Hei,
haluaisin ilahduttaa siskoani jouluna lahjakortilla kosmetologille/kauneushoitolaan, mutta koska en itse asu Turun seudulla, ei ole mitään hajua kosmetologeista (erityisesti hyvistä) Kaarinassa tai Littoisissa.
En tiedä käykö täällä kukaan, joka asuisi siellä päin, mutta olisin todella kiitollinen vinkeistä ja neuvoista. Netistä olen yrittänyt hakea, mutta millään hoitolalla ei tunnu olevan kotisivuja joten pelkän nimen perusteella on tosi vaikea päätellä mitään ja esim yhden löysin, joka on Piispanristin Prisman yhteydessä ja heti iski epäluulo, että onkohan kovin tasokas, jos on marketin yhteydessä...
Siskoni ei ikinä hemmottele itseään, vaikka ansaitsisi sen kyllä eli haluaisin antaa hänelle hieman rentoutusta joululahjaksi!
Hyvä kosmetologi Turun seudulla (Littoinen/Kaarina)?
2
858
Vastaukset
- Yks sisko Kaarinasta
Moi.
Vaikka sun kosmetologinhaku viestistä on jo melko kauan aikaa, vastaan kuitenkin nyt kun täällä surffailen.
Kaarinaan on tullut uusi parturi-kampaamo - kauneushoitola JOI'S Kuskinkadulle, siihen KotiPizzan viereen. Suosittelen - etenkin sitä kosmetologia. Itse kävin testaamassa avajaistarjouksen vuoksi ja ostin sieltä samalla äitienpäivälahjan > kauneus & hemmottelu lahjakortin. Kotisivutkin löytyy: www.jois.fi
Eks olekin muuten outoa, jos yrityksellä ei oo kotisivuja. Varsinkaan just jotain palvelua tarjoavilla. Tuntuu, ettei ne halua asiakkaita lisää!- kaarinaflicka
Heippa,
vaikka joo viestistäsi on aika kauan niin suosittelen lämpimästi Kauneuskeskus Manuellia, siinä euromarketin yhteydessä!!! Ei tarvitse murehtia parkkipaikasta ja palvelu loistavaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315466- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833283- 112565
- 292152
- 122077
- 1631886
- 141368
- 1051362
- 1371154