisiin paremmin viivästyksiä. Katsokaa lauantaina hieman ympärillenne ja laskekaa montakos pizzan jonottajaystävää siellä on samalla hetkellä..Silloin siinä oman pizzan saamisessa ikävä kyllä hieman kestää.Mutta..ajatelkaas sitä asiaa vaikka niin että yritykset onnistuvat kyllä mielestäni loistavasti toimituksissa.Jonoja katsellessa voisi ajatella pizzan saamisen kestävän kauemminkin. On ollut tosiaan loistava päätös illalle käydä hakemassa pizza joistain Kemin pizzerioista, saada hyvä palvelu ja maukas pizza. Kiitos niistä!Toivottavasti saatte ansaitsemanne palkan työstänne. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927