NOLOINTA IKINÄ

reps..

kun vanha pariskunta kävelee kylillä sauvojen kanssa samanlaiset tuulipuvut päällä.

11

3075

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpö sulle.

      Minusta se on hellyyttävää. Heillä on sentään yhteinen harrastus, mitä ei monillakaan pariskunnilla ole.
      Onko sinulla puolisosi kanssa samanlainen yhteenkuuluvuuden tunne? Mitä kuvittelisit 30 vuoden päästä?
      Onhan se hupaisan näköistä, että pukeudutaan samalla tavalla, mutta liikunna ilo kai se on pääasia. Korjatkaa joku jos olen väärässä.:)
      Antakaa kaikkien kukkasten kukkia. Myös vanhojen.

    • SE vanha

      Vähissäpä on nuoren ihmisen eväät, jos vanhojen ihmisten samanlaiset tuulipuvut on nolointa ikinä. Minä tunnen myötähäpeää puolestasi, että olet edes viitsinyt moisesta asiasta tänne kirjoittaa. No, kaikille ei anneta kauhalla...

    • kdlöalalffla

      että vanha sauvakävelijä pahoinpideltiin.

    • sauvakäsi

      Onhan se noloa, kun joillakin on ns. KANTTIA. Joillakin sitä taas ei ole. Suunsoitto ei sitä edellytä.

    • poulujukki

      mielestäni noloa on olla samat likaset vaatteet päällä vuodesta toiseen ja tuhlata elämänsä päihteisiin.

      • lololool

        Miten huumeet liittyy sauvaklävelyyn?
        No kyllä muakin vähän ne epäilyttää...


    • on..

      huudella jostain lukemiaan ja kuulemiaan klisheitä ja kommentteja ja heittää niitä sitten tänne palstoille nimettömänä. Pinnallista ja ääliömäistä, ei voi muuta sanoa.

    • ...se

      Aika hölmöltä näyttää mut nolompaa minusta on kun sauvotaan menemään jos minkäkinlaisella tyylillä jossa ei ole oikeasta tekniikasta tietookaan. Jotkut visiin kuvittelee että kun vaan on sauvat kädessä niin kunto kasvaa.

      • sohvaperunako

        Jos ne sauvat saa liikkeelle sohvanpohjalta niin sama kai tuo vaikka olisivat hanurissa poikittain. Pääasia että liikkeellä pysytään!


      • .juu
        sohvaperunako kirjoitti:

        Jos ne sauvat saa liikkeelle sohvanpohjalta niin sama kai tuo vaikka olisivat hanurissa poikittain. Pääasia että liikkeellä pysytään!

        Liikkeelle liikkeelle...no tottakai se on pääasia että ahteri saadaan edes sinne lenkille mutta samalla vois sitten käyttääkin niitä sauvoja kun ne on mukaansa hiissannut.


    • se on

      ajattele nyt: vanhukset ovat lähteneet
      yhdessä lenkille ja rakkaus kukoistaa.
      Ihanan suloista.
      Ettet olisi kade ????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe