tuoksuöljyn käyttö

tietämätön..

Sellainen juttu, että kerrostalomme rappukäytävässä haisee usein todella pahalle. Syynä juoppo naapuri jonka kämpästä haju leviää. Haju tulee väkisin myös meille sisälle, eikä jää vain eteiseen vaan leviää joka huoneeseen. Ajattelin että jos laittaisin asuntooni jotain tuoksuöljyä raikasteeksi mutta en tiedä miten sitä käytetään... Pitääkö sitä laittaa pumpuliin muutama pisara ja sitten se pumpuli johonkin pussiin ja pussi seinälle roikkumaan vai miten? Olen ostanut kaupasta valmiita raikastimia jotka laitetaan seinälle mutta ei niistä paljon hyötyä ollut. Raikastimen tuoksu haihtui aika äkkiä. Jos se tuoksuöljyputeli riittäisi pidemmäksi aikaa. Eli kertokaa tyhmälle miten sitä kannattaisi käyttää että saisi asuntonsa raikkaaksi.

5

2360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • czc

sellainen tuoksulamppu, johon tulee tuikkukynttilä. Pari tippaa tuoksuöljyä veteen, siihen lampunpesään ja kynttilä alle. Siitä leviää tasainen, hyvä tuoksu :) Muista olla kuitenkin tarkkana kynttilän kanssa. Öljyjä on saatavilla vaikka minkä tuoksuisia!

• noin pahalle

haisee?
        Outoa,

Jos et ole nähnyt naapuriasi vähään aikaan, toivoisin että käyt kattomassa. Entä jos se on kuollut ja sen takia haisee. Tää ei oo mikään vitsi, sellaista tapahtuu nykyään:(

• ......
        noin pahalle kirjoitti:

haisee?
        Outoa,

Jos et ole nähnyt naapuriasi vähään aikaan, toivoisin että käyt kattomassa. Entä jos se on kuollut ja sen takia haisee. Tää ei oo mikään vitsi, sellaista tapahtuu nykyään:(

koska sen kämpästä tulvii niin hirveä tupakan ja kaljan haju että se täyttää koko käytävän ja tulee sisälle asti. Ja asuntojen ovet on niin huonosti tiivistettyjä että kyllä se tupakan katku tulee tänne asti. En huomannut aloitusviestissä mainita että kyseinen haju tulee tupakasta.

• tuoksukivi

Huokeasta materiaalista valmistettu "tuoksukivi" on paloturvallinen vaihtoehto tuoksulyhdylle. Siihen tiputetaan muutama tippa tuoksuöljyä tai jotain eteeristä öljyä ja raikastaa kivasti koko huushollin eikä tarvitse silmä kovana vahtia.

Intian basaarista sai näitä ainakin joskus. Eukalyptys öljy on hyvä tupakanhajun karkoittaja.

• on yksi

Eli sähköinen raikastin joka kytketään pistorasiaan ja se hoitaa huoneistosi raikastamisen puolestasi.

Toinen vaihtoehto on kaksivaikutteinen suihkuputeli joka poistaa pahanhajun että myös raikastaa huoneilman. Kummastakin on ollut mainos TV:ssa en muista tarkemmin niiden nimiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe